1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
de lezers wel, maar ik ben nog een beetje huiverig voor jequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat de lezers dat aan kunnen?
ik hoop het voor mezelf, napoleon houd niet van koudquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:25 schreef Nonneke het volgende:
ik hoop voor mn hondjes dat de sneeuw volgende week met bakken uit de hemel komt
![]()
Dit jaar toch echt maar eens een slee kopen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoop het voor mezelf, napoleon houd niet van koud
dat heb ik dus niet ik heb een 1kamerappartement met een aparte badkamer met toilet erinquote:Op woensdag 9 december 2009 00:05 schreef trovey het volgende:
In de WC zetten...daar staan bij ij ook dingen waar de katten tijdelijk niet bij mogen komen. Moet je natuurlijk wel een apart toilet hebben
. Hoe vinden jullie trouwens mijn aangepaste avatar. Ik heb al even wat sneeuw geregeld
Dat is hier altijd het begin van het einde...maar positief...het is wellicht een aanwijzing wat er in zitquote:Op woensdag 9 december 2009 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ik dus niet ik heb een 1kamerappartement met een aparte badkamer met toilet erindus ik hoop dat de katten de doos met rust laten, vanmiddag zat Rosa aan de doos te likken
![]()
ik had wel iets leuks of lekkers voor de poezels op mn lijstje gezetquote:Op woensdag 9 december 2009 00:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is hier altijd het begin van het einde...maar positief...het is wellicht een aanwijzing wat er in zit
Mensen en hun reukvermogen....hou maar op dat gaat je nooit lukken om een kat te verslaanquote:Op woensdag 9 december 2009 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had wel iets leuks of lekkers voor de poezels op mn lijstje gezetmaar ik rook zelf niks aan de doos:D
Bamba, even voor jou, je gaat nu insuline spuiten?quote:
Jij moet nu door tot morgenochtend?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Note to self: eerder beginnen met leren voor een tentamen
Ik ben echt een van de laatste...quote:Op woensdag 9 december 2009 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna alle SS pakjes zijn binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!![]()
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy (pakje ontvangen )
- Goodbye
- Cat22 -- (pakje ontvangen)
- Morretje -- (pakje ontvangen)
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske -- (pakje ontvangen)
- Ingetje79 -- pakje ontvangen
- nokwanda -- (pakje ontvangen)
- ferrari_rood
- Maes -- (pakje ontvangen)
- JJH
- Pagan -- (pakje ontvangen)
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori -- (pakje ontvangen)
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki -- (pakje ontvangen)
- draculettetje -- (pakje ontvangen)
- Nonneke
- MrSubtle -- (pakje ontvangen)
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief -- (pakje ontvangen)
- MissBliss -- (pakje ontvangen)
Troost je...ik heb dit hier te laat ontdekt en ontvang helemaal nietsquote:
Lest Best zeggen ze toch altijd?quote:
Dat is dan wel weer zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
onze troost is dat we minder lang watertandend naar het pakje hoeven te kijken
Ah kijk aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
jawel, was alleen bezoek, dus ik was even afgeleid
quote:
Zal ook tijd worden dat ze er wat aan doenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:49 schreef JJH het volgende:
Bij mij achter.
http://www.swz.nl/mn/89/p(...)_16-9_550x309px.flv/
Wil ik ook wonen!
Ze zijn er al een poos mee bezig hoor, maar dat filmpje had ik nog niet eerder bekeken.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal ook tijd worden dat ze er wat aan doen
Kijk eens naar onze avatarsquote:Op woensdag 9 december 2009 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zijn er al een poos mee bezig hoor, maar dat filmpje had ik nog niet eerder bekeken.
En sneeuw? waar?
Ik las net dit.
Oh fijnquote:
zal ik het nog meemaken, sneeuw op de straten hier...quote:Op woensdag 9 december 2009 02:12 schreef JJH het volgende:
Van mij mag het best sneeuwen, als ik dan maar niet voor mijn werk de weg op hoef.
Prive is sneeuw wel leuk, lege parkeerplaatsen ftw!
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zal ik het nog meemaken, sneeuw op de straten hier...![]()
toen ik 12 was ofzo, laatste keer echt sneeuw gehad hier
maassluis, als ik net de stad uit ben die ik de duinen praktisch al dus lekker zeeklimaatje hieroquote:Op woensdag 9 december 2009 02:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Wij hebben hier vorig jaar nog sneeuw gehad, en door de kou toendertijd bleef ie nog een week ofzo liggen ook.
En een jaar of 5 (?) geleden is er nog 25cm gevallen, heb daar zelfs nog ergens foto's van.
Magnificent!
Dan moet je ook gewoon lekker in het binnenland gaan wonen.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maassluis, als ik net de stad uit ben die ik de duinen praktisch al dus lekker zeeklimaatje hiero![]()
soms valt er hier een of twee keer sneeuw in de winter, maar niet meer van een centimeter natte drap krijgen we hier niet meer
way ahead of ya, trek minstens 100 kilometer oostwaards als ik de gelegenheid krijgquote:Op woensdag 9 december 2009 02:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon lekker in het binnenland gaan wonen.
Brrrrrrrrquote:Op woensdag 9 december 2009 02:31 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Sasha nadat ze in de sneeuw heeft gelopen
jij zet je bril af als je hond de sneeuw in gaat?quote:Op woensdag 9 december 2009 02:31 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Sasha nadat ze in de sneeuw heeft gelopen
puur het feit dat woningen iets goedkoper zijn dan in de randstad, meer ruimtequote:
Dan krijg ik dit beeld niet, meer het volgendequote:Op woensdag 9 december 2009 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij zet je bril af als je hond de sneeuw in gaat?
Je bent welkom hierquote:Op woensdag 9 december 2009 02:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
puur het feit dat woningen iets goedkoper zijn dan in de randstad, meer ruimte
over het algemeen aardigere mensen
ghehehe, en ik vergeet de mooiere omgeving, mijn stad is omsingeld door kassen en olierafinaderijenquote:Op woensdag 9 december 2009 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent welkom hier....trouwens mijn kennis uit het Westen zegt precies het tegenovergestelde over de mensen
Dan zit je hier beter...ik zit ideaal...zo de binnenstad in(desnoods lopend) en zo in de velden en als ik de goede kant oploop tussen de schapen en de koeienquote:Op woensdag 9 december 2009 02:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, en ik vergeet de mooiere omgeving, mijn stad is omsingeld door kassen en olierafinaderijen
als er in pernis een veiligheidsklep vliegt zitten we hier met de stank van verbrand rubber ofzo
En als je de verkeerde kant oploopt verdwijn je langzaam in de IJssel.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zit je hier beter...ik zit ideaal...zo de binnenstad in(desnoods lopend) en zo in de velden en als ik de goede kant oploop tussen de schapen en de koeien, lekker veel groen om me heen...
Dan moet ik vanaf de Wipstrik een behoorlijk eind lopenquote:Op woensdag 9 december 2009 02:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je de verkeerde kant oploopt verdwijn je langzaam in de IJssel.
Ik heb jaren bij Alphen a/d Rijn in de buurt gewoont, en zou ook niet meer terug willen. Behalve Amsterdam. Dat vind ik ook een heerlijke stad.
quote:Op woensdag 9 december 2009 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
spammert -> goedkoop internet -> grapje ....-> profit!![]()
holy crap het is al later dan ik dachtquote:Op woensdag 9 december 2009 03:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga even de douche in.
quote:Op woensdag 9 december 2009 03:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga even de douche in.
Heb ik ook. Het "opeens" half vier geweest....quote:Op woensdag 9 december 2009 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
holy crap het is al later dan ik dacht
A-E valt nergens onder, die is gewoon gekquote:Op woensdag 9 december 2009 03:37 schreef trovey het volgende:
[..]
...tja waar val jij onder
.....voor ons de nachtploeg...voor jezelf de eerste van de ochtendploeg
Ze heeft gewoon een eigen status hierquote:Op woensdag 9 december 2009 03:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A-E valt nergens onder, die is gewoon gek![]()
Ik stop er, denk ik, ook eens mee. Werk ze Alter Ego, en slaap ze Zwabber en JJH en wie er nog is.....quote:Op woensdag 9 december 2009 03:56 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, om negen uur weer op, toedeledokie
Dan heb je nog precies 5 uur slaap.quote:Op woensdag 9 december 2009 03:56 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, om negen uur weer op, toedeledokie
Ik weet nog niet precies hoe het schema gaat werken. Heb om 11 uur een afspraak met de diabetesverpleegkundige, dus dan zal ik meer horen. We beginnen met de langwerkende vandaag om de hoogste top er al af te halen, ik zit continue boven de 20 namelijk. En dan gaat ze volgende week kijken of dat al voldoende is, of dat de kortwerkende insuline er bij gaan komen. Ik hoop het eigenlijk wel, want dan ben ik idd ook van die pillen af!quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Bamba, even voor jou, je gaat nu insuline spuiten?
Moet je er nog tabletten bij?
Hoe en wat ga je spuiten, vast schema, 2 x per dag en 's nachts?
Of voor elke maaltijd snelwerkende? en dan 3 x per dag en dan alleen langzame voor de nacht?
Ik moet je zeggen, het duurt even, maar dan ga je je veel beter voelen.
Ik ben zo blij dat ik die k*t pillen niet meer hoef te slikken.
Ik spuit nu voor elke maaltijd en dat is enorm flexibel.
Als je dat 1 x goed aanvoelt...man, scheelt echt de wereld.
En vooral veel zelfcontrole doen, dan leer je het echt goed inschatten.
Heb je een endocriniloog waarmee je een beetje door één deur kan? Dat scheelt ook de wereld.
Succes meissie!!!!!
Waar linkje??quote:Op woensdag 9 december 2009 03:05
schreef trovey het volgende:
De lolbroek van gisteren is terug...even een melding maken.
quote:
sterkte bij de tandarts!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet zo naar de tandarts en dan de bakamer schilderen (het laatste
).
Moge btw
Hmmm de tandarts is minder idd..Is het voor controle? Ik moet eerst om 11 uur naar de diabetesverpleegkundige en daarna ga ik m'n lens ophalen. En dan is het kerstboom time!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet zo naar de tandarts en dan de bakamer schilderen (het laatste
).
Moge btw
quote:
Zolang hij geen röntgenfoto's maakt is dat normaal geen probleemquote:Op woensdag 9 december 2009 08:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hmmm de tandarts is minder idd..Is het voor controle? Ik moet eerst om 11 uur naar de diabetesverpleegkundige en daarna ga ik m'n lens ophalen. En dan is het kerstboom time!
Hoezo zijn röntgenfoto's een probleem dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Zolang hij geen röntgenfoto's maakt is dat normaal geen probleem
Controle idd.
Succes Bamba! Hoe is jouw suikerziekte begonnen? Zomaaar of heeft het n oorzaak?
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoezo zijn röntgenfoto's een probleem dan?
Mijn suikerziekte is gedeeltelijk erfelijk belast. Mijn vader heeft het ook en ook overgewicht speelt mee natuurlijk..
Thanks Nieslief!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef nieslief het volgende:
Oeh MI-tje naar de tandarts succes... en Bamba naar de verpleegkundige ook succes..
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Thanks Nieslief!
'Röntgenfoto's showen mijn gaatjes, je ziet ze bij mij met het blote oog niet.
Balen Bamba! Maar als je je eigen prikset hebt enz. is het heel goed te doen (zie ik dan bij familie).
heb je goed geslapen? Of bedoel je dat nietquote:Op woensdag 9 december 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan eindelijk weer goedemorgen zeggen!
Ik moest echt ff heel hard nadenken maar volgens mij is dat morgen alweer 4 weken, en probleemloosquote:Op woensdag 9 december 2009 08:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
heb je goed geslapen? Of bedoel je dat niet. Hoe gaat het met het niet-roken?
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh hoe staat het met je punnik-werkje voor m'n poes?
Oke, ik vond ook al dat je er minder was, maar had gemist waaromquote:Op woensdag 9 december 2009 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest echt ff heel hard nadenken maar volgens mij is dat morgen alweer 4 weken, en probleemloos![]()
Vorige keer had ik zo een tellertje op mn pc staan, was ik dr veel meer mee bezig, nu ben ik dr helemaal niet mee bezigMoet alleen ff zien of ik mn begindag nog kan achterhalen, das wel leuk om ergens op te schrijven mss...
Maar ik kan weer goedemorgen zeggen omdat ik na meer dan een week mn pc weer terug heb op mijn werk![]()
![]()
( ik sta ook meteen weer in de daglijsten)
quote:Ten months, two days, 11 hours, 20 minutes and 37 seconds. 6109 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.264,02. Life saved: 3 weeks, 5 hours, 5 minutes.
Ik heb er nog nooit eentje gehadquote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef JJH het volgende:
Mogguh.
Tandartsen zijn kut. Meestal valt het wel mee, maar de laatste keer had ik er 4 (4 !!!)
Ook dankzij die fijne röntgenfoto's.
Ja als ik ff doorgezet had toen Frits dood ging was ik in februari alweer een jaar gestoptquote:Op woensdag 9 december 2009 09:10 schreef JJH het volgende:
Ik heb wel een stoppen met roken metertje.
[..]
Tsssssssss, alsof mijn poes ooit al es plezier aan jou beleefd heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh hoe staat het met je punnik-werkje voor m'n poes?
Jij hebt toch alleen hondjes?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssssssss, alsof mijn poes ooit al es plezier aan jou beleefd heeft
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eentje gehad
Hey Grey s.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Mogguh! Hoe was het gister?
Heeeel vet, echt supergoeie live-band, die zangeres kan zingenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Mogguh! Hoe was het gister?
Volgens mij is er nog geen tijd afgesproken, maar ik kan me vergissenquote:Op woensdag 9 december 2009 06:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of iemand al een reactie op mijn vraag gegeven had. Vandaar nog maar een keer.
Hoelaat gaan jullie naar DTH? ik kan misschien wel mee maar niet mee eten ik krijg zelf eters.
De croysehoeve is trouwens mwah. Ik vond het eten er niet echt geweldig maar ook niet slecht.
Dan ga je toch iets langer wandelen?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
0 gaatjesnu even Whoopie wandelen en weer schilderen (ben schildermoe
).
Alsof Mr dat niet door heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 09:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ga je toch iets langer wandelen?
Is dat stukje wat je nog moet echt het laatste beetje? Of alleen het laatste beetje van de badkamer?
Ja de grote zaal van 013.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:Tilburg is echt niks he!
Was het in 013?
Dat is nog wel een leuke zaal, voor Tilburgse begrippen dan he
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alsof Mr dat niet door heeft
De badkamer is de laatste ruimte die ik moet schilderen.
Verder is de schilder het haasje
Nee zover waren we nog helemaal niet hoor, met een tijdquote:Op woensdag 9 december 2009 06:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of iemand al een reactie op mijn vraag gegeven had. Vandaar nog maar een keer.
Hoelaat gaan jullie naar DTH? ik kan misschien wel mee maar niet mee eten ik krijg zelf eters.
De croysehoeve is trouwens mwah. Ik vond het eten er niet echt geweldig maar ook niet slecht.
Hahahaha nee maar ik wil de 20ste verhuizen dus moet ik er ook wat voor doenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is je Mr zo een slavendrijver dan????????
Mij zou het schilderen na 1 dag al mn neus uitgekomen zijn, dus ik doe t je niet na
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de grote zaal van 013.
Ik heb gewoon even lang in Tilburg zelf rondgereden op zoek naar de ingang van een fuckin parkeergarage als het duurde om van R'dam naar Tilburg te rijdenOveral wegwerkzaamheden in de stad, dingen afgezet, éénrichtingsverkeer, en je had dus werkelijk een tweedeling tussen het centrum, en je kon maar op paar punten 'switchen', wij stonden aan de ene kant van de parkeergarage, en de ingang was aan de andere kant, was gewoon kilometers omrijden voor een stuk van hemelsbreed 250m ofzo
![]()
En die pauper TomTom stuurde me dus naar de verkeerde kant van die kut parkeergarage
Dat had ik dus laatst op een vrijdagavond in Utrecht. Oh joy!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de grote zaal van 013.
Ik heb gewoon even lang in Tilburg zelf rondgereden op zoek naar de ingang van een fuckin parkeergarage als het duurde om van R'dam naar Tilburg te rijdenOveral wegwerkzaamheden in de stad, dingen afgezet, éénrichtingsverkeer, en je had dus werkelijk een tweedeling tussen het centrum, en je kon maar op paar punten 'switchen', wij stonden aan de ene kant van de parkeergarage, en de ingang was aan de andere kant, was gewoon kilometers omrijden voor een stuk van hemelsbreed 250m ofzo
![]()
En die pauper TomTom stuurde me dus naar de verkeerde kant van die kut parkeergarage
quote:
Ja kan me voorstellen als je dat niet weet te vinden het daar ook kut rijden is, was neem ik aan ook nog voor de tijd van parkeergarage schouwburgplein dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hebben wij daar ook es gehad, en we waren al maar net op tijd voor het concert , kut is dat he!
Nou moet ik zeggen dat we voor de tijd van de TomTom ( ja , ik ben oud, I know ) in Rotterdam es heeeeeeeelemaal verdwaald zijn op zoek naar Nighttown, dat was ook echt een crime om daar te komen
Gelukkig was er geen file toen we eenmaal parkeergarage hadden gevonden, en onderweg naar Tilburg ook lekker kunnen doorrijden, maar ín Tilburg was het echt ellende en zelfs de TomTom snapte het niet meer, of stuurde je dan een straatje in wat ondertussen was afgesloten of tijdelijk eenrichtingsverkeer was ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik dus laatst op een vrijdagavond in Utrecht. Oh joy!
Alles eenrichtingsverkeer en wegwerkzaamheden en uiteindelijk in de file voor de parkeergarage waar je ook nooit meer uit kwam, mocht je toch besluiten ergens anders te willen parkeren
Maar goed, uiteindelijk hebbie het naar je zin gehad gister en daar gaat het kom toch?
Dag Zwabbermansquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen als je dat niet weet te vinden het daar ook kut rijden is, was neem ik aan ook nog voor de tijd van parkeergarage schouwburgplein dan?![]()
[..]
Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alsof Mr dat niet door heeft
De badkamer is de laatste ruimte die ik moet schilderen.
Verder is de schilder het haasje
MOGGUUUUH MORRIEquote:Op woensdag 9 december 2009 10:05 schreef Morretje het volgende:Goedemorgen
![]()
laptop is nog steeds dood
![]()
Ben nu op Ravages mac, maar das wel ff wennen..![]()
Hebt ik nog wat gemist gisteravond? Zag nog net in dit topic Ing's pakje langskomen!
Je stopt een windows installatie CD erin en je boot daar vanaf.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh mor dat is balen.
Mijn laptop kan ook elk moment overlijden denk ik, maar hijs ook al 4 jaar oud nu en wordt heel intensief gebruikt.
Ik zou willen dat ik wist hoe ik m es helemaal leeg kan maken en opnieuw kan installeren, maar een nieuwe kopen doet minder pijn denk ik
We komen er welquote:Op woensdag 9 december 2009 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb idd wel ook alles op een externe HDD staan.
Maar ik durf echt niet zelf alles te installen en booten en weet ik veel wat.
Dan punnick ik nog liever iets voor Loveless zn poes
Nou als jij nou iets leuks voor mijn poes naait, dan naai ik...quote:Op woensdag 9 december 2009 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, als je me nou gevraagd had om iets leuks te naaien voor de poesch, DAT kan ik wel dan was ik al lang klaar geweest
Ja dan naai jij mn laptop zekerquote:Op woensdag 9 december 2009 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als jij nou iets leuks voor mijn poes naait, dan naai ik...
oh, die backups...quote:Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef Morretje het volgende:
@ Ll Hij doet heulemaal niets meer. Batterij er uitgehad, er weer in, van het stroom en weer eraan, geen verschil. Ging gisteren ff plassen, dus klapte em dicht en toen ik terugkwam was het schermlicht uit. Met een lampje erbij kon ik nml nog wel de vensters zien en ertussen wisselen. Hij wilde vervolgens niet afsluiten, dus uit nood maar de batterij er uitgehaald en sindsdien issie kassiewijle.
Heb natuurlijk ook geen backup van bestanden of foto's, dus Ravage heeft een mooi kerstvakantieklusje..
Oh heerlijk! Lekker rustig aan doen dan nu he!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:21 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh!
Ik heb echt als een blok geslapen... van 11 gisteravond tot 9 vanochtend![]()
![]()
![]()
Oftewel; leve de pammetjes![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag lekker een dagje vrij!
goedemorgen!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, die backups...Daar moet ik echt beter op gaan letten, heb wel genoeg externe ruimte maar doe er gewoon weinig mee dus als ie ooit klapt...
![]()
mijn nicht had alle foto's op een laptop staan, laptop gejat... Hele eerste jaar foto's van het jongste kind weg...
Ik heb die harde schijf dus ook wel, maar de laatste backup is eeeeh... al even geleden...quote:Op woensdag 9 december 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt kut ja!
Ik heb een mega externe schijf, en dan staan alle toffe foto's ook nog online, dus zelfs in geval van brand of zo heb ik de hoogtepunten nog wel online staan
Het gaat, met ups en downs.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:21 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen bb![]()
Hoe is het bij jou? Trek je het nog allemaal een beetje?
oh nee, dat lijkt me inderdaad heel erg om kwijt te raken... misschien ook online gaan bewaren? zoals oh-oh zegt; dan is zelfs bij brand (of diefstalquote:Op woensdag 9 december 2009 10:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het gaat, met ups en downs.
Jij hebt pech geloof ik?Naar is dat! Ik heb laatst ook zoiets gehad. Heb meteen geprobeerd om nog data te recoveren, wat deels gelukt is. Heb nu 2x externe HDD, 1x 1 TB en 1x 1,5 TB omdat ik niet risico wil lopen om trouwfoto's etc te verliezen. Zeker nu niet aangezien dat zo'n beetje enige foto's zijn waar ik mijn schoonmoeder nog bij heb staan.
Oeh klinkt als dood moederbordje of powercircuit ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef Morretje het volgende:
@ Ll Hij doet heulemaal niets meer. Batterij er uitgehad, er weer in, van het stroom en weer eraan, geen verschil. Ging gisteren ff plassen, dus klapte em dicht en toen ik terugkwam was het schermlicht uit. Met een lampje erbij kon ik nml nog wel de vensters zien en ertussen wisselen. Hij wilde vervolgens niet afsluiten, dus uit nood maar de batterij er uitgehaald en sindsdien issie kassiewijle.
Heb natuurlijk ook geen backup van bestanden of foto's, dus Ravage heeft een mooi kerstvakantieklusje..
Uiteraard. What else?quote:
automatische backup laten draaien snachtsquote:Op woensdag 9 december 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, die backups...Daar moet ik echt beter op gaan letten, heb wel genoeg externe ruimte maar doe er gewoon weinig mee dus als ie ooit klapt...
![]()
mijn nicht had alle foto's op een laptop staan, laptop gejat... Hele eerste jaar foto's van het jongste kind weg...
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Gevonden!
SC [322] met rookworst en Snickers
SC [322] met rookworst en Snickers
11 november ongeveer dus... bijna een maand!!!
Jazekersquote:Op woensdag 9 december 2009 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Lekker rustig aan doen dan nu he!![]()
Het ligt er net aan hoe het loopt.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef tombolafan het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met de nachtploeg?![]()
Normaal gooien ze ruim een topic vol gedurende de nacht!
11-11. Gekkendag.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wauw, thnx voor het zoeken!
11-11 is natuurlijk ook wel heel makkelijk te onthouden, maar ik schrijf het toch maar even op
daarom dat ik dus backuo, daar neer zet, volgende keer dat ik kom de andere schijf meeneem, en de eerste weer mee naar huisquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
online bewaren bij dingen als photobucket oid heeft zeker ook zn nadelen, niks is gegarandeerd, als morgen de eigenaar er geen zin meer in heeft of failliet gaat is gewoon zonder waarschuwing al je data weg. En dan hebben we het nog niet eens over de bescherming ervan en hoe makkelijk anderen wellicht erbij kunnen.
Het blijft altijd lastig, backups draaien is wel handig voor hardware-matige defecten aan bv. harde schijven (een gemiddelde HD heeft nu eenmaal 10.000 uur MTBF), maar is voor brand weer niet nuttig.
Een harde schijf ergens anders bewaren is dan weer een oplossing, maar als je daar jaaaaren geen spanning op zet en 'm ergens in een doos bij ouders oid legt is hij naar verloop van tijd ook gewoon leeg.
Optische media als CD/DVD/Bluray is dan weer wat bestendiger, maar weer beperkt in opslagcapaciteit.
Flashmedia als USB-drives e.d. worden steeds groter qua capaciteit, maar zijn ook weer makkelijk te verliezen / jatten, en raken volgens mij na verloop van tijd ook leeg / corrupt of krijgen last van bv. storing door magnetische voorwerpen oid
Plan, heb nu wel een kopie van meest belangrijke op een usb stick, maar die dingen zijn ook niet echt betrouwbaar en langlevendquote:Op woensdag 9 december 2009 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee, dat lijkt me inderdaad heel erg om kwijt te raken... misschien ook online gaan bewaren? zoals oh-oh zegt; dan is zelfs bij brand (of diefstal) alles nog te vinden...
Ik maak idd altijd eens in de zoveel tijd backups dmv een DVD'tje, daar brand ik dan belangrijke dingen zoals foto's en spullen van school opquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
online bewaren bij dingen als photobucket oid heeft zeker ook zn nadelen, niks is gegarandeerd, als morgen de eigenaar er geen zin meer in heeft of failliet gaat is gewoon zonder waarschuwing al je data weg. En dan hebben we het nog niet eens over de bescherming ervan en hoe makkelijk anderen wellicht erbij kunnen.
Het blijft altijd lastig, backups draaien is wel handig voor hardware-matige defecten aan bv. harde schijven (een gemiddelde HD heeft nu eenmaal 10.000 uur MTBF), maar is voor brand weer niet nuttig.
Een harde schijf ergens anders bewaren is dan weer een oplossing, maar als je daar jaaaaren geen spanning op zet en 'm ergens in een doos bij ouders oid legt is hij naar verloop van tijd ook gewoon leeg.
Optische media als CD/DVD/Bluray is dan weer wat bestendiger, maar weer beperkt in opslagcapaciteit.
Flashmedia als USB-drives e.d. worden steeds groter qua capaciteit, maar zijn ook weer makkelijk te verliezen / jatten, en raken volgens mij na verloop van tijd ook leeg / corrupt of krijgen last van bv. storing door magnetische voorwerpen oid
oeh dat zou idd wel tof zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Het mooiste zou natuurlijk zijn op 2 aparte fysieke locaties een volledig redundant systeem wat iedere 2 uur gesync'ed word met elkaar dmv een gigabit-verbindingetje, dan heb je nooit meer dataloss dan van de laatste 2 uur in het slechtste geval en kan je zo op je 'andere' systeem verder als de ene uitvalt.
Maarja, dat kost een paar lieve duiten
Yup, werkt imho voor de gewone thuisgebruiker nog het beste. Ik heb het meeste op een externe schijf, maar zou ook wat vaker gewoon ff dvd's moeten bakken en die bij m'n ouders moeten leggen ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik maak idd altijd eens in de zoveel tijd backups dmv een DVD'tje, daar brand ik dan belangrijke dingen zoals foto's en spullen van school op
Ja preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yup, werkt imho voor de gewone thuisgebruiker nog het beste. Ik heb het meeste op een externe schijf, maar zou ook wat vaker gewoon ff dvd's moeten bakken en die bij m'n ouders moeten leggen ofzo.
@ Work hebben we in Limburg (geloof ik) een heel leeg kantoorpand![]()
Een soort ghosttown, geheel ingericht, maar er werkt niemand. Is voor select groepje klanten die heeeeeel veeeeeel geld betalen om in geval van brand of rampen daar meteen binnen 4 uur aan de slag te kunnen, er worden dus ook van hun systemen iedere paar uur backups gemaakt die daar zo live gezet kunnen worden wanneer nodig
Je hebt van die NAS (network attached storage, externe HD's die je op je netwerk aansluit, niet op je PC) die tot bepaalde temperaturen nog je data beschermen geloof ik. Maar die zijn ook laaiend duurquote:Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies
Eigenlijk zou je ze idd ergens anders moeten leggen dan, of in een kluis die alles beschermd in het geval van brand ofzo.
Haha, cool!
Ik ben ooit begonnen met dvd's met backups van foto's... en toen was ik het al heeeeeeeel snel zat omdat ik er zoveel moest hebben...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef bigbird het volgende:
Ik ga ook nog maar eens goed nadenken over juiste manier van backups maken... Ben nu al zo vaak data kwijt geraakt dat ik het wel zat ben![]()
Heb vandaag weer geen zin in werk. Gelukkig wel een redelijke normale lading werk.
Heb ik ook... maar toen wel te lang gewacht en toen crashte er een schijf van bijna 1TB... Heb deel kunnen recoveren, maar kostte dagen en groot deel van alle bestanden was kaduuk... Waaronder ook foto's en documenten. Wil ik niet nog een keer.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ooit begonnen met dvd's met backups van foto's... en toen was ik het al heeeeeeeel snel zat omdat ik er zoveel moest hebben...
Ja goehooeeed. Beetje brak en moe @ work, was kort nachtje. Maar de dag is alweer bijna doormiddenquote:
DVDs e.d. zijn wat minder storingsgevoel dan hardeschijven, simpelweg omdat je ze brandt en daarna niet meer gebruikt, je HD is toch vrijwel dagelijks per uur per dag in gebruik. Tis alleen qua capaciteit niet ideaal en je moet ze wel goed opslaan en oppassen voor krassen e.d.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb ik ook... maar toen wel te lang gewacht en toen crashte er een schijf van bijna 1TB... Heb deel kunnen recoveren, maar kostte dagen en groot deel van alle bestanden was kaduuk... Waaronder ook foto's en documenten. Wil ik niet nog een keer.
nee, lijkt me vreselijk! Ik heb ooit eens een gecrasht kaartje van mn fototoestel gehad, en daar was ik al tijden van slag van (uiteindelijk nog een deel terug kunnen halen...)quote:Op woensdag 9 december 2009 11:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb ik ook... maar toen wel te lang gewacht en toen crashte er een schijf van bijna 1TB... Heb deel kunnen recoveren, maar kostte dagen en groot deel van alle bestanden was kaduuk... Waaronder ook foto's en documenten. Wil ik niet nog een keer.
Wel goedquote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja goehooeeed. Beetje brak en moe @ work, was kort nachtje. Maar de dag is alweer bijna doormidden![]()
How you doin'?
Ik heb dus echt honderden cd's liggen, van voor ik mn HD had.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ooit begonnen met dvd's met backups van foto's... en toen was ik het al heeeeeeeel snel zat omdat ik er zoveel moest hebben...
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goedbankhangen en hopelijk ergens deze week info over revalidatie
Ik heb zin in vis.
Tjah, ik denk dat een vuurvaste je best wel wat kost. En volgens mij zijn DVDs dan juist weer wél heel hittegevoelig, dus als die kluis warm word kan het alsnog naar de klote gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dus echt honderden cd's liggen, van voor ik mn HD had.
Die moet ik eigenlijk es bij mn tante in de kluis leggen of zo.
Of zelf ff zo een kleine kluis kopen, die dingen kosten niks geloof ik.
Ja das waar.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, ik denk dat een vuurvaste je best wel wat kost. En volgens mij zijn DVDs dan juist weer wél heel hittegevoelig, dus als die kluis warm word kan het alsnog naar de klote gaan
Eten muisjes ook visjes danquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goedbankhangen en hopelijk ergens deze week info over revalidatie
Ik heb zin in vis.
Dat wordt het beste idee van Nederland dus... en dan noemen we het een Loveless...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah zo is er met alles wel wat... Er is helaas gewoon nog niks wat én veel capaciteit heeft én jaren meegaat én temperatuurbestendig is én redelijk betaalbaar
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt het beste idee van Nederland dus... en dan noemen we het een Loveless...
En dan krijg ik als prijs sneeuwpics per PMquote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt het beste idee van Nederland dus... en dan noemen we het een Loveless...
Ja preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt van die NAS (network attached storage, externe HD's die je op je netwerk aansluit, niet op je PC) die tot bepaalde temperaturen nog je data beschermen geloof ik. Maar die zijn ook laaiend duur
Deal!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan krijg ik als prijs sneeuwpics per PM
Normaal wel maar nu echt totaaaaaaaaaaaaaal nietquote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Ynske het volgende:
iemand opruimzin? en zin om me te helpen?
Ook lekkerquote:
NEE!!! Mijn hele huis ligt nog overhoop omdat ik mn bureau gesloopt heb (inhoud ligt nu op de eettafel), mn konijnenhok op de plek van het bureau gezet heb, tafeltje met kerstboom op de plek van het konijnenhok en mn eettafel verplaatst heb... Ik weet niets meer te vinden dus ik vrees dat ik eerst bij mezelf aan de slag moet!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Ynske het volgende:
iemand opruimzin? en zin om me te helpen?
k erger me er echt dood aan dat ik dat ding niet kan vinden... zelfs t statief zelf kan ik niet vinden, t zit in een van de vele dozen. scheenbeschermers voor vanaaf liggen wel al klaarquote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Normaal wel maar nu echt totaaaaaaaaaaaaaal niet![]()
Beetje korter denk ik. Ik keek net in de spiegel en vond mezelf er verlopen uitzien. Afspraak gemaakt voor vrijdagquote:
Vlotte pittige kapsels!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Beetje korter denk ik. Ik keek net in de spiegel en vond mezelf er verlopen uitzien. Afspraak gemaakt voor vrijdag![]()
Zit net te zoeken op hairdo en zie leuke kortere pittige kapsels
Vrijdag foto?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Beetje korter denk ik. Ik keek net in de spiegel en vond mezelf er verlopen uitzien. Afspraak gemaakt voor vrijdag![]()
Zit net te zoeken op hairdo en zie leuke kortere pittige kapsels
't Is niet voor niks MightyMousequote:
http://www.diskidee.nl/20(...)en-brandje-kan/9052/quote:Op woensdag 9 december 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt van die NAS (network attached storage, externe HD's die je op je netwerk aansluit, niet op je PC) die tot bepaalde temperaturen nog je data beschermen geloof ik. Maar die zijn ook laaiend duur
Nou ja waar zie je me voor aan? Ik ben beledigdquote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pittig kort kapsel, wat vinden jullie [poll]?
![]()
Hoopvol Maesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pittig kort kapsel, wat vinden jullie [poll]?
![]()
En ik verf het ook 50+ rood en als ik dan met je mee rij ga ik voorin zitten en me bemoeien met je rijstijlquote:
Dan zou ik geld meenemen voor een taxi als ik jou wasquote:Op woensdag 9 december 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
[..]
En ik verf het ook 50+ rood en als ik dan met je mee rij ga ik voorin zitten en me bemoeien met je rijstijl
Vrijdag misschien fotoquote:Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vrijdag foto?
[..]
't Is niet voor niks MightyMouse
Hee, ik hou wel van kort haar!!! Ik heb het ook heel kort gehad (ben zelfs uitgescholden voor jongen toen...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ja waar zie je me voor aan? Ik ben beledigd![]()
En ik zei kortereniet kort
Brutaal ook nogquote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik geld meenemen voor een taxi als ik jou was
Ik wil ook! Ben nog niet zo heel lang geleden geweest, maar vind het wel weer tijd (en ik hou er ook vanquote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef bigbird het volgende:
Ik wil ook naar de kapper, ben al heel lang niet geweest.
Je mag met mij mee hoor als ie je eruit zet!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik geld meenemen voor een taxi als ik jou was
Jij bent liefquote:Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee, ik hou wel van kort haar!!! Ik heb het ook heel kort gehad (ben zelfs uitgescholden voor jongen toen...)
het was meer als reactie op die mannen!![]()
(nu weer goed???
)
en jij was toch de tante van Qwea omdat Qwea de dochter van Greys was? Dan is Loveless je zwager...quote:
wtfquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en jij was toch de tante van Qwea omdat Qwea de dochter van Greys was? Dan is Loveless je zwager...
ja, weet ik veelquote:
ja maar ja maar, t is voor DTH!quote:
nou, dat dusquote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar ja maar, t is voor DTH!
you have? or you hate?quote:
He gatver. Ja idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
k erger me er echt dood aan dat ik dat ding niet kan vinden... zelfs t statief zelf kan ik niet vinden, t zit in een van de vele dozen. scheenbeschermers voor vanaaf liggen wel al klaar
Ik ook!quote:
FOK! dierenproduct van het jaar stemtopic!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FOK! dierenproduct van het jaar stemtopic!
en niet om te beinvloeden:
En ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik ga vanavond hockeyenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatver. Ja idd.Hopeloos is dat. Scheenbeschermers?
Sorry!!!! Ik had niet eens gezien dat je meedeed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik had het, ooit. Wat een afgangquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry!!!! Ik had niet eens gezien dat je meedeed!![]()
Hoe kan ik het goedmaken?Met foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het ook gehad (heeeeeel kort bedoel ik dan) maar nu wisselt het tot net boven mn schouders en 20 cm langer...quote:
oh nee he...quote:
lezen he...quote:
hoe doe je een topicreport dan???quote:
driehoekje bovenaan de paginaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe doe je een topicreport dan???
even ervan uitgaande dat dit spam is...
PICSquote:
Dat is het volgens mij al een beetje, zeker doordat sommigen natuurlijk de 'opbrengst' aan DTH schenken kan je er donder op zeggen dat er een hoop mensen daarom op die persoon stemmenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Morretje het volgende:
Ik wil niet stemmen...Ik vind alle producten voor dat ene beestje specifiek fantastisch slim en handig. Daar kan ik niet tussen kiezen. En dan wordt het toch weer een: oh, jou vind ik lief dus dan stem ik op jou-stem. En dat is niet het doel. Sorry...
weer iets geleerd/voor het eerst gedaan!quote:
Nou als ik nu geen PM ga krijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weer iets geleerd/voor het eerst gedaan!
als je lief bent heeeeeeeeeeeeeeeel misschien als we naar het DTH gaan (en dan heeeeeeeel lief zijn he...)quote:
Guiltyquote:Dat is het volgens mij al een beetje, zeker doordat sommigen natuurlijk de 'opbrengst' aan DTH schenken kan je er donder op zeggen dat er een hoop mensen daarom op die persoon stemmen
Dat durf ik niet meerquote:Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Het moet donkerder en er moet hooguit () 1 cm. vanaf ofzo. Hoewel ik nog geen gespleten puntjes kan ontdekken. En ik denk dat ik weer een pony in het leven ga roepen, want het wordt te lang vooraan dus nu veeg ik het telkens uit mijn gezicht en dat staat truttig
Doe eens een voorbeeldplaatje van wat je wilt?
KORTERE!!!!!quote:
Puk had vanochtend een hele dikke stinkende poep in z'n kattenbak gemaakt voor mij, als goeiemorgen-cadeau.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
baloe heeft mn ananas opgegetenpoepig. Ennu issie weer weg
minder poepig
oi, jij kent je plaats ook weer; voedselvoorziening...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
baloe heeft mn ananas opgegetenpoepig. Ennu issie weer weg
minder poepig
Heus wel! Door die jonge jongetjes die niet weten wat mooi is???quote:
Ik had een foto gezien van Victoria Beckham (quote:Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Het moet donkerder en er moet hooguit () 1 cm. vanaf ofzo. Hoewel ik nog geen gespleten puntjes kan ontdekken. En ik denk dat ik weer een pony in het leven ga roepen, want het wordt te lang vooraan dus nu veeg ik het telkens uit mijn gezicht en dat staat truttig
Doe eens een voorbeeldplaatje van wat je wilt?
Ik zag gister bij oprah (quote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een foto gezien van Victoria Beckham () met een heel leuk bobachtig kapsel. Toen dacht ik als ik dat hoofd van haar even weg denk dat zou dat mij best leuk staan. Maar ik blijf wel blondie natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag gister bij oprah () een stukje met chris rock, dat veel afro-amerikanen hetzelfde kapsel willen als victoria. En hij heel hard roepen: "BUT YOU ARE BLACK!!!!"
Jaaa dat was zoooo leuk gister!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag gister bij oprah () een stukje met chris rock, dat veel afro-amerikanen hetzelfde kapsel willen als victoria. En hij heel hard roepen: "BUT YOU ARE BLACK!!!!"
het was echt heel grappig met hem. Hij heeft een docu-film gemaakt over afro-amerikanen en hun haar-problemen, omdat zoveel van hen echt duizenden dollars uitgeven voor pruiken/weaves etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:11 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Gemist jammergenoeg, daarom durf ik het ook bijna niet te zeggen omdat het Victoria Beckham is fot god's sake
ook toen ie riep:quote:Op woensdag 9 december 2009 12:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa dat was zoooo leuk gister!Chris
Die opmerkingen die hij maakte af en toe
En toen ze het hadden over die foto van Oprah toen ze een jaar of 4 was met zo'n nep-pony
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het was echt heel grappig met hem. Hij heeft een docu-film gemaakt over afro-amerikanen en hun haar-problemen, omdat zoveel van hen echt duizenden dollars uitgeven voor pruiken/weaves etc.
Zijn dochtertjes wilden al heel jong "ander haar" en hij ging dat uitzoeken. Mensen in de bijstand die gewoon spaarden voor de kapper en dan 3,5 uur in het vliegtuig gingen zitten om naar de kapper te gaan...
ja, ik zapte er in en ik kon de combinatie chris rock en haar-advies niet helemaal rijmen, dus ik bleef kijken (en het was leuk!!!!)quote:Op woensdag 9 december 2009 12:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Ik ga de uitzending zoeken
wat ook erg was; in india heb je een reinigingsritueel ofzo, dan wordt het haar van vrouwen/meisjes afgeschoren, en dat wordt dan gebruikt voor pruiken ZONDER DAT DIE VROUWEN ERVAN AF WETEN!!!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Ik ga de uitzending zoeken
dan krijg je dus zoiets:quote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat ook erg was; in india heb je een reinigingsritueel ofzo, dan wordt het haar van vrouwen/meisjes afgeschoren, en dat wordt dan gebruikt voor pruiken ZONDER DAT DIE VROUWEN ERVAN AF WETEN!!!!!
dus amerikanen lopen met indisch haar, en de originele eigenaar denkt dat het gewoon weggegooid is...
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FOK! dierenproduct van het jaar stemtopic!
en niet om te beinvloeden:
Mja dat beinvloed dus wel en ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
dat is op zich wel jammer ja... nu vind ik dat ding van greys wel echt leuk, vandaar dat die op 1 staat... verder vind ik de rest eigenlijk allemaal redelijk dicht bij elkaar qua verhalen, dus vandaar dat ik me er wel door heb laten beinvloeden...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja dat beinvloed dus wel en ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |