abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 09:02:53 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75472177
Ik vind deze wel toepasselijk

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75472296
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind deze wel toepasselijk

[ afbeelding ]
pi_75473189

Heel volwassen hoor.
Toch wat meer verwacht van jullie oudere mensen.
pi_75473232
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Geschmack het volgende:

Gaan we katten? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75473260
Enniewee.

Ik heb besloten dat ik het gewoon ga doen! Zwemmen dus! ! En misschien zelfs vanavond al. In het kader van niet lullen maar poetsen dan.

Wat is slim qua eten? Wij eten rond 6 uur en ik zal hopelijk rond 8-en in het water liggen dan. Eet ik nog wat daarna ofzo en zoja, wat? Als ik ga dus he. Op zich dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_75473336
Jarno gaat zwemmen nu moet je wel

Geen idee wat je daarna kan eten, ligt er ook maar net aan of je wel honger hebt.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 09:55:14 #232
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75473460
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Geschmack het volgende:

Heel volwassen hoor.
Ach kom.. je gaat hier als een olifant door een porceleinkast en dan verwacht je van ons wel dat we genuanceerd reageren? Vertel eens, waarom denk je dat je de wijsheid in pacht hebt? Ik vind het altijd wel aandoenlijk, zulk naief gedrag, tot het me de keel uit gaat hangen...
pi_75473635
Goed zo Jarno! Ik zou om zes uur gewoon eten idd, dan zwemmen en als je thuiskomt en honger hebt kan je altijd wat mage yoghurt met fruit eten bijv?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75474055
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ach kom.. je gaat hier als een olifant door een porceleinkast en dan verwacht je van ons wel dat we genuanceerd reageren? Vertel eens, waarom denk je dat je de wijsheid in pacht hebt? Ik vind het altijd wel aandoenlijk, zulk naief gedrag, tot het me de keel uit gaat hangen...
Vind je er op overreageren. Het is een discussie met daarin opinies.
Mijn opinie word aangevallen en die verdedig ik dan tot het maximale van mijn kunnen. Waaronder het geven van een overdreven voorbeeld en medisch bewezen feiten.

En dan zo volwassen om er een trol titel naar te smijten...

Mijn "wijsheid" is mijn "wijsheid". En die van jullie is die van jullie. Ik ga jullie niet lopen labelen als een trol omdat je een eigen opinie heb. En ik ga er vooral niet zo onvolwassen op lopen reageren. Iemand viel zelfs mijn grammatica fouten aan. Dat soort gedrag verwachte ik zeker niet rond deze leeftijdsgroep.
pi_75474147
Lijstje (planning)

O muesli met magere yoghurt
T 2 peren
L 2 roggebrood (30+ kaas/tomaat, philadelphia light naturel en verse bieslook), beker (mag)yoghurt
T bouillon
T magere yoghurt met fruit en havervlokken en een pietsie honing.
D salade van bietjes (in stukjes in de oven met olie, verse rozemarijn, balsamico en knoflook) met jonge blaadjes sla en geitenkaas met erbij wat stokbrood en boter
T gekookt eitje en augurken
T 1 glas rode wijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 10:31:00 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75474475
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Mijn opinie word aangevallen en die verdedig ik dan tot het maximale van mijn kunnen. Waaronder het geven van een overdreven voorbeeld en medisch bewezen feiten.
Waarom zo obsessief met overdreven voorbeelden komen? Het is toch logisch dat je daarmee mensen tegen je in het harnas jaagt, je maakt ze compleet belachelijk. Stel je posts een beetje tactisch op en probeer ook eens iets van een ander aan te nemen in plaats van krampachtig vast te houden aan je eigen denkbeelden. Ik weet dat het moeilijk is, maar het kan heel verhelderend zijn, heus...
quote:
Leeftijd heeft geen flikker met volwassen zijn te maken. En met jouw manier van reageren is het plaatje plakken echt heel verleidelijk... Die van mij was overigens pure humor
quote:
Mijn "wijsheid" is mijn "wijsheid". En die van jullie is die van jullie. Ik ga jullie niet lopen labelen als een trol omdat je een eigen opinie heb. En ik ga er vooral niet zo onvolwassen op lopen reageren. Iemand viel zelfs mijn grammatica fouten aan. Dat soort gedrag verwachte ik zeker niet rond deze leeftijdsgroep.
Je reageert heel onvolwassen, sterker nog, je reageert als een drammerige kleuter die het allemaal beter weet... Als jij je stofwisseling naar de mallemoer wilt helpen door deze leefwijze, prima, jouw probleem. Je hebt een aantal hele goede handreikingen gekregen, je hoeft er niets mee te doen, maar je hoeft ze ook niet totaal de grond in te boren.

Hier zitten een heleboel mensen die door schade en schande wijs zijn geworden. Het Jojo-effect is iets dat je echt niet wilt, geloof me! Je hebt die kilo's er niet in twee maanden aangevroten, waarom verwacht je dan wel dat het sli is ze in twee maanden kwijt te raken
  Boks-Chick donderdag 10 december 2009 @ 10:52:25 #237
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75475074
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:26 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Het hangt ervan af hoe je het opvat. Naar mijn eigen zeggen ben ik niet aan het trollen. Ik post niet om negatieve reacties uit te lokken, alles wat ik post is een poging om mijn argument te versterken. Het post over mijn rennen was een voorbeeld van de consequenties wat er kan gaan gebeuren. Maar als jullie het als een E-drama wil opvatten mij prima.

Jij met knie problemen ben het met me oneens dat overgewicht invloed heeft bij sporten zoals hardlopen en boksen?
Ik zal nooit zeggen dat het geen invloed heeft, maar de key is hier: MET VERSTAND EN MET MATE!!!
wat de hele boel je hier duidleijk probeert te maken.
Als jij bent gaan hardlopen voor het eerst, en je knieen zijn helemaal verrot gelijk, ben je NIET MET MATE begonnen. Belangrijke opmerking die ook gemaakt werd was dat je uitprobeert wat kan. Ergo, zodra iets pijn gaat doen, direct stoppen natuurlijk, en niet doorrennen en hier ff komen melden dat je knieen nu verrot zijn

Verder: mijn knieprobleem zit puur in het bewegingsapparaat, niet in belasting. Ik kan niet boksen omdat ik een draai niet kan maken. Ik kan echter wel hardlopen, wat ik dus ook (in acht name van mijn longhandicap) gewoon doe. En dan ben ik dus 30kg te zwaar voor het mooie, 20kg te zwaar voor waar ik naar streef.

Je trollt en zuigt, zo komt dat in ieder geval over want: je legt dingen in extreme neer en zegt dat wij hier allemaal verkeerd bezig zijn. ja jij ja, want jij zegt: ik doe het zo en dat is het beste, wat jullie doen is niet nodig of onzinnig! Waarop men hier dus reageert met: nou, daar ben ik het niet mee eens want zus en me zo. En dat jij je dan aangevallen voelt en wederom in extreme reageert, en dan wij weer enz helpt de hele discussie niet.

UItgepraat met je
lolwut
pi_75475439
Dit uit de hand gelopen discussie gaat over het hardlopen met overgewicht niet mijn eetpatroon. Die discussie is al lang verlopen. Mensen hebben zich het erbij stilgelegd dat dit gewoon is hoe ik eet momenteel en ik heb me er bij stilgelegd bij wat zij ervan vinden. Alhoewel er wel meerdere malen pogingen is gedaan om het te gebruiken om mijn opinie over bewegen met overgewicht te discrediteren.

http://www.weightlossforall.com/lose-weight-jogging.htm
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:04:45 #239
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75475470
Tot nu toe:
Ontbijt - twee sneetje bruin met blueband en cervelaat ertussen, mok koffie met wat halvamel
Tussendoor - banaan en halve appel, 75cl water
Nog op de planning:
Lunch: 4 sneetje bruin met beleg (geen idee wat, want doe zelf de inkoop niet), kop magere melk
Tussendoor: Misschien een stukje vlaai, maar alleen alsie echt lekker is, thee en water
Diner: wortelstamp met een rundervink
Sport: Volleybaltraining
pi_75475476
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef Geschmack het volgende:

[..]

ik weet niet welk doel je precies probeert te behalen hier, maar stop met dit gedrag.
we hebben eerder iemand gehad die de reeks steeds kwam verstieren door eigenwijs op eigen standpunten te hameren, dat werkt niet. daar heeft niemand behoefte aan.
post gezellig mee naar de insteek van dit topic, of post niet.
just a head's up
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75475503
Ik zit echt nog viesvol (zo noem ik dat altijd) van het etentje gisteren dus ik ben nog niet veel verder gekomen dan een ei en een yoghurtje. .
pi_75475573
wat had je gegeten dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475592
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:52 schreef BrandX het volgende:

[..]

zegt dat wij hier allemaal verkeerd bezig zijn. ja jij ja, want jij zegt: ik doe het zo en dat is het beste, wat jullie doen is niet nodig of onzinnig! Waarop men hier dus reageert met: nou, daar ben ik het niet mee eens want zus en me zo. En dat jij je dan aangevallen voelt en wederom in extreme reageert, en dan wij weer enz helpt de hele discussie niet.

UItgepraat met je
Ik zou graag een quote willen waar ik zeg dat jullie verkeerd bezig zijn. Ik heb nooit beweert dat mijn manier het beste is. Ik heb Sonja wel aangeprezen en verdedigt, maar nooit beweert dat zij de beste is en dat jullie fout bezig zijn. En bovendien staat mijn huidige eetpatroon los van haar dieet. Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik haar dieet heb gevolgd. Naar mijn gevoel zijn jullie hier degene die jullie aangevallen voelen terwijl geen van mijn posts voor de trol label die intentie achter ze had.
pi_75475655
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:08 schreef DarkElf het volgende:
wat had je gegeten dan?
Carpaccio (met veeeeel salade, beetje teveel naar mijn smaak), tournedos (je kon kiezen uit rood vlees, rood vlees of rood vlees!) en een mixed toetje (bolletje choco ijs, mini brownie, etc).

En nee, afvaltechnisch gezien was het GEEN goede avond. I know. .
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 december 2009 @ 11:13:02 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75475670
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:08 schreef DarkElf het volgende:
wat had je gegeten dan?
Wil ik ook weten (komt de bourgondier weer boven drijven )

Ik ga morgen klassieken oftewel eten in het klassiek restaurant van de Hoge Hotelschool Maastricht. Gezellig met mijn lief, twee oudklasgenootjes van daar en hun partners.
pi_75475681
mmm rood vlees

nou ja op t toetje na is er niets mis mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475683
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef Geschmack het volgende:
Dit uit de hand gelopen discussie gaat over het hardlopen met overgewicht niet mijn eetpatroon. Die discussie is al lang verlopen. Mensen hebben zich het erbij stilgelegd dat dit gewoon is hoe ik eet momenteel en ik heb me er bij stilgelegd bij wat zij ervan vinden. Alhoewel er wel meerdere malen pogingen is gedaan om het te gebruiken om mijn opinie over bewegen met overgewicht te discrediteren.

http://www.weightlossforall.com/lose-weight-jogging.htm
daty is precies wat ik deed. ik vind het buitengewoon irritant als iemand denkt de wijsheid in pacht te hebben terwijl ze overduidelijk dom bezig zijn met andere onderdelen van afvallen. jij weet het NIET beter dan wij allemaal, kijk alleen al naar hoe je eet... hoe kun je ons nu afserveren met een "ne ehoor de experts zeggen het, dus heb ik gelijk" terwijl je zelf alle gedegen advies in de wind slaat??

daarom probeerde ik jou je zwart-wit visie op hardlopen te laten nuanceren. punt. ja, hardlopen is een zware belasting voor mensen met overgewicht. maar voor sommige mensen kan het WEL. (herhaling van mijn punt ga ik niet nog eens doen)
Kwak
pi_75475706
ik krijg morgen een eter, de allervervelendste eter die ik ken. T lust niets! heel vervelend als je zo van koken houdt als ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75475716
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik weet niet welk doel je precies probeert te behalen hier, maar stop met dit gedrag.
we hebben eerder iemand gehad die de reeks steeds kwam verstieren door eigenwijs op eigen standpunten te hameren, dat werkt niet. daar heeft niemand behoefte aan.
post gezellig mee naar de insteek van dit topic, of post niet.
just a head's up
Dat probeer ik. Maar mensen vatten het verkeerd op en als ik het dan probeer te verhelderen reageren ze er nog feller op. Kennelijk iets te doen met mijn eetpatroon. Die zie ik hier iets te veel terug komen. Geen idee of er psychologische factoren een rol speelt en ze denken dat ik iets heel ernstigs heb tegen overgewicht of dat ik me gewoon niet goed genoeg kan "expressen(sorry Nederlandse woord hiervoor kwijt)" in het schriftelijk Nederlands.
pi_75475725
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef DarkElf het volgende:
mmm rood vlees

nou ja op t toetje na is er niets mis mee
Uiteraard ging eea gepaard met frietjes en dergelijke. Oh en ik heb 1 pilsje op, verder cola light.

*braaf*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')