quote:
Ik moest lachenquote:
Ojaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
jij hebt duidelijk de sm-voorgesprekken hier gemist...
En daar doen we het voor.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
[..]
OjaDie met die Engelsman?
Is het eerste verhaal dat ik lees! Mag ik ook een lijstje met namen?
Zelf weten, jij bent een man dus hebt vast een andere smaakquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen deze en The Client... maar ik neig toch naar die tweede
lachen is gezond!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Nonneke.
Heb jij je pakje al ontvangen?
Ja vandaag. En dat had ie dus ook weer uitgekotst. Ik snap alleen dat kwijlen niet. Hij kwijlt echt als een idiootquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ie niet je ananas opgegeten vandaag?
Of was dat gister alweer?
Misschien iets verkeerd gegeten?
Je hebt al een paar keer hiervoor gevraagd naar linkjes naar Het Verhaal en je gaat nu pas lezen?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
[..]
OjaDie met die Engelsman?
Is het eerste verhaal dat ik lees! Mag ik ook een lijstje met namen?
Hart heeft ie niet gehad. Das vet hard. Maar is ananas giftig voor een hond?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ananas lijkt me niet echt goed voor een hond. En ananashart is volgens mij giftig. Ik weet niet of het je-valt-meteen-om giftig is, maar gezond is het iig niet. Het bevat kinine.
Eten heeft ie al gehadquote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, als ie verder wel normaal doet nu ( rustig ademen en zo, geen paniek ) zou ik ook zeggen dat t die ananananas was hoor, das niet echt supergoed hondeneten zeg maar.
Zorgen dat ie lekker kan drinken, ff geen eten geven en morgen es zien hoe t gaat
Heel veel kwijlen doen ze soms als ze misselijk zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja vandaag. En dat had ie dus ook weer uitgekotst. Ik snap alleen dat kwijlen niet. Hij kwijlt echt als een idioot
Die zooi heeft ie rond 17:00 ofzo uitgekotst
Nee hoor, ananas zelf niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hart heeft ie niet gehad. Das vet hard. Maar is ananas giftig voor een hond?![]()
![]()
![]()
?
Dat zou dan idd het enige kunnen zijn. Verder heeft ie afgezien van wat hondenkoekjes en zn voer niks gehad.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel veel kwijlen doen ze soms als ze misselijk zijn.
Dus misschien toch die ananas nog, dat die echt verkeerd is gevallen?
Hoe laat heeft hij die ananas gegeten dan? Want als dat een paar uur in zijn maag heeft rondgeklotst kan hij ook stofjes hebben opgenomen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja vandaag. En dat had ie dus ook weer uitgekotst. Ik snap alleen dat kwijlen niet. Hij kwijlt echt als een idioot
Die zooi heeft ie rond 17:00 ofzo uitgekotst
Dat scheelt dan. Het vruchtvlees zal minder kwaad kunnen maar is uiteraard niet iets wat in zijn dieet past als carnivoor zijnde. Kan best dat hij er misselijk van is.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hart heeft ie niet gehad. Das vet hard. Maar is ananas giftig voor een hond?![]()
![]()
![]()
?
Ik zweer het je, ik wist het nietquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ananas zelf niet.
Maar dat soort dingen kan je hem beter niet meer geven, ook al vond je het poepig
Lees ik het nu goed? Heb je het hem gegeven!?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ik wist het niet![]()
Baloe krijgt wel vaker fruit. Maar geen ananas dus meer![]()
Hij likt trouwens de hele tijd aan zn voorpoten. Misschien om het kwijl eraf te likken?
Dit heeft ie niet gejat, dit heeft het vrouwtje hem gegeven. Hij mag namelijk volgens de DA best eens een beetje fruit als tussendoortje. Gezien hij dol is op fruit.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe laat heeft hij die ananas gegeten dan? Want als dat een paar uur in zijn maag heeft rondgeklotst kan hij ook stofjes hebben opgenomen.
Kwijlen kan ook komen omdat hij misselijk is.
[..]
Dat scheelt dan. Het vruchtvlees zal minder kwaad kunnen maar is uiteraard niet iets wat in zijn dieet past als carnivoor zijnde. Kan best dat hij er misselijk van is.
Ik klink misschien heel betweterig maar Qwea, hoe komt het toch dat Baloe telkens weer wat gapt? Als mijn huisdier zo allergisch zou zijn en meteen uitbreekt in hotspots en darnaast ook nog gapperig is dan zou ik er 100% zeker voor zorgen dat hij nergens bij kon.
Kerstboom!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Bamba het volgende:
Ik mag morgen beginnen met de insuline
Hopelijk voel ik me dan snel weer beter...
En m'n kerstboom staat! En ik heb een nieuwe lens! En.....toen wist ik het niet meer
Ja. Ja je maakt er een heel drama van, maar ik zweer je, ik ken meerdere honden die het krijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees ik het nu goed? Heb je het hem gegeven!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |