abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75446327
Heb ik weer.

.

Fok! Dieetclub nr. 292: vol trainingsmoe(hei)d en gezonde hapjes
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel
De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.
(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 94% gewijzigd door Sjeen op 09-12-2009 18:54:51 (:*) ]
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75446357
hihi!
Ja doei.
pi_75446397
hi!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_75446439
Levi-babe
Ja doei.
  Boks-Chick woensdag 9 december 2009 @ 14:44:39 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75446454
terugvindtedikzijnafslankpost
lolwut
pi_75446502
hoi, ben mijn eten aan het maken voor vanavond: en nu heb ik honger dus ik ga wat druiven eten. (t ruikt hier zo lekker! )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446536
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Levi-babe
Dag lekkerding!
***Levi was here***
pi_75446561
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef DarkElf het volgende:
hoi, ben mijn eten aan het maken voor vanavond: en nu heb ik honger dus ik ga wat druiven eten. (t ruikt hier zo lekker! )
ik wil ook avondeten ruiken
Ja doei.
pi_75446652
Ik had geen moeite Sonja Bakker te combineren met een weightloss training op de sportschool. En dan ging ik ook nog over de "regeltjes" heen. Instructeur wou dat ik 3 dagen in de week een uurtje komt sporten. Dat heb ik aangepast naar 4 dagen in de week 2uurtjes per bezoek. Combinatie van cardio en buikspier oefeningen. Kan niet vergelijken worden met boksen, dat weet ik. Maar hartje pompte lekker en spierpijn. Genoeg voor mij.

Ging goed totdat mijn abbo verliep.
pi_75446696
verstandig en gezond

ga vooral zo door! Succes ermee hulde

zo, dat wilde je horen.
Ja doei.
pi_75446703
t wordt yoghurt met havervlokkken, 8 druiven en een klein beetje honing
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446747
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wil ook avondeten ruiken
spicy couscous van ainsley

vanavond koud eten met wat bosui/chili/citroenrasp/koriander erdoor en de lemon/garlic chicken erbij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446780
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Sonja Bakker

zo, dat wilde je horen.
Dat is beter. En lelijk is ze ook niet.
pi_75446785
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

spicy couscous van ainsley

vanavond koud eten met wat bosui/chili/citroenrasp/koriander erdoor en de lemon/garlic chicken erbij
owh die is zo lekker!!!!
Ja doei.
pi_75446816
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef DarkElf het volgende:
t wordt yoghurt met havervlokkken, 8 druiven en een klein beetje honing
Waarom 8? En niet 7? Of 9!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_75446831
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

wat jij wil jongen, wat jij wil.
Ja doei.
pi_75446847
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

anders gaat ze morgen dood! Net zoals ' een been op de stoep en een been in de goot! ' !
Ja doei.
pi_75446877
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

goeie vraag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446894
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

anders gaat ze morgen dood! Net zoals ' een been op de stoep en een been in de goot! ' !
dat valt wel mee maar ik heb wel mijn gewoontes ja met eten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446917
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Vind Rik Felderhof ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446926
Achja. Misschien moet mijn goede voornemen ook maar zijn om 'iets te gaan doen'. Alleen heb ik bij God geen idee wat. Ik heb als ik het tot 1/1 goed doe mijn eetgewoontes aardig onder de knie dus wellicht is dat een goed moment om 'iets te gaan doen'.
pi_75446958
schoonzwemmen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75447012
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef DarkElf het volgende:
schoonzwemmen?
!
Ja doei.
pi_75447028
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef DarkElf het volgende:
schoonzwemmen?
Is dat met je douchegel het zwembad in?
pi_75447040
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Is dat met je douchegel het zwembad in?
zolang het met aloe vera is wel ja
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:59:07 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447048
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:39 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Nee nee. Deze nieuwe eetpatroon is nog niet zolang ingang. Sinds eind vorig maand. Daarvoor zat er redelijk wat maandjes dieetloos tussen. Voor dit at ik ook gewoon 2 bakjes patat op de snackfood Vrijdag van het werk en veel maïsbrood.
maar wat jij nu doet is van de ene kant extreem doorslaan naar de andere kant, je kunt me veel wijsmaken en ik ben makkelijk voor de gek te houden, maar zelfs ik snap dat het niet gezond is wat je doet. je streven om gewicht te verliezen juich ik toe, zouden meer mensen moeten doen.

maar de manier waarop jij dat doet zet ik persoonlijk mijn vraagtekens bij
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_75447067
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zolang het met aloe vera is wel ja
Ik ben toch geen homo! (Nee, niet).

Maar zwemmen is op zich een idee. Mits 's avonds mogelijk enzo.
pi_75447110
ze moeten me ook geen chocolade geven met sinterklaas! van die banketbakkers-chocolade! en marsepein. Het staat nu op mijn bureau en het gaat wel mee naar huis vanavond nu nog kijken of ik het kan negeren
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:00:36 #29
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447113
de meeste zwembaden die ik ken hebben de mogelijkheid om ´s avonds lekker baantjes te trekken
pi_75447163
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:00 schreef Klonk het volgende:
de meeste zwembaden die ik ken hebben de mogelijkheid om ´s avonds lekker baantjes te trekken
hier ook ja
Zwemmen is ideaal. Als ik volgend jaar weer een leven heb (doe nu een bestuursjaar) ga ik ook weer zwemmen bij de Nijmeegse Reddingsbrigade
Ja doei.
pi_75447164
Ok ik zie net dat ik op maandag tot 22 uur terecht kan en dinsdag t/m vrijdag tot 21 uur! Schokkend! !
pi_75447191
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik ben toch geen homo! (Nee, niet).

Maar zwemmen is op zich een idee. Mits 's avonds mogelijk enzo.
lekker veel baantjes trekken, krijg je goeie schouders van
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75447214
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
Ok ik zie net dat ik op maandag tot 22 uur terecht kan en dinsdag t/m vrijdag tot 21 uur! Schokkend! !
shit nu heb je geen excuus meer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 15:03:04 #34
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447218
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
ik wou laatst ook gaan zwemmen, kwam ik erachter dat ik alleen nog een zwembroek maatje XXXXL had
pi_75447230
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
ze moeten me ook geen chocolade geven met sinterklaas! van die banketbakkers-chocolade! en marsepein. Het staat nu op mijn bureau en het gaat wel mee naar huis vanavond nu nog kijken of ik het kan negeren
gewoon weggeven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75447312
Jarno, gewoon hardlopen?

Wat betreft de Sonja-discussie: ik denk dat het effect vooral afhangt van je eetpatroon voordien. Kijk, nemen wij een DE als voorbeeld, dan is Sonja Bakker natuurlijk een flinke stap omlaag en een slecht plan. Maar als ik zo eens in Wat-eten-en-drinken-we-vandaag in CUL rondkijk, zou het voor behoorlijk wat mensen toch een verbetering zijn om regelmatig en gecontroleerd te eten en Sonja-producten te kiezen.
Dan heb ik het puur over de producten, niet over de energie-inname.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:05:55 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447331
of nog beter gewoon opeten, zolang je dat niet elke dag doet kan het geen kwaad. het leven moet nog wel een beetje leuk zijn en niet alleen maar bestaan uit calorietjes tellen
  woensdag 9 december 2009 @ 15:06:55 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447377
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Jarno, gewoon hardlopen?

Wat betreft de Sonja-discussie: ik denk dat het effect vooral afhangt van je eetpatroon voordien. Kijk, nemen wij een DE als voorbeeld, dan is Sonja Bakker natuurlijk een flinke stap omlaag en een slecht plan. Maar als ik zo eens in Wat-eten-en-drinken-we-vandaag in CUL rondkijk, zou het voor behoorlijk wat mensen toch een verbetering zijn om regelmatig en gecontroleerd te eten en Sonja-producten te kiezen.
met sonja producten bedoel je gewoon verse groente en dingen waarvan iedereen weet dat het gezond voor je is
pi_75447407
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

gewoon weggeven
nou... ik denk dat ik af en toe een klein stukje afbreek vanavond na het hardlopen en het studeren mag ik het hoofd van zwarte piet

en ja, ik kan dat: een klein stukje nemen en vervolgens weer wegleggen
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:08:21 #40
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447436
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou... ik denk dat ik af en toe een klein stukje afbreek vanavond na het hardlopen en het studeren mag ik het hoofd van zwarte piet

thats the spirit
pi_75447442
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Jarno, gewoon hardlopen?

dat zei ik dus ook al: de producten zijn prima, de hoeveelheden alleen niet.
Ja doei.
pi_75447447
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik wou laatst ook gaan zwemmen, kwam ik erachter dat ik alleen nog een zwembroek maatje XXXXL had
Check, laat ik het daar gewoon op stuklopen. .

Nah, wie weet. Van 9 tot 10 is wel een leuke tijd en beperkt het bankhangen ook gelijk.
pi_75447459
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ductape!
Ja doei.
pi_75447481
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh als je dat kan is dat toch prima?

(mijn vader deed zoiets soortgelijks maar dan wel meer etend met engelse drop, vond ie lekker. Nam er een paar, deed het zakje dicht, legde het in de kast en ging weer zitten. Dropjes op? Hij stond op, liep naar de kast, pakte er een paar... en zo liep hij gezellig heen en weer )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 15:10:13 #45
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447517
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Check, laat ik het daar gewoon op stuklopen. .

Nah, wie weet. Van 9 tot 10 is wel een leuke tijd en beperkt het bankhangen ook gelijk.
luie donder, ik had een excuus dat het op een zondagmorgen was en dan zijn de mogelijkheden om een nieuwe zwembroek te scoren vrij beperkt
pi_75447559
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:10 schreef Klonk het volgende:

[..]

luie donder, ik had een excuus dat het op een zondagmorgen was en dan zijn de mogelijkheden om een nieuwe zwembroek te scoren vrij beperkt
dus nu een nieuwe zwembroek gekocht en zondag ga je lekker zwemmen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 15:12:19 #47
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447592
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dus nu een nieuwe zwembroek gekocht en zondag ga je lekker zwemmen?
heb nu wel een nieuwe zwembroek, maar ik fiets eigenlijk liever, heb niet zo op zwemmen
pi_75447624
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zei ik dus ook al: de producten zijn prima, de hoeveelheden alleen niet.
Nou, dat bedoel ik niet hoor Ik vind heel wat producten die Sonja voorschrijft alsnog bagger, maar voor veel mensen is het gezonder dan wat ze normaal eten.

Voor mensen die meestal gevulde koeken eten, is ontbijtkoek een betere keus. Maar dat maakt nog niet dat ontbijtkoek per definitie gezond is!

Idem voor light-zuivel, light-bak&braad, sultana's en aanverwanten, zoetstofshizzle (waarom niet gewoon zonder suiker?), pistoletjes etc. etc.

Om nog maar niet te beginnen over allerlei dingen die ik rete-gezond zou noemen, en die zij afwijst wegens teveel kcal (noten, avocado).
pi_75447707
de producten waarover Gesmack het had bedoelde ik, zoals het voorbeeld van zilvervliesrijst
Ja doei.
pi_75447752
oh, en laten we overigens de eierkoeken van Sonja niet vergeten
Ja doei.
pi_75447755
Doet ze ook volkorenpasta? *huil
pi_75447761
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:

[..]

heb nu wel een nieuwe zwembroek, maar ik fiets eigenlijk liever, heb niet zo op zwemmen
waarom heb je dan een nieuwe zwembroek gekocht?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75447811
de tussendoortjes van Sonja zijn over het algemeen bagger, maar volgens mij zijn de avondmaaltijden enzo (groenten enzo ) verder wel prima in orde, al is het uiteraard te weinig?
Ja doei.
pi_75447844
Ik ben eigenlijk best wel van het zwemmen. Ik bedoel, als het dan toch moet he. Het kutte is alleen al die huisvrouwen en shizzle.
pi_75447861
ach, waar maak ik me eigenlijk druk om. Gesmack is toch niet om te praten, want hij doet alles al helemaal puik!

ik houd het wel bij mijn eigen methode

*neemt stiekem een chocolademuntje*
Ja doei.
pi_75447870
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel van het zwemmen. Ik bedoel, als het dan toch moet he. Het kutte is alleen al die huisvrouwen en shizzle.
en oudere vrouwen met bloemetjesbadmutsen!
Ja doei.
pi_75447917
Is dit het oldbies topic tegenwoordig ?

Ga je zwemmen J ? Homo ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_75447934
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Joene het volgende:

Ga je zwemmen J ? Homo ?
Nee ik heb geen aloe vera J dat zeg ik toch!!!111
pi_75447936
quote:
Dan ga je op de crawl-baan?
  woensdag 9 december 2009 @ 15:21:48 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447939
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

waarom heb je dan een nieuwe zwembroek gekocht?
omdat ik ook maar een ouwe lul van bijna 40 ben en met neefjes en nichtjes naar het zwemparadijs ga
pi_75447943
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en laten we overigens de eierkoeken van Sonja niet vergeten
Smerige tussendoortje. Die werd bij mij vervangen met een speculaasje.
pi_75447954
tvp, jullie gaan me te snel om nu bij te lezen
pi_75448007
quote:
gewoon erlangs patsen men, eens die ouwe meuk daar laten zien hoe het wel moet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448031
quote:

Ga je zwemmen J ? Homo ?
He, J2
Ja doei.
pi_75448042
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Doet ze ook volkorenpasta? *huil
de mr moest nog ene boek bestellen en die vond die hele dikke van Mc Gee over food een goed idee dus die ligt nu hier in huis. Goed boek!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448047
quote:

Ga je zwemmen J ? Homo ?
Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.
pi_75448065
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee ik heb geen aloe vera J dat zeg ik toch!!!111
Ok , nee ik dacht al .

Over dat sporten gesproken ik moet ook echt is gaan doen, zwemmen zou voor mij wel een uitkomst zijn want dan heeft mn zwemband cq heinekenspoiler nog nut denk ik dan he.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_75448073
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.
zwemmen is frustrerend als je omgeven wordt door langzame huisvrouwen, brrrr (bovendien kan mijn blonde haar slecht tegen chloor )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448075
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

He, J2
Hallo MB
pi_75448085
Sodeju! Een 10 x kaart voor het wedstrijdbad kost 30 euro! 30 EURO!!!
pi_75448106
quote:

Ga je zwemmen J ? Homo ?
ja iedereen dijt wat uit he op een gegeven moment
Binnenkort is dit een soort nachtbar ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448113
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:25 schreef Jarno het volgende:
Sodeju! Een 10 x kaart voor het wedstrijdbad kost 30 euro! 30 EURO!!!
Weeet je hoeveel frikadellen je daarvoor kan eten ?
pi_75448131
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja iedereen dijt wat uit he op een gegeven moment
Binnenkort is dit een soort nachtbar ofzo
Gezellig
pi_75448149
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik hou niet van frikadellen. Doe mij maar een kroepia ofzo .
pi_75448177
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

een kroepia?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448180
de Coyote Ugly Bar dat waren nog eens goede ONZ tijden

http://wiki.fok.nl/index.php/CUB
Ja doei.
pi_75448204
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mwah ik heb tijden gehad dat ik +- een meter frikadel per dag at
pi_75448210
Die waren leuk ja en ik vond de truth or dare topics, vooral 's nachts altijd lachen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448224
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

een kroepia?
Loempia met nasi. .
pi_75448226
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef DarkElf het volgende:
Die waren leuk ja en ik vond de truth or dare topics, vooral 's nachts altijd lachen
ja!
Ja doei.
pi_75448234
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
de Coyote Ugly Bar dat waren nog eens goede ONZ tijden

http://wiki.fok.nl/index.php/CUB
ik denk overigens dat die Oldbies serie inmiddels ook al aardig wat tipocs heeft/
pi_75448245
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Loempia met nasi. .
Gaat je frituurvet van naar de klote men.
pi_75448257
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja!
Daar heb ik ook zoveel posts gescoord, onz in de eerste jaren dat ik hier zat (de eerste 2 ofzo?) Lekker sc, toen waren de nachten nog gezellig op fok
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448272
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Gaat je frituurvet van naar de klote men.
Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur! !
pi_75448276
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Loempia met nasi. .
ah nooit van gehoord. Klinkt vies (ik houd niet van nasi , wel van loempia trouwens )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448291
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur! !
wij hebben hem weggegooid +5 jaar geleden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448294
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Prutser
pi_75448330
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dus vlaamse frieten van den frietkot ?
pi_75448333
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Zelf frituren of kopen bij de snackbar? Snackbar is 15 maar.

Ik ga in de zomer pas zwemmen hier. Zomer actie: 60 euro = heel zomer lang onbeperkt.
pi_75448337
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Van mij kan -ie ook wel weg maar YPPY heeft er emotionele banden mee ofzo. .
pi_75448362
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Van mij kan -ie ook wel weg maar YPPY heeft er emotionele banden mee ofzo. .
Hou op ! een frietpan kan nooit weg J nooit !
pi_75448380
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Joene het volgende:

[..]

Dus vlaamse frieten van den frietkot ?
Vlaamse frieten hebben ze hier helemaal niet, das echt Hollands. Je moet er iig goed naar zoeken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448423
Gloeiende ga je in belgie wonen voor de patat ! hebben ze geen vlaamse friet !

Nou goed , tot morgen / later !

Ik ga naar huis
pi_75448439
Als we zin in friet hebben gaan we gewoon naar de snackbar. Lekkerder en gelijk een drempel zeg maar.
pi_75448445
patat.
Ja doei.
pi_75448459
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef Joene het volgende:
Gloeiende ga je in belgie wonen voor de patat ! hebben ze geen vlaamse friet !

Nou goed , tot morgen / later !

Ik ga naar huis
zo halve dagen tegenwoordig?

(ik houd niet eens van friet, alleen die van de mac vind ik af en toe lekker )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448478
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
patat.
das een aardappel (op zijn Antwerps dan ) dus tis friet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448481
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
patat.
nietes
het is patat frietes
***Levi was here***
pi_75448501
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Jarno het volgende:
Als we zin in friet hebben gaan we gewoon naar de snackbar. Lekkerder en gelijk een drempel zeg maar.
Vergeet de extra proteïnen van de spul dat van de pootjes van vliegen komen ook niet. YUM!
pi_75448552
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:37 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Vergeet de extra proteïnen van de spul dat van de pootjes van vliegen komen ook niet. YUM!
Eh, que?
pi_75448618
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eh, que?

Bzzzzz ik vind je junkfood ook lekker. Ik loop er met mijn smerige poten overheen net voordat ze de frituur in gaan.
pi_75448677
Oh. Niet heel erg boeiend imho.
pi_75448700
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef Geschmack het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bzzzzz ik vind je junkfood ook lekker. Ik loop er met mijn smerige poten overheen net voordat ze de frituur in gaan.
die frituur lost het 'probleem' wel op hoor
Ja doei.
pi_75448833
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef Jarno het volgende:
Oh. Niet heel erg boeiend imho.
Genoeg om mij er van weg te houden.

Vroeger hadden we ook een Turkse snackbar in de buurt. Ging een keer een durem bestellen. Nieste die in zijn hand. Hij gewoon lekker rustig verder de vlees en spul in rollen zonder zijn handen eerst te wassen. Ik stel me gewoon aan?
pi_75448835
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
  woensdag 9 december 2009 @ 15:47:54 #106
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75448843
jeetje, wat een kippenhok tegen de tijd dat je het nieuwe topic "terugvindpost" ben je al 3 pagina's verder
Enneh, wel een beetje lief blijven, hè? tegen elkaar, zo vlak voor kerst
Live life to the Ender :D
  woensdag 9 december 2009 @ 15:49:52 #107
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75448919
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
Goed punt, zit er zelf ook over te denken om weer eens wat vaker te gaan zwemmen. Alleen ik kan ook alleen maar crawlen door alle gezeur in het verleden.
pi_75448938
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Genoeg om mij er van weg te houden.

Vroeger hadden we ook een Turkse snackbar in de buurt. Ging een keer een durem bestellen. Nieste die in zijn hand. Hij gewoon lekker rustig verder de vlees en spul in rollen zonder zijn handen eerst te wassen. Ik stel me gewoon aan?
Ik heb onze snackbar houder er een keer op "betrapt" zijn koelvitrine uit te stofzuigen met een kruimeldief. . Die vantevoren en erna direct schoongemaakt wordt. En dat meerdere keren. Ik geloof dat het met de hygiene wel goed zit daar. .
pi_75449027
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.
pi_75449039
als ik patat haal wil ik de bacteriën er ook bij hebben zeg... bij een snackbar is het al duur genoeg als ze me dan afzetten met gewone patatten bouw ik natuurlijk nooit die weerstand op, en daar betaal ik niet voor. Kan ik anders net zo goed zelf aardappels gaan schillen en frituren
Ja doei.
pi_75449253
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen. .
pi_75449332
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen. .
juistem
Ja doei.
pi_75449399
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
weerstand ftw hoor, al dat schone gefrobel van tegenwoordig worden we niets sterker van
af en toe eens je lichaam onderwerpen aan het echte werk qua beschermen is prima
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75449443
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

juistem
Geniet jullie broodje vlieg frikandel maar.
pi_75449467
frinkandel is viesss. een kroket, das lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75449639
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Geniet jullie broodje vlieg frikandel maar.
leuke en gezellige newbie ben jij!
Ja doei.
pi_75449647
Hmm vanavond wel of niet zumba.....that's the question
pi_75449659
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Sarabi het volgende:
gewoon gaan!
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef DarkElf het volgende:
frinkandel is viesss. een kroket, das lekker
broodje kroket met dijonmosterd
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:12:36 #119
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75449775
gewoon doen, sarabi, baat het niet, dan schaadt het niet
pi_75449792
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gewoon gaan!
Ja dat zou ik ook zeggen
Maar diegene waar ik mee zou gaan is ziek en om alleen te gaan heb ik ook weinig zin in
pi_75449916
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leuke en gezellige newbie ben jij!
Sarcasme?

Mijn standpunt tegen over snackbar junkfood druk ik niet veel anders uit dan zoals er over mijn eetpatroon is gedaan. Vind mezelf niet te ver gaan.
pi_75449923
gewoon gaan! achteraf heb je spijt! je bent trotser als je ook gaat als je 'alleen' gaat
Ja doei.
pi_75449954
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.

Leer eens lezen Ik beweer toch helemaal niet dat je moet gaan hardlopen? 't Is alleen dat die draai-trapbeweging van schoolslag een stevig moment geeft op je knie. En bij knieklachten (die bij mensen met flink overgewicht behoorlijk vaak voorkomen) werkt schoolslag zwemmen dus alleen maar averechts. Crawlen geeft veel minder beslasting op je knieen.
pi_75449981
! dat plaatje!

ik zit hier hardop te lachen
Ja doei.
pi_75449992
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon gaan! achteraf heb je spijt!
Spijt niet zo snel, dan begint mijn vakantie gewoon wat eerder
Ik heb besloten dat ik in ieder geval niet alleen ga dus nog even kijken of er iemand mee wil
pi_75450038
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten knieklachten veroorzaken. Kan je terug lezen teruglezen op velen afval sites en sites over beweging.
maar van zwemmen krijg je de engelse ziekte blijkbaar

even serieus: dat ligt echt aan hoe sterk je gewrichten en banden zijn, hoe je schoenen en techniek zijn en of je wel rustig opbouwt. hardlopen met overgewicht kán prima, als je voorzichtig doet en niet heel kwetsbaarbent.

maar ja, aangezien jij niet aan rustig opbouwen doet zou ik je harldopen niet aanraden nee...
Kwak
pi_75450057
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Sarabi het volgende:
als je het al weet (dus dat je partner niet gaat en dat je dan geen zin hebt) vraag het dan ook niet

post dan: nou, mn vaste zumbamaatje heeft geen zin, dus ga ik ook niet (als een feit ) dan hoeven we ook geen tips of antwoord te geven
Ja doei.
pi_75450096
oh en hai, ik meld me hier dus maar weer ns omdat mn gewicht tegenwoordig weer hoger is dan toen ik begon... sta weer in t lijstje...

mn obesitas programma/therapie begint 1 februari
Kwak
pi_75450098
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je het al weet (dus dat je partner niet gaat en dat je dan geen zin hebt) vraag het dan ook niet

post dan: nou, mn vaste zumbamaatje heeft geen zin, dus ga ik ook niet (als een feit ) dan hoeven we ook geen tips of antwoord te geven
Ahh zal ik voortaan altijd even aan jou vragen wat ik moet posten?

En het is nog niet zeker dat diegene waar ik altijd mee ga niet gaat....daarom was het the question
pi_75450132
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh en hai, ik meld me hier dus maar weer ns omdat mn gewicht tegenwoordig weer hoger is dan toen ik begon... sta weer in t lijstje...

Nu nog een lijstje... Jarno
pi_75450141
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahh zal ik voortaan altijd even aan jou vragen wat ik moet posten?

En het is nog niet zeker dat diegene waar ik altijd mee ga niet gaat....daarom was het the question
neeheeee maar je laat het lijken alsof wij je moeten aansporen om toch te gaan dus dan zeggen wij "gaan" en dan kom je met het feit dat je toch niet gaat als je alleen moet (sowieso dus niet in dat geval)! niet meteen zo aangevallen voelen zeg, beginnen we weer?
Ja doei.
pi_75450153
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef kwakz0r het volgende:

Kijk je er al naar uit?
pi_75450160
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu nog een lijstje... Jarno
staat in slank
Kwak
pi_75450186
Oh sorry ik doe niet aan OP's!
pi_75450199
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

neeheeee maar je laat het lijken alsof wij je moeten aansporen om toch te gaan dus dan zeggen wij "gaan" en dan kom je met het feit dat je toch niet gaat als je alleen moet (sowieso dus niet in dat geval)! niet meteen zo aangevallen voelen zeg, beginnen we weer?
Dat deed je gisteren ook al, invullen wat je denkt dat ik bedoel met een reactie
Maar zoiets bedoel ik er helemaal niet mee
Ik wou geen TVP posten dus daarom zo'n zinnetje, dat jij je meteen geroepen voelt om mij aan te sporen tja....bedankt ervoor maar niet nodig deze keer
Ik vraag er de volgende keer wel om als ik dat van jou wil, goed?
pi_75450219
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leer eens lezen Ik beweer toch helemaal niet dat je moet gaan hardlopen? 't Is alleen dat die draai-trapbeweging van schoolslag een stevig moment geeft op je knie. En bij knieklachten (die bij mensen met flink overgewicht behoorlijk vaak voorkomen) werkt schoolslag zwemmen dus alleen maar averechts. Crawlen geeft veel minder beslasting op je knieen.
Niemand had het over een starter met knie blessuren. Het word in het algemeen alleen afgeraden voor mensen met overgewicht omdat het knie blessuren kan veroorzaken. Waar mijn eerste postje over ging.
Don't get so angry at me just for trying to make that clear.
pi_75450220
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kijk je er al naar uit?
best wel! volgende week begint de psycho-educatie die er ook bij hoort (cursus over eetstoornissen, gezond eten en de soorten therapie die we krijgen)

t meest bizarre is dat ik sinds ik de datum weet in 10 dagen 2,5 kilo ben afgevallen, terwijl ik ook gewoon gesnoept heb (niet extreem, maar wel gesnoept en gesnackt)... op mn zwaartst was ik 103.8 vorige week maandag. nu 101.3 echt bizar.
Kwak
pi_75450248
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Jarno het volgende:
Oh sorry ik doe niet aan OP's!
oh dat bedoelde CF!
Kwak
pi_75450264
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat deed je gisteren ook al, invullen wat je denkt dat ik bedoel met een reactie
Maar zoiets bedoel ik er helemaal niet mee
Ik wou geen TVP posten dus daarom zo'n zinnetje, dat jij je meteen geroepen voelt om mij aan te sporen tja....bedankt ervoor maar niet nodig deze keer
Ik vraag er de volgende keer wel om als ik dat van jou wil, goed?
never mind
-je erop over!
Ja doei.
pi_75450291
lama heb er geen zin in ook...
Kwak
pi_75450297
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Niemand had het over een starter met knie blessuren. Het word in het algemeen alleen afgeraden voor mensen met overgewicht omdat het knie blessuren kan veroorzaken. Waar mijn eerste postje over ging.
Don't get so angry at me just for trying to make that clear.
Wat ben jij een eigenwijze drol Ik hou d'r verder over op, als je maar weet dat ik gelijk heb (en ervaring, ook ).
pi_75450319
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh dat bedoelde CF!
Wat dacht jij dan?

Ugh, ik moet eigenlijk heel hard werken nu
pi_75450336
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan?

join the club...

Ja doei.
pi_75450350
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan?

dat ik een lijstje moest posten van je!
Kwak
pi_75450351
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar van zwemmen krijg je de engelse ziekte blijkbaar

even serieus: dat ligt echt aan hoe sterk je gewrichten en banden zijn, hoe je schoenen en techniek zijn en of je wel rustig opbouwt. hardlopen met overgewicht kán prima, als je voorzichtig doet en niet heel kwetsbaarbent.

maar ja, aangezien jij niet aan rustig opbouwen doet zou ik je harldopen niet aanraden nee...
Ik heb liever kromme benen dan kapotte knieën. Lijkt me minder pijnlijk.

Het word sterk afgeraden. Als je als iemand met redelijk overgewicht naar de fitness instructeur gaat voor een afval programma krijg je voor een lange tijd geen hardloop oefeningen mee.
pi_75450422
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ben jij een eigenwijze drol Ik hou d'r verder over op, als je maar weet dat ik gelijk heb (en ervaring, ook ).
Vrouwen hebben altijd gelijk.
pi_75450437
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

best wel! volgende week begint de psycho-educatie die er ook bij hoort (cursus over eetstoornissen, gezond eten en de soorten therapie die we krijgen)

t meest bizarre is dat ik sinds ik de datum weet in 10 dagen 2,5 kilo ben afgevallen, terwijl ik ook gewoon gesnoept heb (niet extreem, maar wel gesnoept en gesnackt)... op mn zwaartst was ik 103.8 vorige week maandag. nu 101.3 echt bizar.
Je lichaam voelt het gewoon aan
En die psycho-educatie klinkt sowieso wel leerzaam
pi_75450438
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Vrouwen hebben altijd gelijk.
Niet per definitie. Maar ik heb altijd gelijk!
pi_75450451
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

mijn dagtaak.. wat een boeiende teksten
Ja doei.
pi_75450472
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geschmack, dit is CF.
CF, dit is Geschmak

Ja doei.
pi_75450482
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Moet nog een keer gebeuren dat ze mij laten winnen.
pi_75450504
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Ik heb liever kromme benen dan kapotte knieën. Lijkt me minder pijnlijk.

Het word sterk afgeraden. Als je als iemand met redelijk overgewicht naar de fitness instructeur gaat voor een afval programma krijg je voor een lange tijd geen hardloop oefeningen mee.
1. wie heeft het in godsnaam over kromme benen???
2. fitness instructuers laten ook vrouwen veel herhalingen met licht gewicht doen omdat je daar zogenaamd lange slanke spieren van krijgt. dat is totaal achterhaald en ineffectief. fitness instructeurs zijn niet mijn eerste autoriteit als het om fitness gaat. helaas voor hen
3. uit eigen ervaring weet ik dat ik geen knieklachten krijg als ik hardloop op goeie hardloopschoenen, en dit rustig opbouw (1 minuut ahcter elkaar hardlopen tot 3 minuten) max. 2 of 3 keer in de week. ik krijg wél knieklachten van ver wandelen (ws. omdat ik dan technisch slechter loop). hardlopen is voor mij weer te doen vanaf 90 kilo (dat is 10 kilo minder dan nu) dan is mijn bmi nog dik 36. op dit moment is het wel te zwaar.
4. van schoolslag zwemmen heb ik een kruisband overbalsting opgelopen. idd. heel erg low-impact

mijn punt: er is geen absolute waarheid: iedereen moet zelf uitvinden wat ze aankunnen. het is belachelijk om te zeggen dat hardlopen altijd slecht is voor mensen met overgewicht. net als dat zwemmen neit voor iedereen goed is. zeker in een topic waar het stikt van de afval en hardloop veteranen.

maar sport jij maar lekker 8 uur in de week op 1000 kcal per dag en luister vooral naar fitness instructeurs (de slimste mannen op aarde).
Kwak
pi_75450528
geef het maar op kwak
Ja doei.
pi_75450559
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
geef het maar op kwak
ja. doe ik nu. maar dit moest er nog even uit
Kwak
pi_75450572
* motorbloempje gooit een druif naar kwak
Ja doei.
pi_75450585
en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een!

druivengevecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja doei.
pi_75450657
Kromme benen bij Engelse Ziekte.

Je houd je aan de BMI calculaties, maar niet advies over bewegen?

Beide word gepreekt door mensen die "relevante opleidingen" hebben gevolgd.
pi_75450683
andere engelse ziekte
Ja doei.
pi_75450696
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:37 schreef Geschmack het volgende:
Kromme benen bij Engelse Ziekte.

Je houd je aan de BMI calculaties, maar niet advies over bewegen?

Beide word gepreekt door mensen die "relevante opleidingen" hebben gevolgd.

En ik heb nooit beweerd dat het niet mogelijk is zonder knie pijn te hardlopen. Alleen dat hardlopen met overgewicht afgeraden word.
Edit: %@#@# alweer verkeerde knop. >.>
  woensdag 9 december 2009 @ 16:39:53 #160
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75450733
* Ender_W heeft de virtuele popcorn al gepakt
pi_75450753
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Ender_W het volgende:
* Ender_W heeft de virtuele popcorn al gepakt
* motorbloempje snaait de popcorn van Ender weg en gooit hem ook een paar druiven toe
Ja doei.
pi_75450768
het los schrijven van woorden als teruglezen (terug lezen) wordt ook wel de engelse ziekte genoemd, aangezien in het Engels deze woorden wel los van elkaar worden geschreven, maar in het Nederlands niet
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:42:27 #163
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75450799
* Ender_W merkt op dat zijn virtuele popcorn nog calorie-armer is als de virtuele druiven

en oh ja, ze smaken niet bij mijn mandarijntjes

en ps: natuurlijk wel alle druiven gevangen
pi_75450820
virtuele druiven zijn nog altijd beter dan virtuele popcorn! Van denken aan eten word je ook dik! (meen ik ooit ergens gelezen te hebben )
Ja doei.
pi_75450841
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
het los schrijven van woorden als teruglezen (terug lezen) wordt ook wel de engelse ziekte genoemd, aangezien in het Engels deze woorden wel los van elkaar worden geschreven, maar in het Nederlands niet
Nog een reden waarom Engels zoveel mooier
pi_75451008
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Niet van gehoord, maar ik doe dat helaas vaak. Mijn schriftelijke Nederlands is onder niveau.
Laatste paar jaren alleen bezig in Engels.
pi_75451118
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
virtuele druiven zijn nog altijd beter dan virtuele popcorn! Van denken aan eten word je ook dik! (meen ik ooit ergens gelezen te hebben )
Alles virtueel behalve de Wii maakt dik volgens dit.
pi_75451198
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Niet van gehoord, maar ik doe dat helaas vaak. Mijn schriftelijke Nederlands is onder niveau.
Laatste paar jaren alleen bezig in Engels.
ik ook (schrijf, lees en spreek alleen engels op mijn werk) dus dat is een slap excuus

het was maar een flauw grapje.... het is leuk om iemand op taalfouten te pakken als die persoon een pedant toontje aanslaat over een onderwerp zonder te beseffen dat dit topic niet vol zit met simpletons die niks afweten van zulk soort adviezen.

ik hou me overigens niet aan bmi berekeningen, die zijn ook grote onzin als los meetinstrument (als je buikvet niet meeneemt, of spiermassa, etc. en kloppen ook niet echt voor mensen die heel klein zijn, zoals ik). ik noemde mijn bmi omdat ik wilde aangeven dat iemand die heel zwaar is naar objectieve maatstaven zoals bmi, soms tóch beter kan hardlopen dan schoolslagzwemmen.

hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat zo'n zwart-wit advies "overgewicht en hardlopen gaan niet samen" gewoon nergens op slaat en dat het genuanceerder ligt?

echt
Kwak
pi_75451368
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Edit: %@#@# alweer verkeerde knop. >.>
MAAR DAT HEB IK TOCH NOOIT BEWEERD, DRUIFFFFFF
  woensdag 9 december 2009 @ 17:03:26 #170
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75451511
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik geef je bij dezen gelijk

Maar als ik dan denk aan virtueel sporten, dan val ik ook af.... het leven is simpel
pi_75451602
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ook (schrijf, lees en spreek alleen engels op mijn werk) dus dat is een slap excuus

het was maar een flauw grapje.... het is leuk om iemand op taalfouten te pakken als die persoon een pedant toontje aanslaat over een onderwerp zonder te beseffen dat dit topic niet vol zit met simpletons die niks afweten van zulk soort adviezen.

ik hou me overigens niet aan bmi berekeningen, die zijn ook grote onzin als los meetinstrument (als je buikvet niet meeneemt, of spiermassa, etc. en kloppen ook niet echt voor mensen die heel klein zijn, zoals ik). ik noemde mijn bmi omdat ik wilde aangeven dat iemand die heel zwaar is naar objectieve maatstaven zoals bmi, soms tóch beter kan hardlopen dan schoolslagzwemmen.

hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat zo'n zwart-wit advies "overgewicht en hardlopen gaan niet samen" gewoon nergens op slaat en dat het genuanceerder ligt?

echt
Ook voor meer dan de helft van je leven in Zuid-Afrika gewoont?

Er is een Engelse gezegde dat gaat "Better safe than sorry". Betekent niet dat het voor jou werkt dat het voor andere ook zal werken.

En natuurlijk speelt massa een grote rol als het gaat om de belasten van de knieen.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:08:32 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75451690
WTF, ik wist niet dat het overdag zo snel ging hier !
Ik dacht nog even bij te kunnen lezen, maar that kite did not fly. .

Anyhow, mijn lijstje van vandaag:
O: overgeslagen, ik sliep uit .
T: drie mandarijntjes
L: twee stuks geroosterd brood met gebakken ei en een plakje kaas
T: worteltjes met tzatsikidip
D: chili met mais en gehakt
T: misschien wat amandelen of een volkorenbiscuitje (die kwam ik zojuist tegen bij het opruimen, is wel lekker bij de thee).
KuikenGuppy
pi_75451736
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Ender_W het volgende:

[..]

ik geef je bij dezen gelijk

Maar als ik dan denk aan virtueel sporten, dan val ik ook af.... het leven is simpel
dan ga ik straks denken aan heel hard hardlopen

neh. Ik ga maar eens naar huis (ja, ik zat op mn werk).

Hardlopen dus (Evy les 19) en daarna risotto eten
Ja doei.
pi_75451771
Yum, dat Chili klinkt lekker.
Uit de blik/verpakking of zelf gemaakt?

Ik heb al een lange tijd trek in Chili con carne, maar de bereidingstijd...
pi_75451834
he ouderwets gezellig hier, nu nog miss_s erbij en het is helemaal zoals vroeger (*grin)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 17:14:15 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75451869
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef Geschmack het volgende:
Yum, dat Chili klinkt lekker.
Uit de blik/verpakking of zelf gemaakt?

Ik heb al een lange tijd trek in Chili con carne, maar de bereidingstijd...
Ik ga het zelf maken door
- chilibonen
- mais
- gehakt
- tomaten
- paprika
- ui
- knoflook
door elkaar te roerbakken met chili kruiden erdoor.

Ik twijfel nog of ik er een beetje rijst bij zal maken of niet.
KuikenGuppy
pi_75451872
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
he ouderwets gezellig hier, nu nog miss_s erbij en het is helemaal zoals vroeger (*grin)
Lillike truttebol
pi_75451907
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75451910
quote:
schele
Ja doei.
pi_75451922
oh ja, uitloggen
Ja doei.
pi_75451953
Hi !
Wow... moet geloof ik bijlezen Geen puf voor, te moe van school
Zo ff eten en dan hopenlijk een rondje lopen
pi_75451958
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ga het zelf maken door
- chilibonen
- mais
- gehakt
- tomaten
- paprika
- ui
- knoflook
door elkaar te roerbakken met chili kruiden erdoor.

Ik twijfel nog of ik er een beetje rijst bij zal maken of niet.
Hoelang sta je daar ongeveer voor in de keuken?
pi_75452030
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

schele
denk je?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 17:27:56 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75452340
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:17 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Hoelang sta je daar ongeveer voor in de keuken?
20 minuutjes max.
KuikenGuppy
pi_75452762
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

denk je?
nee
Ja doei.
pi_75452817
Definitieve lijstje zodat ik mij er ook aan houd (jaja stok achter de deur )

O brinta met mag melk
T bouillon
L 2 roggebrood met philadelphia light naturel en verse bieslook
T yoghurt met 8 druiven, havervlokken en een pietsie honing
T klein bakje hot rijstdingetjes. (weet ik veel hoe ze heten )
D citroen/knoflook kip (uit de oven) met gekruide cous cous en wat tomaatjes

Vanavond mag ik nog dit van mezelf:
T gekookt eitje (eventueel), paar augurken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75452860
Ik heb de sinterklaas-pepernoten-marcepijn enz. overleefd.
Nu de kerst nog

Gelukkig houd ik niet zo van oliebollen e.d. en is Chocola aardig beroerd voor mijn huid. (ook al is het nooit wetenschappelijk bewezen.)
pi_75452909
pssst tis marsepein
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75453048
owh, totaaaaal geen zin meer in hardlopen nu ik zo lekker warm thuis ben gelukkig is Mr.Mo ook zeer gemotiveerd om wat kg's kwijt te raken en sleept hij me wel mee als hij zo thuis is omgekeerde wereld!
Ja doei.
pi_75453337
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

20 minuutjes max.
Dank u. Ingrediënten genoteerd. Ga ze zo halen.
Word avondeten morgen als het niet mislukt.
pi_75453505
quote:
Je mist me wel he
pi_75453572
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je mist me wel he
Nee helemaal niet.

Deze user is leuker.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75453640
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nee helemaal niet.

Deze user is leuker.
Jammer dat deze user dan toch nooit van Miss_S afkomt
pi_75453672
sjonge t was een grapje.,

enne moblo plaag ik ook nog steeds met haar vorige alter ego hoor dus nee, tis niet persoonlijk ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75453787
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef DarkElf het volgende:
sjonge t was een grapje.,

enne moblo plaag ik ook nog steeds met haar vorige alter ego hoor dus nee, tis niet persoonlijk ofzo
Sorry het was ook niet bedoelt tegen jou (gewoon in het algemeen), maar inderdaad niet handig om net naar jouw opmerking te plaatsen
pi_75453896
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je mist me wel he
Laat je niet op de kast jagen meid. Ik snap heel goed dat je een kloon hebt aangemaakt. We reageerden op een gegeven moment wel heel heftig op elkaar. Zo is het iig gezelliger.
***Levi was here***
pi_75453926
ah stiekum je post editten he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75453989
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Laat je niet op de kast jagen meid. Ik snap heel goed dat je een kloon hebt aangemaakt. We reageerden op een gegeven moment wel heel heftig op elkaar. Zo is het iig gezelliger.
Nouja Fok! hielp wel mee met dat gezeur met de wachtwoorden toen
Maar dacht altijd dat het moeilijk was om een kloon aan te maken, maar dat was dus niet zo
pi_75454023
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef DarkElf het volgende:
*zucht.
Alles goed?
pi_75454050
zie edit.

eniewee, de groeten allen, ik ga koken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75454348
hier ook een luie
pi_75454672
en heeft al iemand zijn/haar kerstboom?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75455164
hijg ende puf

wat een geweldig lekkere les! Ging super lekker

volgende les is vier keer 8
Ja doei.
pi_75455194
ik heb een nepperd, moet hem alleen nog uit de schuur halen
Komend weekend maar weer eens het huis versieren, katten-proof Alleen de adventskalender staat al op zijn plek, en ik heb al de eerste kerstkaart binnen.Heb er zin in, staat altijd zo leuk met lampjes enzo
pi_75455260
go moblo

Als ik me morgen weer net zo goed voel als vandaag wil ik ook weer gaan hardlopen. Les 1 weer op 8km/u. Ik ga die 5km in 30minuten halen volgend jaar
pi_75455301
Ik doe niet aan kerstbomen Ik heb er nog nooit een gehad, en elke keer als Meneer in november roept dat 'ie dit jaar écht een boom wil (bij zijn ouders hebben ze er altijd wel een), besluiten we toch weer op vakantie te gaan
pi_75455402
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
hijg ende puf

wat een geweldig lekkere les! Ging super lekker

volgende les is vier keer 8
yeah moblo!
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:49 schreef omearos het volgende:
ik heb een nepperd, moet hem alleen nog uit de schuur halen
Komend weekend maar weer eens het huis versieren, katten-proof Alleen de adventskalender staat al op zijn plek, en ik heb al de eerste kerstkaart binnen.Heb er zin in, staat altijd zo leuk met lampjes enzo
oeh adventskalender, die hadden we vroeger ook
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe niet aan kerstbomen Ik heb er nog nooit een gehad, en elke keer als Meneer in november roept dat 'ie dit jaar écht een boom wil (bij zijn ouders hebben ze er altijd wel een), besluiten we toch weer op vakantie te gaan
kerstbomen zijn leuk dan ga je volgend jaar maar korter weg met de kerst, gun die man zijn boom eens joh (enne leuk toch? hem die boom 7 trappen op laten sjouwen? )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75455600
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oeh adventskalender, die hadden we vroeger ook
en ik hebben allebei een houten adventskalender met 24 laatjes, en dan vullen we die voor elkaar met lekkers
pi_75455650
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:02 schreef omearos het volgende:

[..]

en ik hebben allebei een houten adventskalender met 24 laatjes, en dan vullen we die voor elkaar met lekkers
sjiek he een houten, wij kregen gewoon zo een papieren. met chocolaatjes erin (als kind vond ik chocolade nog lekker blijkbaar nu ben ik een chocosnob, lust alleen hele lekkere chocolade) (oh oh en dan al vooruit snoepen en de deurtjes weer dicht doen )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75455874
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef DarkElf het volgende:
kerstbomen zijn leuk dan ga je volgend jaar maar korter weg met de kerst, gun die man zijn boom eens joh (enne leuk toch? hem die boom 7 trappen op laten sjouwen? )
Als bruin het ook maar enigszins kan trekken, willen we volgend jaar met kerst weer naar ZA En de periode voor kerst is hier in het algemeen zo druk dat we eigenlijk weinig puf hebben om zoiets erbij te regelen.

Omearos, wat leuk van die kalender Ik ken ze alleen in de cheapy kartonnen uitvoering.
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 december 2009 @ 20:14:13 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75457980
Ik ken ook de luxe versie van Lindt... Dit jaar maar niet aan begonnen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 9 december 2009 @ 20:24:48 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75458410
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:55 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Dank u. Ingrediënten genoteerd. Ga ze zo halen.
Word avondeten morgen als het niet mislukt.
Ik heb er wat rijst bij gemaakt en het was heerlijk!!!
KuikenGuppy
pi_75459696
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Ook voor meer dan de helft van je leven in Zuid-Afrika gewoont?

Er is een Engelse gezegde dat gaat "Better safe than sorry". Betekent niet dat het voor jou werkt dat het voor andere ook zal werken.

En natuurlijk speelt massa een grote rol als het gaat om de belasten van de knieen.
Nee, Engels gestudeerd, lesgegeven bij de vakgroep Engels op de uni en nu aan t promoveren bij Engels. Waarbij ik al drie jaar alleen maar (en al 8 jaar buitengewoon veel) Engels lees en schrijf, en spreek met mijn collega's. Heb niet in t buitenland gewoond.

Maarreh, in t Afrikaans zijn de regels voor d en t in werkwoordvervoeging volgens mij gewoon t zelfde als in t Nederlands hoor ?

En wat betreft de rest van t verhaal, ik heb geen zin meer in discussie dus hierna laat ik het erbij, jij mag het laatste woord als je dat graag wilt.

Ik denk dat better safe than sorry hier niet opgaat, omdat het gewoon achterhaalde ideeën zijn. Veel zware mensen kunnen echt gebaat zijn bij een goed begeleid en gecontroleerd hardloop opbouwschema. En veel zware mensen vernaggelen hun knieën omdat zwemmen zogenaamd zo makkelijk en gezond is. Ik hou niet zo van vastgeroeste ideeën.
Kwak
pi_75460161
de boom staat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75460737
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee, Engels gestudeerd, lesgegeven bij de vakgroep Engels op de uni en nu aan t promoveren bij Engels. Waarbij ik al drie jaar alleen maar (en al 8 jaar buitengewoon veel) Engels lees en schrijf, en spreek met mijn collega's. Heb niet in t buitenland gewoond.

Maarreh, in t Afrikaans zijn de regels voor d en t in werkwoordvervoeging volgens mij gewoon t zelfde als in t Nederlands hoor ?

En wat betreft de rest van t verhaal, ik heb geen zin meer in discussie dus hierna laat ik het erbij, jij mag het laatste woord als je dat graag wilt.

Ik denk dat better safe than sorry hier niet opgaat, omdat het gewoon achterhaalde ideeën zijn. Veel zware mensen kunnen echt gebaat zijn bij een goed begeleid en gecontroleerd hardloop opbouwschema. En veel zware mensen vernaggelen hun knieën omdat zwemmen zogenaamd zo makkelijk en gezond is. Ik hou niet zo van vastgeroeste ideeën.
D en T doen we niet aan. Net zoals die, het en een. Die huis, die vrouw, die man, die hond, die alles. :p
Hy doen sy huiswerk
Sy doen haar huiswerk
Ek doen my huiswerk.

Ik programmeer puur in het Engels.

Ik ben zojuist ga proberen hardlopen omdat jij zei dat het kon. Knieën kapot, nu moet ik voor een lange tijd op pijnstillers gaan leven. Dank je wel!
pi_75461038
ben je wel helemaal lekker?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75461079
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef Geschmack het volgende:

Ik ben zojuist ga proberen hardlopen omdat jij zei dat het kon. Knieën kapot, nu moet ik voor een lange tijd op pijnstillers gaan leven. Dank je wel!
oeh, ga je nu alles doen wat wij voorstellen dat je wel kan doen? Dan vind ik meer gaan eten wel een mooie volgende optie.
pi_75461120
quote:

1. ik geloof er geen donder van
2. ik heb zelfs nog gezegd dat jíj niet zou kunnen hardlopen omdat je niet doet aan verstandig en rustiog opbouwen
3. ik heb ook gezegd dat er bepaalde voorwaarden zijn waaronder mensen die te zwaar zijn kunnen hardlopen, en ook dat iedereen zelf zijn grens in de gaten moet houden
4. ik ben zojuist wezen zwemmen omdat jij zei dat dat beter was. Knieën kapot, heb meteen mn benen maar laten amputeren.

Kwak
pi_75461157
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

4. ik ben zojuist wezen zwemmen omdat jij zei dat dat beter was. Knieën kapot, heb meteen mn benen maar laten amputeren.

Heb je wel weer gewicht verloren
pi_75461381
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je wel weer gewicht verloren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75461420
quote:

[..]

D en T doen we niet aan. Net zoals die, het en een. Die huis, die vrouw, die man, die hond, die alles. :p
Hy doen sy huiswerk
Sy doen haar huiswerk
Ek doen my huiswerk.

Ik programmeer puur in het Engels.

wat een afgrijselijk dom personage ben je hier aan het spelen zeg... zomg
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:27:50 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75463364
quote:
Hy doen sy huiswerk
Sy doen haar huiswerk
Ek doen my huiswerk.
Mooi taaltjie he?! .
KuikenGuppy
  Boks-Chick woensdag 9 december 2009 @ 22:30:25 #223
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75463462
waarom reageert iedereen nog op die troll?
Echt, alles wat er tegen die geschmack wordt gezegd maakt hij/zij een troll van.
Gewoon negeren
lolwut
pi_75464687
ik zat daarnet al te denken aan het plaatje:

Ja doei.
pi_75471213
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef BrandX het volgende:
waarom reageert iedereen nog op die troll?
Echt, alles wat er tegen die geschmack wordt gezegd maakt hij/zij een troll van.
Gewoon negeren
Het hangt ervan af hoe je het opvat. Naar mijn eigen zeggen ben ik niet aan het trollen. Ik post niet om negatieve reacties uit te lokken, alles wat ik post is een poging om mijn argument te versterken. Het post over mijn rennen was een voorbeeld van de consequenties wat er kan gaan gebeuren. Maar als jullie het als een E-drama wil opvatten mij prima.

Jij met knie problemen ben het met me oneens dat overgewicht invloed heeft bij sporten zoals hardlopen en boksen?
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 09:02:53 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75472177
Ik vind deze wel toepasselijk

pi_75472296
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind deze wel toepasselijk

[ afbeelding ]
pi_75473189

Heel volwassen hoor.
Toch wat meer verwacht van jullie oudere mensen.
pi_75473232
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Geschmack het volgende:

Gaan we katten? .
pi_75473260
Enniewee.

Ik heb besloten dat ik het gewoon ga doen! Zwemmen dus! ! En misschien zelfs vanavond al. In het kader van niet lullen maar poetsen dan.

Wat is slim qua eten? Wij eten rond 6 uur en ik zal hopelijk rond 8-en in het water liggen dan. Eet ik nog wat daarna ofzo en zoja, wat? Als ik ga dus he. Op zich dan.
pi_75473336
Jarno gaat zwemmen nu moet je wel

Geen idee wat je daarna kan eten, ligt er ook maar net aan of je wel honger hebt.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 09:55:14 #232
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75473460
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Geschmack het volgende:

Heel volwassen hoor.
Ach kom.. je gaat hier als een olifant door een porceleinkast en dan verwacht je van ons wel dat we genuanceerd reageren? Vertel eens, waarom denk je dat je de wijsheid in pacht hebt? Ik vind het altijd wel aandoenlijk, zulk naief gedrag, tot het me de keel uit gaat hangen...
pi_75473635
Goed zo Jarno! Ik zou om zes uur gewoon eten idd, dan zwemmen en als je thuiskomt en honger hebt kan je altijd wat mage yoghurt met fruit eten bijv?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75474055
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ach kom.. je gaat hier als een olifant door een porceleinkast en dan verwacht je van ons wel dat we genuanceerd reageren? Vertel eens, waarom denk je dat je de wijsheid in pacht hebt? Ik vind het altijd wel aandoenlijk, zulk naief gedrag, tot het me de keel uit gaat hangen...
Vind je er op overreageren. Het is een discussie met daarin opinies.
Mijn opinie word aangevallen en die verdedig ik dan tot het maximale van mijn kunnen. Waaronder het geven van een overdreven voorbeeld en medisch bewezen feiten.

En dan zo volwassen om er een trol titel naar te smijten...

Mijn "wijsheid" is mijn "wijsheid". En die van jullie is die van jullie. Ik ga jullie niet lopen labelen als een trol omdat je een eigen opinie heb. En ik ga er vooral niet zo onvolwassen op lopen reageren. Iemand viel zelfs mijn grammatica fouten aan. Dat soort gedrag verwachte ik zeker niet rond deze leeftijdsgroep.
pi_75474147
Lijstje (planning)

O muesli met magere yoghurt
T 2 peren
L 2 roggebrood (30+ kaas/tomaat, philadelphia light naturel en verse bieslook), beker (mag)yoghurt
T bouillon
T magere yoghurt met fruit en havervlokken en een pietsie honing.
D salade van bietjes (in stukjes in de oven met olie, verse rozemarijn, balsamico en knoflook) met jonge blaadjes sla en geitenkaas met erbij wat stokbrood en boter
T gekookt eitje en augurken
T 1 glas rode wijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 10:31:00 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75474475
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Mijn opinie word aangevallen en die verdedig ik dan tot het maximale van mijn kunnen. Waaronder het geven van een overdreven voorbeeld en medisch bewezen feiten.
Waarom zo obsessief met overdreven voorbeelden komen? Het is toch logisch dat je daarmee mensen tegen je in het harnas jaagt, je maakt ze compleet belachelijk. Stel je posts een beetje tactisch op en probeer ook eens iets van een ander aan te nemen in plaats van krampachtig vast te houden aan je eigen denkbeelden. Ik weet dat het moeilijk is, maar het kan heel verhelderend zijn, heus...
quote:
Leeftijd heeft geen flikker met volwassen zijn te maken. En met jouw manier van reageren is het plaatje plakken echt heel verleidelijk... Die van mij was overigens pure humor
quote:
Mijn "wijsheid" is mijn "wijsheid". En die van jullie is die van jullie. Ik ga jullie niet lopen labelen als een trol omdat je een eigen opinie heb. En ik ga er vooral niet zo onvolwassen op lopen reageren. Iemand viel zelfs mijn grammatica fouten aan. Dat soort gedrag verwachte ik zeker niet rond deze leeftijdsgroep.
Je reageert heel onvolwassen, sterker nog, je reageert als een drammerige kleuter die het allemaal beter weet... Als jij je stofwisseling naar de mallemoer wilt helpen door deze leefwijze, prima, jouw probleem. Je hebt een aantal hele goede handreikingen gekregen, je hoeft er niets mee te doen, maar je hoeft ze ook niet totaal de grond in te boren.

Hier zitten een heleboel mensen die door schade en schande wijs zijn geworden. Het Jojo-effect is iets dat je echt niet wilt, geloof me! Je hebt die kilo's er niet in twee maanden aangevroten, waarom verwacht je dan wel dat het sli is ze in twee maanden kwijt te raken
  Boks-Chick donderdag 10 december 2009 @ 10:52:25 #237
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75475074
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:26 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Het hangt ervan af hoe je het opvat. Naar mijn eigen zeggen ben ik niet aan het trollen. Ik post niet om negatieve reacties uit te lokken, alles wat ik post is een poging om mijn argument te versterken. Het post over mijn rennen was een voorbeeld van de consequenties wat er kan gaan gebeuren. Maar als jullie het als een E-drama wil opvatten mij prima.

Jij met knie problemen ben het met me oneens dat overgewicht invloed heeft bij sporten zoals hardlopen en boksen?
Ik zal nooit zeggen dat het geen invloed heeft, maar de key is hier: MET VERSTAND EN MET MATE!!!
wat de hele boel je hier duidleijk probeert te maken.
Als jij bent gaan hardlopen voor het eerst, en je knieen zijn helemaal verrot gelijk, ben je NIET MET MATE begonnen. Belangrijke opmerking die ook gemaakt werd was dat je uitprobeert wat kan. Ergo, zodra iets pijn gaat doen, direct stoppen natuurlijk, en niet doorrennen en hier ff komen melden dat je knieen nu verrot zijn

Verder: mijn knieprobleem zit puur in het bewegingsapparaat, niet in belasting. Ik kan niet boksen omdat ik een draai niet kan maken. Ik kan echter wel hardlopen, wat ik dus ook (in acht name van mijn longhandicap) gewoon doe. En dan ben ik dus 30kg te zwaar voor het mooie, 20kg te zwaar voor waar ik naar streef.

Je trollt en zuigt, zo komt dat in ieder geval over want: je legt dingen in extreme neer en zegt dat wij hier allemaal verkeerd bezig zijn. ja jij ja, want jij zegt: ik doe het zo en dat is het beste, wat jullie doen is niet nodig of onzinnig! Waarop men hier dus reageert met: nou, daar ben ik het niet mee eens want zus en me zo. En dat jij je dan aangevallen voelt en wederom in extreme reageert, en dan wij weer enz helpt de hele discussie niet.

UItgepraat met je
lolwut
pi_75475439
Dit uit de hand gelopen discussie gaat over het hardlopen met overgewicht niet mijn eetpatroon. Die discussie is al lang verlopen. Mensen hebben zich het erbij stilgelegd dat dit gewoon is hoe ik eet momenteel en ik heb me er bij stilgelegd bij wat zij ervan vinden. Alhoewel er wel meerdere malen pogingen is gedaan om het te gebruiken om mijn opinie over bewegen met overgewicht te discrediteren.

http://www.weightlossforall.com/lose-weight-jogging.htm
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:04:45 #239
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75475470
Tot nu toe:
Ontbijt - twee sneetje bruin met blueband en cervelaat ertussen, mok koffie met wat halvamel
Tussendoor - banaan en halve appel, 75cl water
Nog op de planning:
Lunch: 4 sneetje bruin met beleg (geen idee wat, want doe zelf de inkoop niet), kop magere melk
Tussendoor: Misschien een stukje vlaai, maar alleen alsie echt lekker is, thee en water
Diner: wortelstamp met een rundervink
Sport: Volleybaltraining
pi_75475476
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef Geschmack het volgende:

[..]

ik weet niet welk doel je precies probeert te behalen hier, maar stop met dit gedrag.
we hebben eerder iemand gehad die de reeks steeds kwam verstieren door eigenwijs op eigen standpunten te hameren, dat werkt niet. daar heeft niemand behoefte aan.
post gezellig mee naar de insteek van dit topic, of post niet.
just a head's up
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75475503
Ik zit echt nog viesvol (zo noem ik dat altijd) van het etentje gisteren dus ik ben nog niet veel verder gekomen dan een ei en een yoghurtje. .
pi_75475573
wat had je gegeten dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475592
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:52 schreef BrandX het volgende:

[..]

zegt dat wij hier allemaal verkeerd bezig zijn. ja jij ja, want jij zegt: ik doe het zo en dat is het beste, wat jullie doen is niet nodig of onzinnig! Waarop men hier dus reageert met: nou, daar ben ik het niet mee eens want zus en me zo. En dat jij je dan aangevallen voelt en wederom in extreme reageert, en dan wij weer enz helpt de hele discussie niet.

UItgepraat met je
Ik zou graag een quote willen waar ik zeg dat jullie verkeerd bezig zijn. Ik heb nooit beweert dat mijn manier het beste is. Ik heb Sonja wel aangeprezen en verdedigt, maar nooit beweert dat zij de beste is en dat jullie fout bezig zijn. En bovendien staat mijn huidige eetpatroon los van haar dieet. Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik haar dieet heb gevolgd. Naar mijn gevoel zijn jullie hier degene die jullie aangevallen voelen terwijl geen van mijn posts voor de trol label die intentie achter ze had.
pi_75475655
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:08 schreef DarkElf het volgende:
wat had je gegeten dan?
Carpaccio (met veeeeel salade, beetje teveel naar mijn smaak), tournedos (je kon kiezen uit rood vlees, rood vlees of rood vlees!) en een mixed toetje (bolletje choco ijs, mini brownie, etc).

En nee, afvaltechnisch gezien was het GEEN goede avond. I know. .
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:13:02 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75475670
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:08 schreef DarkElf het volgende:
wat had je gegeten dan?
Wil ik ook weten (komt de bourgondier weer boven drijven )

Ik ga morgen klassieken oftewel eten in het klassiek restaurant van de Hoge Hotelschool Maastricht. Gezellig met mijn lief, twee oudklasgenootjes van daar en hun partners.
pi_75475681
mmm rood vlees

nou ja op t toetje na is er niets mis mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475683
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef Geschmack het volgende:
Dit uit de hand gelopen discussie gaat over het hardlopen met overgewicht niet mijn eetpatroon. Die discussie is al lang verlopen. Mensen hebben zich het erbij stilgelegd dat dit gewoon is hoe ik eet momenteel en ik heb me er bij stilgelegd bij wat zij ervan vinden. Alhoewel er wel meerdere malen pogingen is gedaan om het te gebruiken om mijn opinie over bewegen met overgewicht te discrediteren.

http://www.weightlossforall.com/lose-weight-jogging.htm
daty is precies wat ik deed. ik vind het buitengewoon irritant als iemand denkt de wijsheid in pacht te hebben terwijl ze overduidelijk dom bezig zijn met andere onderdelen van afvallen. jij weet het NIET beter dan wij allemaal, kijk alleen al naar hoe je eet... hoe kun je ons nu afserveren met een "ne ehoor de experts zeggen het, dus heb ik gelijk" terwijl je zelf alle gedegen advies in de wind slaat??

daarom probeerde ik jou je zwart-wit visie op hardlopen te laten nuanceren. punt. ja, hardlopen is een zware belasting voor mensen met overgewicht. maar voor sommige mensen kan het WEL. (herhaling van mijn punt ga ik niet nog eens doen)
Kwak
pi_75475706
ik krijg morgen een eter, de allervervelendste eter die ik ken. T lust niets! heel vervelend als je zo van koken houdt als ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475716
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik weet niet welk doel je precies probeert te behalen hier, maar stop met dit gedrag.
we hebben eerder iemand gehad die de reeks steeds kwam verstieren door eigenwijs op eigen standpunten te hameren, dat werkt niet. daar heeft niemand behoefte aan.
post gezellig mee naar de insteek van dit topic, of post niet.
just a head's up
Dat probeer ik. Maar mensen vatten het verkeerd op en als ik het dan probeer te verhelderen reageren ze er nog feller op. Kennelijk iets te doen met mijn eetpatroon. Die zie ik hier iets te veel terug komen. Geen idee of er psychologische factoren een rol speelt en ze denken dat ik iets heel ernstigs heb tegen overgewicht of dat ik me gewoon niet goed genoeg kan "expressen(sorry Nederlandse woord hiervoor kwijt)" in het schriftelijk Nederlands.
pi_75475725
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef DarkElf het volgende:
mmm rood vlees

nou ja op t toetje na is er niets mis mee
Uiteraard ging eea gepaard met frietjes en dergelijke. Oh en ik heb 1 pilsje op, verder cola light.

*braaf*
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:14:53 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75475729
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Carpaccio (met veeeeel salade, beetje teveel naar mijn smaak), tournedos (je kon kiezen uit rood vlees, rood vlees of rood vlees!) en een mixed toetje (bolletje choco ijs, mini brownie, etc).

En nee, afvaltechnisch gezien was het GEEN goede avond. I know. .
Mwoah, op het toetje na toch niet zo erg? Ik ben steeds minder een toetjesmens trouwens, heb liever een lekker voorgerecht en dan een goede koffie met een (dieettechnisch killing) digestif
pi_75475753
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mwoah, op het toetje na toch niet zo erg? Ik ben steeds minder een toetjesmens trouwens, heb liever een lekker voorgerecht en dan een goede koffie met een (dieettechnisch killing) digestif
Ik ben ook niet zo'n toetjesfreak maar kan ook slecht nee zeggen als het eenmaal voor m'n neus staat. .
pi_75475793
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben ook geen nagrecht mens (voorgerecht en hoofdgerecht idd) , ook geen koffie mens maar houd dan wel weer van thee met een likeurtje na t eten (rare combi volgens sommigen ) ... en doe dat alleen als we uit eten gaan dus niet te vaak
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475817
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik ben ook geen nagrecht mens (voorgerecht en hoofdgerecht idd) , ook geen koffie mens maar houd dan wel weer van thee met een likeurtje na t eten (rare combi volgens sommigen ) ... en doe dat alleen als we uit eten gaan dus niet te vaak
Niks mis met een goede thee en single malt na het eten! Prima combi hoor.
pi_75475829
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

daty is precies wat ik deed. ik vind het buitengewoon irritant als iemand denkt de wijsheid in pacht te hebben terwijl ze overduidelijk dom bezig zijn met andere onderdelen van afvallen. jij weet het NIET beter dan wij allemaal, kijk alleen al naar hoe je eet... hoe kun je ons nu afserveren met een "ne ehoor de experts zeggen het, dus heb ik gelijk" terwijl je zelf alle gedegen advies in de wind slaat??

daarom probeerde ik jou je zwart-wit visie op hardlopen te laten nuanceren. punt. ja, hardlopen is een zware belasting voor mensen met overgewicht. maar voor sommige mensen kan het WEL. (herhaling van mijn punt ga ik niet nog eens doen)
Ugh, dat denk ik dus niet. Dezelfde regeltjes over het eetpatroon dat mij steeds gequote word, quote ik terug over het bewegen. En dan ben ik fout bezig?
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:19:24 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75475884
Ik schuif het vaak door naar vriendlief, als ik er geen zin in heb Ik ben echter wel een 'drankorgel', kan graag genieten van een goed glas wijn enzo... Da's niet zo heel goed ook voor je gewicht. Dus ik heb nu met mezelf de afspraak, alleen in het weekend (dwz vrijdag, zaterdag/zondag).
pi_75475916
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:17 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Ugh, dat denk ik dus niet. Dezelfde regeltjes over het eetpatroon dat mij steeds gequote word, quote ik terug over het bewegen. En dan ben ik fout bezig?
ja, omdat beide standpunten die jij NIET ondersteunt gaan over dingen verstandig en met mate doen...

hardlopen kan, mits verstandig en met mate.
afvallen gaat om verstandig omgaan met eten.

je wilt in beide gevallen niet zien dat in dit topic het gaat om mensen die allemaal proberen een middenweg te volgen. een gezonder leven te bereiken, en elkaar daarin te steunen.

zónder daarin door te drijven (we moeten immers allemaal over de lange termijn denken omdat we zoveel kwijt moeten) bovendien heb ik heel duidelijk gezegd dat hardlopen alleen kan als je heel voorzichtig doet. jíj trekt het in het absurde. als je met een bmi van 40 drie keer per week 8 km gaat lopen dan kan iedereen wel raden dat de blessurekans 100% is. je doet net alsof ik dat ontken en dat is gewoon niet waar.
Kwak
pi_75475943
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:19 schreef Sjeen het volgende:
Ik schuif het vaak door naar vriendlief, als ik er geen zin in heb Ik ben echter wel een 'drankorgel', kan graag genieten van een goed glas wijn enzo... Da's niet zo heel goed ook voor je gewicht. Dus ik heb nu met mezelf de afspraak, alleen in het weekend (dwz vrijdag, zaterdag/zondag).
doe ik ook maar vanavond zondig ik (ik moet mezelf af en toe iets gunnen hoor... ik sport, ik eet gezond, ik snoep niet, ik rook niet meer (al 3.5 jaar ) en mag ook geen alcohol meer van ma-don/vrij van mezelf) pffff
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475997
Wij hebben meestal geeneens drank in huis. Wel wat pilsjes in de koelkast maar daar heb ik toch al niet zo vaak trek in (meer in de zomer ofzo). Krijg met de Kerst wel (hopelijk) een leuke fles whiskey en dan wordt het wel weer wat lastiger . Dat vind ik echt zo'n winterse bij-de-open-haard drank.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:25:39 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75476064
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

doe ik ook maar vanavond zondig ik (ik moet mezelf af en toe iets gunnen hoor... ik sport, ik eet gezond, ik snoep niet, ik rook niet meer en mag ook geen alcohol meer van ma-don/vrij van mezelf) pffff
Ik schuif ook wel eens met mijn dagen
Weet er iemand trouwens een goed alternatief... Met een beetje geluk/pech* start ik in januari met een kuur waarbij ik niet tot nauwelijks alcohol mag gebruiken. In dat half jaar/jaar wil ik eigenlijk wel een beetje blijven genieten
*doorhalen wat niet van toepassing is...
pi_75476108
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:14 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Dat probeer ik. Maar mensen vatten het verkeerd op en als ik het dan probeer te verhelderen reageren ze er nog feller op. Kennelijk iets te doen met mijn eetpatroon. Die zie ik hier iets te veel terug komen. Geen idee of er psychologische factoren een rol speelt en ze denken dat ik iets heel ernstigs heb tegen overgewicht of dat ik me gewoon niet goed genoeg kan "expressen(sorry Nederlandse woord hiervoor kwijt)" in het schriftelijk Nederlands.
er zal wel een reden voor zijn dat mensen het verkeerd opvatten, chronische betweterigheid wordt nergens echt gewaardeerd namelijk
constateer het en doe er wat mee zou ik zeggen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75476137
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Weet er iemand trouwens een goed alternatief... Met een beetje geluk/pech* start ik in januari met een kuur waarbij ik niet tot nauwelijks alcohol mag gebruiken. In dat half jaar/jaar wil ik eigenlijk wel een beetje blijven genieten
wat voor kuur?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75476247
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Qua genotmiddel? Eehhhhhhh. Een hashpijp? .
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:30:45 #264
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75476274
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat voor kuur?
Roaccutane
pi_75476308
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, omdat beide standpunten die jij NIET ondersteunt gaan over dingen verstandig en met mate doen...

hardlopen kan, mits verstandig en met mate.
afvallen gaat om verstandig omgaan met eten.

je wilt in beide gevallen niet zien dat in dit topic het gaat om mensen die allemaal proberen een middenweg te volgen. een gezonder leven te bereiken, en elkaar daarin te steunen.

zónder daarin door te drijven (we moeten immers allemaal over de lange termijn denken omdat we zoveel kwijt moeten) bovendien heb ik heel duidelijk gezegd dat hardlopen alleen kan als je heel voorzichtig doet. jíj trekt het in het absurde. als je met een bmi van 40 drie keer per week 8 km gaat lopen dan kan iedereen wel raden dat de blessurekans 100% is. je doet net alsof ik dat ontken en dat is gewoon niet waar.
Als jij mij kan helpen met een hardloop schema die mijn knieën niet kapot zal maken met 120kg erop dan zal ik die serieus gaan volgen en je nog dankbaar zijn ook.

De enige reden waarom ik nu al niet hardloop is dat het me afgeraden is. Gewoon om dezelfde redenen dat ik hier gepost heb. Net zoals jullie voedingspatroon je geadviseerd is door een diëtist bijvoorbeeld.
Die zal ik jullie niet nadoen, niet omdat ik denk dat jullie dom bezig zijn. Maar gewoon omdat ik tevreden ben met mijn huidige. Geen honger gevoel, ik val niet flauw.
pi_75476360
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Roaccutane
oh klote zeg nou ja, als het goed is doe je het niet voor niets...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Boks-Chick donderdag 10 december 2009 @ 11:33:38 #267
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75476382
gisteren een goede eetdag gehad met een lichte zondig-inslag

O: 2 sneetjes brood met grove kipsalade met komkommer
T1: 1 sneetje brood met kipfilet en komkommer
L: 1 kop erwtensoep en 1 bakje salade (sla, komkommer, tomaat, rode uit en tonijn)
T2: 1 sneetje brood met kipfilet en komkommer en een uur later een evergreen
D: rijst met kip en groenten met een beetje saus
na D: 2 kleine kerstkransjes
en om 10uur nog een sneetje brood met kaas en komkommer. Had zo'n honger dat ik dacht: dan maar dat
lolwut
pi_75476465
kipfilet met komkommer, zo lekker is dat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:37:27 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75476528
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh klote zeg nou ja, als het goed is doe je het niet voor niets...
Menig vrouw zou willen dat ze er op mijn leeftijd nog zo jeugdig uitzag
Altijd positief blijven
pi_75476660
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Als jij mij kan helpen met een hardloop schema die mijn knieën niet kapot zal maken met 120kg erop dan zal ik die serieus gaan volgen en je nog dankbaar zijn ook.

De enige reden waarom ik nu al niet hardloop is dat het me afgeraden is. Gewoon om dezelfde redenen dat ik hier gepost heb. Net zoals jullie voedingspatroon je geadviseerd is door een diëtist bijvoorbeeld.
Die zal ik jullie niet nadoen, niet omdat ik denk dat jullie dom bezig zijn. Maar gewoon omdat ik tevreden ben met mijn huidige. Geen honger gevoel, ik val niet flauw.
ik heb geen schema kant en klaar... je zou goede hardloopschoenen kunnen kopen en proberen op te bouwen met een schema van 1 minuut hardlopen, drie minuten wandelen, 20 minuten totaal, altijd minimaal 1 rustdag ertussen. altijd stoppen zodra je pijn krijgt. nooit een rustdag overslaan omdat het wel goed gaat allemaal. nooit ineens te snel opbouwen omdat je denkt dat je wel meer kunt...

als dat goed gaat kun je met een beginners schema beginnen. wederom dezelfde regels: pijn=stoppen.

het feit dat je geen honger hebt betekent niet dat je voldoende eet. er bestaat zoiets als een spaarstand, maar goed, dat wil je toch niet geloven, want je hebt immers geen honger. de enige reden dat we je advies geven is omdat we allemaal die fase meegemaakt hebben "ik heb geen honger dus t is wel goed zo" waarna we onze verbrandingsoventjes flink verpest bleken te hebben en vervolgens veel moeilijker konden afvallen nadat we alles uiteraard weer aangekomen waren....
Kwak
  donderdag 10 december 2009 @ 11:45:49 #271
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75476791
Hear hear kwak!
pi_75476900
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Menig vrouw zou willen dat ze er op mijn leeftijd nog zo jeugdig uitzag
Altijd positief blijven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75478389
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb geen schema kant en klaar... je zou goede hardloopschoenen kunnen kopen en proberen op te bouwen met een schema van 1 minuut hardlopen, drie minuten wandelen, 20 minuten totaal, altijd minimaal 1 rustdag ertussen. altijd stoppen zodra je pijn krijgt. nooit een rustdag overslaan omdat het wel goed gaat allemaal. nooit ineens te snel opbouwen omdat je denkt dat je wel meer kunt...

als dat goed gaat kun je met een beginners schema beginnen. wederom dezelfde regels: pijn=stoppen.

het feit dat je geen honger hebt betekent niet dat je voldoende eet. er bestaat zoiets als een spaarstand, maar goed, dat wil je toch niet geloven, want je hebt immers geen honger. de enige reden dat we je advies geven is omdat we allemaal die fase meegemaakt hebben "ik heb geen honger dus t is wel goed zo" waarna we onze verbrandingsoventjes flink verpest bleken te hebben en vervolgens veel moeilijker konden afvallen nadat we alles uiteraard weer aangekomen waren....
exact dat.

je denkt het allemaal te weten schmack, maar dat doe je niet anders had je niet zo ongelofelijk ongezond geleefd
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 12:59:44 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75479339
Mijn lunch heeft goed uitgepakt! 4 sneetjes volkoren, twee tomaatjes, een hardgekookt eitje en wat peper en zout. Vergezeld door twee kopjes magere melk...
pi_75479350
nom!
Ja doei.
pi_75479368
Bij mij was het weer 2 boterhammen pindakaas... soepie is er niet van gekomen omdat ik even moest shoppen (beweging! !)
pi_75479395
ja, maar meer beweging = meer eten J.!

Ja doei.
pi_75479413
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar meer beweging = meer eten J.!

Dus ik kan nog even langs de snackbar?!
pi_75479448
ja, maar dan wel hardlopen voor een kroketje let wel op dat er een vlieg overheen heeft gelopen, anders doet het ook niets voor je weerstand!
Ja doei.
  donderdag 10 december 2009 @ 13:31:49 #280
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75480469
Mensen, wat zijn we toch weer lekker aan het "miepen". No offence, maar het gaat om niets. Kunnen we dat "gezeur" niet achter ons laten? We weten nu wel wat we denken en ons aller zegje is gedaan. Bij mij op de "bo-ko-opleiding" voert de regel "iedereen heeft gelijk en samen weten we alles". Als we dat ook eens gaan hanteren.

Dus een ieder heeft zijn punt gemaakt. We laten de trollen lekker achterweze...en we kletsen normaal zoals het hoort weer verder....

...zo, papa Ender heeft gesproken

ps: gisteren naar de sportschool geweest. Intro gehad, allemaal testjes gedaan en zaterdag voor de eerste keer sporten met een schema . Ging best goed. Uithoudingsvermogen was meer dan voldoende (gek he, met een fiets test, van de zomer de Ventoux nog opgereden )

pps: zoals gezegd verschilt hardlopen per persoon. Ik kan met mijn overgewicht prima hardlopen. Loop ook geregeld 10 km.
pi_75480697
tijd voor lunch, net nog even alfalfa gehaald voor op de kaas die op t roggebrood gaat eitje erbij, goed idee sjeen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75490829
Kom hier een keertje 3 dagen niet, en heb meteen 1,5 topic vol posts gemist. Oh my... Geen idee wat er allemaal gebeurd is, geen zin om alles terug te lezen

Heb ondertussen we de einduitslag van mijn SlimBelly avontuur, in totaal in 5,5 weken tijd is de score:

Buik 3cm boven navel: -9cm
Buik 3cm onder navel: -11cm
Gewicht: -12kg
Vetpercentage (dus niet BMI): -9%

Ik kan niet klagen. Ondertussen loop ik op m'n werk wel voor schut, geen enkel kostuum past meer. Zijn allemaal maat 58 of 60 en heb nu maat 54. "Baggy" pantalons zijn niet sexy, haha

Gisteren wel voor het eerst sinds ik begonnen ben echt gezondigd, halve chocoladeletter op (maar het was de letter "I", dus lekker klein! Toch? ). Gelukkig wel puur

Ik zie dat daglijstjes de nieuwste trend zijn om te posten, dus hier de mijne van vandaag:

O: 2 crackers met 20+ kaas, beker halfvolle melk
T: mueslireep met zo'n yoghurtlaagje
L: 4 volkoren boterhammen met 20+ kaas en casselerrib, beker tuinkruidenbouillon
T: 2 kleine mandarijntjes
D: Rijst met kipfilet blokjes en teriyaki saus, rauwe wortelen (kwam er toen ik klaar was met de rijst en kip achter dat ik ze vergeten was te koken )
T: bakje magere yoghurt
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_75493259
sinds wanneer gaat het dieet topic zo snel?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_75495324
beter te wijde kleren Vido dan te strakke nietwaar? Afvallen is leuk maar ja tis lastig met kleding. Ik ga zondag naar mijn schoonmoeder, neem wat jurkjes en rokjes mee, die gaat ze kleiner maken (nieuwe kleren kopen doe ik nog niet hoor, dan blijf je bezig)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75495830
crash topic
  donderdag 10 december 2009 @ 22:04:05 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75498701
Lijstjestijd!

O: smoothie van magere yoghurt met rood fruit uit de vriezer
T: kopje cup-a-soup en een appel
L: griekse salade met feta en olijfjes
T: worteltjes met tzatsikidip
T: pepernoten
D: pizza en een ijsje toe

Hmm, geen hele goede score . Mja, morgen weer een dag.
KuikenGuppy
  vrijdag 11 december 2009 @ 07:44:44 #287
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75506820
Je lijstje valt toch nog wel mee Burdie. Niet allemaal even gezond, maar qua calorien valt het denk ik nog best mee.
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:57:53 #288
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75507525
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 07:44 schreef Jojogirl het volgende:
Je lijstje valt toch nog wel mee Burdie. Niet allemaal even gezond, maar qua calorien valt het denk ik nog best mee.
Ja, als je het vergelijkt met wat ik at voordat ik op mijn eten ging letten, valt het heel erg mee. Vandaag gaan we weer voor gezond!
KuikenGuppy
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 december 2009 @ 09:04:24 #289
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75507600
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef Mejuffrouw het volgende:
crash topic
Kom je klieren of heb je ook nog iets nuttigs toe te voegen?

Ik heb gisteren na de training netjes thee gedronken, tot ze me gingen uitlachen Toen ben ik overgestapt op spa blauw met een rietje
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:28:21 #290
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75509295
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb gisteren na de training netjes thee gedronken, tot ze me gingen uitlachen Toen ben ik overgestapt op spa blauw met een rietje
Damn, ruig

Woensdag voor het eerst van mijn leven een buikspierkwartier gedaan...pfff, voel hem nu pas
pi_75509453
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Alcohol is bij mij ook wel een struikelblok Niet dat ik neig naar alcoholisme (denk ik ), maar het hoort voor mij wel echt bij gezelligheid.
pi_75509804
goeiemorgen, kheb een beetje hetzelfde struikelblok als Sjeen en CF Maar vanavond ben ik de bob (ga naar de film met een vriendinnetje) dus zal sowieso pas laat mijn eerste alcoholische versnapering nuttigen dus dat scheelt weer want dan wordt het iig niet veel

Planning vandaag:

O Muesli met mag. yoghurt.
T peren
L maaltijdreep
T bouillon en cherrytomaatjes
D kippensoep en een stukje frans stokbrood met geitenkaas en honing uit de oven
T yoghurt met fruit (zodat ik mij vergrijp aan onderstaand punt)

Avond verder? ?? hier bij de cinema hebben ze hele lekkere nacho's met kaas maar die mag ik niet vanmezelf...dus ik houd het bij een klein popcorn wrs met cola light
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 december 2009 @ 10:45:20 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75509844
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Damn, ruig

Woensdag voor het eerst van mijn leven een buikspierkwartier gedaan...pfff, voel hem nu pas
Ik ben zoooo stoer Is ook wel verstandiger hoor, want ik moet ook nog met auto naar huis altijd
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Alcohol is bij mij ook wel een struikelblok Niet dat ik neig naar alcoholisme (denk ik ), maar het hoort voor mij wel echt bij gezelligheid.
Ik heb precies hetzelfde... En ik vind het gewoon lekker, mij hoef je geen cola voor te zetten, dat doet me helemaal niks. Ik drink verder eigenlijk alleen water, thee en koffie. En als ik bob ben, dan wil ik nog wel eens een bitter lemon of een rivella drinken
pi_75509950
oh ja en hardlopen, vorige week stond er een lomperd op mijn rechtervoet in de appie. Deed toen een beetje zeer maar merkte dinsdag met lopen toch een pijnlijke plek dus ik geef t nu ff rust tot maandag en dan weer even kijken... op zich dus niet veel last van maar wil het niet groter maken door nu te gaan rennen. ik was juist zo lekker bezig...

wegschaal zei vanmorgen hetzelfde als vorige week vrijdag: -9.4 (ik schommel soms was maar toch zakte hij weer deze kant op meestal heb ik dat 2 weken ofzo als ik afval weer, langzaam naar beneden, dan stagnatie, zelfs iets omhoog en weer naar beneden.. )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75513138
[quote]Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Is dit al klieren? Ik bedoelde er alleen mee dat dit topic erg snel ging.

En nee ik heb op het moment weinig nuttigs toe te voegen. Na verandering van medicatie kom ik 1,5 kilo per maand aan. dus zit alweer bijna op oude gewicht.ondanks een nette calorie inname van ongeveer 1700. Zeer frustrerend
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:27:42 #296
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75513180
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben zoooo stoer Is ook wel verstandiger hoor, want ik moet ook nog met auto naar huis altijd
Vet hip, ik ontzettend onder de indruk... mag ik je virtuaal aanraken????

Vind het wel makkelijk dat ik verder vrijwel niet drink (qua alcohol dan, als ik 10 flesjes Hertog Jan drink per JAAR is het veel)
pi_75513245
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Damn, ruig

Buikspierkwartier... Ik weet niet of ze dat op andere sportscholen dan waar ik zit gebruiken als term, maareh, waar sport jij?
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:38:41 #298
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75513474
Sinds afgelopen woensdag in Boxmeer
pi_75513504
Okay, dan gebruiken ze die term inderdaad op meerdere plaatsen

Maar buikspierkwartier is cool
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:47:03 #300
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75513690
Wie weet krijg ik ook ooit nog van die "rock-hard-abs" . Al zijn ze dat natuurlijk nu ook al, maar ja, die beschemlaag he
pi_75513788
Haha, wasbordje/blokjes/six-pack, de droom van elke man die aan het afvallen is denk ik zo, of in ieder geval 95%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')