De ogen zelf misschien. Het is vooral de vormen, lijnen en verhoudingen rond de ogen waar ik gelijkenissen zie.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wenkbrauwen kan ik nog inkomen, ogen wat minder... Twans ogen zijn veel feller.
Sorry ik post te veel van mijn helden.quote:
Ok even zoeken naar een andere held.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef Gellius het volgende:
Of je hebt te weinig helden, dat kan ook.
Ja. Wat is daar mis mee ?quote:
Dit is één van de beste vijf ooit in zijn sport. Misschien wel de beste.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef Gellius het volgende:
Met hen niets, met mij van alles: ik ken ze niet.
Nee, ik zag een ander topic waarin deze OP in de OP werd geciteerd. Ik heb geen moeite met lange OPs, maar ik had hier geen zin in. Paar steekwoorden gelezenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Beste vriend heeft alles kwijt dankzij mij
Had je deze al gezien, Wickedangel?
Hij leek me wel geschikt voor je Darwin-topic. Maar niet dusquote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik zag een ander topic waarin deze OP in de OP werd geciteerd. Ik heb geen moeite met lange OPs, maar ik had hier geen zin in. Paar steekwoorden gelezen
Is niet 'mijn' topic, je kunt hem er toch zelf neerzetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij leek me wel geschikt voor je Darwin-topic. Maar niet dus![]()
Goed dat je het zegt, vergeten te lezen. Ik vermoed eigenlijk van niet.quote:Is het nog leuk in Semibikkeltijd?
Ik heb slechte ervaringen met posten in "jouw" topicsquote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is niet 'mijn' topic, je kunt hem er toch zelf neerzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |