Dus ik kan nog even langs de snackbar?!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar meer beweging = meer eten J.!
Ja, als je het vergelijkt met wat ik at voordat ik op mijn eten ging letten, valt het heel erg mee. Vandaag gaan we weer voor gezond!quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:44 schreef Jojogirl het volgende:
Je lijstje valt toch nog wel mee Burdie. Niet allemaal even gezond, maar qua calorien valt het denk ik nog best mee.
Kom je klieren of heb je ook nog iets nuttigs toe te voegen?quote:
Damn, ruigquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren na de training netjes thee gedronken, tot ze me gingen uitlachenToen ben ik overgestapt op spa blauw met een rietje
Alcohol is bij mij ook wel een struikelblokquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kom je klieren of heb je ook nog iets nuttigs toe te voegen?
Ik heb gisteren na de training netjes thee gedronken, tot ze me gingen uitlachenToen ben ik overgestapt op spa blauw met een rietje
Ik ben zoooo stoerquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Damn, ruig![]()
![]()
Woensdag voor het eerst van mijn leven een buikspierkwartier gedaan...pfff, voel hem nu pas
Ik heb precies hetzelfde... En ik vind het gewoon lekker, mij hoef je geen cola voor te zetten, dat doet me helemaal niks. Ik drink verder eigenlijk alleen water, thee en koffie. En als ik bob ben, dan wil ik nog wel eens een bitter lemon of een rivella drinkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alcohol is bij mij ook wel een struikelblokNiet dat ik neig naar alcoholisme (denk ik
), maar het hoort voor mij wel echt bij gezelligheid.
Vet hip, ik ontzettend onder de indruk... mag ik je virtuaal aanraken????quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben zoooo stoerIs ook wel verstandiger hoor, want ik moet ook nog met auto naar huis altijd
Buikspierkwartier... Ik weet niet of ze dat op andere sportscholen dan waar ik zit gebruiken als term, maareh, waar sport jij?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Damn, ruig![]()
![]()
Woensdag voor het eerst van mijn leven een buikspierkwartier gedaan...pfff, voel hem nu pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |