ik wil ook avondeten ruikenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef DarkElf het volgende:
hoi, ben mijn eten aan het maken voor vanavond: en nu heb ik honger dus ik ga wat druiven eten. (t ruikt hier zo lekker!)
spicy couscous van ainsleyquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil ook avondeten ruiken
Dat is beter. En lelijk is ze ook niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Sonja Bakker
zo, dat wilde je horen.
owhquote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
spicy couscous van ainsley![]()
vanavond koud eten met wat bosui/chili/citroenrasp/koriander erdoor en de lemon/garlic chicken erbij
Waarom 8? En niet 7? Of 9!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef DarkElf het volgende:
t wordt yoghurt met havervlokkken, 8 druiven en een klein beetje honing
wat jij wil jongen, wat jij wil.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Dat is beter. En lelijk is ze ook niet.
anders gaat ze morgen dood! Net zoals ' een been op de stoep en een been in de goot! ' !quote:
dat valt wel mee maar ik heb wel mijn gewoontes ja met etenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
anders gaat ze morgen dood! Net zoals ' een been op de stoep en een been in de goot! ' !
Vind Rik Felderhof ookquote:Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Dat is beter. En lelijk is ze ook niet.
Is dat met je douchegel het zwembad in?quote:
zolang het met aloe vera is wel jaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat met je douchegel het zwembad in?
maar wat jij nu doet is van de ene kant extreem doorslaan naar de andere kant, je kunt me veel wijsmaken en ik ben makkelijk voor de gek te houden, maar zelfs ik snap dat het niet gezond is wat je doet. je streven om gewicht te verliezen juich ik toe, zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:39 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Nee nee. Deze nieuwe eetpatroon is nog niet zolang ingang. Sinds eind vorig maand. Daarvoor zat er redelijk wat maandjes dieetloos tussen. Voor dit at ik ook gewoon 2 bakjes patat op de snackfood Vrijdag van het werk en veel maïsbrood.
Ik ben toch geen homo! (Nee, niet).quote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zolang het met aloe vera is wel ja
hier ook jaquote:Op woensdag 9 december 2009 15:00 schreef Klonk het volgende:
de meeste zwembaden die ik ken hebben de mogelijkheid om ´s avonds lekker baantjes te trekken
lekker veel baantjes trekken, krijg je goeie schouders vanquote:Op woensdag 9 december 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben toch geen homo! (Nee, niet).
Maar zwemmen is op zich een idee. Mits 's avonds mogelijk enzo.
shit nu heb je geen excuus meerquote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
Ok ik zie net dat ik op maandag tot 22 uur terecht kan en dinsdag t/m vrijdag tot 21 uur! Schokkend!!
ik wou laatst ook gaan zwemmen, kwam ik erachter dat ik alleen nog een zwembroek maatje XXXXL hadquote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
Ok ik zie net dat ik op maandag tot 22 uur terecht kan en dinsdag t/m vrijdag tot 21 uur! Schokkend!!
gewoon weggevenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
ze moeten me ook geen chocolade geven met sinterklaas!van die banketbakkers-chocolade! en marsepein. Het staat nu op mijn bureau en het gaat wel mee naar huis vanavond
nu nog kijken of ik het kan negeren
met sonja producten bedoel je gewoon verse groente en dingen waarvan iedereen weet dat het gezond voor je isquote:Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Jarno, gewoon hardlopen?
Wat betreft de Sonja-discussie: ik denk dat het effect vooral afhangt van je eetpatroon voordien. Kijk, nemen wij een DE als voorbeeld, dan is Sonja Bakker natuurlijk een flinke stap omlaag en een slecht plan. Maar als ik zo eens in Wat-eten-en-drinken-we-vandaag in CUL rondkijk, zou het voor behoorlijk wat mensen toch een verbetering zijn om regelmatig en gecontroleerd te eten en Sonja-producten te kiezen.
Dan heb ik het puur over de producten, niet over de energie-inname.
nou... ik denk dat ik af en toe een klein stukje afbreekquote:
thats the spiritquote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou... ik denk dat ik af en toe een klein stukje afbreekvanavond na het hardlopen en het studeren mag ik het hoofd van zwarte piet
en ja, ik kan dat: een klein stukje nemen en vervolgens weer wegleggen
dat zei ik dus ook al: de producten zijn prima, de hoeveelheden alleen niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Jarno, gewoon hardlopen?
Wat betreft de Sonja-discussie: ik denk dat het effect vooral afhangt van je eetpatroon voordien. Kijk, nemen wij een DE als voorbeeld, dan is Sonja Bakker natuurlijk een flinke stap omlaag en een slecht plan. Maar als ik zo eens in Wat-eten-en-drinken-we-vandaag in CUL rondkijk, zou het voor behoorlijk wat mensen toch een verbetering zijn om regelmatig en gecontroleerd te eten en Sonja-producten te kiezen.
Dan heb ik het puur over de producten, niet over de energie-inname.
Check, laat ik het daar gewoon op stuklopen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wou laatst ook gaan zwemmen, kwam ik erachter dat ik alleen nog een zwembroek maatje XXXXL had
Ductape!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wou laatst ook gaan zwemmen, kwam ik erachter dat ik alleen nog een zwembroek maatje XXXXL had
Oh als je dat kan is dat toch prima?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou... ik denk dat ik af en toe een klein stukje afbreekvanavond na het hardlopen en het studeren mag ik het hoofd van zwarte piet
en ja, ik kan dat: een klein stukje nemen en vervolgens weer wegleggen
luie donder, ik had een excuus dat het op een zondagmorgen was en dan zijn de mogelijkheden om een nieuwe zwembroek te scoren vrij beperktquote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check, laat ik het daar gewoon op stuklopen..
Nah, wie weet. Van 9 tot 10 is wel een leuke tijd en beperkt het bankhangen ook gelijk.
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
luie donder, ik had een excuus dat het op een zondagmorgen was en dan zijn de mogelijkheden om een nieuwe zwembroek te scoren vrij beperkt
heb nu wel een nieuwe zwembroek, maar ik fiets eigenlijk liever, heb niet zo op zwemmenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]dus nu een nieuwe zwembroek gekocht en zondag ga je lekker zwemmen?
Nou, dat bedoel ik niet hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook al: de producten zijn prima, de hoeveelheden alleen niet.
waarom heb je dan een nieuwe zwembroek gekocht?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb nu wel een nieuwe zwembroek, maar ik fiets eigenlijk liever, heb niet zo op zwemmen
en oudere vrouwen met bloemetjesbadmutsen!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel van het zwemmen. Ik bedoel, als het dan toch moet he. Het kutte is alleen al die huisvrouwen en shizzle.
Nee ik heb geen aloe vera J dat zeg ik toch!!!111quote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Joene het volgende:
Is dit het oldbies topic tegenwoordig ?
Ga je zwemmen J ? Homo ?
Dan ga je op de crawl-baan?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel van het zwemmen. Ik bedoel, als het dan toch moet he. Het kutte is alleen al die huisvrouwen en shizzle.
omdat ik ook maar een ouwe lul van bijna 40 ben en met neefjes en nichtjes naar het zwemparadijs gaquote:Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waarom heb je dan een nieuwe zwembroek gekocht?
Smerige tussendoortje. Die werd bij mij vervangen met een speculaasje.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en laten we overigens de eierkoeken van Sonja niet vergeten
gewoon erlangs patsen men, eens die ouwe meuk daar laten zien hoe het wel moetquote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Jarno het volgende:
He, J2quote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Joene het volgende:
Ga je zwemmen J ? Homo ?
de mr moest nog ene boek bestellen en die vond die hele dikke van Mc Gee over food een goed idee dus die ligt nu hier in huis.quote:
Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Joene het volgende:
Ga je zwemmen J ? Homo ?
Ok , nee ik dacht al .quote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee ik heb geen aloe vera J dat zeg ik toch!!!111
zwemmen is frustrerend als je omgeven wordt door langzame huisvrouwen, brrrr (bovendien kan mijn blonde haar slecht tegen chloorquote:Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.
Hallo MBquote:
ja iedereen dijt wat uit he op een gegeven momentquote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Joene het volgende:
Ga je zwemmen J ? Homo ?
Weeet je hoeveel frikadellen je daarvoor kan eten ?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:25 schreef Jarno het volgende:
Sodeju! Een 10 x kaart voor het wedstrijdbad kost 30 euro! 30 EURO!!!
Gezelligquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja iedereen dijt wat uit he op een gegeven moment
Binnenkort is dit een soort nachtbar ofzo
Ik hou niet van frikadellen. Doe mij maar een kroepia ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Weeet je hoeveel frikadellen je daarvoor kan eten ?
een kroepia?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hou niet van frikadellen. Doe mij maar een kroepia ofzo.
Mwah ik heb tijden gehad dat ik +- een meter frikadel per dag atquote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hou niet van frikadellen. Doe mij maar een kroepia ofzo.
Loempia met nasi.quote:
ja!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef DarkElf het volgende:
Die waren leuk ja en ik vond de truth or dare topics, vooral 's nachts altijd lachen
ik denk overigens dat die Oldbies serie inmiddels ook al aardig wat tipocs heeft/quote:Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
de Coyote Ugly Bardat waren nog eens goede ONZ tijden
http://wiki.fok.nl/index.php/CUB
Gaat je frituurvet van naar de klote men.quote:
Daar heb ik ook zoveel posts gescoord, onz in de eerste jaren dat ik hier zat (de eerste 2 ofzo?) Lekker sc, toen waren de nachten nog gezellig op fokquote:
Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Gaat je frituurvet van naar de klote men.
ah nooit van gehoord. Klinkt vies (ik houd niet van nasiquote:
wij hebben hem weggegooid +5 jaar geledenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur!!
Prutserquote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur!!
Dus vlaamse frieten van den frietkot ?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hebben hem weggegooid +5 jaar geleden![]()
Zelf frituren of kopen bij de snackbar? Snackbar is 15 maar.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Weeet je hoeveel frikadellen je daarvoor kan eten ?
Van mij kan -ie ook wel weg maar YPPY heeft er emotionele banden mee ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hebben hem weggegooid +5 jaar geleden![]()
Hou op ! een frietpan kan nooit weg J nooit !quote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van mij kan -ie ook wel weg maar YPPY heeft er emotionele banden mee ofzo..
Vlaamse frieten hebben ze hier helemaal niet, das echt Hollands. Je moet er iig goed naar zoekenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus vlaamse frieten van den frietkot ?
zo halve dagen tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef Joene het volgende:
Gloeiende ga je in belgie wonen voor de patat ! hebben ze geen vlaamse friet !
Nou goed , tot morgen / later !
Ik ga naar huis
nietesquote:
Vergeet de extra proteïnen van de spul dat van de pootjes van vliegen komen ook niet. YUM!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Jarno het volgende:
Als we zin in friet hebben gaan we gewoon naar de snackbar. Lekkerder en gelijk een drempel zeg maar.
Eh, que?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:37 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Vergeet de extra proteïnen van de spul dat van de pootjes van vliegen komen ook niet. YUM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |