Gezond, voordelig en praktischquote:Op donderdag 17 december 2009 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, maar het is gewoon water!! Vindt ie het lekkerst.
Yepsquote:Op donderdag 17 december 2009 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezond, voordelig en praktisch
Ik hoop dat het weer jullie geen parten gaat spelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
YepsIk hoop dat ie geen last van de vaccinatie krijgt, ik moet er morgenvroeg erg vroeg uit 6:15 uur, we gaan naar Den Haag met het werk. Eerst naar het Internationale Gerechtshof, daarna lunchen op het ministerie, vrije middag, eten op de pier in Scheveningen en daarna naar de musical West Side Story... om vervolgens rond een uur of 2 hopelijk weer thuis te zijn.
Ik hoop het ook...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer jullie geen parten gaat spelen.![]()
het vredespaleis vind ik toch wel een heel raar gebouw
Hier begint het net weer te sneeuwenquote:
ik kwam er een tijdje iedere dag met de tram voorbijquote:ik ben er nog nooit geweest, ben benieuwd. We krijgen ook een rondleiding
Vind jij sneeuw leuk?? Ik vind er niets aan. Alleen maar met Kerst en daarvoor en daarna zsm weer weg.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier begint het net weer te sneeuwen![]()
[..]
Okay...quote:ik kwam er een tijdje iedere dag met de tram voorbij
Ja, vooral als het er net ligt. Vorig jaar nog eens op een zondagochtend na een nachtdienst vanuit m'n werk teruggereden met een vers pak sneeuw en een stralend zonnetje. Alleen op de rechterbaan waren twee bandensporen, voor de rest was alles wit.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind jij sneeuw leuk?? Ik vind er niets aan. Alleen maar met Kerst en daarvoor en daarna zsm weer weg.
Lopen en staan is het nu helemaal, hè?quote:
Nee, dat is 'm wel! Weet je zijn naam ook nog?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Diaan73 het volgende:
Hee is dat de voorzitter van Max niet?
Nee, ik vind het zo'n saaie man.... heb hem af en toe voorbij zien komen met dat duffe spel van hem.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm wel! Weet je zijn naam ook nog?
Als je aan dat spelletje meegedaan zou hebben had je misschien zijn naam nog gewetenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zo'n saaie man.... heb hem af en toe voorbij zien komen met dat duffe spel van hem.
Dat is waarquote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je aan dat spelletje meegedaan zou hebben had je misschien zijn naam nog geweten
Ik ben op TV gewest in een kwisquote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waarmaar ik doe niet aan tv spelletjes
Hij zou nog wel wat norser kunnen, vind ik. Sommige kandidaten zijn zo dom.... die passen dan bij de vierde vraag waardoor ze sowieso niet in de finale kunnen komen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
Joost Prinsen doet het ook gewoon erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |