quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef Geschmack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bzzzzz ik vind je junkfood ook lekker. Ik loop er met mijn smerige poten overheen net voordat ze de frituur in gaan.
quote:
Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTWquote:Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.
Goed punt, zit er zelf ook over te denken om weer eens wat vaker te gaan zwemmen. Alleen ik kan ook alleen maar crawlen door alle gezeur in het verleden.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
Ik heb onze snackbar houder er een keer op "betrapt" zijn koelvitrine uit te stofzuigen met een kruimeldief.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Genoeg om mij er van weg te houden.
Vroeger hadden we ook een Turkse snackbar in de buurt. Ging een keer een durem bestellen. Nieste die in zijn hand. Hij gewoon lekker rustig verder de vlees en spul in rollen zonder zijn handen eerst te wassen. Ik stel me gewoon aan?
Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
juistemquote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen..
weerstand ftw hoor, al dat schone gefrobel van tegenwoordig worden we niets sterker vanquote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen..
leuke en gezellige newbie ben jij!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Geniet jullie broodje vlieg frikandel maar.
gewoon gaan!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vanavond wel of niet zumba.....that's the question
broodje kroketquote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef DarkElf het volgende:
frinkandel is viesss. een kroket, das lekker
Ja dat zou ik ook zeggenquote:
Sarcasme?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leuke en gezellige newbie ben jij!
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.
Spijt niet zo snel, dan begint mijn vakantie gewoon wat eerderquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon gaan! achteraf heb je spijt!
maar van zwemmen krijg je de engelse ziekte blijkbaarquote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten knieklachten veroorzaken. Kan je terug lezen teruglezen op velen afval sites en sites over beweging.
als je het al weetquote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vanavond wel of niet zumba.....that's the question
Ahh zal ik voortaan altijd even aan jou vragen wat ik moet posten?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het al weet(dus dat je partner niet gaat en dat je dan geen zin hebt) vraag het dan ook niet
post dan: nou, mn vaste zumbamaatje heeft geen zin, dus ga ik ook niet (als een feit) dan hoeven we ook geen tips of antwoord te geven
Nu nog een lijstje... Jarnoquote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh en hai, ik meld me hier dus maar weer ns omdat mn gewicht tegenwoordig weer hoger is dan toen ik begon... sta weer in t lijstje...
mn obesitas programma/therapie begint 1 februari
neeheeeequote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh zal ik voortaan altijd even aan jou vragen wat ik moet posten?
En het is nog niet zeker dat diegene waar ik altijd mee ga niet gaat....daarom was het the question
Kijk je er al naar uit?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh en hai, ik meld me hier dus maar weer ns omdat mn gewicht tegenwoordig weer hoger is dan toen ik begon... sta weer in t lijstje...
mn obesitas programma/therapie begint 1 februari
Dat deed je gisteren ook al, invullen wat je denkt dat ik bedoel met een reactiequote:Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neeheeeemaar je laat het lijken alsof wij je moeten aansporen om toch te gaan
dus dan zeggen wij "gaan" en dan kom je met het feit dat je toch niet gaat als je alleen moet (sowieso dus niet in dat geval)! niet meteen zo aangevallen voelen zeg, beginnen we weer?
Niemand had het over een starter met knie blessuren. Het word in het algemeen alleen afgeraden voor mensen met overgewicht omdat het knie blessuren kan veroorzaken. Waar mijn eerste postje over ging.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leer eens lezenIk beweer toch helemaal niet dat je moet gaan hardlopen? 't Is alleen dat die draai-trapbeweging van schoolslag een stevig moment geeft op je knie. En bij knieklachten (die bij mensen met flink overgewicht behoorlijk vaak voorkomen) werkt schoolslag zwemmen dus alleen maar averechts. Crawlen geeft veel minder beslasting op je knieen.
best wel! volgende week begint de psycho-educatie die er ook bij hoort (cursus over eetstoornissen, gezond eten en de soorten therapie die we krijgen)quote:
never mindquote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat deed je gisteren ook al, invullen wat je denkt dat ik bedoel met een reactie
Maar zoiets bedoel ik er helemaal niet mee
Ik wou geen TVP posten dus daarom zo'n zinnetje, dat jij je meteen geroepen voelt om mij aan te sporen tja....bedankt ervoor maar niet nodig deze keer
Ik vraag er de volgende keer wel om als ik dat van jou wil, goed?
Wat ben jij een eigenwijze drolquote:Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Niemand had het over een starter met knie blessuren. Het word in het algemeen alleen afgeraden voor mensen met overgewicht omdat het knie blessuren kan veroorzaken. Waar mijn eerste postje over ging.
Don't get so angry at me just for trying to make that clear.
join the club...quote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
Ugh, ik moet eigenlijk heel hard werken nu
dat ik een lijstje moest posten van je!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
Ugh, ik moet eigenlijk heel hard werken nu
Ik heb liever kromme benen dan kapotte knieën. Lijkt me minder pijnlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar van zwemmen krijg je de engelse ziekte blijkbaar
even serieus: dat ligt echt aan hoe sterk je gewrichten en banden zijn, hoe je schoenen en techniek zijn en of je wel rustig opbouwt. hardlopen met overgewicht kán prima, als je voorzichtig doet en niet heel kwetsbaarbent.
maar ja, aangezien jij niet aan rustig opbouwen doet zou ik je harldopen niet aanraden nee...
Vrouwen hebben altijd gelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben jij een eigenwijze drolIk hou d'r verder over op, als je maar weet dat ik gelijk heb
(en ervaring, ook
).
Je lichaam voelt het gewoon aanquote:Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
best wel! volgende week begint de psycho-educatie die er ook bij hoort (cursus over eetstoornissen, gezond eten en de soorten therapie die we krijgen)
t meest bizarre is dat ik sinds ik de datum weet in 10 dagen 2,5 kilo ben afgevallen, terwijl ik ook gewoon gesnoept heb (niet extreem, maar wel gesnoept en gesnackt)... op mn zwaartst was ik 103.8 vorige week maandag. nu 101.3 echt bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn dagtaak.. wat een boeiende teksten
Ja doei.
Geschmack, dit is CF.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet per definitie. Maar ik heb altijd gelijk!
Moet nog een keer gebeuren dat ze mij laten winnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet per definitie. Maar ik heb altijd gelijk!
1. wie heeft het in godsnaam over kromme benen???quote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Ik heb liever kromme benen dan kapotte knieën. Lijkt me minder pijnlijk.![]()
Het word sterk afgeraden. Als je als iemand met redelijk overgewicht naar de fitness instructeur gaat voor een afval programma krijg je voor een lange tijd geen hardloop oefeningen mee.
Edit: %@#@# alweer verkeerde knop. >.>quote:Op woensdag 9 december 2009 16:37 schreef Geschmack het volgende:
Kromme benen bij Engelse Ziekte.
Je houd je aan de BMI calculaties, maar niet advies over bewegen?
Beide word gepreekt door mensen die "relevante opleidingen" hebben gevolgd.
En ik heb nooit beweerd dat het niet mogelijk is zonder knie pijn te hardlopen. Alleen dat hardlopen met overgewicht afgeraden word.![]()
* motorbloempje snaait de popcorn van Ender weg en gooit hem ook een paar druiven toequote:Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Ender_W het volgende:
* Ender_W heeft de virtuele popcorn al gepakt
Nog een reden waarom Engels zoveel mooierquote:Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
het los schrijven van woorden als teruglezen (terug lezen) wordt ook wel de engelse ziekte genoemd, aangezien in het Engels deze woorden wel los van elkaar worden geschreven, maar in het Nederlands niet![]()
Niet van gehoord, maar ik doe dat helaas vaak. Mijn schriftelijke Nederlands is onder niveau.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
het los schrijven van woorden als teruglezen (terug lezen) wordt ook wel de engelse ziekte genoemd, aangezien in het Engels deze woorden wel los van elkaar worden geschreven, maar in het Nederlands niet![]()
Alles virtueel behalve de Wii maakt dik volgens dit.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
virtuele druiven zijn nog altijd beter dan virtuele popcorn! Van denken aan eten word je ook dik!![]()
(meen ik ooit ergens gelezen te hebben
)
ik ook (schrijf, lees en spreek alleen engels op mijn werk) dus dat is een slap excuusquote:Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Niet van gehoord, maar ik doe dat helaas vaak. Mijn schriftelijke Nederlands is onder niveau.
Laatste paar jaren alleen bezig in Engels.![]()
MAAR DAT HEB IK TOCH NOOIT BEWEERD, DRUIFFFFFFquote:Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Edit: %@#@# alweer verkeerde knop. >.>
ik geef je bij dezen gelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
virtuele druiven zijn nog altijd beter dan virtuele popcorn! Van denken aan eten word je ook dik!![]()
(meen ik ooit ergens gelezen te hebben
)
Ook voor meer dan de helft van je leven in Zuid-Afrika gewoont?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ook (schrijf, lees en spreek alleen engels op mijn werk) dus dat is een slap excuus
het was maar een flauw grapje.... het is leuk om iemand op taalfouten te pakken als die persoon een pedant toontje aanslaat over een onderwerp zonder te beseffen dat dit topic niet vol zit met simpletons die niks afweten van zulk soort adviezen.
ik hou me overigens niet aan bmi berekeningen, die zijn ook grote onzin als los meetinstrument (als je buikvet niet meeneemt, of spiermassa, etc. en kloppen ook niet echt voor mensen die heel klein zijn, zoals ik). ik noemde mijn bmi omdat ik wilde aangeven dat iemand die heel zwaar is naar objectieve maatstaven zoals bmi, soms tóch beter kan hardlopen dan schoolslagzwemmen.
hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat zo'n zwart-wit advies "overgewicht en hardlopen gaan niet samen" gewoon nergens op slaat en dat het genuanceerder ligt?
echt
dan ga ik straks denken aan heel hard hardlopenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Ender_W het volgende:
[..]
ik geef je bij dezen gelijk
Maar als ik dan denk aan virtueel sporten, dan val ik ook af.... het leven is simpel
Ik ga het zelf maken doorquote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef Geschmack het volgende:
Yum, dat Chili klinkt lekker.
Uit de blik/verpakking of zelf gemaakt?
Ik heb al een lange tijd trek in Chili con carne, maar de bereidingstijd...
Lillike truttebolquote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
he ouderwets gezellig hier, nu nog miss_s erbij en het is helemaal zoals vroeger(*grin)
schelequote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
he ouderwets gezellig hier, nu nog miss_s erbij en het is helemaal zoals vroeger(*grin)
Hoelang sta je daar ongeveer voor in de keuken?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga het zelf maken door
- chilibonen
- mais
- gehakt
- tomaten
- paprika
- ui
- knoflook
door elkaar te roerbakken met chili kruiden erdoor.
Ik twijfel nog of ik er een beetje rijst bij zal maken of niet.
20 minuutjes max.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:17 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Hoelang sta je daar ongeveer voor in de keuken?
Je mist me wel hequote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Jammer dat deze user dan toch nooit van Miss_S afkomtquote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Deze user is leuker.
Sorry het was ook niet bedoelt tegen jou (gewoon in het algemeen), maar inderdaad niet handig om net naar jouw opmerking te plaatsenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef DarkElf het volgende:
sjonge t was een grapje.,
enne moblo plaag ik ook nog steeds met haar vorige alter ego hoor dus nee, tis niet persoonlijk ofzo
Laat je niet op de kast jagen meid.quote:
Nouja Fok! hielp wel meequote:Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen meid.Ik snap heel goed dat je een kloon hebt aangemaakt. We reageerden op een gegeven moment wel heel heftig op elkaar.
Zo is het iig gezelliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |