quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef Geschmack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bzzzzz ik vind je junkfood ook lekker. Ik loop er met mijn smerige poten overheen net voordat ze de frituur in gaan.
quote:
Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTWquote:Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.
Goed punt, zit er zelf ook over te denken om weer eens wat vaker te gaan zwemmen. Alleen ik kan ook alleen maar crawlen door alle gezeur in het verleden.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
Ik heb onze snackbar houder er een keer op "betrapt" zijn koelvitrine uit te stofzuigen met een kruimeldief.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Genoeg om mij er van weg te houden.
Vroeger hadden we ook een Turkse snackbar in de buurt. Ging een keer een durem bestellen. Nieste die in zijn hand. Hij gewoon lekker rustig verder de vlees en spul in rollen zonder zijn handen eerst te wassen. Ik stel me gewoon aan?
Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
juistemquote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen..
weerstand ftw hoor, al dat schone gefrobel van tegenwoordig worden we niets sterker vanquote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen..
leuke en gezellige newbie ben jij!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Geniet jullie broodje vlieg frikandel maar.
gewoon gaan!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vanavond wel of niet zumba.....that's the question
broodje kroketquote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef DarkElf het volgende:
frinkandel is viesss. een kroket, das lekker
Ja dat zou ik ook zeggenquote:
Sarcasme?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leuke en gezellige newbie ben jij!
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.
Spijt niet zo snel, dan begint mijn vakantie gewoon wat eerderquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon gaan! achteraf heb je spijt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |