ik heb nog nooit iets gemaakt...quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In je in-doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
whoei, ik doe net inspiratie op hoe ik je kan tergen!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
Ik kom ook snel langsgewaait, in een reclameblok.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar hoef je niket bang voor te zijn. Het zijn allemaal heel lieve mensen, en als je niet te dicht in de buurt komt, bijten ze ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook niet bang, maar ik vind het wel spannend!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hoef je niket bang voor te zijn. Het zijn allemaal heel lieve mensen, en als je niet te dicht in de buurt komt, bijten ze ook niet.
Ik heb de dag ervoor en zaterdag een nachtdienst, als ik ga beslis ik dat op het laatste moment.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang, maar ik vind het wel spannend!![]()
ga jij niet?
Oh nee?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hoef je niket bang voor te zijn. Het zijn allemaal heel lieve mensen, en als je niet te dicht in de buurt komt, bijten ze ook niet.
En ben jij ook lief of bijt jij wel...?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de dag ervoor en zaterdag een nachtdienst, als ik ga beslis ik dat op het laatste moment.
ik had t via ebay volgens mij...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef bigbird het volgende:
waar kan ik aan die bento spulletjes komen dan?
noordholland...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Bamba het volgende:
Ik kom (onder voorbehoud) ook de 9e!![]()
. Ik ga via het werk proberen handdoeken te scoren van collega's e.d. en dan rijd ik achter Elies aan (want anders ben ik vast nooit op tijd met mijn richtingsgevoel
).
tombola: ik vind het ook eng hoor! Waar woon je ergens? Anders kan ik je wel oppikken eventueel
Nog steeds geen pakketje of ophaalbriefje?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
Ik kom ook snel langsgewaait, in een reclameblok.![]()
Dank je!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[ url=http://www.cosmopinie.nl/] HIER DE TEKST DIE JE WILT LATEN ZIEN [/url]
En dan zonder spaties.
haha dat is wel een hele omweg idd! Kom je met de auto?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
noordholland...![]()
dat wordt ver omrijden dan...![]()
Ik kom er wel, maar t blijft inderdaad spannend!
Je kunt dus ook ipv dat www. enzo een tekst zetten bv 'Vul mijn enquete in!!!' oid he, en dat dat dan linkt naar je enquete. Is het dat wel, of is het wat anders?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we het over tieten gaan hebben?
Ja oke!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we het over tieten gaan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |