Nou ik ben bij dat jij dat ook vindt! Serieus!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is ook verwarrend en echt a-logisch
Ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt Russel Crowe zitten kijken?
Leuke aparte film wel he?quote:
WHUT?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen naar bed?
Wie moet ik nu vertellen van de vreemde hond die mijn huis binnen drong?
quote:
quote:
Die omgeving.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuke aparte film wel he?
Ik wil ook zo'n huis
En zo'n tuin en zo'n zwembad en zo'n vijver
[..]
WHUT?
Vertel maar schatje.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
En Greysie!!!
![]()
![]()
![]()
Willen jullie het horen?
[aandachtszoeker]
Nee!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
En Greysie!!!
![]()
![]()
![]()
Willen jullie het horen?
[aandachtszoeker]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
quote:
BERT BERT, NIET TE SNEL, WE SCHRIJVEN MEE!!!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
@Cat:
[BertjeVisscher] VERTEL VERTEL VERTELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL! [/BertjeVisscher]
nnnaa vooruut dan maaarquote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
En Greysie!!!
![]()
![]()
![]()
Willen jullie het horen?
[aandachtszoeker]
Sneeuwt het nou?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zat bij ons op de stoep
Een kat met een rood en een groen oog?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zat bij ons op de stoep
quote:
Beetje schizo skat?quote:
Jquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging straks de vuilnis buiten zetten toen ik opeens iets tegen mijn billen voelde duwen. Ik kijk om: hondeneus. Horende bij een hele gezellige hond uit de buurt. Hij vond het wel leuk bij mij en ging mij + vuilnisbak uitgebreid besnuffelen.
Vrouwtje liep een beetje rood aan maar kreeg meneer niet mee. Ik had de voordeur nog open staan, wandelt het hondebeest opeens de gang in.![]()
![]()
Vrouwtje knalrode kop en twijfel tussen een vreemd huis binnenlopen om de hond te halen of hem eruit roepen. Uiteindelijk is ze hem toch maar komen halen onder duizend excuses.
Ik moest er wel mee lachen. Maar verwacht dat de katten less amused zijn als ze een geurspoor opvangen van de indringer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 9 december 2009 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
BERT BERT, NIET TE SNEL, WE SCHRIJVEN MEE!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |