1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Omdat die sneeuw heeft!quote:
omdat je moet huilen van me...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Kom maar groqje drinkenquote:
Die. (de ui --> die ui)quote:Op woensdag 9 december 2009 19:18 schreef Enfermera het volgende:
HAHAHAHA dat plaatje van die sneeuwende ui (het klinkt niet. Is het nou die of dat?)
![]()
eerst maar evenquote:
Ja, das beter dan andersom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het was juist ter aanmoediging!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
niet mijn beroep bespotten he...
Vast wel! Zal het zo ff doen!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Zal sneeuw bij de mijne ook leuk staan?
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Zal sneeuw bij de mijne ook leuk staan?
Waar, zeg je?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
* drukt MrS troostend aan tussen de borsten
![]()
ah... maar kun je ook ergens vinden of ik er rijk van kan worden?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Elies
[..]
Het was juist ter aanmoediging!![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik vraag me wel af of je ook nog rijk kan worden van het schrijven van bouquet-boekjes...
Dan overweeg ik een carriere-switch...![]()
zo, mooi bruggetje naar t volgende deel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mrrrrrrrauw!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, ik kan maar half lezen, weet je toch?quote:
Ow nee he; niet weerquote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Cat22 het volgende:
Nee, ik kan maar half lezen, weet je toch?
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mrrrrrrrauw!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]Had ik dat niet verteld bij mijn vakantie avonturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Altijd.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had ik dat niet verteld bij mijn vakantie avonturen?
Het kan best zijn dat ik dat in alle excitement vergeten ben te vertellen. No biggie.quote:
Met Russel Crowe in de hoofdrol, in een film die eigenlijk totaal niet bij hem past maar hij komt verrassend goed uit de verf zoquote:A British investment broker inherits his uncle's chateau and vineyard in Provence, where he spent much of his childhood. He discovers a new laid-back lifestyle as he tries to renovate the estate to be sold.
Had ie niet je ananas opgegeten vandaag?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef Qwea het volgende:
oeh en baloe is denk ziek. Hij had de kamer onder gekotst en kwijlt nu best wel erg.
Ik twijfelde tussen deze en The Client... maar ik neig toch naar die tweedequote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
FILMTIP!
A Good Year komt vanavond op tv.
Erg leuke en aparte en beetje trage maar mooie en verrassende film
[..]
Met Russel Crowe in de hoofdrol, in een film die eigenlijk totaal niet bij hem past maar hij komt verrassend goed uit de verf zo
Ik zal kijken of het er nog in kom...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ik dat in alle excitement vergeten ben te vertellen. No biggie.
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal kijken of het er nog in kom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
NEE!!!!!!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ananas lijkt me niet echt goed voor een hond. En ananashart is volgens mij giftig. Ik weet niet of het je-valt-meteen-om giftig is, maar gezond is het iig niet. Het bevat kinine.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef Qwea het volgende:
oeh en baloe is denk ziek. Hij had de kamer onder gekotst en kwijlt nu best wel erg.
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
* drukt MrS troostend aan tussen de borsten
![]()
Tot morgenochtend Trovey.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:58 schreef trovey het volgende:
Zo...eten is klaar nu nog opeten en dan ben ik voor een paar uurtjes weg dus ik zie jullie vanavond wel weer , alhoewel nachtchat...., ok tot straks en morgen dan maar weer.....
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik vraag me wel af of je ook nog rijk kan worden van het schrijven van bouquet-boekjes...
Dan overweeg ik een carriere-switch...![]()
zo, mooi bruggetje naar t volgende deel...leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en romantisch
!
quote:
quote:
Ik moest lachenquote:
Ojaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
jij hebt duidelijk de sm-voorgesprekken hier gemist...
En daar doen we het voor.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
[..]
OjaDie met die Engelsman?
Is het eerste verhaal dat ik lees! Mag ik ook een lijstje met namen?
Zelf weten, jij bent een man dus hebt vast een andere smaakquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen deze en The Client... maar ik neig toch naar die tweede
lachen is gezond!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Nonneke.
Heb jij je pakje al ontvangen?
Ja vandaag. En dat had ie dus ook weer uitgekotst. Ik snap alleen dat kwijlen niet. Hij kwijlt echt als een idiootquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ie niet je ananas opgegeten vandaag?
Of was dat gister alweer?
Misschien iets verkeerd gegeten?
Je hebt al een paar keer hiervoor gevraagd naar linkjes naar Het Verhaal en je gaat nu pas lezen?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
[..]
OjaDie met die Engelsman?
Is het eerste verhaal dat ik lees! Mag ik ook een lijstje met namen?
Hart heeft ie niet gehad. Das vet hard. Maar is ananas giftig voor een hond?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ananas lijkt me niet echt goed voor een hond. En ananashart is volgens mij giftig. Ik weet niet of het je-valt-meteen-om giftig is, maar gezond is het iig niet. Het bevat kinine.
Eten heeft ie al gehadquote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, als ie verder wel normaal doet nu ( rustig ademen en zo, geen paniek ) zou ik ook zeggen dat t die ananananas was hoor, das niet echt supergoed hondeneten zeg maar.
Zorgen dat ie lekker kan drinken, ff geen eten geven en morgen es zien hoe t gaat
Heel veel kwijlen doen ze soms als ze misselijk zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja vandaag. En dat had ie dus ook weer uitgekotst. Ik snap alleen dat kwijlen niet. Hij kwijlt echt als een idioot
Die zooi heeft ie rond 17:00 ofzo uitgekotst
Nee hoor, ananas zelf niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hart heeft ie niet gehad. Das vet hard. Maar is ananas giftig voor een hond?![]()
![]()
![]()
?
Dat zou dan idd het enige kunnen zijn. Verder heeft ie afgezien van wat hondenkoekjes en zn voer niks gehad.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel veel kwijlen doen ze soms als ze misselijk zijn.
Dus misschien toch die ananas nog, dat die echt verkeerd is gevallen?
Hoe laat heeft hij die ananas gegeten dan? Want als dat een paar uur in zijn maag heeft rondgeklotst kan hij ook stofjes hebben opgenomen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja vandaag. En dat had ie dus ook weer uitgekotst. Ik snap alleen dat kwijlen niet. Hij kwijlt echt als een idioot
Die zooi heeft ie rond 17:00 ofzo uitgekotst
Dat scheelt dan. Het vruchtvlees zal minder kwaad kunnen maar is uiteraard niet iets wat in zijn dieet past als carnivoor zijnde. Kan best dat hij er misselijk van is.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hart heeft ie niet gehad. Das vet hard. Maar is ananas giftig voor een hond?![]()
![]()
![]()
?
Ik zweer het je, ik wist het nietquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ananas zelf niet.
Maar dat soort dingen kan je hem beter niet meer geven, ook al vond je het poepig
Lees ik het nu goed? Heb je het hem gegeven!?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ik wist het niet![]()
Baloe krijgt wel vaker fruit. Maar geen ananas dus meer![]()
Hij likt trouwens de hele tijd aan zn voorpoten. Misschien om het kwijl eraf te likken?
Dit heeft ie niet gejat, dit heeft het vrouwtje hem gegeven. Hij mag namelijk volgens de DA best eens een beetje fruit als tussendoortje. Gezien hij dol is op fruit.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe laat heeft hij die ananas gegeten dan? Want als dat een paar uur in zijn maag heeft rondgeklotst kan hij ook stofjes hebben opgenomen.
Kwijlen kan ook komen omdat hij misselijk is.
[..]
Dat scheelt dan. Het vruchtvlees zal minder kwaad kunnen maar is uiteraard niet iets wat in zijn dieet past als carnivoor zijnde. Kan best dat hij er misselijk van is.
Ik klink misschien heel betweterig maar Qwea, hoe komt het toch dat Baloe telkens weer wat gapt? Als mijn huisdier zo allergisch zou zijn en meteen uitbreekt in hotspots en darnaast ook nog gapperig is dan zou ik er 100% zeker voor zorgen dat hij nergens bij kon.
Kerstboom!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Bamba het volgende:
Ik mag morgen beginnen met de insuline
Hopelijk voel ik me dan snel weer beter...
En m'n kerstboom staat! En ik heb een nieuwe lens! En.....toen wist ik het niet meer
Ja. Ja je maakt er een heel drama van, maar ik zweer je, ik ken meerdere honden die het krijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees ik het nu goed? Heb je het hem gegeven!?
Dank je wel!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
je moet wel op volgorde lezen he! er zit een lijn in!![]()
(pm komt eraan)
Dank jequote:Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kerstboom!![]()
Lens!![]()
Insuline!(of zoiets
) Hopelijk voel je je gauw beter.
Tja, het is jouw hond dus jij zult het wel weten.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Ja je maakt er een heel drama van, maar ik zweer je, ik ken meerdere honden die het krijgenBaloe krijgt ook gewoon mandarijn. Volgens de DA mag die best fruit. En ik weet dat druiven giftig zijn, maar volgens google is ananas dus zelfs gezond
Ja maar lieverd. Baloe kan alleen niet tegen aardappels. Dus zetmeel e.d voor de rest kan hij overal tegen. Dus hij mag ook gewoon fruit.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Ananas wordt in sommige gevallen zelfs aangeraden om aan honden te geven, dus kan ECHT geen kwaad.
Alleen, wat Cat al zegt... als je een moeilijke hond hebt qua allergieën en hotspots moet je echt strenger worden Q en niet zomaar fruit geven enzo
Ons!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je wel!
jaaa is goed, doe ik straks, ben nu een presentatie aan het maken
Nou ja... ik moet nog beginnen... 3-5 minuten: onderwerp waar ik enthausiast over ben. Ik weet zoooo geen onderwerp
Ja dan begon ik aan de eerste paar zinnen en dan duizelde de tekst mijquote:Op woensdag 9 december 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt al een paar keer hiervoor gevraagd naar linkjes naar Het Verhaal en je gaat nu pas lezen?
Foei, PFje!Wel vanaf het begin lezen, anders is er niets an.
ooh en fijn om nog even bevestigd te zien dat ik toch niet helemaal debiel benquote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Ananas wordt in sommige gevallen zelfs aangeraden om aan honden te geven, dus kan ECHT geen kwaad.
Ik zag op google ook overal dat het alleen maar goed is voor de hond...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit heeft ie niet gejat, dit heeft het vrouwtje hem gegeven. Hij mag namelijk volgens de DA best eens een beetje fruit als tussendoortje. Gezien hij dol is op fruit.
Ananas heeft ie rond 12u vanmiddag gehad. Overigens zegt google dat ananas gezond is voor de hond![]()
Maar idd, ik snap wel dat als je als carnivoor zijnde niet zo goed tegen fruit ofzo kan.
Jij hebt ook gegoogledquote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag op google ook overal dat het alleen maar goed is voor de hond...
Wie zegt er dan dat je debiel bent?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh en fijn om nog even bevestigd te zien dat ik toch niet helemaal debiel ben
ZEG! Zit jij mijn schrijverskunsten af te kraken?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dan begon ik aan de eerste paar zinnen en dan duizelde de tekst mijMaar die van net niet
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ZEG! Zit jij mijn schrijverskunsten af te kraken?
Soms is "wollige" tekst net even te veel als ik de hele dag heb lopen screenen in tekstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Soms is "wollige" tekst net even te veel als ik de hele dag heb lopen screenen in teksten!
Ik vind jouw teksten messcherp hoor.quote:
MM net in zn bek gekeken, en hij heeft om 18:30 ook gewoon gegeten . Niks te zien in zn bekkiequote:Op woensdag 9 december 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Nou Q, dan weet je nu in elk geval dat je het hem beter niet meer kunt geven!
Even in de gaten houden of het strakjes minder wordt, dat kwijlen. En niet panieken.
Hij kan ook veel kwijlen omdat ie iets klem heeft zitten in zijn keel, lijkt het erop alsof er iets klem zit? Alsof ie iets weg probeert te slikken?
Maar ik denk dat het 't zure van de ananas is wat hem dwars zit hoor
Nou, ik vond mezelf al debiel omdat ik mn hond wat gaf wat giftig zou zijn. Maar ik ben dus niet debielquote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt er dan dat je debiel bent?
Dat zegt toch niemand?![]()
Het kan zijn dat Baloe gewoon slecht reageert op dat zurige ineens van die ananas.
Heeft ie veel gehad? Of 1 stukje?
Ananas kan dan wel goed zijn voor SOMMIGE honden (niet voor alle) maar op internet hebben ze het over 'een schijfje' en niet bv over een halve ananas
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind jouw teksten messcherp hoor.
Mn theo, wat doe je.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Iemand Theo Maassen net tegenover Patricia Paay zien zitten bij DWDD?
Echt, die man is enorm in mijn achting gedaald.
Kritisch zijn over iemands keuze om in de Playboy te gaan staan op die leeftijd is prima. Graag zelfs. Maar godallemachtig, wat een walgelijke kerel is dat zeg. Overal dwars doorheen hakken en de allerergste beledigingen over tafel slingeren (mijn vriend is necrofiel, die vindt die foto's van jou wellicht wel wat!) tot zelfs Van Nieuwkerk het te ver vond gaan en zei dat ie zijn excuses moest aanbieden.
Het antwoord van Theo: 'Nooit!'.
Lekker goedkoop scoren zeg. Gatverdamme.
Als ik Paay was had ik hem ter plekke een klap voor zijn waffel gegeven.
Ja dat is toch wollig? Of noem je dat anders?quote:
Eet je geen vlees, of alleen geen varkensvlees? Het beviel ons erg goed, lekker van smaak, zelf even bakken en klaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
Wat fijn!! Want spekjes mis ik wel een beetje!!
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Kritisch zijn over iemands keuze om in de Playboy te gaan staan op die leeftijd is prima. Graag zelfs. Maar godallemachtig, wat een walgelijke kerel is dat zeg. Overal dwars doorheen hakken en de allerergste beledigingen over tafel slingeren (mijn vriend is necrofiel, die vindt die foto's van jou wellicht wel wat!) tot zelfs Van Nieuwkerk het te ver vond gaan en zei dat ie zijn excuses moest aanbieden.
Geen vlees.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eet je geen vlees, of alleen geen varkensvlees? Het beviel ons erg goed, lekker van smaak, zelf even bakken en klaar.![]()
Terzijde, weet iemand hoe mijn ui een beetje sneeuw (of hagel) kan krijgen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]ja, maar vertel dan iets meer dan dat!!! Want ik weet dus echt niks daarvanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Trutquote:
Sommige vrouwen, sommigequote:Op woensdag 9 december 2009 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vast om ons vrouwen op afstand te houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
mja... op wikipedia staat: Wollige taal - Veel gebruik van weinig zeggende woorden. (quote:)
en dat mama mia is alweer over, sorry...J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Dat programmaatje dat ik gebruikte dat werkt helaas niet als je ui al animated isquote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eet je geen vlees, of alleen geen varkensvlees? Het beviel ons erg goed, lekker van smaak, zelf even bakken en klaar.![]()
Terzijde, weet iemand hoe mijn ui een beetje sneeuw (of hagel) kan krijgen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Doe er dan eentje met roze pumpjesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
TrutEn dat dan net posten als ik weer hard aan het werk ben
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
TrutEn dat dan net posten als ik weer hard aan het werk ben
![]()
[..]
Sommige vrouwen, sommige. Hoewel ik ook wel eens als redder in de nood mag optreden [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]zeg, ik had een veel leukere smiley voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en kom maar op met je inspiratie!!!
Ja maar dat is toch de hele charme van zo een verhaalquote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja... op wikipedia staat: Wollige taal - Veel gebruik van weinig zeggende woorden. ()
en dat mama mia is alweer over, sorry...
?
![]()
Zo, ik ga vuilniszakken en katten verzamelen. De ene helft buiten, de andere op hun kamer en dan ga ik repeteren.
Tot straks!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik ga vuilniszakken en katten verzamelen. De ene helft buiten, de andere op hun kamer en dan ga ik repeteren.
Tot straks!tot straks!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
neeee theo nie doenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
🐙![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg, ik had een veel leukere smiley voor je!
en kom maar op met je inspiratie!!!
Sorry, alleen echte eenden doen 't voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inspiratie komt zo per PM
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Nee Ll, hoe wij ons hier soms uitdrukken, dat is soms 'wat lomp'.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ach Theo had best wel een punt, hij uitte het alleen wat lomp.
Dit was ver beneden alle peil of je hebt niet alles gehoord
Bento is klaar, afwas is gedaan
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Mwah het hele laatdunkende gedoe over dat zij hem niet kende en haar zus moest uitleggen wie hij was dus dat hij wel niks was, en die hoofdredacteur van Playboy die maar net deed alsof hij te dom was om bij eerdere interviews z'n mening te geven en alleen nu wat zei waren ook aardig onder de gordel.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Ll, hoe wij ons hier soms uitdrukken, dat is soms 'wat lomp'.
Dit was ver beneden alle peil of je hebt niet alles gehoord
Nogmaals, hij had ballen gehad als hij een discussie met haar aanging zonder dat necrofielengedoe e.d.
Zij beledigt hem toch ook niet?
Hij begon sterk met die vragen over waarom ze in godsnaam met dit soort dingen aandacht wil, en ze die dingen over Adam riep bij Jensen terwijl ze het wel over de vader van dr dochter heeft enzo.
Het necrofielen gedoe sloeg idd nergens op
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2009 20:55:28 ]![]()
ah, echte eenden en nep-spinnen... noteert!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sorry, alleen echte eenden doen 't voor me![]()
Inspiratie komt zo per PM
en inspiratie per pm??
[ url=http://www.cosmopinie.nl/] HIER DE TEKST DIE JE WILT LATEN ZIEN [/url]quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
Hoe krijg je de tekst als een linkje in je signature?
En dan zonder spaties.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat ZEI ze nietquote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah het hele laatdunkende gedoe over dat zij hem niet kende en haar zus moest uitleggen wie hij was dus dat hij wel niks was, en die hoofdredacteur van Playboy die maar net deed alsof hij te dom was om bij eerdere interviews z'n mening te geven en alleen nu wat zijn waren ook aardig onder de gordel.
Hij vroeg waarom ze hem niet enthousiast begroette bij het binnenkomen en ze zei daarop als antwoord dat ze hem niet kende en daarom moest vragen wie hij was. Ze zei niet 'dat hij wel niks was', dat verzin je er zelf bij nu
En die hoofdredacteur had gelijk. Theo zat daar duidelijk alleen om lekker vooringenomen haar af te maken en verder zat ie daar voor jan doedel.En op die voet had hij gewoon moeten doorgaan. Kritisch mag best, maar hij liet haar ook totaal niet antwoorden en uitpraten, hij hakte er elke keer als hij wat vroeg daarna weer dwars doorheen met een belediging. Da's geen discussie natuurlijk, éénzijdig beledigenquote:Hij begon sterk met die vragen over waarom ze in godsnaam met dit soort dingen aandacht wil, en ze die dingen over Adam riep bij Jensen terwijl ze het wel over de vader van dr dochter heeft enzo.
Toppunt van zwakte, wat mij betreft. Zwaar door de mand gevallen, die kerel.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Voor morgen, onderste bakje ( nu goed om gefotografeerd ook) een pakkekoek met jam en een pannekoek met kaas.
Bovenste bakje, een rode paprika en wat snoepgoed.
Ik baal dat mn fruit op is, want ik had boven liever een mandarijn of zo gedaan met die paprika, maar tis niet anders![]()
Ennuh, check mn prikkertjes en mn grasjes![]()
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Het was inderdaad het toppunt van makkelijk scorenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ZEI ze niet
Hij vroeg waarom ze hem niet enthousiast begroette bij het binnenkomen en ze zei daarop als antwoord dat ze hem niet kende en daarom moest vragen wie hij was. Ze zei niet 'dat hij wel niks was', dat verzin je er zelf bij nu
[..]
En op die voet had hij gewoon moeten doorgaan. Kritisch mag best, maar hij liet haar ook totaal niet antwoorden en uitpraten, hij hakte er elke keer als hij wat vroeg daarna weer dwars doorheen met een belediging. Da's geen discussie natuurlijk, éénzijdig beledigen
Toppunt van zwakte, wat mij betreft. Zwaar door de mand gevallen, die kerel.
![]()
![]()
Oh-oh, behalve de paprika (brrrrrrrrrr, lussiknie!) ziet het er weer zaaaaaaalig uit!
En wat gezellig met die grasjes en prikkertjes, het maakt je lunch echt een feestje zo
cutequote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Voor morgen, onderste bakje ( nu goed om gefotografeerd ook) een pakkekoek met jam en een pannekoek met kaas.
Ik baal dat mn fruit op is, want ik had boven liever een mandarijn of zo gedaan met die paprika, maar tis niet anders![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ik ga dat ook eens doen
O+ 11-06-2009 O+![]()
Oh ik ben echt gek op rauwe paprikaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, behalve de paprika (brrrrrrrrrr, lussiknie!) ziet het er weer zaaaaaaalig uit!
En wat gezellig met die grasjes en prikkertjes, het maakt je lunch echt een feestje zo
![]()
Ik eet dr nu makkelijk drie per week gewoon rauw in die bento's![]()
Dat grasje is functioneel, daardoor blijft mn jampannekoek gescheiden van die met kaas, en de prikkertjes houden de pannekoekies netjes opgerold.
Sweetness he
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
en cool, die koala in het gras!![]()
en perfect gefotografeerd ook!
Ja moet je doen, is leukquote:
( Groucho Marx )![]()
Ja , ik pik ze wel op die tipsquote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
en cool, die koala in het gras!![]()
en perfect gefotografeerd ook!![]()
![]()
Ik heb nu dus gewoon een roze tafelloper op de strijkplank liggen om daar ff snel die foto te maken elke avond
( Groucho Marx )![]()
@Barbaaf ik zit nu vol spanning steeds mn pm-inbox te refreshen...
waar blijft dieinspiratie!
Ik ga toch ook maar eens beginnen vanaf januari... box is er al nu nog de wil/tijd...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , ik pik ze wel op die tips![]()
Ik heb nu dus gewoon een roze tafelloper op de strijkplank liggen om daar ff snel die foto te maken elke avond
Wat heb je allemaal voor spullies???quote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga toch ook maar eens beginnen vanaf januari... box is er al nu nog de wil/tijd...
( Groucho Marx )![]()
The Clientquote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
SUBTLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Welke film ben je nou gaan kijken?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
In die andere zit een HEULLLLLLLLLLLL knappe francaisequote:
Kijk maar even snel 1 seconde op RTL5
Oh das helemaal leuk ja,leuk kadootje voor kerst mss, een stoere bento voor hem, een leuke voor jezelf en wat spulletjesquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef bigbird het volgende:
Lief is gek van Japans, dus denk dat een bento wel erg goed gaat bevallen
( Groucho Marx )![]()
*box erbij pakt*quote:Op woensdag 9 december 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor spullies???
1 dubbele bak
1 enkele bak in thermodoek
eetstokjes
grasjes![]()
muffinvormpjes
saus/dressingflesjes
furikakemix![]()
warmhoud-jasje voor flesje
draagtasje
In je in-doosquote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef tombolafan het volgende:
@Barbaaf ik zit nu vol spanning steeds mn pm-inbox te refreshen...
waar blijft dieinspiratie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Ah leuk, en idd genoeg om meteen te beginnenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*box erbij pakt*
1 dubbele bak
1 enkele bak in thermodoek
eetstokjes
grasjes![]()
muffinvormpjes
saus/dressingflesjes
furikakemix![]()
warmhoud-jasje voor flesje
draagtasje
( Groucho Marx )![]()
En TF maak ook es fotos dan please
( Groucho Marx )![]()
ik heb nog nooit iets gemaakt...quote:
of wil je foto's van het setje
(nu ik er bij nadenk heb ik dus ook ergens ei- en rijstvormpjes, maar ik weet even niet waar!)
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In je in-doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whoei, ik doe net inspiratie op hoe ik je kan tergen!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
Ik kom ook snel langsgewaait, in een reclameblok.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar hoef je niket bang voor te zijn. Het zijn allemaal heel lieve mensen, en als je niet te dicht in de buurt komt, bijten ze ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben ook niet bang, maar ik vind het wel spannend!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hoef je niket bang voor te zijn. Het zijn allemaal heel lieve mensen, en als je niet te dicht in de buurt komt, bijten ze ook niet.![]()
ga jij niet?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik kom (onder voorbehoud) ook de 9e!![]()
. Ik ga via het werk proberen handdoeken te scoren van collega's e.d. en dan rijd ik achter Elies aan (want anders ben ik vast nooit op tijd met mijn richtingsgevoel
).
tombola: ik vind het ook eng hoor! Waar woon je ergens? Anders kan ik je wel oppikken eventueel
And so the lion fell in love with the lamb![]()
Ik heb de dag ervoor en zaterdag een nachtdienst, als ik ga beslis ik dat op het laatste moment.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang, maar ik vind het wel spannend!![]()
ga jij niet?![]()
![]()
Ik krijg spontaan zin om ook te gaan Bento-en door je foto's Oh-oh. Alleen werk ik maar 4 keer 3 uurtjes, dus lunch ik nooit op het werk en om nou zoiets voor thuis te maken
.
Oh nee?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hoef je niket bang voor te zijn. Het zijn allemaal heel lieve mensen, en als je niet te dicht in de buurt komt, bijten ze ook niet.
![]()
![]()
En ben jij ook lief of bijt jij wel...?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de dag ervoor en zaterdag een nachtdienst, als ik ga beslis ik dat op het laatste moment.
ik had t via ebay volgens mij...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef bigbird het volgende:
waar kan ik aan die bento spulletjes komen dan?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
noordholland...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Bamba het volgende:
Ik kom (onder voorbehoud) ook de 9e!![]()
. Ik ga via het werk proberen handdoeken te scoren van collega's e.d. en dan rijd ik achter Elies aan (want anders ben ik vast nooit op tijd met mijn richtingsgevoel
).
tombola: ik vind het ook eng hoor! Waar woon je ergens? Anders kan ik je wel oppikken eventueel![]()
dat wordt ver omrijden dan...![]()
Ik kom er wel, maar t blijft inderdaad spannend!
Nog steeds geen pakketje of ophaalbriefje?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
Ik kom ook snel langsgewaait, in een reclameblok.![]()
Dank je!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[ url=http://www.cosmopinie.nl/] HIER DE TEKST DIE JE WILT LATEN ZIEN [/url]
En dan zonder spaties.
![]()
![]()
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari? Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo? Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85
- Tombolafan
- MrSubtle
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- Nokwanda
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- BambaaaaaaaaaIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
haha dat is wel een hele omweg idd! Kom je met de auto?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
noordholland...![]()
dat wordt ver omrijden dan...![]()
Ik kom er wel, maar t blijft inderdaad spannend!And so the lion fell in love with the lamb![]()
Ik heb net mijn agenda van 2010 ontvangen en ingevuld.... Heb ik 9 januari gala & tentamenweek! Noess
![]()
Je kunt dus ook ipv dat www. enzo een tekst zetten bv 'Vul mijn enquete in!!!' oid he, en dat dat dan linkt naar je enquete. Is het dat wel, of is het wat anders?quote:(Heb nog niet geklikt).
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we het over tieten gaan hebben?
O+ 11-06-2009 O+![]()
Ja oke!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Wist jij dat als je siliconen hebt gehad en daarna er weer uithaalt en dan verkleint dus enzo dat je er dan wel weer iets in MOET stoppen omdat het er anders niet uitziet? Heb ik net geleerd in het Paay topique!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Heb jij met dit koude weer ook zo'n last van je tieten?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we het over tieten gaan hebben?And so the lion fell in love with the lamb![]()
Nee, jij wel? Kan ik helpen ergens mee?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb jij met dit koude weer ook zo'n last van je tieten?
![]()
![]()
Is de website van een vriendin van mij, waar ik in het testpanel zit & blogs schrijf/ga schrijven!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt dus ook ipv dat www. enzo een tekst zetten bv 'Vul mijn enquete in!!!' oid he, en dat dat dan linkt naar je enquete. Is het dat wel, of is het wat anders?(Heb nog niet geklikt).
![]()
Ik heb t via ebay, ik kan je wel een hele fijne verkoper uit Japan doormailen als je echt es wil kijken.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef bigbird het volgende:
waar kan ik aan die bento spulletjes komen dan?
Daar heb ik die tweede box en wat accesoires besteld, dat was er snel , en dat meisje was heel aardig en behulpzaam en zo
( Groucho Marx )![]()
Serieus, kunnen we stoppen met al die pm's
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Nou, als je ze af en toe es over zou willen nemen...Graag!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Kan ik helpen ergens mee?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
eerst een foto van jouw tieten, daarna wil ik het er best over hebben... :pJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Geen PM's hier!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb net mijn agenda van 2010 ontvangen en ingevuld.... Heb ik 9 januari gala & tentamenweek! Noess
Zit je inbox weer vol?quote:Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Nou graag!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t via ebay, ik kan je wel een hele fijne verkoper uit Japan doormailen als je echt es wil kijken.
Daar heb ik die tweede box en wat accesoires besteld, dat was er snel , en dat meisje was heel aardig en behulpzaam en zoO+ 11-06-2009 O+![]()
tuurlijk, als jij dat niet wilt stop ik er mee hoor...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
Dank uquote:Op woensdag 9 december 2009 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tuurlijk, als jij dat niet wilt stop ik er mee hoor...
Ik ben hardstikke lief. Vraag Cat maar.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
En ben jij ook lief of bijt jij wel...?![]()
![]()
quote:en jullie gaan alletwee de 9e mee????quote:
welterusten allemaal
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
Ehhh...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en jullie gaan alletwee de 9e mee????
JJHquote:Op woensdag 9 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds geen pakketje of ophaalbriefje?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Whoeeeeeeeeehahahha bij sbs 6, Marc Forno en Carlo en Irene als k3
"You've Got a Friend in FEE". voor jullie
Slaap lekker!quote:
Qwea! Mag ik je nog 1 pm sturen???quote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
"You've Got a Friend in FEE". voor jullie![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
"You've Got a Friend in FEE". voor jullie![]()
Nou, vooruitquote:Op woensdag 9 december 2009 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea! Mag ik je nog 1 pm sturen???![]()
Q jij bent zo poepig als onderstaande onderzeeer:quote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Q jij bent zo poepig als onderstaande onderzeeer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaylow
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
*nu zenuwachtig op reactie wacht...*quote:J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:![]()
Ik heb 'm hoor! De Tamron! Wel even wennen, heb opeens rode ogen in de woonkamer vanmiddag. Even stoeien dus nog, maar hij is super!!
rode ogen?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 'm hoor! De Tamron! Wel even wennen, heb opeens rode ogen in de woonkamer vanmiddag. Even stoeien dus nog, maar hij is super!!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja, de woonkamer van m'n ouders is wel erg donker..Maar ik stond ook al raar te kijken..Heb ik nog nooit gehad met m'n Canon.quote:And so the lion fell in love with the lamb![]()
flitser gebruikt?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, de woonkamer van m'n ouders is wel erg donker..Maar ik stond ook al raar te kijken..Heb ik nog nooit gehad met m'n Canon.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Thx voor de pm oh-ohIk ga ermee aan de slag. Misschien kan ik mijn man er mooi een keer mee verrassen. Hij houdt er ook van om Sushi te maken, lijkt me ook erg lekker om mee te hebben
O+ 11-06-2009 O+![]()
Ja, maar omdat ik anders erg donkere foto's kreeg..Heb jij daar een oplossing voor?quote:And so the lion fell in love with the lamb![]()
Zit er niet zo'n anti rode ogen flitsstand op dan Bamba?
Dat ie ff snel voorflitst?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
ja een lichtsterke lensquote:Op woensdag 9 december 2009 22:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik anders erg donkere foto's kreeg..Heb jij daar een oplossing voor?
de lens die je nu hebt heeft een grootste diafragma van 3.5 op 70 en 5.6 op 300 mm (uit mijn hoofd)
daardoor heb je minder lichtinval en moet je je iso veel meer omhoog schroeven. maar vaak is t niet haalbaar om binnen niet te flitsen bij weinig licht en hogere Fgetallen.
die rode ogen komen van de grote lichtinval die in de ogen vallen (je ogen staan groot open bij weinig licht) waardoor het licht op de achterwand van je oog word weerkaatst.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Oh gelukkig! En was het wel op tijd gepost of stond dat er niet bij?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee!
Wel een mailtje via lootjestrekken dat het onderweg zou zijn...
Ik bedoel, als het maandag gepost is, is het wel raar dat het er op woensdag nog niet is.
Of hoeven we ons (nog) geen zorgen te maken?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders krijg je toch geen rode ogendat durfde ik niet te posten omdat ik het een domme gedachte van mezelf vond...
kun je beter niet gebruiken. de ingebouwde flitsers van een SLR zijn niet erg tof, beter is een losse flitser met een omibounce of via t plafond flitsenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Zit er niet zo'n anti rode ogen flitsstand op dan Bamba?
Dat ie ff snel voorflitst?Today is life -
Dale Carnegie![]()
dat is niet waar, dit kan ook gebeuren door een lampquote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders krijg je toch geen rode ogen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hmmm oke..Weer wat geleerd. Ik snap van de technische kant nog helemaal niet veel, vandaar ook een goedkope lensquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja een lichtsterke lens
de lens die je nu hebt heeft een grootste diafragma van 3.5 op 70 en 5.6 op 300 mm (uit mijn hoofd)
daardoor heb je minder lichtinval en moet je je iso veel meer omhoog schroeven. maar vaak is t niet haalbaar om binnen niet te flitsen bij weinig licht en hogere Fgetallen.
die rode ogen komen van de grote lichtinval die in de ogen vallen (je ogen staan groot open bij weinig licht) waardoor het licht op de achterwand van je oog word weerkaatst.. Maar ik ga 'm sowieso vooral buiten gebruiken deze Tamron. Nu verder sparen
.
Ik duim dat je pakje er morgen is Non!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef Nonneke het volgende:
truste all
morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen :p
Trusten!Oh ik geloof je hoor, maar dat heb ik echt nog nooit gehad (of gezien bij een ander op de foto die niet geflitst had)quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet waar, dit kan ook gebeuren door een lamp
Ik kreeg bij m'n parfum business een melding dat TNT 1 werkdag achterloopt momenteel. Misschien dat dat de vertraging verklaart?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig! En was het wel op tijd gepost of stond dat er niet bij?
Ik bedoel, als het maandag gepost is, is het wel raar dat het er op woensdag nog niet is.
Of hoeven we ons (nog) geen zorgen te maken?And so the lion fell in love with the lamb![]()
Idd, dat is m'n volgende stap om voor te gaan sparen..Als ik een miljoen zou winnen, wist ik het welquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je beter niet gebruiken. de ingebouwde flitsers van een SLR zijn niet erg tof, beter is een losse flitser met een omibounce of via t plafond flitsen
Maar zolang ze van dat soort dingen nog niet zoveel kaas heeft gegeten (haar eigen woorden ongeveerquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je beter niet gebruiken. de ingebouwde flitsers van een SLR zijn niet erg tof, beter is een losse flitser met een omibounce of via t plafond flitsen) is het misschien for the time being wel handig als ze gaat flitsen dat ze dan die stand gebruikt om rode ogen in elk geval een beetje te voorkomen, toch?
![]()
Dan kan ze daarna eens gaan oefenen met die omnibounce of via plafond flitsen, als ze al een losse flitser heeft that is.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
ok ff in simpelquote:Op woensdag 9 december 2009 22:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hmmm oke..Weer wat geleerd. Ik snap van de technische kant nog helemaal niet veel, vandaar ook een goedkope lens. Maar ik ga 'm sowieso vooral buiten gebruiken deze Tamron. Nu verder sparen
.
als je een klein F getal ( diafragma) hebt dan is de opening groot O bv 2.8
weinig scherpte diepte, wazige achtergrond
bij een groot F getal is de opening klein o b.v 11
veel scherpte, alles scherp
bij weinig licht, kun je meer licht op de sensor laten vallen door
a. een hogere isowaarde te gebruiken (risico op ruis) of
b. een groter gat te nemen ( dus lagere Fwaarde) of
c. je sluitertijd langer maken (risico op beweging)
of natuurlijk flitsen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
t is veel verstandiger om te beginnen bij goed daglicht buitenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zolang ze van dat soort dingen nog niet zoveel kaas heeft gegeten (haar eigen woorden) is het misschien for the time being wel handig als ze gaat flitsen dat ze dan die stand gebruikt om rode ogen in elk geval een beetje te voorkomen, toch?
![]()
Dan kan ze daarna eens gaan oefenen met die omnibounce of via plafond flitsen, als ze al een losse flitser heeft that is.
leer je camera kennen
waarom t flitsen via t plafond. omdat je dan geen rechtstreekse harde schaduwen krijgtToday is life -
Dale Carnegie![]()
voor 100 euro heb je al een goede flitser als de Canon 420quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, dat is m'n volgende stap om voor te gaan sparen..Als ik een miljoen zou winnen, wist ik het wel
maar flitsen is niet verplicht
ik heb er zelfs een hekel aan, daarom ook richting lichtsterke lenzen gaan kijken
owja, 50mm 1.8 voor 80 euro geloof ik, is echt een heel fijne lens om mee te leren werken in mindere lichtsituatieseen lens die in geen tas mag ontbreken
Today is life -
Dale Carnegie![]()
ik vind het altijd zo'n schattig gezicht als een van mn kattenn uitgebreid gaaptal die gevaarlijke tandjes
![]()
![]()
dus als je een lagere F neemt kun je ook betere foto's met weinig licht maken?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ff in simpel
als je een klein F getal ( diafragma) hebt dan is de opening groot O bv 2.8
weinig scherpte diepte, wazige achtergrond
bij een groot F getal is de opening klein o b.v 11
veel scherpte, alles scherp
bij weinig licht, kun je meer licht op de sensor laten vallen door
a. een hogere isowaarde te gebruiken (risico op ruis) of
b. een groter gat te nemen ( dus lagere Fwaarde) of
c. je sluitertijd langer maken (risico op beweging)
of natuurlijk flitsenJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
ja dat kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus als je een lagere F neemt kun je ook betere foto's met weinig licht maken?
mijn theaterfoto's zijn allemaal met een lage f (tussen de 1.8 en 2.8) gemaakt zonder flitser
zo worden bv ook concertfoto's gemaaktToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 9 december 2009 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is veel verstandiger om te beginnen bij goed daglicht buiten
leer je camera kennen
Maar er zijn in het begin toch gewoon ook situaties dat ze binnen wil flitsen terwijl ze nog geen losse flitser heeft? Da's alles wat ik zeg, dat ze dán beter die ene stand kan gebruiken.
Ik probeer er geen wedstrijdje van te maken ofzo wie er het meest vanaf weet want dat ben jij, da's duidelijk. Maar zo'n gek idee was het nou toch ook weer niet. Ze hééft geen losse flitser nog
t is nog maar te betwijfelen of die stand er zo opzit, dan zou je al moeten gaan testen met flitsen op t tweede gordijn, maar dat kan ik niet simpel uitleggenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar er zijn in het begin toch gewoon ook situaties dat ze binnen wil flitsen terwijl ze nog geen losse flitser heeft? Da's alles wat ik zeg, dat ze dán beter die ene stand kan gebruiken.
Ik probeer er geen wedstrijdje van te maken ofzo wie er het meest vanaf weet want dat ben jij, da's duidelijk. Maar zo'n gek idee was het nou toch ook weer niet. Ze hééft geen losse flitser nog
Today is life -
Dale Carnegie![]()
ow en ik probeer t alleen maar goed te doen door dingen simpel proberen uit te leggen, als dat liever niet is, is t ook goed
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja leuk he? En dan zie ik bij Boris ook een donkere vlek op zijn gehemeltequote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het altijd zo'n schattig gezicht als een van mn kattenn uitgebreid gaaptal die gevaarlijke tandjes
Net een vampiertje met al die tandjes, ben vaak net te laat om een foto te maken
Hier zie je de tandjes al niet meer, bummer.
die is schattigbij Saar is t echt een grote scheur die ze open trekt
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk he? En dan zie ik bij Boris ook een donkere vlek op zijn gehemelte
Net een vampiertje met al die tandjes, ben vaak net te laat om een foto te maken
[ afbeelding ]je kat wat doe je
![]()
![]()
Je zet hem wel voor lul hoorarme boor
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
ow en ik probeer t alleen maar goed te doen door dingen simpel proberen uit te leggen, als dat liever niet is, is t ook goed![]()
Vat het nou niet meteen op als commentaarNiemand zegt toch dat ze dat niet willen? Integendeel
Alleen ik had het idee dat jij dacht dat ze al een losse flitser had en dat heeft ze niet. Dawasalles.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja bij Boor ook, alleen ik ben elke keer nét te laatquote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef Ynske het volgende:
die is schattigbij Saar is t echt een grote scheur die ze open trekt
k probeer t niet eens meerquote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bij Boor ook, alleen ik ben elke keer nét te laat
zodra mn camera uit de tas is zit ze erbijvleugel 1 van kraai is klaar
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ynske bedankt voor de info. Ik heb al tig keer over diafragma gelezen en ik vergeet het keer op keer. Nou is m'n concentratie de laatste tijd ook niet optimaal, dus hopelijk blijft het een keer beter hangen
. Ik moet alles helaas in stapjes aanschaffen, dus over een paar jaar kom ik er wel
. Het is nu vooral nog hobbyend bedoeld met af en toe een opdrachtje ertussen van iemand.
Ik ga ook naar bed...
ezelsbruggetje voor mij om t te onthouden (ik draai getallen om enzo, niet handig)quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Bamba het volgende:
Ynske bedankt voor de info. Ik heb al tig keer over diafragma gelezen en ik vergeet het keer op keer. Nou is m'n concentratie de laatste tijd ook niet optimaal, dus hopelijk blijft het een keer beter hangen
. Ik moet alles helaas in stapjes aanschaffen, dus over een paar jaar kom ik er wel
. Het is nu vooral nog hobbyend bedoeld met af en toe een opdrachtje ertussen van iemand.
2.0 bij weinig licht of bij wazige achtergrond, en verder gewoon proberen. t makkelijkste om t te leren is vanuit de AV stand te werken. dan kun je de iso aanpassen, en kies je de diafragma, de rest berekend de camera er zelf bij
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gizmo heeft ook een donkere plek op zijn gehemelte! Alleen is die bijna niet te fotograferen..Ik had geen zwarte kat moeten nemenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk he? En dan zie ik bij Boris ook een donkere vlek op zijn gehemelte
[ afbeelding ]![]()
.
oh, maar die is echt prachtig!!! Dat tongetje omhooggekruld!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Trustels, Miss Ananas!![]()
![]()
Mijn beesten vinden mij slaapverwekkend
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd superverwarrend dat bij een lager getal de opening juist GROTER is
Lekker logisch ookSlaap lekker!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ezelsbruggetje voor mij om t te onthouden (ik draai getallen om enzo, niet handig)
2.0 bij weinig licht of bij wazige achtergrond, en verder gewoon proberen. t makkelijkste om t te leren is vanuit de AV stand te werken. dan kun je de iso aanpassen, en kies je de diafragma, de rest berekend de camera er zelf bijdie ga ik proberen te onthouden!
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Trustels, Miss Ananas!![]()
![]()
Mijn beesten vinden mij slaapverwekkend
[ afbeelding ]Bink
Misschien moet je hard chihuahuaaaaaaaaaaaa gaan gillen
Trusten hysterisch trutje van me
Da's lief van jequote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Onflatteus is his middle namequote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Bamba het volgende:
Ik heb ook een onflatteuze foto van Gizmo, ff zoeken...
Trusten, Jij Vol Goede Ideeën Jij!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]Bink
Misschien moet je hard chihuahuaaaaaaaaaaaa gaan gillen
Trusten hysterisch trutje van me
Chihuahuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Je hebt Russel Crowe zitten kijken?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
Nu wil ik op vakantie naar een zonnige Provence.
dat is ook verwarrend en echt a-logischquote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd superverwarrend dat bij een lager getal de opening juist GROTER is
Lekker logisch ook
[..]
Slaap lekker!Today is life -
Dale Carnegie![]()
nog ff douchen en dan lekker onder de wol
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Nou ik ben bij dat jij dat ook vindt! Serieus!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is ook verwarrend en echt a-logisch
Want Heer G vindt dat maar onzin dat ik dat niet logisch vindt.
"Ja dat is nou eenmaal zo, wat is daar dan niet logisch aan???"
Ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt Russel Crowe zitten kijken?
En nee. Marion Cotillard.![]()
![]()
Iedereen naar bed?
Wie moet ik nu vertellen van de vreemde hond die mijn huis binnen drong?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Leuke aparte film wel he?quote:
Ik wil ook zo'n huis
En zo'n tuin en zo'n zwembad en zo'n vijverWHUT?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen naar bed?
Wie moet ik nu vertellen van de vreemde hond die mijn huis binnen drong?
quote:quote:
En Greysie!!!
![]()
![]()
![]()
Willen jullie het horen?
[aandachtszoeker]
Die omgeving.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuke aparte film wel he?
Ik wil ook zo'n huis
En zo'n tuin en zo'n zwembad en zo'n vijver
[..]
WHUT?
Heerlijk!Vertel maar schatje.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
En Greysie!!!
![]()
![]()
![]()
Willen jullie het horen?
[aandachtszoeker]![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
En Greysie!!!
![]()
![]()
![]()
Willen jullie het horen?
[aandachtszoeker]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb![]()
@Cat:
[BertjeVisscher] VERTEL VERTEL VERTELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL! [/BertjeVisscher]IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
![]()
Dit zat bij ons op de stoep
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
BERT BERT, NIET TE SNEL, WE SCHRIJVEN MEE!!!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
@Cat:
[BertjeVisscher] VERTEL VERTEL VERTELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL! [/BertjeVisscher]![]()
![]()
nnnaa vooruut dan maaarquote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
En Greysie!!!
![]()
![]()
![]()
Willen jullie het horen?
[aandachtszoeker]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Sneeuwt het nou?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zat bij ons op de stoep![]()
![]()
Een kat met een rood en een groen oog?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zat bij ons op de stoepIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
![]()
![]()
Beetje schizo skat?quote:
Jquote:J
H!
![]()
![]()
Vooruit dan, op veler verzoek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging straks de vuilnis buiten zetten toen ik opeens iets tegen mijn billen voelde duwen. Ik kijk om: hondeneus. Horende bij een hele gezellige hond uit de buurt. Hij vond het wel leuk bij mij en ging mij + vuilnisbak uitgebreid besnuffelen.
Vrouwtje liep een beetje rood aan maar kreeg meneer niet mee. Ik had de voordeur nog open staan, wandelt het hondebeest opeens de gang in.![]()
![]()
Vrouwtje knalrode kop en twijfel tussen een vreemd huis binnenlopen om de hond te halen of hem eruit roepen. Uiteindelijk is ze hem toch maar komen halen onder duizend excuses.
Ik moest er wel mee lachen. Maar verwacht dat de katten less amused zijn als ze een geurspoor opvangen van de indringer.
Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 9 december 2009 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
BERT BERT, NIET TE SNEL, WE SCHRIJVEN MEE!!!!!
'We schrijven mee' ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: