abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75446327
Heb ik weer.

.

Fok! Dieetclub nr. 292: vol trainingsmoe(hei)d en gezonde hapjes
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel
De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.
(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 94% gewijzigd door Sjeen op 09-12-2009 18:54:51 (:*) ]
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75446357
hihi!
Ja doei.
pi_75446397
hi!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_75446439
Levi-babe
Ja doei.
  Boks-Chick woensdag 9 december 2009 @ 14:44:39 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75446454
terugvindtedikzijnafslankpost
lolwut
pi_75446502
hoi, ben mijn eten aan het maken voor vanavond: en nu heb ik honger dus ik ga wat druiven eten. (t ruikt hier zo lekker! )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446536
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Levi-babe
Dag lekkerding!
***Levi was here***
pi_75446561
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef DarkElf het volgende:
hoi, ben mijn eten aan het maken voor vanavond: en nu heb ik honger dus ik ga wat druiven eten. (t ruikt hier zo lekker! )
ik wil ook avondeten ruiken
Ja doei.
pi_75446652
Ik had geen moeite Sonja Bakker te combineren met een weightloss training op de sportschool. En dan ging ik ook nog over de "regeltjes" heen. Instructeur wou dat ik 3 dagen in de week een uurtje komt sporten. Dat heb ik aangepast naar 4 dagen in de week 2uurtjes per bezoek. Combinatie van cardio en buikspier oefeningen. Kan niet vergelijken worden met boksen, dat weet ik. Maar hartje pompte lekker en spierpijn. Genoeg voor mij.

Ging goed totdat mijn abbo verliep.
pi_75446696
verstandig en gezond

ga vooral zo door! Succes ermee hulde

zo, dat wilde je horen.
Ja doei.
pi_75446703
t wordt yoghurt met havervlokkken, 8 druiven en een klein beetje honing
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446747
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wil ook avondeten ruiken
spicy couscous van ainsley

vanavond koud eten met wat bosui/chili/citroenrasp/koriander erdoor en de lemon/garlic chicken erbij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446780
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Sonja Bakker

zo, dat wilde je horen.
Dat is beter. En lelijk is ze ook niet.
pi_75446785
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

spicy couscous van ainsley

vanavond koud eten met wat bosui/chili/citroenrasp/koriander erdoor en de lemon/garlic chicken erbij
owh die is zo lekker!!!!
Ja doei.
pi_75446816
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef DarkElf het volgende:
t wordt yoghurt met havervlokkken, 8 druiven en een klein beetje honing
Waarom 8? En niet 7? Of 9!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_75446831
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

wat jij wil jongen, wat jij wil.
Ja doei.
pi_75446847
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

anders gaat ze morgen dood! Net zoals ' een been op de stoep en een been in de goot! ' !
Ja doei.
pi_75446877
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

goeie vraag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446894
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

anders gaat ze morgen dood! Net zoals ' een been op de stoep en een been in de goot! ' !
dat valt wel mee maar ik heb wel mijn gewoontes ja met eten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446917
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Vind Rik Felderhof ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75446926
Achja. Misschien moet mijn goede voornemen ook maar zijn om 'iets te gaan doen'. Alleen heb ik bij God geen idee wat. Ik heb als ik het tot 1/1 goed doe mijn eetgewoontes aardig onder de knie dus wellicht is dat een goed moment om 'iets te gaan doen'.
pi_75446958
schoonzwemmen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75447012
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef DarkElf het volgende:
schoonzwemmen?
!
Ja doei.
pi_75447028
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef DarkElf het volgende:
schoonzwemmen?
Is dat met je douchegel het zwembad in?
pi_75447040
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Is dat met je douchegel het zwembad in?
zolang het met aloe vera is wel ja
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:59:07 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447048
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:39 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Nee nee. Deze nieuwe eetpatroon is nog niet zolang ingang. Sinds eind vorig maand. Daarvoor zat er redelijk wat maandjes dieetloos tussen. Voor dit at ik ook gewoon 2 bakjes patat op de snackfood Vrijdag van het werk en veel maïsbrood.
maar wat jij nu doet is van de ene kant extreem doorslaan naar de andere kant, je kunt me veel wijsmaken en ik ben makkelijk voor de gek te houden, maar zelfs ik snap dat het niet gezond is wat je doet. je streven om gewicht te verliezen juich ik toe, zouden meer mensen moeten doen.

maar de manier waarop jij dat doet zet ik persoonlijk mijn vraagtekens bij
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_75447067
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zolang het met aloe vera is wel ja
Ik ben toch geen homo! (Nee, niet).

Maar zwemmen is op zich een idee. Mits 's avonds mogelijk enzo.
pi_75447110
ze moeten me ook geen chocolade geven met sinterklaas! van die banketbakkers-chocolade! en marsepein. Het staat nu op mijn bureau en het gaat wel mee naar huis vanavond nu nog kijken of ik het kan negeren
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:00:36 #29
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447113
de meeste zwembaden die ik ken hebben de mogelijkheid om ´s avonds lekker baantjes te trekken
pi_75447163
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:00 schreef Klonk het volgende:
de meeste zwembaden die ik ken hebben de mogelijkheid om ´s avonds lekker baantjes te trekken
hier ook ja
Zwemmen is ideaal. Als ik volgend jaar weer een leven heb (doe nu een bestuursjaar) ga ik ook weer zwemmen bij de Nijmeegse Reddingsbrigade
Ja doei.
pi_75447164
Ok ik zie net dat ik op maandag tot 22 uur terecht kan en dinsdag t/m vrijdag tot 21 uur! Schokkend! !
pi_75447191
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik ben toch geen homo! (Nee, niet).

Maar zwemmen is op zich een idee. Mits 's avonds mogelijk enzo.
lekker veel baantjes trekken, krijg je goeie schouders van
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75447214
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
Ok ik zie net dat ik op maandag tot 22 uur terecht kan en dinsdag t/m vrijdag tot 21 uur! Schokkend! !
shit nu heb je geen excuus meer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 15:03:04 #34
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447218
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
ik wou laatst ook gaan zwemmen, kwam ik erachter dat ik alleen nog een zwembroek maatje XXXXL had
pi_75447230
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
ze moeten me ook geen chocolade geven met sinterklaas! van die banketbakkers-chocolade! en marsepein. Het staat nu op mijn bureau en het gaat wel mee naar huis vanavond nu nog kijken of ik het kan negeren
gewoon weggeven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75447312
Jarno, gewoon hardlopen?

Wat betreft de Sonja-discussie: ik denk dat het effect vooral afhangt van je eetpatroon voordien. Kijk, nemen wij een DE als voorbeeld, dan is Sonja Bakker natuurlijk een flinke stap omlaag en een slecht plan. Maar als ik zo eens in Wat-eten-en-drinken-we-vandaag in CUL rondkijk, zou het voor behoorlijk wat mensen toch een verbetering zijn om regelmatig en gecontroleerd te eten en Sonja-producten te kiezen.
Dan heb ik het puur over de producten, niet over de energie-inname.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:05:55 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447331
of nog beter gewoon opeten, zolang je dat niet elke dag doet kan het geen kwaad. het leven moet nog wel een beetje leuk zijn en niet alleen maar bestaan uit calorietjes tellen
  woensdag 9 december 2009 @ 15:06:55 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447377
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Jarno, gewoon hardlopen?

Wat betreft de Sonja-discussie: ik denk dat het effect vooral afhangt van je eetpatroon voordien. Kijk, nemen wij een DE als voorbeeld, dan is Sonja Bakker natuurlijk een flinke stap omlaag en een slecht plan. Maar als ik zo eens in Wat-eten-en-drinken-we-vandaag in CUL rondkijk, zou het voor behoorlijk wat mensen toch een verbetering zijn om regelmatig en gecontroleerd te eten en Sonja-producten te kiezen.
met sonja producten bedoel je gewoon verse groente en dingen waarvan iedereen weet dat het gezond voor je is
pi_75447407
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

gewoon weggeven
nou... ik denk dat ik af en toe een klein stukje afbreek vanavond na het hardlopen en het studeren mag ik het hoofd van zwarte piet

en ja, ik kan dat: een klein stukje nemen en vervolgens weer wegleggen
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:08:21 #40
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447436
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou... ik denk dat ik af en toe een klein stukje afbreek vanavond na het hardlopen en het studeren mag ik het hoofd van zwarte piet

thats the spirit
pi_75447442
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Jarno, gewoon hardlopen?

dat zei ik dus ook al: de producten zijn prima, de hoeveelheden alleen niet.
Ja doei.
pi_75447447
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik wou laatst ook gaan zwemmen, kwam ik erachter dat ik alleen nog een zwembroek maatje XXXXL had
Check, laat ik het daar gewoon op stuklopen. .

Nah, wie weet. Van 9 tot 10 is wel een leuke tijd en beperkt het bankhangen ook gelijk.
pi_75447459
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ductape!
Ja doei.
pi_75447481
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh als je dat kan is dat toch prima?

(mijn vader deed zoiets soortgelijks maar dan wel meer etend met engelse drop, vond ie lekker. Nam er een paar, deed het zakje dicht, legde het in de kast en ging weer zitten. Dropjes op? Hij stond op, liep naar de kast, pakte er een paar... en zo liep hij gezellig heen en weer )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 15:10:13 #45
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447517
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Check, laat ik het daar gewoon op stuklopen. .

Nah, wie weet. Van 9 tot 10 is wel een leuke tijd en beperkt het bankhangen ook gelijk.
luie donder, ik had een excuus dat het op een zondagmorgen was en dan zijn de mogelijkheden om een nieuwe zwembroek te scoren vrij beperkt
pi_75447559
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:10 schreef Klonk het volgende:

[..]

luie donder, ik had een excuus dat het op een zondagmorgen was en dan zijn de mogelijkheden om een nieuwe zwembroek te scoren vrij beperkt
dus nu een nieuwe zwembroek gekocht en zondag ga je lekker zwemmen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 15:12:19 #47
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447592
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dus nu een nieuwe zwembroek gekocht en zondag ga je lekker zwemmen?
heb nu wel een nieuwe zwembroek, maar ik fiets eigenlijk liever, heb niet zo op zwemmen
pi_75447624
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zei ik dus ook al: de producten zijn prima, de hoeveelheden alleen niet.
Nou, dat bedoel ik niet hoor Ik vind heel wat producten die Sonja voorschrijft alsnog bagger, maar voor veel mensen is het gezonder dan wat ze normaal eten.

Voor mensen die meestal gevulde koeken eten, is ontbijtkoek een betere keus. Maar dat maakt nog niet dat ontbijtkoek per definitie gezond is!

Idem voor light-zuivel, light-bak&braad, sultana's en aanverwanten, zoetstofshizzle (waarom niet gewoon zonder suiker?), pistoletjes etc. etc.

Om nog maar niet te beginnen over allerlei dingen die ik rete-gezond zou noemen, en die zij afwijst wegens teveel kcal (noten, avocado).
pi_75447707
de producten waarover Gesmack het had bedoelde ik, zoals het voorbeeld van zilvervliesrijst
Ja doei.
pi_75447752
oh, en laten we overigens de eierkoeken van Sonja niet vergeten
Ja doei.
pi_75447755
Doet ze ook volkorenpasta? *huil
pi_75447761
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:

[..]

heb nu wel een nieuwe zwembroek, maar ik fiets eigenlijk liever, heb niet zo op zwemmen
waarom heb je dan een nieuwe zwembroek gekocht?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75447811
de tussendoortjes van Sonja zijn over het algemeen bagger, maar volgens mij zijn de avondmaaltijden enzo (groenten enzo ) verder wel prima in orde, al is het uiteraard te weinig?
Ja doei.
pi_75447844
Ik ben eigenlijk best wel van het zwemmen. Ik bedoel, als het dan toch moet he. Het kutte is alleen al die huisvrouwen en shizzle.
pi_75447861
ach, waar maak ik me eigenlijk druk om. Gesmack is toch niet om te praten, want hij doet alles al helemaal puik!

ik houd het wel bij mijn eigen methode

*neemt stiekem een chocolademuntje*
Ja doei.
pi_75447870
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel van het zwemmen. Ik bedoel, als het dan toch moet he. Het kutte is alleen al die huisvrouwen en shizzle.
en oudere vrouwen met bloemetjesbadmutsen!
Ja doei.
pi_75447917
Is dit het oldbies topic tegenwoordig ?

Ga je zwemmen J ? Homo ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_75447934
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Joene het volgende:

Ga je zwemmen J ? Homo ?
Nee ik heb geen aloe vera J dat zeg ik toch!!!111
pi_75447936
quote:
Dan ga je op de crawl-baan?
  woensdag 9 december 2009 @ 15:21:48 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75447939
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

waarom heb je dan een nieuwe zwembroek gekocht?
omdat ik ook maar een ouwe lul van bijna 40 ben en met neefjes en nichtjes naar het zwemparadijs ga
pi_75447943
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en laten we overigens de eierkoeken van Sonja niet vergeten
Smerige tussendoortje. Die werd bij mij vervangen met een speculaasje.
pi_75447954
tvp, jullie gaan me te snel om nu bij te lezen
pi_75448007
quote:
gewoon erlangs patsen men, eens die ouwe meuk daar laten zien hoe het wel moet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448031
quote:

Ga je zwemmen J ? Homo ?
He, J2
Ja doei.
pi_75448042
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Doet ze ook volkorenpasta? *huil
de mr moest nog ene boek bestellen en die vond die hele dikke van Mc Gee over food een goed idee dus die ligt nu hier in huis. Goed boek!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448047
quote:

Ga je zwemmen J ? Homo ?
Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.
pi_75448065
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee ik heb geen aloe vera J dat zeg ik toch!!!111
Ok , nee ik dacht al .

Over dat sporten gesproken ik moet ook echt is gaan doen, zwemmen zou voor mij wel een uitkomst zijn want dan heeft mn zwemband cq heinekenspoiler nog nut denk ik dan he.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_75448073
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Zwemmen belast je knieën minder dan de ook aangeraden hardlopen. Qua bewegen een prima optie.
zwemmen is frustrerend als je omgeven wordt door langzame huisvrouwen, brrrr (bovendien kan mijn blonde haar slecht tegen chloor )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448075
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

He, J2
Hallo MB
pi_75448085
Sodeju! Een 10 x kaart voor het wedstrijdbad kost 30 euro! 30 EURO!!!
pi_75448106
quote:

Ga je zwemmen J ? Homo ?
ja iedereen dijt wat uit he op een gegeven moment
Binnenkort is dit een soort nachtbar ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448113
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:25 schreef Jarno het volgende:
Sodeju! Een 10 x kaart voor het wedstrijdbad kost 30 euro! 30 EURO!!!
Weeet je hoeveel frikadellen je daarvoor kan eten ?
pi_75448131
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja iedereen dijt wat uit he op een gegeven moment
Binnenkort is dit een soort nachtbar ofzo
Gezellig
pi_75448149
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik hou niet van frikadellen. Doe mij maar een kroepia ofzo .
pi_75448177
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

een kroepia?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448180
de Coyote Ugly Bar dat waren nog eens goede ONZ tijden

http://wiki.fok.nl/index.php/CUB
Ja doei.
pi_75448204
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mwah ik heb tijden gehad dat ik +- een meter frikadel per dag at
pi_75448210
Die waren leuk ja en ik vond de truth or dare topics, vooral 's nachts altijd lachen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448224
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

een kroepia?
Loempia met nasi. .
pi_75448226
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef DarkElf het volgende:
Die waren leuk ja en ik vond de truth or dare topics, vooral 's nachts altijd lachen
ja!
Ja doei.
pi_75448234
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
de Coyote Ugly Bar dat waren nog eens goede ONZ tijden

http://wiki.fok.nl/index.php/CUB
ik denk overigens dat die Oldbies serie inmiddels ook al aardig wat tipocs heeft/
pi_75448245
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Loempia met nasi. .
Gaat je frituurvet van naar de klote men.
pi_75448257
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja!
Daar heb ik ook zoveel posts gescoord, onz in de eerste jaren dat ik hier zat (de eerste 2 ofzo?) Lekker sc, toen waren de nachten nog gezellig op fok
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448272
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Gaat je frituurvet van naar de klote men.
Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur! !
pi_75448276
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Loempia met nasi. .
ah nooit van gehoord. Klinkt vies (ik houd niet van nasi , wel van loempia trouwens )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448291
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar onze frituurpan staat al 2 jaar schoongemaakt en werkloos in de schuur! !
wij hebben hem weggegooid +5 jaar geleden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448294
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Prutser
pi_75448330
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dus vlaamse frieten van den frietkot ?
pi_75448333
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Zelf frituren of kopen bij de snackbar? Snackbar is 15 maar.

Ik ga in de zomer pas zwemmen hier. Zomer actie: 60 euro = heel zomer lang onbeperkt.
pi_75448337
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Van mij kan -ie ook wel weg maar YPPY heeft er emotionele banden mee ofzo. .
pi_75448362
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Van mij kan -ie ook wel weg maar YPPY heeft er emotionele banden mee ofzo. .
Hou op ! een frietpan kan nooit weg J nooit !
pi_75448380
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Joene het volgende:

[..]

Dus vlaamse frieten van den frietkot ?
Vlaamse frieten hebben ze hier helemaal niet, das echt Hollands. Je moet er iig goed naar zoeken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448423
Gloeiende ga je in belgie wonen voor de patat ! hebben ze geen vlaamse friet !

Nou goed , tot morgen / later !

Ik ga naar huis
pi_75448439
Als we zin in friet hebben gaan we gewoon naar de snackbar. Lekkerder en gelijk een drempel zeg maar.
pi_75448445
patat.
Ja doei.
pi_75448459
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef Joene het volgende:
Gloeiende ga je in belgie wonen voor de patat ! hebben ze geen vlaamse friet !

Nou goed , tot morgen / later !

Ik ga naar huis
zo halve dagen tegenwoordig?

(ik houd niet eens van friet, alleen die van de mac vind ik af en toe lekker )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448478
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
patat.
das een aardappel (op zijn Antwerps dan ) dus tis friet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75448481
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
patat.
nietes
het is patat frietes
***Levi was here***
pi_75448501
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Jarno het volgende:
Als we zin in friet hebben gaan we gewoon naar de snackbar. Lekkerder en gelijk een drempel zeg maar.
Vergeet de extra proteïnen van de spul dat van de pootjes van vliegen komen ook niet. YUM!
pi_75448552
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:37 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Vergeet de extra proteïnen van de spul dat van de pootjes van vliegen komen ook niet. YUM!
Eh, que?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')