Mwah het hele laatdunkende gedoe over dat zij hem niet kende en haar zus moest uitleggen wie hij was dus dat hij wel niks was, en die hoofdredacteur van Playboy die maar net deed alsof hij te dom was om bij eerdere interviews z'n mening te geven en alleen nu wat zei waren ook aardig onder de gordel.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Ll, hoe wij ons hier soms uitdrukken, dat is soms 'wat lomp'.
Dit was ver beneden alle peil of je hebt niet alles gehoord
Nogmaals, hij had ballen gehad als hij een discussie met haar aanging zonder dat necrofielengedoe e.d.
Zij beledigt hem toch ook niet?
ah, echte eenden en nep-spinnen... noteert!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sorry, alleen echte eenden doen 't voor me![]()
Inspiratie komt zo per PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
[ url=http://www.cosmopinie.nl/] HIER DE TEKST DIE JE WILT LATEN ZIEN [/url]quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
Hoe krijg je de tekst als een linkje in je signature?
Dat ZEI ze nietquote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah het hele laatdunkende gedoe over dat zij hem niet kende en haar zus moest uitleggen wie hij was dus dat hij wel niks was, en die hoofdredacteur van Playboy die maar net deed alsof hij te dom was om bij eerdere interviews z'n mening te geven en alleen nu wat zijn waren ook aardig onder de gordel.
En op die voet had hij gewoon moeten doorgaan. Kritisch mag best, maar hij liet haar ook totaal niet antwoorden en uitpraten, hij hakte er elke keer als hij wat vroeg daarna weer dwars doorheen met een belediging. Da's geen discussie natuurlijk, éénzijdig beledigenquote:Hij begon sterk met die vragen over waarom ze in godsnaam met dit soort dingen aandacht wil, en ze die dingen over Adam riep bij Jensen terwijl ze het wel over de vader van dr dochter heeft enzo.
Het was inderdaad het toppunt van makkelijk scorenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ZEI ze niet
Hij vroeg waarom ze hem niet enthousiast begroette bij het binnenkomen en ze zei daarop als antwoord dat ze hem niet kende en daarom moest vragen wie hij was. Ze zei niet 'dat hij wel niks was', dat verzin je er zelf bij nu
[..]
En op die voet had hij gewoon moeten doorgaan. Kritisch mag best, maar hij liet haar ook totaal niet antwoorden en uitpraten, hij hakte er elke keer als hij wat vroeg daarna weer dwars doorheen met een belediging. Da's geen discussie natuurlijk, éénzijdig beledigen
Toppunt van zwakte, wat mij betreft. Zwaar door de mand gevallen, die kerel.
cutequote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Voor morgen, onderste bakje ( nu goed om gefotografeerd ook) een pakkekoek met jam en een pannekoek met kaas.
Bovenste bakje, een rode paprika en wat snoepgoed.
Ik baal dat mn fruit op is, want ik had boven liever een mandarijn of zo gedaan met die paprika, maar tis niet anders![]()
[ afbeelding ]
Ennuh, check mn prikkertjes en mn grasjes![]()
[ afbeelding ]
Oh ik ben echt gek op rauwe paprikaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, behalve de paprika (brrrrrrrrrr, lussiknie!) ziet het er weer zaaaaaaalig uit!
En wat gezellig met die grasjes en prikkertjes, het maakt je lunch echt een feestje zo
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Voor morgen, onderste bakje ( nu goed om gefotografeerd ook) een pakkekoek met jam en een pannekoek met kaas.
Bovenste bakje, een rode paprika en wat snoepgoed.
Ik baal dat mn fruit op is, want ik had boven liever een mandarijn of zo gedaan met die paprika, maar tis niet anders![]()
[ afbeelding ]
Ennuh, check mn prikkertjes en mn grasjes![]()
[ afbeelding ]
Ja moet je doen, is leukquote:
Ja , ik pik ze wel op die tipsquote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
en cool, die koala in het gras!![]()
en perfect gefotografeerd ook!![]()
Ik ga toch ook maar eens beginnen vanaf januari... box is er al nu nog de wil/tijd...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , ik pik ze wel op die tips![]()
Ik heb nu dus gewoon een roze tafelloper op de strijkplank liggen om daar ff snel die foto te maken elke avond
Wat heb je allemaal voor spullies???quote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga toch ook maar eens beginnen vanaf januari... box is er al nu nog de wil/tijd...
The Clientquote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
SUBTLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Welke film ben je nou gaan kijken?
In die andere zit een HEULLLLLLLLLLLL knappe francaisequote:
Oh das helemaal leuk ja,leuk kadootje voor kerst mss, een stoere bento voor hem, een leuke voor jezelf en wat spulletjesquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef bigbird het volgende:
Lief is gek van Japans, dus denk dat een bento wel erg goed gaat bevallen
*box erbij pakt*quote:Op woensdag 9 december 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor spullies???
In je in-doosquote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef tombolafan het volgende:
@Barbaaf ik zit nu vol spanning steeds mn pm-inbox te refreshen...
waar blijft dieinspiratie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ah leuk, en idd genoeg om meteen te beginnenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*box erbij pakt*
1 dubbele bak
1 enkele bak in thermodoek
eetstokjes
grasjes![]()
muffinvormpjes
saus/dressingflesjes
furikakemix![]()
warmhoud-jasje voor flesje
draagtasje
| Forum Opties | |