abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75450038
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Nee nee, overgewicht + hardlopen kan knie klachten knieklachten veroorzaken. Kan je terug lezen teruglezen op velen afval sites en sites over beweging.
maar van zwemmen krijg je de engelse ziekte blijkbaar

even serieus: dat ligt echt aan hoe sterk je gewrichten en banden zijn, hoe je schoenen en techniek zijn en of je wel rustig opbouwt. hardlopen met overgewicht kán prima, als je voorzichtig doet en niet heel kwetsbaarbent.

maar ja, aangezien jij niet aan rustig opbouwen doet zou ik je harldopen niet aanraden nee...
Kwak
pi_75450057
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vanavond wel of niet zumba.....that's the question
als je het al weet (dus dat je partner niet gaat en dat je dan geen zin hebt) vraag het dan ook niet

post dan: nou, mn vaste zumbamaatje heeft geen zin, dus ga ik ook niet (als een feit ) dan hoeven we ook geen tips of antwoord te geven
Ja doei.
pi_75450096
oh en hai, ik meld me hier dus maar weer ns omdat mn gewicht tegenwoordig weer hoger is dan toen ik begon... sta weer in t lijstje...

mn obesitas programma/therapie begint 1 februari
Kwak
pi_75450098
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je het al weet (dus dat je partner niet gaat en dat je dan geen zin hebt) vraag het dan ook niet

post dan: nou, mn vaste zumbamaatje heeft geen zin, dus ga ik ook niet (als een feit ) dan hoeven we ook geen tips of antwoord te geven
Ahh zal ik voortaan altijd even aan jou vragen wat ik moet posten?

En het is nog niet zeker dat diegene waar ik altijd mee ga niet gaat....daarom was het the question
pi_75450132
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh en hai, ik meld me hier dus maar weer ns omdat mn gewicht tegenwoordig weer hoger is dan toen ik begon... sta weer in t lijstje...

Nu nog een lijstje... Jarno
pi_75450141
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahh zal ik voortaan altijd even aan jou vragen wat ik moet posten?

En het is nog niet zeker dat diegene waar ik altijd mee ga niet gaat....daarom was het the question
neeheeee maar je laat het lijken alsof wij je moeten aansporen om toch te gaan dus dan zeggen wij "gaan" en dan kom je met het feit dat je toch niet gaat als je alleen moet (sowieso dus niet in dat geval)! niet meteen zo aangevallen voelen zeg, beginnen we weer?
Ja doei.
pi_75450153
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef kwakz0r het volgende:

Kijk je er al naar uit?
pi_75450160
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu nog een lijstje... Jarno
staat in slank
Kwak
pi_75450186
Oh sorry ik doe niet aan OP's!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75450199
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

neeheeee maar je laat het lijken alsof wij je moeten aansporen om toch te gaan dus dan zeggen wij "gaan" en dan kom je met het feit dat je toch niet gaat als je alleen moet (sowieso dus niet in dat geval)! niet meteen zo aangevallen voelen zeg, beginnen we weer?
Dat deed je gisteren ook al, invullen wat je denkt dat ik bedoel met een reactie
Maar zoiets bedoel ik er helemaal niet mee
Ik wou geen TVP posten dus daarom zo'n zinnetje, dat jij je meteen geroepen voelt om mij aan te sporen tja....bedankt ervoor maar niet nodig deze keer
Ik vraag er de volgende keer wel om als ik dat van jou wil, goed?
pi_75450219
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leer eens lezen Ik beweer toch helemaal niet dat je moet gaan hardlopen? 't Is alleen dat die draai-trapbeweging van schoolslag een stevig moment geeft op je knie. En bij knieklachten (die bij mensen met flink overgewicht behoorlijk vaak voorkomen) werkt schoolslag zwemmen dus alleen maar averechts. Crawlen geeft veel minder beslasting op je knieen.
Niemand had het over een starter met knie blessuren. Het word in het algemeen alleen afgeraden voor mensen met overgewicht omdat het knie blessuren kan veroorzaken. Waar mijn eerste postje over ging.
Don't get so angry at me just for trying to make that clear.
pi_75450220
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kijk je er al naar uit?
best wel! volgende week begint de psycho-educatie die er ook bij hoort (cursus over eetstoornissen, gezond eten en de soorten therapie die we krijgen)

t meest bizarre is dat ik sinds ik de datum weet in 10 dagen 2,5 kilo ben afgevallen, terwijl ik ook gewoon gesnoept heb (niet extreem, maar wel gesnoept en gesnackt)... op mn zwaartst was ik 103.8 vorige week maandag. nu 101.3 echt bizar.
Kwak
pi_75450248
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Jarno het volgende:
Oh sorry ik doe niet aan OP's!
oh dat bedoelde CF!
Kwak
pi_75450264
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat deed je gisteren ook al, invullen wat je denkt dat ik bedoel met een reactie
Maar zoiets bedoel ik er helemaal niet mee
Ik wou geen TVP posten dus daarom zo'n zinnetje, dat jij je meteen geroepen voelt om mij aan te sporen tja....bedankt ervoor maar niet nodig deze keer
Ik vraag er de volgende keer wel om als ik dat van jou wil, goed?
never mind
-je erop over!
Ja doei.
pi_75450291
lama heb er geen zin in ook...
Kwak
pi_75450297
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Niemand had het over een starter met knie blessuren. Het word in het algemeen alleen afgeraden voor mensen met overgewicht omdat het knie blessuren kan veroorzaken. Waar mijn eerste postje over ging.
Don't get so angry at me just for trying to make that clear.
Wat ben jij een eigenwijze drol Ik hou d'r verder over op, als je maar weet dat ik gelijk heb (en ervaring, ook ).
pi_75450319
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh dat bedoelde CF!
Wat dacht jij dan?

Ugh, ik moet eigenlijk heel hard werken nu
pi_75450336
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan?

join the club...

Ja doei.
pi_75450350
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan?

dat ik een lijstje moest posten van je!
Kwak
pi_75450351
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar van zwemmen krijg je de engelse ziekte blijkbaar

even serieus: dat ligt echt aan hoe sterk je gewrichten en banden zijn, hoe je schoenen en techniek zijn en of je wel rustig opbouwt. hardlopen met overgewicht kán prima, als je voorzichtig doet en niet heel kwetsbaarbent.

maar ja, aangezien jij niet aan rustig opbouwen doet zou ik je harldopen niet aanraden nee...
Ik heb liever kromme benen dan kapotte knieën. Lijkt me minder pijnlijk.

Het word sterk afgeraden. Als je als iemand met redelijk overgewicht naar de fitness instructeur gaat voor een afval programma krijg je voor een lange tijd geen hardloop oefeningen mee.
pi_75450422
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ben jij een eigenwijze drol Ik hou d'r verder over op, als je maar weet dat ik gelijk heb (en ervaring, ook ).
Vrouwen hebben altijd gelijk.
pi_75450437
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

best wel! volgende week begint de psycho-educatie die er ook bij hoort (cursus over eetstoornissen, gezond eten en de soorten therapie die we krijgen)

t meest bizarre is dat ik sinds ik de datum weet in 10 dagen 2,5 kilo ben afgevallen, terwijl ik ook gewoon gesnoept heb (niet extreem, maar wel gesnoept en gesnackt)... op mn zwaartst was ik 103.8 vorige week maandag. nu 101.3 echt bizar.
Je lichaam voelt het gewoon aan
En die psycho-educatie klinkt sowieso wel leerzaam
pi_75450438
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Vrouwen hebben altijd gelijk.
Niet per definitie. Maar ik heb altijd gelijk!
pi_75450451
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

mijn dagtaak.. wat een boeiende teksten
Ja doei.
pi_75450472
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet per definitie. Maar ik heb altijd gelijk!
Geschmack, dit is CF.
CF, dit is Geschmak

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')