abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:14:53 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75475729
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Carpaccio (met veeeeel salade, beetje teveel naar mijn smaak), tournedos (je kon kiezen uit rood vlees, rood vlees of rood vlees!) en een mixed toetje (bolletje choco ijs, mini brownie, etc).

En nee, afvaltechnisch gezien was het GEEN goede avond. I know. .
Mwoah, op het toetje na toch niet zo erg? Ik ben steeds minder een toetjesmens trouwens, heb liever een lekker voorgerecht en dan een goede koffie met een (dieettechnisch killing) digestif
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75475753
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mwoah, op het toetje na toch niet zo erg? Ik ben steeds minder een toetjesmens trouwens, heb liever een lekker voorgerecht en dan een goede koffie met een (dieettechnisch killing) digestif
Ik ben ook niet zo'n toetjesfreak maar kan ook slecht nee zeggen als het eenmaal voor m'n neus staat. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75475793
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben ook geen nagrecht mens (voorgerecht en hoofdgerecht idd) , ook geen koffie mens maar houd dan wel weer van thee met een likeurtje na t eten (rare combi volgens sommigen ) ... en doe dat alleen als we uit eten gaan dus niet te vaak
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475817
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik ben ook geen nagrecht mens (voorgerecht en hoofdgerecht idd) , ook geen koffie mens maar houd dan wel weer van thee met een likeurtje na t eten (rare combi volgens sommigen ) ... en doe dat alleen als we uit eten gaan dus niet te vaak
Niks mis met een goede thee en single malt na het eten! Prima combi hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_75475829
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

daty is precies wat ik deed. ik vind het buitengewoon irritant als iemand denkt de wijsheid in pacht te hebben terwijl ze overduidelijk dom bezig zijn met andere onderdelen van afvallen. jij weet het NIET beter dan wij allemaal, kijk alleen al naar hoe je eet... hoe kun je ons nu afserveren met een "ne ehoor de experts zeggen het, dus heb ik gelijk" terwijl je zelf alle gedegen advies in de wind slaat??

daarom probeerde ik jou je zwart-wit visie op hardlopen te laten nuanceren. punt. ja, hardlopen is een zware belasting voor mensen met overgewicht. maar voor sommige mensen kan het WEL. (herhaling van mijn punt ga ik niet nog eens doen)
Ugh, dat denk ik dus niet. Dezelfde regeltjes over het eetpatroon dat mij steeds gequote word, quote ik terug over het bewegen. En dan ben ik fout bezig?
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:19:24 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75475884
Ik schuif het vaak door naar vriendlief, als ik er geen zin in heb Ik ben echter wel een 'drankorgel', kan graag genieten van een goed glas wijn enzo... Da's niet zo heel goed ook voor je gewicht. Dus ik heb nu met mezelf de afspraak, alleen in het weekend (dwz vrijdag, zaterdag/zondag).
pi_75475916
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:17 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Ugh, dat denk ik dus niet. Dezelfde regeltjes over het eetpatroon dat mij steeds gequote word, quote ik terug over het bewegen. En dan ben ik fout bezig?
ja, omdat beide standpunten die jij NIET ondersteunt gaan over dingen verstandig en met mate doen...

hardlopen kan, mits verstandig en met mate.
afvallen gaat om verstandig omgaan met eten.

je wilt in beide gevallen niet zien dat in dit topic het gaat om mensen die allemaal proberen een middenweg te volgen. een gezonder leven te bereiken, en elkaar daarin te steunen.

zónder daarin door te drijven (we moeten immers allemaal over de lange termijn denken omdat we zoveel kwijt moeten) bovendien heb ik heel duidelijk gezegd dat hardlopen alleen kan als je heel voorzichtig doet. jíj trekt het in het absurde. als je met een bmi van 40 drie keer per week 8 km gaat lopen dan kan iedereen wel raden dat de blessurekans 100% is. je doet net alsof ik dat ontken en dat is gewoon niet waar.
Kwak
pi_75475943
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:19 schreef Sjeen het volgende:
Ik schuif het vaak door naar vriendlief, als ik er geen zin in heb Ik ben echter wel een 'drankorgel', kan graag genieten van een goed glas wijn enzo... Da's niet zo heel goed ook voor je gewicht. Dus ik heb nu met mezelf de afspraak, alleen in het weekend (dwz vrijdag, zaterdag/zondag).
doe ik ook maar vanavond zondig ik (ik moet mezelf af en toe iets gunnen hoor... ik sport, ik eet gezond, ik snoep niet, ik rook niet meer (al 3.5 jaar ) en mag ook geen alcohol meer van ma-don/vrij van mezelf) pffff
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475997
Wij hebben meestal geeneens drank in huis. Wel wat pilsjes in de koelkast maar daar heb ik toch al niet zo vaak trek in (meer in de zomer ofzo). Krijg met de Kerst wel (hopelijk) een leuke fles whiskey en dan wordt het wel weer wat lastiger . Dat vind ik echt zo'n winterse bij-de-open-haard drank.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:25:39 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75476064
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

doe ik ook maar vanavond zondig ik (ik moet mezelf af en toe iets gunnen hoor... ik sport, ik eet gezond, ik snoep niet, ik rook niet meer en mag ook geen alcohol meer van ma-don/vrij van mezelf) pffff
Ik schuif ook wel eens met mijn dagen
Weet er iemand trouwens een goed alternatief... Met een beetje geluk/pech* start ik in januari met een kuur waarbij ik niet tot nauwelijks alcohol mag gebruiken. In dat half jaar/jaar wil ik eigenlijk wel een beetje blijven genieten
*doorhalen wat niet van toepassing is...
pi_75476108
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:14 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Dat probeer ik. Maar mensen vatten het verkeerd op en als ik het dan probeer te verhelderen reageren ze er nog feller op. Kennelijk iets te doen met mijn eetpatroon. Die zie ik hier iets te veel terug komen. Geen idee of er psychologische factoren een rol speelt en ze denken dat ik iets heel ernstigs heb tegen overgewicht of dat ik me gewoon niet goed genoeg kan "expressen(sorry Nederlandse woord hiervoor kwijt)" in het schriftelijk Nederlands.
er zal wel een reden voor zijn dat mensen het verkeerd opvatten, chronische betweterigheid wordt nergens echt gewaardeerd namelijk
constateer het en doe er wat mee zou ik zeggen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75476137
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Weet er iemand trouwens een goed alternatief... Met een beetje geluk/pech* start ik in januari met een kuur waarbij ik niet tot nauwelijks alcohol mag gebruiken. In dat half jaar/jaar wil ik eigenlijk wel een beetje blijven genieten
wat voor kuur?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75476247
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Qua genotmiddel? Eehhhhhhh. Een hashpijp? .
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:30:45 #264
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75476274
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat voor kuur?
Roaccutane
pi_75476308
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, omdat beide standpunten die jij NIET ondersteunt gaan over dingen verstandig en met mate doen...

hardlopen kan, mits verstandig en met mate.
afvallen gaat om verstandig omgaan met eten.

je wilt in beide gevallen niet zien dat in dit topic het gaat om mensen die allemaal proberen een middenweg te volgen. een gezonder leven te bereiken, en elkaar daarin te steunen.

zónder daarin door te drijven (we moeten immers allemaal over de lange termijn denken omdat we zoveel kwijt moeten) bovendien heb ik heel duidelijk gezegd dat hardlopen alleen kan als je heel voorzichtig doet. jíj trekt het in het absurde. als je met een bmi van 40 drie keer per week 8 km gaat lopen dan kan iedereen wel raden dat de blessurekans 100% is. je doet net alsof ik dat ontken en dat is gewoon niet waar.
Als jij mij kan helpen met een hardloop schema die mijn knieën niet kapot zal maken met 120kg erop dan zal ik die serieus gaan volgen en je nog dankbaar zijn ook.

De enige reden waarom ik nu al niet hardloop is dat het me afgeraden is. Gewoon om dezelfde redenen dat ik hier gepost heb. Net zoals jullie voedingspatroon je geadviseerd is door een diëtist bijvoorbeeld.
Die zal ik jullie niet nadoen, niet omdat ik denk dat jullie dom bezig zijn. Maar gewoon omdat ik tevreden ben met mijn huidige. Geen honger gevoel, ik val niet flauw.
pi_75476360
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Roaccutane
oh klote zeg nou ja, als het goed is doe je het niet voor niets...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Boks-Chick donderdag 10 december 2009 @ 11:33:38 #267
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75476382
gisteren een goede eetdag gehad met een lichte zondig-inslag

O: 2 sneetjes brood met grove kipsalade met komkommer
T1: 1 sneetje brood met kipfilet en komkommer
L: 1 kop erwtensoep en 1 bakje salade (sla, komkommer, tomaat, rode uit en tonijn)
T2: 1 sneetje brood met kipfilet en komkommer en een uur later een evergreen
D: rijst met kip en groenten met een beetje saus
na D: 2 kleine kerstkransjes
en om 10uur nog een sneetje brood met kaas en komkommer. Had zo'n honger dat ik dacht: dan maar dat
lolwut
pi_75476465
kipfilet met komkommer, zo lekker is dat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:37:27 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75476528
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh klote zeg nou ja, als het goed is doe je het niet voor niets...
Menig vrouw zou willen dat ze er op mijn leeftijd nog zo jeugdig uitzag
Altijd positief blijven
pi_75476660
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Als jij mij kan helpen met een hardloop schema die mijn knieën niet kapot zal maken met 120kg erop dan zal ik die serieus gaan volgen en je nog dankbaar zijn ook.

De enige reden waarom ik nu al niet hardloop is dat het me afgeraden is. Gewoon om dezelfde redenen dat ik hier gepost heb. Net zoals jullie voedingspatroon je geadviseerd is door een diëtist bijvoorbeeld.
Die zal ik jullie niet nadoen, niet omdat ik denk dat jullie dom bezig zijn. Maar gewoon omdat ik tevreden ben met mijn huidige. Geen honger gevoel, ik val niet flauw.
ik heb geen schema kant en klaar... je zou goede hardloopschoenen kunnen kopen en proberen op te bouwen met een schema van 1 minuut hardlopen, drie minuten wandelen, 20 minuten totaal, altijd minimaal 1 rustdag ertussen. altijd stoppen zodra je pijn krijgt. nooit een rustdag overslaan omdat het wel goed gaat allemaal. nooit ineens te snel opbouwen omdat je denkt dat je wel meer kunt...

als dat goed gaat kun je met een beginners schema beginnen. wederom dezelfde regels: pijn=stoppen.

het feit dat je geen honger hebt betekent niet dat je voldoende eet. er bestaat zoiets als een spaarstand, maar goed, dat wil je toch niet geloven, want je hebt immers geen honger. de enige reden dat we je advies geven is omdat we allemaal die fase meegemaakt hebben "ik heb geen honger dus t is wel goed zo" waarna we onze verbrandingsoventjes flink verpest bleken te hebben en vervolgens veel moeilijker konden afvallen nadat we alles uiteraard weer aangekomen waren....
Kwak
  donderdag 10 december 2009 @ 11:45:49 #271
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75476791
Hear hear kwak!
pi_75476900
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Menig vrouw zou willen dat ze er op mijn leeftijd nog zo jeugdig uitzag
Altijd positief blijven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75478389
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb geen schema kant en klaar... je zou goede hardloopschoenen kunnen kopen en proberen op te bouwen met een schema van 1 minuut hardlopen, drie minuten wandelen, 20 minuten totaal, altijd minimaal 1 rustdag ertussen. altijd stoppen zodra je pijn krijgt. nooit een rustdag overslaan omdat het wel goed gaat allemaal. nooit ineens te snel opbouwen omdat je denkt dat je wel meer kunt...

als dat goed gaat kun je met een beginners schema beginnen. wederom dezelfde regels: pijn=stoppen.

het feit dat je geen honger hebt betekent niet dat je voldoende eet. er bestaat zoiets als een spaarstand, maar goed, dat wil je toch niet geloven, want je hebt immers geen honger. de enige reden dat we je advies geven is omdat we allemaal die fase meegemaakt hebben "ik heb geen honger dus t is wel goed zo" waarna we onze verbrandingsoventjes flink verpest bleken te hebben en vervolgens veel moeilijker konden afvallen nadat we alles uiteraard weer aangekomen waren....
exact dat.

je denkt het allemaal te weten schmack, maar dat doe je niet anders had je niet zo ongelofelijk ongezond geleefd
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 12:59:44 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75479339
Mijn lunch heeft goed uitgepakt! 4 sneetjes volkoren, twee tomaatjes, een hardgekookt eitje en wat peper en zout. Vergezeld door twee kopjes magere melk...
pi_75479350
nom!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')