Nou als ik nu geen PM ga krijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weer iets geleerd/voor het eerst gedaan!
als je lief bent heeeeeeeeeeeeeeeel misschien als we naar het DTH gaan (en dan heeeeeeeel lief zijn he...)quote:
Guiltyquote:Dat is het volgens mij al een beetje, zeker doordat sommigen natuurlijk de 'opbrengst' aan DTH schenken kan je er donder op zeggen dat er een hoop mensen daarom op die persoon stemmen
Dat durf ik niet meerquote:Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Het moet donkerder en er moet hooguit () 1 cm. vanaf ofzo. Hoewel ik nog geen gespleten puntjes kan ontdekken. En ik denk dat ik weer een pony in het leven ga roepen, want het wordt te lang vooraan dus nu veeg ik het telkens uit mijn gezicht en dat staat truttig
Doe eens een voorbeeldplaatje van wat je wilt?
KORTERE!!!!!quote:
Puk had vanochtend een hele dikke stinkende poep in z'n kattenbak gemaakt voor mij, als goeiemorgen-cadeau.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
baloe heeft mn ananas opgegetenpoepig. Ennu issie weer weg
minder poepig
oi, jij kent je plaats ook weer; voedselvoorziening...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
baloe heeft mn ananas opgegetenpoepig. Ennu issie weer weg
minder poepig
Heus wel! Door die jonge jongetjes die niet weten wat mooi is???quote:
Ik had een foto gezien van Victoria Beckham (quote:Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Het moet donkerder en er moet hooguit () 1 cm. vanaf ofzo. Hoewel ik nog geen gespleten puntjes kan ontdekken. En ik denk dat ik weer een pony in het leven ga roepen, want het wordt te lang vooraan dus nu veeg ik het telkens uit mijn gezicht en dat staat truttig
Doe eens een voorbeeldplaatje van wat je wilt?
Ik zag gister bij oprah (quote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een foto gezien van Victoria Beckham () met een heel leuk bobachtig kapsel. Toen dacht ik als ik dat hoofd van haar even weg denk dat zou dat mij best leuk staan. Maar ik blijf wel blondie natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag gister bij oprah () een stukje met chris rock, dat veel afro-amerikanen hetzelfde kapsel willen als victoria. En hij heel hard roepen: "BUT YOU ARE BLACK!!!!"
Jaaa dat was zoooo leuk gister!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag gister bij oprah () een stukje met chris rock, dat veel afro-amerikanen hetzelfde kapsel willen als victoria. En hij heel hard roepen: "BUT YOU ARE BLACK!!!!"
het was echt heel grappig met hem. Hij heeft een docu-film gemaakt over afro-amerikanen en hun haar-problemen, omdat zoveel van hen echt duizenden dollars uitgeven voor pruiken/weaves etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:11 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Gemist jammergenoeg, daarom durf ik het ook bijna niet te zeggen omdat het Victoria Beckham is fot god's sake
ook toen ie riep:quote:Op woensdag 9 december 2009 12:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa dat was zoooo leuk gister!Chris
Die opmerkingen die hij maakte af en toe
En toen ze het hadden over die foto van Oprah toen ze een jaar of 4 was met zo'n nep-pony
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het was echt heel grappig met hem. Hij heeft een docu-film gemaakt over afro-amerikanen en hun haar-problemen, omdat zoveel van hen echt duizenden dollars uitgeven voor pruiken/weaves etc.
Zijn dochtertjes wilden al heel jong "ander haar" en hij ging dat uitzoeken. Mensen in de bijstand die gewoon spaarden voor de kapper en dan 3,5 uur in het vliegtuig gingen zitten om naar de kapper te gaan...
ja, ik zapte er in en ik kon de combinatie chris rock en haar-advies niet helemaal rijmen, dus ik bleef kijken (en het was leuk!!!!)quote:Op woensdag 9 december 2009 12:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Ik ga de uitzending zoeken
wat ook erg was; in india heb je een reinigingsritueel ofzo, dan wordt het haar van vrouwen/meisjes afgeschoren, en dat wordt dan gebruikt voor pruiken ZONDER DAT DIE VROUWEN ERVAN AF WETEN!!!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Ik ga de uitzending zoeken
dan krijg je dus zoiets:quote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat ook erg was; in india heb je een reinigingsritueel ofzo, dan wordt het haar van vrouwen/meisjes afgeschoren, en dat wordt dan gebruikt voor pruiken ZONDER DAT DIE VROUWEN ERVAN AF WETEN!!!!!
dus amerikanen lopen met indisch haar, en de originele eigenaar denkt dat het gewoon weggegooid is...
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FOK! dierenproduct van het jaar stemtopic!
en niet om te beinvloeden:
Mja dat beinvloed dus wel en ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
dat is op zich wel jammer ja... nu vind ik dat ding van greys wel echt leuk, vandaar dat die op 1 staat... verder vind ik de rest eigenlijk allemaal redelijk dicht bij elkaar qua verhalen, dus vandaar dat ik me er wel door heb laten beinvloeden...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja dat beinvloed dus wel en ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |