abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75448618
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eh, que?

Bzzzzz ik vind je junkfood ook lekker. Ik loop er met mijn smerige poten overheen net voordat ze de frituur in gaan.
pi_75448677
Oh. Niet heel erg boeiend imho.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75448700
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:40 schreef Geschmack het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bzzzzz ik vind je junkfood ook lekker. Ik loop er met mijn smerige poten overheen net voordat ze de frituur in gaan.
die frituur lost het 'probleem' wel op hoor
Ja doei.
pi_75448833
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef Jarno het volgende:
Oh. Niet heel erg boeiend imho.
Genoeg om mij er van weg te houden.

Vroeger hadden we ook een Turkse snackbar in de buurt. Ging een keer een durem bestellen. Nieste die in zijn hand. Hij gewoon lekker rustig verder de vlees en spul in rollen zonder zijn handen eerst te wassen. Ik stel me gewoon aan?
pi_75448835
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.
Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
  woensdag 9 december 2009 @ 15:47:54 #106
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75448843
jeetje, wat een kippenhok tegen de tijd dat je het nieuwe topic "terugvindpost" ben je al 3 pagina's verder
Enneh, wel een beetje lief blijven, hè? tegen elkaar, zo vlak voor kerst
Live life to the Ender :D
  woensdag 9 december 2009 @ 15:49:52 #107
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75448919
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar als je last van je knieen hebt, is schoolslag zwemmen juist weer ontzettend slecht. Crawl FTW
Goed punt, zit er zelf ook over te denken om weer eens wat vaker te gaan zwemmen. Alleen ik kan ook alleen maar crawlen door alle gezeur in het verleden.
pi_75448938
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Genoeg om mij er van weg te houden.

Vroeger hadden we ook een Turkse snackbar in de buurt. Ging een keer een durem bestellen. Nieste die in zijn hand. Hij gewoon lekker rustig verder de vlees en spul in rollen zonder zijn handen eerst te wassen. Ik stel me gewoon aan?
Ik heb onze snackbar houder er een keer op "betrapt" zijn koelvitrine uit te stofzuigen met een kruimeldief. . Die vantevoren en erna direct schoongemaakt wordt. En dat meerdere keren. Ik geloof dat het met de hygiene wel goed zit daar. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_75449027
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.
pi_75449039
als ik patat haal wil ik de bacteriën er ook bij hebben zeg... bij een snackbar is het al duur genoeg als ze me dan afzetten met gewone patatten bouw ik natuurlijk nooit die weerstand op, en daar betaal ik niet voor. Kan ik anders net zo goed zelf aardappels gaan schillen en frituren
Ja doei.
pi_75449253
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen. .
pi_75449332
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
En sowieso... junkfood en hygiene! Je moet het gewoon niet willen weten. Pas ook een keer shoarma gehaald, je kunt daar zo de keuken inkijken (dapper, op zicht) maar ik ben maar ff een boekje gaan lezen. .
juistem
Ja doei.
pi_75449399
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef Jarno het volgende:
weerstand ftw hoor, al dat schone gefrobel van tegenwoordig worden we niets sterker van
af en toe eens je lichaam onderwerpen aan het echte werk qua beschermen is prima
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75449443
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

juistem
Geniet jullie broodje vlieg frikandel maar.
pi_75449467
frinkandel is viesss. een kroket, das lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75449639
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Geniet jullie broodje vlieg frikandel maar.
leuke en gezellige newbie ben jij!
Ja doei.
pi_75449647
Hmm vanavond wel of niet zumba.....that's the question
pi_75449659
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Sarabi het volgende:
gewoon gaan!
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef DarkElf het volgende:
frinkandel is viesss. een kroket, das lekker
broodje kroket met dijonmosterd
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:12:36 #119
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75449775
gewoon doen, sarabi, baat het niet, dan schaadt het niet
pi_75449792
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gewoon gaan!
Ja dat zou ik ook zeggen
Maar diegene waar ik mee zou gaan is ziek en om alleen te gaan heb ik ook weinig zin in
pi_75449916
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leuke en gezellige newbie ben jij!
Sarcasme?

Mijn standpunt tegen over snackbar junkfood druk ik niet veel anders uit dan zoals er over mijn eetpatroon is gedaan. Vind mezelf niet te ver gaan.
pi_75449923
gewoon gaan! achteraf heb je spijt! je bent trotser als je ook gaat als je 'alleen' gaat
Ja doei.
pi_75449954
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten veroorzaken. Kan je terug lezen op velen afval sites en sites over beweging.

Leer eens lezen Ik beweer toch helemaal niet dat je moet gaan hardlopen? 't Is alleen dat die draai-trapbeweging van schoolslag een stevig moment geeft op je knie. En bij knieklachten (die bij mensen met flink overgewicht behoorlijk vaak voorkomen) werkt schoolslag zwemmen dus alleen maar averechts. Crawlen geeft veel minder beslasting op je knieen.
pi_75449981
! dat plaatje!

ik zit hier hardop te lachen
Ja doei.
pi_75449992
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon gaan! achteraf heb je spijt!
Spijt niet zo snel, dan begint mijn vakantie gewoon wat eerder
Ik heb besloten dat ik in ieder geval niet alleen ga dus nog even kijken of er iemand mee wil
pi_75450038
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten knieklachten veroorzaken. Kan je terug lezen teruglezen op velen afval sites en sites over beweging.
maar van zwemmen krijg je de engelse ziekte blijkbaar

even serieus: dat ligt echt aan hoe sterk je gewrichten en banden zijn, hoe je schoenen en techniek zijn en of je wel rustig opbouwt. hardlopen met overgewicht kán prima, als je voorzichtig doet en niet heel kwetsbaarbent.

maar ja, aangezien jij niet aan rustig opbouwen doet zou ik je harldopen niet aanraden nee...
Kwak
pi_75450057
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Sarabi het volgende:
als je het al weet (dus dat je partner niet gaat en dat je dan geen zin hebt) vraag het dan ook niet

post dan: nou, mn vaste zumbamaatje heeft geen zin, dus ga ik ook niet (als een feit ) dan hoeven we ook geen tips of antwoord te geven
Ja doei.
pi_75450096
oh en hai, ik meld me hier dus maar weer ns omdat mn gewicht tegenwoordig weer hoger is dan toen ik begon... sta weer in t lijstje...

mn obesitas programma/therapie begint 1 februari
Kwak
pi_75450098
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je het al weet (dus dat je partner niet gaat en dat je dan geen zin hebt) vraag het dan ook niet

post dan: nou, mn vaste zumbamaatje heeft geen zin, dus ga ik ook niet (als een feit ) dan hoeven we ook geen tips of antwoord te geven
Ahh zal ik voortaan altijd even aan jou vragen wat ik moet posten?

En het is nog niet zeker dat diegene waar ik altijd mee ga niet gaat....daarom was het the question
pi_75450132
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh en hai, ik meld me hier dus maar weer ns omdat mn gewicht tegenwoordig weer hoger is dan toen ik begon... sta weer in t lijstje...

Nu nog een lijstje... Jarno
pi_75450141
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahh zal ik voortaan altijd even aan jou vragen wat ik moet posten?

En het is nog niet zeker dat diegene waar ik altijd mee ga niet gaat....daarom was het the question
neeheeee maar je laat het lijken alsof wij je moeten aansporen om toch te gaan dus dan zeggen wij "gaan" en dan kom je met het feit dat je toch niet gaat als je alleen moet (sowieso dus niet in dat geval)! niet meteen zo aangevallen voelen zeg, beginnen we weer?
Ja doei.
pi_75450153
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef kwakz0r het volgende:

Kijk je er al naar uit?
pi_75450160
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu nog een lijstje... Jarno
staat in slank
Kwak
pi_75450186
Oh sorry ik doe niet aan OP's!
pi_75450199
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

neeheeee maar je laat het lijken alsof wij je moeten aansporen om toch te gaan dus dan zeggen wij "gaan" en dan kom je met het feit dat je toch niet gaat als je alleen moet (sowieso dus niet in dat geval)! niet meteen zo aangevallen voelen zeg, beginnen we weer?
Dat deed je gisteren ook al, invullen wat je denkt dat ik bedoel met een reactie
Maar zoiets bedoel ik er helemaal niet mee
Ik wou geen TVP posten dus daarom zo'n zinnetje, dat jij je meteen geroepen voelt om mij aan te sporen tja....bedankt ervoor maar niet nodig deze keer
Ik vraag er de volgende keer wel om als ik dat van jou wil, goed?
pi_75450219
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leer eens lezen Ik beweer toch helemaal niet dat je moet gaan hardlopen? 't Is alleen dat die draai-trapbeweging van schoolslag een stevig moment geeft op je knie. En bij knieklachten (die bij mensen met flink overgewicht behoorlijk vaak voorkomen) werkt schoolslag zwemmen dus alleen maar averechts. Crawlen geeft veel minder beslasting op je knieen.
Niemand had het over een starter met knie blessuren. Het word in het algemeen alleen afgeraden voor mensen met overgewicht omdat het knie blessuren kan veroorzaken. Waar mijn eerste postje over ging.
Don't get so angry at me just for trying to make that clear.
pi_75450220
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kijk je er al naar uit?
best wel! volgende week begint de psycho-educatie die er ook bij hoort (cursus over eetstoornissen, gezond eten en de soorten therapie die we krijgen)

t meest bizarre is dat ik sinds ik de datum weet in 10 dagen 2,5 kilo ben afgevallen, terwijl ik ook gewoon gesnoept heb (niet extreem, maar wel gesnoept en gesnackt)... op mn zwaartst was ik 103.8 vorige week maandag. nu 101.3 echt bizar.
Kwak
pi_75450248
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Jarno het volgende:
Oh sorry ik doe niet aan OP's!
oh dat bedoelde CF!
Kwak
pi_75450264
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat deed je gisteren ook al, invullen wat je denkt dat ik bedoel met een reactie
Maar zoiets bedoel ik er helemaal niet mee
Ik wou geen TVP posten dus daarom zo'n zinnetje, dat jij je meteen geroepen voelt om mij aan te sporen tja....bedankt ervoor maar niet nodig deze keer
Ik vraag er de volgende keer wel om als ik dat van jou wil, goed?
never mind
-je erop over!
Ja doei.
pi_75450291
lama heb er geen zin in ook...
Kwak
pi_75450297
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Niemand had het over een starter met knie blessuren. Het word in het algemeen alleen afgeraden voor mensen met overgewicht omdat het knie blessuren kan veroorzaken. Waar mijn eerste postje over ging.
Don't get so angry at me just for trying to make that clear.
Wat ben jij een eigenwijze drol Ik hou d'r verder over op, als je maar weet dat ik gelijk heb (en ervaring, ook ).
pi_75450319
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh dat bedoelde CF!
Wat dacht jij dan?

Ugh, ik moet eigenlijk heel hard werken nu
pi_75450336
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan?

join the club...

Ja doei.
pi_75450350
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan?

dat ik een lijstje moest posten van je!
Kwak
pi_75450351
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar van zwemmen krijg je de engelse ziekte blijkbaar

even serieus: dat ligt echt aan hoe sterk je gewrichten en banden zijn, hoe je schoenen en techniek zijn en of je wel rustig opbouwt. hardlopen met overgewicht kán prima, als je voorzichtig doet en niet heel kwetsbaarbent.

maar ja, aangezien jij niet aan rustig opbouwen doet zou ik je harldopen niet aanraden nee...
Ik heb liever kromme benen dan kapotte knieën. Lijkt me minder pijnlijk.

Het word sterk afgeraden. Als je als iemand met redelijk overgewicht naar de fitness instructeur gaat voor een afval programma krijg je voor een lange tijd geen hardloop oefeningen mee.
pi_75450422
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ben jij een eigenwijze drol Ik hou d'r verder over op, als je maar weet dat ik gelijk heb (en ervaring, ook ).
Vrouwen hebben altijd gelijk.
pi_75450437
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

best wel! volgende week begint de psycho-educatie die er ook bij hoort (cursus over eetstoornissen, gezond eten en de soorten therapie die we krijgen)

t meest bizarre is dat ik sinds ik de datum weet in 10 dagen 2,5 kilo ben afgevallen, terwijl ik ook gewoon gesnoept heb (niet extreem, maar wel gesnoept en gesnackt)... op mn zwaartst was ik 103.8 vorige week maandag. nu 101.3 echt bizar.
Je lichaam voelt het gewoon aan
En die psycho-educatie klinkt sowieso wel leerzaam
pi_75450438
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Vrouwen hebben altijd gelijk.
Niet per definitie. Maar ik heb altijd gelijk!
pi_75450451
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

mijn dagtaak.. wat een boeiende teksten
Ja doei.
pi_75450472
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geschmack, dit is CF.
CF, dit is Geschmak

Ja doei.
pi_75450482
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Moet nog een keer gebeuren dat ze mij laten winnen.
pi_75450504
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Ik heb liever kromme benen dan kapotte knieën. Lijkt me minder pijnlijk.

Het word sterk afgeraden. Als je als iemand met redelijk overgewicht naar de fitness instructeur gaat voor een afval programma krijg je voor een lange tijd geen hardloop oefeningen mee.
1. wie heeft het in godsnaam over kromme benen???
2. fitness instructuers laten ook vrouwen veel herhalingen met licht gewicht doen omdat je daar zogenaamd lange slanke spieren van krijgt. dat is totaal achterhaald en ineffectief. fitness instructeurs zijn niet mijn eerste autoriteit als het om fitness gaat. helaas voor hen
3. uit eigen ervaring weet ik dat ik geen knieklachten krijg als ik hardloop op goeie hardloopschoenen, en dit rustig opbouw (1 minuut ahcter elkaar hardlopen tot 3 minuten) max. 2 of 3 keer in de week. ik krijg wél knieklachten van ver wandelen (ws. omdat ik dan technisch slechter loop). hardlopen is voor mij weer te doen vanaf 90 kilo (dat is 10 kilo minder dan nu) dan is mijn bmi nog dik 36. op dit moment is het wel te zwaar.
4. van schoolslag zwemmen heb ik een kruisband overbalsting opgelopen. idd. heel erg low-impact

mijn punt: er is geen absolute waarheid: iedereen moet zelf uitvinden wat ze aankunnen. het is belachelijk om te zeggen dat hardlopen altijd slecht is voor mensen met overgewicht. net als dat zwemmen neit voor iedereen goed is. zeker in een topic waar het stikt van de afval en hardloop veteranen.

maar sport jij maar lekker 8 uur in de week op 1000 kcal per dag en luister vooral naar fitness instructeurs (de slimste mannen op aarde).
Kwak
pi_75450528
geef het maar op kwak
Ja doei.
pi_75450559
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
geef het maar op kwak
ja. doe ik nu. maar dit moest er nog even uit
Kwak
pi_75450572
* motorbloempje gooit een druif naar kwak
Ja doei.
pi_75450585
en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een!

druivengevecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja doei.
pi_75450657
Kromme benen bij Engelse Ziekte.

Je houd je aan de BMI calculaties, maar niet advies over bewegen?

Beide word gepreekt door mensen die "relevante opleidingen" hebben gevolgd.
pi_75450683
andere engelse ziekte
Ja doei.
pi_75450696
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:37 schreef Geschmack het volgende:
Kromme benen bij Engelse Ziekte.

Je houd je aan de BMI calculaties, maar niet advies over bewegen?

Beide word gepreekt door mensen die "relevante opleidingen" hebben gevolgd.

En ik heb nooit beweerd dat het niet mogelijk is zonder knie pijn te hardlopen. Alleen dat hardlopen met overgewicht afgeraden word.
Edit: %@#@# alweer verkeerde knop. >.>
  woensdag 9 december 2009 @ 16:39:53 #160
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75450733
* Ender_W heeft de virtuele popcorn al gepakt
pi_75450753
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Ender_W het volgende:
* Ender_W heeft de virtuele popcorn al gepakt
* motorbloempje snaait de popcorn van Ender weg en gooit hem ook een paar druiven toe
Ja doei.
pi_75450768
het los schrijven van woorden als teruglezen (terug lezen) wordt ook wel de engelse ziekte genoemd, aangezien in het Engels deze woorden wel los van elkaar worden geschreven, maar in het Nederlands niet
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:42:27 #163
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75450799
* Ender_W merkt op dat zijn virtuele popcorn nog calorie-armer is als de virtuele druiven

en oh ja, ze smaken niet bij mijn mandarijntjes

en ps: natuurlijk wel alle druiven gevangen
pi_75450820
virtuele druiven zijn nog altijd beter dan virtuele popcorn! Van denken aan eten word je ook dik! (meen ik ooit ergens gelezen te hebben )
Ja doei.
pi_75450841
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
het los schrijven van woorden als teruglezen (terug lezen) wordt ook wel de engelse ziekte genoemd, aangezien in het Engels deze woorden wel los van elkaar worden geschreven, maar in het Nederlands niet
Nog een reden waarom Engels zoveel mooier
pi_75451008
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Niet van gehoord, maar ik doe dat helaas vaak. Mijn schriftelijke Nederlands is onder niveau.
Laatste paar jaren alleen bezig in Engels.
pi_75451118
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
virtuele druiven zijn nog altijd beter dan virtuele popcorn! Van denken aan eten word je ook dik! (meen ik ooit ergens gelezen te hebben )
Alles virtueel behalve de Wii maakt dik volgens dit.
pi_75451198
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Niet van gehoord, maar ik doe dat helaas vaak. Mijn schriftelijke Nederlands is onder niveau.
Laatste paar jaren alleen bezig in Engels.
ik ook (schrijf, lees en spreek alleen engels op mijn werk) dus dat is een slap excuus

het was maar een flauw grapje.... het is leuk om iemand op taalfouten te pakken als die persoon een pedant toontje aanslaat over een onderwerp zonder te beseffen dat dit topic niet vol zit met simpletons die niks afweten van zulk soort adviezen.

ik hou me overigens niet aan bmi berekeningen, die zijn ook grote onzin als los meetinstrument (als je buikvet niet meeneemt, of spiermassa, etc. en kloppen ook niet echt voor mensen die heel klein zijn, zoals ik). ik noemde mijn bmi omdat ik wilde aangeven dat iemand die heel zwaar is naar objectieve maatstaven zoals bmi, soms tóch beter kan hardlopen dan schoolslagzwemmen.

hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat zo'n zwart-wit advies "overgewicht en hardlopen gaan niet samen" gewoon nergens op slaat en dat het genuanceerder ligt?

echt
Kwak
pi_75451368
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Edit: %@#@# alweer verkeerde knop. >.>
MAAR DAT HEB IK TOCH NOOIT BEWEERD, DRUIFFFFFF
  woensdag 9 december 2009 @ 17:03:26 #170
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75451511
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik geef je bij dezen gelijk

Maar als ik dan denk aan virtueel sporten, dan val ik ook af.... het leven is simpel
pi_75451602
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ook (schrijf, lees en spreek alleen engels op mijn werk) dus dat is een slap excuus

het was maar een flauw grapje.... het is leuk om iemand op taalfouten te pakken als die persoon een pedant toontje aanslaat over een onderwerp zonder te beseffen dat dit topic niet vol zit met simpletons die niks afweten van zulk soort adviezen.

ik hou me overigens niet aan bmi berekeningen, die zijn ook grote onzin als los meetinstrument (als je buikvet niet meeneemt, of spiermassa, etc. en kloppen ook niet echt voor mensen die heel klein zijn, zoals ik). ik noemde mijn bmi omdat ik wilde aangeven dat iemand die heel zwaar is naar objectieve maatstaven zoals bmi, soms tóch beter kan hardlopen dan schoolslagzwemmen.

hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat zo'n zwart-wit advies "overgewicht en hardlopen gaan niet samen" gewoon nergens op slaat en dat het genuanceerder ligt?

echt
Ook voor meer dan de helft van je leven in Zuid-Afrika gewoont?

Er is een Engelse gezegde dat gaat "Better safe than sorry". Betekent niet dat het voor jou werkt dat het voor andere ook zal werken.

En natuurlijk speelt massa een grote rol als het gaat om de belasten van de knieen.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:08:32 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75451690
WTF, ik wist niet dat het overdag zo snel ging hier !
Ik dacht nog even bij te kunnen lezen, maar that kite did not fly. .

Anyhow, mijn lijstje van vandaag:
O: overgeslagen, ik sliep uit .
T: drie mandarijntjes
L: twee stuks geroosterd brood met gebakken ei en een plakje kaas
T: worteltjes met tzatsikidip
D: chili met mais en gehakt
T: misschien wat amandelen of een volkorenbiscuitje (die kwam ik zojuist tegen bij het opruimen, is wel lekker bij de thee).
KuikenGuppy
pi_75451736
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Ender_W het volgende:

[..]

ik geef je bij dezen gelijk

Maar als ik dan denk aan virtueel sporten, dan val ik ook af.... het leven is simpel
dan ga ik straks denken aan heel hard hardlopen

neh. Ik ga maar eens naar huis (ja, ik zat op mn werk).

Hardlopen dus (Evy les 19) en daarna risotto eten
Ja doei.
pi_75451771
Yum, dat Chili klinkt lekker.
Uit de blik/verpakking of zelf gemaakt?

Ik heb al een lange tijd trek in Chili con carne, maar de bereidingstijd...
pi_75451834
he ouderwets gezellig hier, nu nog miss_s erbij en het is helemaal zoals vroeger (*grin)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 17:14:15 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75451869
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef Geschmack het volgende:
Yum, dat Chili klinkt lekker.
Uit de blik/verpakking of zelf gemaakt?

Ik heb al een lange tijd trek in Chili con carne, maar de bereidingstijd...
Ik ga het zelf maken door
- chilibonen
- mais
- gehakt
- tomaten
- paprika
- ui
- knoflook
door elkaar te roerbakken met chili kruiden erdoor.

Ik twijfel nog of ik er een beetje rijst bij zal maken of niet.
KuikenGuppy
pi_75451872
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
he ouderwets gezellig hier, nu nog miss_s erbij en het is helemaal zoals vroeger (*grin)
Lillike truttebol
pi_75451907
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75451910
quote:
schele
Ja doei.
pi_75451922
oh ja, uitloggen
Ja doei.
pi_75451953
Hi !
Wow... moet geloof ik bijlezen Geen puf voor, te moe van school
Zo ff eten en dan hopenlijk een rondje lopen
pi_75451958
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ga het zelf maken door
- chilibonen
- mais
- gehakt
- tomaten
- paprika
- ui
- knoflook
door elkaar te roerbakken met chili kruiden erdoor.

Ik twijfel nog of ik er een beetje rijst bij zal maken of niet.
Hoelang sta je daar ongeveer voor in de keuken?
pi_75452030
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

schele
denk je?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 17:27:56 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75452340
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:17 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Hoelang sta je daar ongeveer voor in de keuken?
20 minuutjes max.
KuikenGuppy
pi_75452762
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

denk je?
nee
Ja doei.
pi_75452817
Definitieve lijstje zodat ik mij er ook aan houd (jaja stok achter de deur )

O brinta met mag melk
T bouillon
L 2 roggebrood met philadelphia light naturel en verse bieslook
T yoghurt met 8 druiven, havervlokken en een pietsie honing
T klein bakje hot rijstdingetjes. (weet ik veel hoe ze heten )
D citroen/knoflook kip (uit de oven) met gekruide cous cous en wat tomaatjes

Vanavond mag ik nog dit van mezelf:
T gekookt eitje (eventueel), paar augurken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75452860
Ik heb de sinterklaas-pepernoten-marcepijn enz. overleefd.
Nu de kerst nog

Gelukkig houd ik niet zo van oliebollen e.d. en is Chocola aardig beroerd voor mijn huid. (ook al is het nooit wetenschappelijk bewezen.)
pi_75452909
pssst tis marsepein
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75453048
owh, totaaaaal geen zin meer in hardlopen nu ik zo lekker warm thuis ben gelukkig is Mr.Mo ook zeer gemotiveerd om wat kg's kwijt te raken en sleept hij me wel mee als hij zo thuis is omgekeerde wereld!
Ja doei.
pi_75453337
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

20 minuutjes max.
Dank u. Ingrediënten genoteerd. Ga ze zo halen.
Word avondeten morgen als het niet mislukt.
pi_75453505
quote:
Je mist me wel he
pi_75453572
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je mist me wel he
Nee helemaal niet.

Deze user is leuker.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75453640
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nee helemaal niet.

Deze user is leuker.
Jammer dat deze user dan toch nooit van Miss_S afkomt
pi_75453672
sjonge t was een grapje.,

enne moblo plaag ik ook nog steeds met haar vorige alter ego hoor dus nee, tis niet persoonlijk ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75453787
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef DarkElf het volgende:
sjonge t was een grapje.,

enne moblo plaag ik ook nog steeds met haar vorige alter ego hoor dus nee, tis niet persoonlijk ofzo
Sorry het was ook niet bedoelt tegen jou (gewoon in het algemeen), maar inderdaad niet handig om net naar jouw opmerking te plaatsen
pi_75453896
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je mist me wel he
Laat je niet op de kast jagen meid. Ik snap heel goed dat je een kloon hebt aangemaakt. We reageerden op een gegeven moment wel heel heftig op elkaar. Zo is het iig gezelliger.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_75453926
ah stiekum je post editten he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75453989
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Laat je niet op de kast jagen meid. Ik snap heel goed dat je een kloon hebt aangemaakt. We reageerden op een gegeven moment wel heel heftig op elkaar. Zo is het iig gezelliger.
Nouja Fok! hielp wel mee met dat gezeur met de wachtwoorden toen
Maar dacht altijd dat het moeilijk was om een kloon aan te maken, maar dat was dus niet zo
pi_75454023
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef DarkElf het volgende:
*zucht.
Alles goed?
pi_75454050
zie edit.

eniewee, de groeten allen, ik ga koken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: