Mn theo, wat doe je.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Iemand Theo Maassen net tegenover Patricia Paay zien zitten bij DWDD?
Echt, die man is enorm in mijn achting gedaald.
Kritisch zijn over iemands keuze om in de Playboy te gaan staan op die leeftijd is prima. Graag zelfs. Maar godallemachtig, wat een walgelijke kerel is dat zeg. Overal dwars doorheen hakken en de allerergste beledigingen over tafel slingeren (mijn vriend is necrofiel, die vindt die foto's van jou wellicht wel wat!) tot zelfs Van Nieuwkerk het te ver vond gaan en zei dat ie zijn excuses moest aanbieden.
Het antwoord van Theo: 'Nooit!'.
Lekker goedkoop scoren zeg. Gatverdamme.
Als ik Paay was had ik hem ter plekke een klap voor zijn waffel gegeven.
Ja dat is toch wollig? Of noem je dat anders?quote:
Eet je geen vlees, of alleen geen varkensvlees? Het beviel ons erg goed, lekker van smaak, zelf even bakken en klaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
Wat fijn!! Want spekjes mis ik wel een beetje!!
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Kritisch zijn over iemands keuze om in de Playboy te gaan staan op die leeftijd is prima. Graag zelfs. Maar godallemachtig, wat een walgelijke kerel is dat zeg. Overal dwars doorheen hakken en de allerergste beledigingen over tafel slingeren (mijn vriend is necrofiel, die vindt die foto's van jou wellicht wel wat!) tot zelfs Van Nieuwkerk het te ver vond gaan en zei dat ie zijn excuses moest aanbieden.
Geen vlees.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eet je geen vlees, of alleen geen varkensvlees? Het beviel ons erg goed, lekker van smaak, zelf even bakken en klaar.![]()
Terzijde, weet iemand hoe mijn ui een beetje sneeuw (of hagel) kan krijgen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]ja, maar vertel dan iets meer dan dat!!! Want ik weet dus echt niks daarvanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Trutquote:
Sommige vrouwen, sommigequote:Op woensdag 9 december 2009 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vast om ons vrouwen op afstand te houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
mja... op wikipedia staat: Wollige taal - Veel gebruik van weinig zeggende woorden. (quote:)
en dat mama mia is alweer over, sorry...J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Dat programmaatje dat ik gebruikte dat werkt helaas niet als je ui al animated isquote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eet je geen vlees, of alleen geen varkensvlees? Het beviel ons erg goed, lekker van smaak, zelf even bakken en klaar.![]()
Terzijde, weet iemand hoe mijn ui een beetje sneeuw (of hagel) kan krijgen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Doe er dan eentje met roze pumpjesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
TrutEn dat dan net posten als ik weer hard aan het werk ben
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
TrutEn dat dan net posten als ik weer hard aan het werk ben
![]()
[..]
Sommige vrouwen, sommige. Hoewel ik ook wel eens als redder in de nood mag optreden [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]zeg, ik had een veel leukere smiley voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en kom maar op met je inspiratie!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja maar dat is toch de hele charme van zo een verhaalquote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja... op wikipedia staat: Wollige taal - Veel gebruik van weinig zeggende woorden. ()
en dat mama mia is alweer over, sorry...
?
![]()
Zo, ik ga vuilniszakken en katten verzamelen. De ene helft buiten, de andere op hun kamer en dan ga ik repeteren.
Tot straks!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik ga vuilniszakken en katten verzamelen. De ene helft buiten, de andere op hun kamer en dan ga ik repeteren.
Tot straks!tot straks!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
neeee theo nie doenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
🐙![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg, ik had een veel leukere smiley voor je!
en kom maar op met je inspiratie!!!
Sorry, alleen echte eenden doen 't voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inspiratie komt zo per PM
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Nee Ll, hoe wij ons hier soms uitdrukken, dat is soms 'wat lomp'.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ach Theo had best wel een punt, hij uitte het alleen wat lomp.
Dit was ver beneden alle peil of je hebt niet alles gehoord
Bento is klaar, afwas is gedaan
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Mwah het hele laatdunkende gedoe over dat zij hem niet kende en haar zus moest uitleggen wie hij was dus dat hij wel niks was, en die hoofdredacteur van Playboy die maar net deed alsof hij te dom was om bij eerdere interviews z'n mening te geven en alleen nu wat zei waren ook aardig onder de gordel.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Ll, hoe wij ons hier soms uitdrukken, dat is soms 'wat lomp'.
Dit was ver beneden alle peil of je hebt niet alles gehoord
Nogmaals, hij had ballen gehad als hij een discussie met haar aanging zonder dat necrofielengedoe e.d.
Zij beledigt hem toch ook niet?
Hij begon sterk met die vragen over waarom ze in godsnaam met dit soort dingen aandacht wil, en ze die dingen over Adam riep bij Jensen terwijl ze het wel over de vader van dr dochter heeft enzo.
Het necrofielen gedoe sloeg idd nergens op
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2009 20:55:28 ]![]()
ah, echte eenden en nep-spinnen... noteert!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sorry, alleen echte eenden doen 't voor me![]()
Inspiratie komt zo per PM
en inspiratie per pm??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
[ url=http://www.cosmopinie.nl/] HIER DE TEKST DIE JE WILT LATEN ZIEN [/url]quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef P.F het volgende:
Hoe krijg je de tekst als een linkje in je signature?
En dan zonder spaties.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat ZEI ze nietquote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah het hele laatdunkende gedoe over dat zij hem niet kende en haar zus moest uitleggen wie hij was dus dat hij wel niks was, en die hoofdredacteur van Playboy die maar net deed alsof hij te dom was om bij eerdere interviews z'n mening te geven en alleen nu wat zijn waren ook aardig onder de gordel.
Hij vroeg waarom ze hem niet enthousiast begroette bij het binnenkomen en ze zei daarop als antwoord dat ze hem niet kende en daarom moest vragen wie hij was. Ze zei niet 'dat hij wel niks was', dat verzin je er zelf bij nu
En die hoofdredacteur had gelijk. Theo zat daar duidelijk alleen om lekker vooringenomen haar af te maken en verder zat ie daar voor jan doedel.En op die voet had hij gewoon moeten doorgaan. Kritisch mag best, maar hij liet haar ook totaal niet antwoorden en uitpraten, hij hakte er elke keer als hij wat vroeg daarna weer dwars doorheen met een belediging. Da's geen discussie natuurlijk, éénzijdig beledigenquote:Hij begon sterk met die vragen over waarom ze in godsnaam met dit soort dingen aandacht wil, en ze die dingen over Adam riep bij Jensen terwijl ze het wel over de vader van dr dochter heeft enzo.
Toppunt van zwakte, wat mij betreft. Zwaar door de mand gevallen, die kerel.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Voor morgen, onderste bakje ( nu goed om gefotografeerd ook) een pakkekoek met jam en een pannekoek met kaas.
Bovenste bakje, een rode paprika en wat snoepgoed.
Ik baal dat mn fruit op is, want ik had boven liever een mandarijn of zo gedaan met die paprika, maar tis niet anders![]()
Ennuh, check mn prikkertjes en mn grasjes![]()
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Het was inderdaad het toppunt van makkelijk scorenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ZEI ze niet
Hij vroeg waarom ze hem niet enthousiast begroette bij het binnenkomen en ze zei daarop als antwoord dat ze hem niet kende en daarom moest vragen wie hij was. Ze zei niet 'dat hij wel niks was', dat verzin je er zelf bij nu
[..]
En op die voet had hij gewoon moeten doorgaan. Kritisch mag best, maar hij liet haar ook totaal niet antwoorden en uitpraten, hij hakte er elke keer als hij wat vroeg daarna weer dwars doorheen met een belediging. Da's geen discussie natuurlijk, éénzijdig beledigen
Toppunt van zwakte, wat mij betreft. Zwaar door de mand gevallen, die kerel.
![]()
![]()
Oh-oh, behalve de paprika (brrrrrrrrrr, lussiknie!) ziet het er weer zaaaaaaalig uit!
En wat gezellig met die grasjes en prikkertjes, het maakt je lunch echt een feestje zo
cutequote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Voor morgen, onderste bakje ( nu goed om gefotografeerd ook) een pakkekoek met jam en een pannekoek met kaas.
Ik baal dat mn fruit op is, want ik had boven liever een mandarijn of zo gedaan met die paprika, maar tis niet anders![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ik ga dat ook eens doen
O+ 11-06-2009 O+![]()
Oh ik ben echt gek op rauwe paprikaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, behalve de paprika (brrrrrrrrrr, lussiknie!) ziet het er weer zaaaaaaalig uit!
En wat gezellig met die grasjes en prikkertjes, het maakt je lunch echt een feestje zo
![]()
Ik eet dr nu makkelijk drie per week gewoon rauw in die bento's![]()
Dat grasje is functioneel, daardoor blijft mn jampannekoek gescheiden van die met kaas, en de prikkertjes houden de pannekoekies netjes opgerold.
Sweetness he
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
en cool, die koala in het gras!![]()
en perfect gefotografeerd ook!
Ja moet je doen, is leukquote:
( Groucho Marx )![]()
Ja , ik pik ze wel op die tipsquote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
en cool, die koala in het gras!![]()
en perfect gefotografeerd ook!![]()
![]()
Ik heb nu dus gewoon een roze tafelloper op de strijkplank liggen om daar ff snel die foto te maken elke avond
( Groucho Marx )![]()
@Barbaaf ik zit nu vol spanning steeds mn pm-inbox te refreshen...
waar blijft dieinspiratie!
Ik ga toch ook maar eens beginnen vanaf januari... box is er al nu nog de wil/tijd...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , ik pik ze wel op die tips![]()
Ik heb nu dus gewoon een roze tafelloper op de strijkplank liggen om daar ff snel die foto te maken elke avond
Wat heb je allemaal voor spullies???quote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga toch ook maar eens beginnen vanaf januari... box is er al nu nog de wil/tijd...
( Groucho Marx )![]()
The Clientquote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
SUBTLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Welke film ben je nou gaan kijken?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
In die andere zit een HEULLLLLLLLLLLL knappe francaisequote:
Kijk maar even snel 1 seconde op RTL5
Oh das helemaal leuk ja,leuk kadootje voor kerst mss, een stoere bento voor hem, een leuke voor jezelf en wat spulletjesquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef bigbird het volgende:
Lief is gek van Japans, dus denk dat een bento wel erg goed gaat bevallen
( Groucho Marx )![]()
*box erbij pakt*quote:Op woensdag 9 december 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor spullies???
1 dubbele bak
1 enkele bak in thermodoek
eetstokjes
grasjes![]()
muffinvormpjes
saus/dressingflesjes
furikakemix![]()
warmhoud-jasje voor flesje
draagtasje
In je in-doosquote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef tombolafan het volgende:
@Barbaaf ik zit nu vol spanning steeds mn pm-inbox te refreshen...
waar blijft dieinspiratie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Ah leuk, en idd genoeg om meteen te beginnenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*box erbij pakt*
1 dubbele bak
1 enkele bak in thermodoek
eetstokjes
grasjes![]()
muffinvormpjes
saus/dressingflesjes
furikakemix![]()
warmhoud-jasje voor flesje
draagtasje
( Groucho Marx )![]()
En TF maak ook es fotos dan please
( Groucho Marx )![]()
ik heb nog nooit iets gemaakt...quote:
of wil je foto's van het setje
(nu ik er bij nadenk heb ik dus ook ergens ei- en rijstvormpjes, maar ik weet even niet waar!)
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In je in-doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whoei, ik doe net inspiratie op hoe ik je kan tergen!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
Ik kom ook snel langsgewaait, in een reclameblok.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar hoef je niket bang voor te zijn. Het zijn allemaal heel lieve mensen, en als je niet te dicht in de buurt komt, bijten ze ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben ook niet bang, maar ik vind het wel spannend!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hoef je niket bang voor te zijn. Het zijn allemaal heel lieve mensen, en als je niet te dicht in de buurt komt, bijten ze ook niet.![]()
ga jij niet?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik kom (onder voorbehoud) ook de 9e!![]()
. Ik ga via het werk proberen handdoeken te scoren van collega's e.d. en dan rijd ik achter Elies aan (want anders ben ik vast nooit op tijd met mijn richtingsgevoel
).
tombola: ik vind het ook eng hoor! Waar woon je ergens? Anders kan ik je wel oppikken eventueel
And so the lion fell in love with the lamb![]()
Ik heb de dag ervoor en zaterdag een nachtdienst, als ik ga beslis ik dat op het laatste moment.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang, maar ik vind het wel spannend!![]()
ga jij niet?![]()
![]()
Ik krijg spontaan zin om ook te gaan Bento-en door je foto's Oh-oh. Alleen werk ik maar 4 keer 3 uurtjes, dus lunch ik nooit op het werk en om nou zoiets voor thuis te maken
.
Oh nee?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hoef je niket bang voor te zijn. Het zijn allemaal heel lieve mensen, en als je niet te dicht in de buurt komt, bijten ze ook niet.
![]()
![]()
En ben jij ook lief of bijt jij wel...?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de dag ervoor en zaterdag een nachtdienst, als ik ga beslis ik dat op het laatste moment.
ik had t via ebay volgens mij...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef bigbird het volgende:
waar kan ik aan die bento spulletjes komen dan?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
noordholland...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Bamba het volgende:
Ik kom (onder voorbehoud) ook de 9e!![]()
. Ik ga via het werk proberen handdoeken te scoren van collega's e.d. en dan rijd ik achter Elies aan (want anders ben ik vast nooit op tijd met mijn richtingsgevoel
).
tombola: ik vind het ook eng hoor! Waar woon je ergens? Anders kan ik je wel oppikken eventueel![]()
dat wordt ver omrijden dan...![]()
Ik kom er wel, maar t blijft inderdaad spannend!
Nog steeds geen pakketje of ophaalbriefje?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
Ik kom ook snel langsgewaait, in een reclameblok.![]()
Dank je!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[ url=http://www.cosmopinie.nl/] HIER DE TEKST DIE JE WILT LATEN ZIEN [/url]
En dan zonder spaties.
![]()
![]()
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari? Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo? Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85
- Tombolafan
- MrSubtle
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- Nokwanda
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- BambaaaaaaaaaIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
haha dat is wel een hele omweg idd! Kom je met de auto?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
noordholland...![]()
dat wordt ver omrijden dan...![]()
Ik kom er wel, maar t blijft inderdaad spannend!And so the lion fell in love with the lamb![]()
Ik heb net mijn agenda van 2010 ontvangen en ingevuld.... Heb ik 9 januari gala & tentamenweek! Noess
![]()
Je kunt dus ook ipv dat www. enzo een tekst zetten bv 'Vul mijn enquete in!!!' oid he, en dat dat dan linkt naar je enquete. Is het dat wel, of is het wat anders?quote:(Heb nog niet geklikt).
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we het over tieten gaan hebben?
O+ 11-06-2009 O+![]()
Ja oke!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Wist jij dat als je siliconen hebt gehad en daarna er weer uithaalt en dan verkleint dus enzo dat je er dan wel weer iets in MOET stoppen omdat het er anders niet uitziet? Heb ik net geleerd in het Paay topique!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Heb jij met dit koude weer ook zo'n last van je tieten?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we het over tieten gaan hebben?And so the lion fell in love with the lamb![]()
Nee, jij wel? Kan ik helpen ergens mee?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb jij met dit koude weer ook zo'n last van je tieten?
![]()
![]()
Is de website van een vriendin van mij, waar ik in het testpanel zit & blogs schrijf/ga schrijven!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt dus ook ipv dat www. enzo een tekst zetten bv 'Vul mijn enquete in!!!' oid he, en dat dat dan linkt naar je enquete. Is het dat wel, of is het wat anders?(Heb nog niet geklikt).
![]()
Ik heb t via ebay, ik kan je wel een hele fijne verkoper uit Japan doormailen als je echt es wil kijken.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef bigbird het volgende:
waar kan ik aan die bento spulletjes komen dan?
Daar heb ik die tweede box en wat accesoires besteld, dat was er snel , en dat meisje was heel aardig en behulpzaam en zo
( Groucho Marx )![]()
Serieus, kunnen we stoppen met al die pm's
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Nou, als je ze af en toe es over zou willen nemen...Graag!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Kan ik helpen ergens mee?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
eerst een foto van jouw tieten, daarna wil ik het er best over hebben... :pJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Geen PM's hier!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb net mijn agenda van 2010 ontvangen en ingevuld.... Heb ik 9 januari gala & tentamenweek! Noess
Zit je inbox weer vol?quote:Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Nou graag!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t via ebay, ik kan je wel een hele fijne verkoper uit Japan doormailen als je echt es wil kijken.
Daar heb ik die tweede box en wat accesoires besteld, dat was er snel , en dat meisje was heel aardig en behulpzaam en zoO+ 11-06-2009 O+![]()
tuurlijk, als jij dat niet wilt stop ik er mee hoor...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
Dank uquote:Op woensdag 9 december 2009 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tuurlijk, als jij dat niet wilt stop ik er mee hoor...
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik ben hardstikke lief. Vraag Cat maar.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
En ben jij ook lief of bijt jij wel...?![]()
![]()
quote:en jullie gaan alletwee de 9e mee????quote:
welterusten allemaal
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: