abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75450482
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet per definitie. Maar ik heb altijd gelijk!
Moet nog een keer gebeuren dat ze mij laten winnen.
pi_75450504
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Ik heb liever kromme benen dan kapotte knieën. Lijkt me minder pijnlijk.

Het word sterk afgeraden. Als je als iemand met redelijk overgewicht naar de fitness instructeur gaat voor een afval programma krijg je voor een lange tijd geen hardloop oefeningen mee.
1. wie heeft het in godsnaam over kromme benen???
2. fitness instructuers laten ook vrouwen veel herhalingen met licht gewicht doen omdat je daar zogenaamd lange slanke spieren van krijgt. dat is totaal achterhaald en ineffectief. fitness instructeurs zijn niet mijn eerste autoriteit als het om fitness gaat. helaas voor hen
3. uit eigen ervaring weet ik dat ik geen knieklachten krijg als ik hardloop op goeie hardloopschoenen, en dit rustig opbouw (1 minuut ahcter elkaar hardlopen tot 3 minuten) max. 2 of 3 keer in de week. ik krijg wél knieklachten van ver wandelen (ws. omdat ik dan technisch slechter loop). hardlopen is voor mij weer te doen vanaf 90 kilo (dat is 10 kilo minder dan nu) dan is mijn bmi nog dik 36. op dit moment is het wel te zwaar.
4. van schoolslag zwemmen heb ik een kruisband overbalsting opgelopen. idd. heel erg low-impact

mijn punt: er is geen absolute waarheid: iedereen moet zelf uitvinden wat ze aankunnen. het is belachelijk om te zeggen dat hardlopen altijd slecht is voor mensen met overgewicht. net als dat zwemmen neit voor iedereen goed is. zeker in een topic waar het stikt van de afval en hardloop veteranen.

maar sport jij maar lekker 8 uur in de week op 1000 kcal per dag en luister vooral naar fitness instructeurs (de slimste mannen op aarde).
Kwak
pi_75450528
geef het maar op kwak
Ja doei.
pi_75450559
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
geef het maar op kwak
ja. doe ik nu. maar dit moest er nog even uit
Kwak
pi_75450572
* motorbloempje gooit een druif naar kwak
Ja doei.
pi_75450585
en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een! en nog een en nog een en nog een!

druivengevecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja doei.
pi_75450657
Kromme benen bij Engelse Ziekte.

Je houd je aan de BMI calculaties, maar niet advies over bewegen?

Beide word gepreekt door mensen die "relevante opleidingen" hebben gevolgd.
pi_75450683
andere engelse ziekte
Ja doei.
pi_75450696
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:37 schreef Geschmack het volgende:
Kromme benen bij Engelse Ziekte.

Je houd je aan de BMI calculaties, maar niet advies over bewegen?

Beide word gepreekt door mensen die "relevante opleidingen" hebben gevolgd.

En ik heb nooit beweerd dat het niet mogelijk is zonder knie pijn te hardlopen. Alleen dat hardlopen met overgewicht afgeraden word.
Edit: %@#@# alweer verkeerde knop. >.>
  woensdag 9 december 2009 @ 16:39:53 #160
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75450733
* Ender_W heeft de virtuele popcorn al gepakt
Live life to the Ender :D
pi_75450753
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Ender_W het volgende:
* Ender_W heeft de virtuele popcorn al gepakt
* motorbloempje snaait de popcorn van Ender weg en gooit hem ook een paar druiven toe
Ja doei.
pi_75450768
het los schrijven van woorden als teruglezen (terug lezen) wordt ook wel de engelse ziekte genoemd, aangezien in het Engels deze woorden wel los van elkaar worden geschreven, maar in het Nederlands niet
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:42:27 #163
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75450799
* Ender_W merkt op dat zijn virtuele popcorn nog calorie-armer is als de virtuele druiven

en oh ja, ze smaken niet bij mijn mandarijntjes

en ps: natuurlijk wel alle druiven gevangen
pi_75450820
virtuele druiven zijn nog altijd beter dan virtuele popcorn! Van denken aan eten word je ook dik! (meen ik ooit ergens gelezen te hebben )
Ja doei.
pi_75450841
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
het los schrijven van woorden als teruglezen (terug lezen) wordt ook wel de engelse ziekte genoemd, aangezien in het Engels deze woorden wel los van elkaar worden geschreven, maar in het Nederlands niet
Nog een reden waarom Engels zoveel mooier
pi_75451008
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Niet van gehoord, maar ik doe dat helaas vaak. Mijn schriftelijke Nederlands is onder niveau.
Laatste paar jaren alleen bezig in Engels.
pi_75451118
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
virtuele druiven zijn nog altijd beter dan virtuele popcorn! Van denken aan eten word je ook dik! (meen ik ooit ergens gelezen te hebben )
Alles virtueel behalve de Wii maakt dik volgens dit.
pi_75451198
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Niet van gehoord, maar ik doe dat helaas vaak. Mijn schriftelijke Nederlands is onder niveau.
Laatste paar jaren alleen bezig in Engels.
ik ook (schrijf, lees en spreek alleen engels op mijn werk) dus dat is een slap excuus

het was maar een flauw grapje.... het is leuk om iemand op taalfouten te pakken als die persoon een pedant toontje aanslaat over een onderwerp zonder te beseffen dat dit topic niet vol zit met simpletons die niks afweten van zulk soort adviezen.

ik hou me overigens niet aan bmi berekeningen, die zijn ook grote onzin als los meetinstrument (als je buikvet niet meeneemt, of spiermassa, etc. en kloppen ook niet echt voor mensen die heel klein zijn, zoals ik). ik noemde mijn bmi omdat ik wilde aangeven dat iemand die heel zwaar is naar objectieve maatstaven zoals bmi, soms tóch beter kan hardlopen dan schoolslagzwemmen.

hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat zo'n zwart-wit advies "overgewicht en hardlopen gaan niet samen" gewoon nergens op slaat en dat het genuanceerder ligt?

echt
Kwak
pi_75451368
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Edit: %@#@# alweer verkeerde knop. >.>
MAAR DAT HEB IK TOCH NOOIT BEWEERD, DRUIFFFFFF
  woensdag 9 december 2009 @ 17:03:26 #170
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75451511
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik geef je bij dezen gelijk

Maar als ik dan denk aan virtueel sporten, dan val ik ook af.... het leven is simpel
pi_75451602
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ook (schrijf, lees en spreek alleen engels op mijn werk) dus dat is een slap excuus

het was maar een flauw grapje.... het is leuk om iemand op taalfouten te pakken als die persoon een pedant toontje aanslaat over een onderwerp zonder te beseffen dat dit topic niet vol zit met simpletons die niks afweten van zulk soort adviezen.

ik hou me overigens niet aan bmi berekeningen, die zijn ook grote onzin als los meetinstrument (als je buikvet niet meeneemt, of spiermassa, etc. en kloppen ook niet echt voor mensen die heel klein zijn, zoals ik). ik noemde mijn bmi omdat ik wilde aangeven dat iemand die heel zwaar is naar objectieve maatstaven zoals bmi, soms tóch beter kan hardlopen dan schoolslagzwemmen.

hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat zo'n zwart-wit advies "overgewicht en hardlopen gaan niet samen" gewoon nergens op slaat en dat het genuanceerder ligt?

echt
Ook voor meer dan de helft van je leven in Zuid-Afrika gewoont?

Er is een Engelse gezegde dat gaat "Better safe than sorry". Betekent niet dat het voor jou werkt dat het voor andere ook zal werken.

En natuurlijk speelt massa een grote rol als het gaat om de belasten van de knieen.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:08:32 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75451690
WTF, ik wist niet dat het overdag zo snel ging hier !
Ik dacht nog even bij te kunnen lezen, maar that kite did not fly. .

Anyhow, mijn lijstje van vandaag:
O: overgeslagen, ik sliep uit .
T: drie mandarijntjes
L: twee stuks geroosterd brood met gebakken ei en een plakje kaas
T: worteltjes met tzatsikidip
D: chili met mais en gehakt
T: misschien wat amandelen of een volkorenbiscuitje (die kwam ik zojuist tegen bij het opruimen, is wel lekker bij de thee).
KuikenGuppy
pi_75451736
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Ender_W het volgende:

[..]

ik geef je bij dezen gelijk

Maar als ik dan denk aan virtueel sporten, dan val ik ook af.... het leven is simpel
dan ga ik straks denken aan heel hard hardlopen

neh. Ik ga maar eens naar huis (ja, ik zat op mn werk).

Hardlopen dus (Evy les 19) en daarna risotto eten
Ja doei.
pi_75451771
Yum, dat Chili klinkt lekker.
Uit de blik/verpakking of zelf gemaakt?

Ik heb al een lange tijd trek in Chili con carne, maar de bereidingstijd...
pi_75451834
he ouderwets gezellig hier, nu nog miss_s erbij en het is helemaal zoals vroeger (*grin)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')