Ik ga het zelf maken doorquote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef Geschmack het volgende:
Yum, dat Chili klinkt lekker.
Uit de blik/verpakking of zelf gemaakt?
Ik heb al een lange tijd trek in Chili con carne, maar de bereidingstijd...
Lillike truttebolquote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
he ouderwets gezellig hier, nu nog miss_s erbij en het is helemaal zoals vroeger(*grin)
schelequote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
he ouderwets gezellig hier, nu nog miss_s erbij en het is helemaal zoals vroeger(*grin)
Hoelang sta je daar ongeveer voor in de keuken?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga het zelf maken door
- chilibonen
- mais
- gehakt
- tomaten
- paprika
- ui
- knoflook
door elkaar te roerbakken met chili kruiden erdoor.
Ik twijfel nog of ik er een beetje rijst bij zal maken of niet.
20 minuutjes max.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:17 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Hoelang sta je daar ongeveer voor in de keuken?
Je mist me wel hequote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Jammer dat deze user dan toch nooit van Miss_S afkomtquote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Deze user is leuker.
Sorry het was ook niet bedoelt tegen jou (gewoon in het algemeen), maar inderdaad niet handig om net naar jouw opmerking te plaatsenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef DarkElf het volgende:
sjonge t was een grapje.,
enne moblo plaag ik ook nog steeds met haar vorige alter ego hoor dus nee, tis niet persoonlijk ofzo
Laat je niet op de kast jagen meid.quote:
Nouja Fok! hielp wel meequote:Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen meid.Ik snap heel goed dat je een kloon hebt aangemaakt. We reageerden op een gegeven moment wel heel heftig op elkaar.
Zo is het iig gezelliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |