Ehhh...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en jullie gaan alletwee de 9e mee????
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds geen pakketje of ophaalbriefje?
Slaap lekker!quote:
Qwea! Mag ik je nog 1 pm sturen???quote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
"You've Got a Friend in FEE". voor jullie
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
Nou, vooruitquote:Op woensdag 9 december 2009 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea! Mag ik je nog 1 pm sturen???![]()
Q jij bent zo poepig als onderstaande onderzeeer:quote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Q jij bent zo poepig als onderstaande onderzeeer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
*nu zenuwachtig op reactie wacht...*quote:
quote:
rode ogen?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 'm hoor! De Tamron! Wel even wennen, heb opeens rode ogen in de woonkamer vanmiddag. Even stoeien dus nog, maar hij is super!!
Ja, de woonkamer van m'n ouders is wel erg donker..Maar ik stond ook al raar te kijken..Heb ik nog nooit gehad met m'n Canon.quote:
flitser gebruikt?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, de woonkamer van m'n ouders is wel erg donker..Maar ik stond ook al raar te kijken..Heb ik nog nooit gehad met m'n Canon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |