abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75448618
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eh, que?

Bzzzzz ik vind je junkfood ook lekker. Ik loop er met mijn smerige poten overheen net voordat ze de frituur in gaan.
pi_75448677
Oh. Niet heel erg boeiend imho.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75448700
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef Geschmack het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bzzzzz ik vind je junkfood ook lekker. Ik loop er met mijn smerige poten overheen net voordat ze de frituur in gaan.
die frituur lost het 'probleem' wel op hoor
Ja doei.
pi_75448833
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef Jarno het volgende:
Oh. Niet heel erg boeiend imho.
Genoeg om mij er van weg te houden.

Vroeger hadden we ook een Turkse snackbar in de buurt. Ging een keer een durem bestellen. Nieste die in zijn hand. Hij gewoon lekker rustig verder de vlees en spul in rollen zonder zijn handen eerst te wassen. Ik stel me gewoon aan?
pi_75448835
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.
Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
  woensdag 9 december 2009 @ 15:47:54 #106
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75448843
jeetje, wat een kippenhok tegen de tijd dat je het nieuwe topic "terugvindpost" ben je al 3 pagina's verder
Enneh, wel een beetje lief blijven, hè? tegen elkaar, zo vlak voor kerst
Live life to the Ender :D
  woensdag 9 december 2009 @ 15:49:52 #107
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75448919
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
Goed punt, zit er zelf ook over te denken om weer eens wat vaker te gaan zwemmen. Alleen ik kan ook alleen maar crawlen door alle gezeur in het verleden.
pi_75448938
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Genoeg om mij er van weg te houden.

Vroeger hadden we ook een Turkse snackbar in de buurt. Ging een keer een durem bestellen. Nieste die in zijn hand. Hij gewoon lekker rustig verder de vlees en spul in rollen zonder zijn handen eerst te wassen. Ik stel me gewoon aan?
Ik heb onze snackbar houder er een keer op "betrapt" zijn koelvitrine uit te stofzuigen met een kruimeldief. . Die vantevoren en erna direct schoongemaakt wordt. En dat meerdere keren. Ik geloof dat het met de hygiene wel goed zit daar. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_75449027
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.
pi_75449039
als ik patat haal wil ik de bacteriën er ook bij hebben zeg... bij een snackbar is het al duur genoeg als ze me dan afzetten met gewone patatten bouw ik natuurlijk nooit die weerstand op, en daar betaal ik niet voor. Kan ik anders net zo goed zelf aardappels gaan schillen en frituren
Ja doei.
pi_75449253
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen. .
pi_75449332
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen. .
juistem
Ja doei.
pi_75449399
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
weerstand ftw hoor, al dat schone gefrobel van tegenwoordig worden we niets sterker van
af en toe eens je lichaam onderwerpen aan het echte werk qua beschermen is prima
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75449443
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

juistem
Geniet jullie broodje vlieg frikandel maar.
pi_75449467
frinkandel is viesss. een kroket, das lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75449639
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Geniet jullie broodje vlieg frikandel maar.
leuke en gezellige newbie ben jij!
Ja doei.
pi_75449647
Hmm vanavond wel of niet zumba.....that's the question
pi_75449659
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vanavond wel of niet zumba.....that's the question
gewoon gaan!
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef DarkElf het volgende:
frinkandel is viesss. een kroket, das lekker
broodje kroket met dijonmosterd
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:12:36 #119
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75449775
gewoon doen, sarabi, baat het niet, dan schaadt het niet
pi_75449792
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gewoon gaan!
Ja dat zou ik ook zeggen
Maar diegene waar ik mee zou gaan is ziek en om alleen te gaan heb ik ook weinig zin in
pi_75449916
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leuke en gezellige newbie ben jij!
Sarcasme?

Mijn standpunt tegen over snackbar junkfood druk ik niet veel anders uit dan zoals er over mijn eetpatroon is gedaan. Vind mezelf niet te ver gaan.
pi_75449923
gewoon gaan! achteraf heb je spijt! je bent trotser als je ook gaat als je 'alleen' gaat
Ja doei.
pi_75449954
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.

Leer eens lezen Ik beweer toch helemaal niet dat je moet gaan hardlopen? 't Is alleen dat die draai-trapbeweging van schoolslag een stevig moment geeft op je knie. En bij knieklachten (die bij mensen met flink overgewicht behoorlijk vaak voorkomen) werkt schoolslag zwemmen dus alleen maar averechts. Crawlen geeft veel minder beslasting op je knieen.
pi_75449981
! dat plaatje!

ik zit hier hardop te lachen
Ja doei.
pi_75449992
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon gaan! achteraf heb je spijt!
Spijt niet zo snel, dan begint mijn vakantie gewoon wat eerder
Ik heb besloten dat ik in ieder geval niet alleen ga dus nog even kijken of er iemand mee wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')