Mn theo, wat doe je.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Iemand Theo Maassen net tegenover Patricia Paay zien zitten bij DWDD?
Echt, die man is enorm in mijn achting gedaald.
Kritisch zijn over iemands keuze om in de Playboy te gaan staan op die leeftijd is prima. Graag zelfs. Maar godallemachtig, wat een walgelijke kerel is dat zeg. Overal dwars doorheen hakken en de allerergste beledigingen over tafel slingeren (mijn vriend is necrofiel, die vindt die foto's van jou wellicht wel wat!) tot zelfs Van Nieuwkerk het te ver vond gaan en zei dat ie zijn excuses moest aanbieden.
Het antwoord van Theo: 'Nooit!'.
Lekker goedkoop scoren zeg. Gatverdamme.
Als ik Paay was had ik hem ter plekke een klap voor zijn waffel gegeven.
Ja dat is toch wollig? Of noem je dat anders?quote:
Eet je geen vlees, of alleen geen varkensvlees? Het beviel ons erg goed, lekker van smaak, zelf even bakken en klaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
Wat fijn!! Want spekjes mis ik wel een beetje!!
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Kritisch zijn over iemands keuze om in de Playboy te gaan staan op die leeftijd is prima. Graag zelfs. Maar godallemachtig, wat een walgelijke kerel is dat zeg. Overal dwars doorheen hakken en de allerergste beledigingen over tafel slingeren (mijn vriend is necrofiel, die vindt die foto's van jou wellicht wel wat!) tot zelfs Van Nieuwkerk het te ver vond gaan en zei dat ie zijn excuses moest aanbieden.
Geen vlees.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eet je geen vlees, of alleen geen varkensvlees? Het beviel ons erg goed, lekker van smaak, zelf even bakken en klaar.![]()
Terzijde, weet iemand hoe mijn ui een beetje sneeuw (of hagel) kan krijgen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]ja, maar vertel dan iets meer dan dat!!! Want ik weet dus echt niks daarvanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Trutquote:
Sommige vrouwen, sommigequote:Op woensdag 9 december 2009 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vast om ons vrouwen op afstand te houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
mja... op wikipedia staat: Wollige taal - Veel gebruik van weinig zeggende woorden. (quote:)
en dat mama mia is alweer over, sorry...J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Dat programmaatje dat ik gebruikte dat werkt helaas niet als je ui al animated isquote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eet je geen vlees, of alleen geen varkensvlees? Het beviel ons erg goed, lekker van smaak, zelf even bakken en klaar.![]()
Terzijde, weet iemand hoe mijn ui een beetje sneeuw (of hagel) kan krijgen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Doe er dan eentje met roze pumpjesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
TrutEn dat dan net posten als ik weer hard aan het werk ben
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
TrutEn dat dan net posten als ik weer hard aan het werk ben
![]()
[..]
Sommige vrouwen, sommige. Hoewel ik ook wel eens als redder in de nood mag optreden [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]zeg, ik had een veel leukere smiley voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en kom maar op met je inspiratie!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja maar dat is toch de hele charme van zo een verhaalquote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja... op wikipedia staat: Wollige taal - Veel gebruik van weinig zeggende woorden. ()
en dat mama mia is alweer over, sorry...
?
![]()
Zo, ik ga vuilniszakken en katten verzamelen. De ene helft buiten, de andere op hun kamer en dan ga ik repeteren.
Tot straks!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik ga vuilniszakken en katten verzamelen. De ene helft buiten, de andere op hun kamer en dan ga ik repeteren.
Tot straks!tot straks!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
neeee theo nie doenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
🐙![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg, ik had een veel leukere smiley voor je!
en kom maar op met je inspiratie!!!
Sorry, alleen echte eenden doen 't voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inspiratie komt zo per PM
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Nee Ll, hoe wij ons hier soms uitdrukken, dat is soms 'wat lomp'.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ach Theo had best wel een punt, hij uitte het alleen wat lomp.
Dit was ver beneden alle peil of je hebt niet alles gehoord
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: