Heb jij met dit koude weer ook zo'n last van je tieten?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we het over tieten gaan hebben?
Nee, jij wel? Kan ik helpen ergens mee?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb jij met dit koude weer ook zo'n last van je tieten?
Is de website van een vriendin van mij, waar ik in het testpanel zit & blogs schrijf/ga schrijven!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt dus ook ipv dat www. enzo een tekst zetten bv 'Vul mijn enquete in!!!' oid he, en dat dat dan linkt naar je enquete. Is het dat wel, of is het wat anders?(Heb nog niet geklikt).
Ik heb t via ebay, ik kan je wel een hele fijne verkoper uit Japan doormailen als je echt es wil kijken.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef bigbird het volgende:
waar kan ik aan die bento spulletjes komen dan?
Nou, als je ze af en toe es over zou willen nemen...Graag!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Kan ik helpen ergens mee?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we het over tieten gaan hebben?
Geen PM's hier!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
Serieus, kunnen we stoppen met al die pm's
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb net mijn agenda van 2010 ontvangen en ingevuld.... Heb ik 9 januari gala & tentamenweek! Noess
Zit je inbox weer vol?quote:
Nou graag!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t via ebay, ik kan je wel een hele fijne verkoper uit Japan doormailen als je echt es wil kijken.
Daar heb ik die tweede box en wat accesoires besteld, dat was er snel , en dat meisje was heel aardig en behulpzaam en zo
tuurlijk, als jij dat niet wilt stop ik er mee hoor...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
Serieus, kunnen we stoppen met al die pm's
Dank uquote:Op woensdag 9 december 2009 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tuurlijk, als jij dat niet wilt stop ik er mee hoor...
Ik ben hardstikke lief. Vraag Cat maar.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
En ben jij ook lief of bijt jij wel...?
quote:
en jullie gaan alletwee de 9e mee????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |