quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk he? En dan zie ik bij Boris ook een donkere vlek op zijn gehemelte
Net een vampiertje met al die tandjes, ben vaak net te laat om een foto te maken
Hier zie je de tandjes al niet meer, bummer.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
ow en ik probeer t alleen maar goed te doen door dingen simpel proberen uit te leggen, als dat liever niet is, is t ook goed
Ja bij Boor ook, alleen ik ben elke keer nét te laatquote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef Ynske het volgende:
die is schattigbij Saar is t echt een grote scheur die ze open trekt
k probeer t niet eens meerquote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bij Boor ook, alleen ik ben elke keer nét te laat
ezelsbruggetje voor mij om t te onthouden (ik draai getallen om enzo, niet handig)quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Bamba het volgende:
Ynske bedankt voor de info. Ik heb al tig keer over diafragma gelezen en ik vergeet het keer op keer. Nou is m'n concentratie de laatste tijd ook niet optimaal, dus hopelijk blijft het een keer beter hangen
. Ik moet alles helaas in stapjes aanschaffen, dus over een paar jaar kom ik er wel
. Het is nu vooral nog hobbyend bedoeld met af en toe een opdrachtje ertussen van iemand.
Gizmo heeft ook een donkere plek op zijn gehemelte! Alleen is die bijna niet te fotograferen..Ik had geen zwarte kat moeten nemenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk he? En dan zie ik bij Boris ook een donkere vlek op zijn gehemelte
Net een vampiertje met al die tandjes, ben vaak net te laat om een foto te maken
Hier zie je de tandjes al niet meer, bummer.
[ afbeelding ]
oh, maar die is echt prachtig!!! Dat tongetje omhooggekruld!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Trustels, Miss Ananas!![]()
![]()
Mijn beesten vinden mij slaapverwekkend
[ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ezelsbruggetje voor mij om t te onthouden (ik draai getallen om enzo, niet handig)
2.0 bij weinig licht of bij wazige achtergrond, en verder gewoon proberen. t makkelijkste om t te leren is vanuit de AV stand te werken. dan kun je de iso aanpassen, en kies je de diafragma, de rest berekend de camera er zelf bij
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Trustels, Miss Ananas!![]()
![]()
Mijn beesten vinden mij slaapverwekkend
[ afbeelding ]
Da's lief van jequote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
"You've Got a Friend in FEE". voor jullie
Onflatteus is his middle namequote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Bamba het volgende:
Ik heb ook een onflatteuze foto van Gizmo, ff zoeken...
Trusten, Jij Vol Goede Ideeën Jij!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]Bink
Misschien moet je hard chihuahuaaaaaaaaaaaa gaan gillen
Trusten hysterisch trutje van me
Je hebt Russel Crowe zitten kijken?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
Nu wil ik op vakantie naar een zonnige Provence.
dat is ook verwarrend en echt a-logischquote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd superverwarrend dat bij een lager getal de opening juist GROTER is
Lekker logisch ook
[..]
Slaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |