Mwah ik heb tijden gehad dat ik +- een meter frikadel per dag atquote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hou niet van frikadellen. Doe mij maar een kroepia ofzo.
Loempia met nasi.quote:
ja!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef DarkElf het volgende:
Die waren leuk ja en ik vond de truth or dare topics, vooral 's nachts altijd lachen
ik denk overigens dat die Oldbies serie inmiddels ook al aardig wat tipocs heeft/quote:Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
de Coyote Ugly Bardat waren nog eens goede ONZ tijden
http://wiki.fok.nl/index.php/CUB
Gaat je frituurvet van naar de klote men.quote:
Daar heb ik ook zoveel posts gescoord, onz in de eerste jaren dat ik hier zat (de eerste 2 ofzo?) Lekker sc, toen waren de nachten nog gezellig op fokquote:
Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Gaat je frituurvet van naar de klote men.
ah nooit van gehoord. Klinkt vies (ik houd niet van nasiquote:
wij hebben hem weggegooid +5 jaar geledenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur!!
Prutserquote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur!!
Dus vlaamse frieten van den frietkot ?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hebben hem weggegooid +5 jaar geleden![]()
Zelf frituren of kopen bij de snackbar? Snackbar is 15 maar.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Weeet je hoeveel frikadellen je daarvoor kan eten ?
Van mij kan -ie ook wel weg maar YPPY heeft er emotionele banden mee ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hebben hem weggegooid +5 jaar geleden![]()
Hou op ! een frietpan kan nooit weg J nooit !quote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van mij kan -ie ook wel weg maar YPPY heeft er emotionele banden mee ofzo..
Vlaamse frieten hebben ze hier helemaal niet, das echt Hollands. Je moet er iig goed naar zoekenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus vlaamse frieten van den frietkot ?
zo halve dagen tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef Joene het volgende:
Gloeiende ga je in belgie wonen voor de patat ! hebben ze geen vlaamse friet !
Nou goed , tot morgen / later !
Ik ga naar huis
nietesquote:
Vergeet de extra proteïnen van de spul dat van de pootjes van vliegen komen ook niet. YUM!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Jarno het volgende:
Als we zin in friet hebben gaan we gewoon naar de snackbar. Lekkerder en gelijk een drempel zeg maar.
Eh, que?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:37 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Vergeet de extra proteïnen van de spul dat van de pootjes van vliegen komen ook niet. YUM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |