\de kaartjes waren inderdaad ook wel erg duurquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:50 schreef wyccie het volgende:
Ah, Gelredome was het, hè? Ik was woensdagavond ook nog eens vrij. Maar ja, nog steeds geen loterij gewonnen.
Ik wilde met mijn broer naar Neil Young. Vonden 110 euro voor een kaartje echter toch iets te veel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
\de kaartjes waren inderdaad ook wel erg duur![]()
Ik vond het ook een belachelijk bedrag, maar was dolblij dat ie ook op Werchter was. Meesterlijk optreden was dat.quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
110 euro is ook een belachelijk bedrag... ik heb Neil Young op Rock Werchter gezien, vond het niet bijster bijzonder eigenlijk.
Absoluut. Ze hadden een paar wijzigingen in de setlist. En ze zijn na afloop weer wezen signeren.quote:Op zondag 13 december 2009 19:43 schreef peaceman het volgende:
Damn 2 keer LC in een week is ook tof!
Coolquote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef brother52 het volgende:
Living Colour was gister ook weer meesterlijk.
Hoezo??quote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie al helemaal voorbereid zijn op strenge vorst
Mocht de waterleiding bevriezen.... de Dixi staat al voor de deurquote:
Als Twan nu maar geen strafwerk krijgtquote:Mijn auto deed het vanmorgen trouwens niet door de kou, accu was al slecht, dus enigszins wel verwacht maar tochBen met de twee kinderen naar school/kdv gelopen zo'n 15 minuten Twan was bijna 10 minuten te laat. Ik ben toen maar meteen doorgelopen naar het station, uiteindelijk zo'n half uur te laat op het werk.
Zo mag ik haar eigenlijk niet noemen.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan kun jij de komende twee weken niets meer terugvinden?
Ow ja, die zie ik al niet eens meer. Ze zijn bij ons in de buurt glasvezel aan het leggen en dat is de bouwkeet incl. dixi. Ze komen wel geregeld water bij ons halen voor de koffie. Ik heb ze ook al uitgenodigd voor een kopje koffie bij ons thuis, maar daar hebben ze nog geen tijd voor gehad.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mocht de waterleiding bevriezen.... de Dixi staat al voor de deur![]()
[..]
Tja, dan moet de juf mij maar bellen... maar in groep 4 doen ze daar (nog) niet aan.quote:Als Twan nu maar geen strafwerk krijgt
Ik kreeg in groep 5 (derde klas) m'n eerste strafwerkquote:Op maandag 14 december 2009 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, dan moet de juf mij maar bellen... maar in groep 4 doen ze daar (nog) niet aan.
Ik kan me helemaal niet herinneren ooit strafwerk te hebben gehad. Ik was dan ook een erg keurig meisje op school. Ik vond het ook heel erg leuk op de basisschool.quote:Op maandag 14 december 2009 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kreeg in groep 5 (derde klas) m'n eerste strafwerk
Ik was nummer 4 uit dezelfde familie en waarschijnlijk de lastigste. In de derde klas moest ik helemaal vooraan zitten recht tegenover de meester, dat was geen goed planquote:Op maandag 14 december 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niet herinneren ooit strafwerk te hebben gehad. Ik was dan ook een erg keurig meisje op school. Ik vond het ook heel erg leuk op de basisschool.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was nummer 4 uit dezelfde familie en waarschijnlijk de lastigste. In de derde klas moest ik helemaal vooraan zitten recht tegenover de meester, dat was geen goed planDe meester van die klas had namelijk een tic, z'n ogen draaiden af en toe helemaal weg tot dat je alleen nog maar wit zag. Ik deed 'm de hele dag na
![]()
In de hoogste twee kassen werd ik hele dagen weggestuurd, de schooltuin in, het oud-papier-hok opruimen of stencilplaten ophalen op het gemeentehuis. Daar nam ik dan ruim de tijd voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |