quote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zou nog wel wat norser kunnen, vind ik. Sommige kandidaten zijn zo dom.... die passen dan bij de vierde vraag waardoor ze sowieso niet in de finale kunnen komen.Van mij mag Joost "los" op zulke mensen
Tien jaar geleden bij de KRO. Ik reageetde impulsief op een advertentie in de Volkskrant. Drie voorondes overleefd uit 1500 kandidaten werd ik met nog 30 anderen gekozen. 8 afleveringen ik haalde de finale en werd tweede Het was een voetbalkwis gepresenteerd door Tom van het Hek. De finale was multiple cjoic daar ben ik als weegschaal slecht in. De video band is bekeken door menig Hooler. Dus ik lieg nietquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
We mogen je wel gewoon tong blijven noemen?
We zijn nog steeds onder de indruk, maar we hebben je het al een paar keer zien postenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
Nou kom op.
Jullie zijn toch niet onder de indruk van mijn TV-prestatie.
Tong80 zit in het publiek van DWDD op 1 april volgend jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We zijn nog steeds onder de indruk, maar we hebben je het al een paar keer zien posten
Whehehe. Ik open geen nieuwe, hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong80 zit in het publiek van DWDD op 1 april volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |