ja maar ja maar, t is voor DTH!quote:
nou, dat dusquote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar ja maar, t is voor DTH!
you have? or you hate?quote:
He gatver. Ja idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
k erger me er echt dood aan dat ik dat ding niet kan vinden... zelfs t statief zelf kan ik niet vinden, t zit in een van de vele dozen. scheenbeschermers voor vanaaf liggen wel al klaar
Ik ook!quote:
FOK! dierenproduct van het jaar stemtopic!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FOK! dierenproduct van het jaar stemtopic!
en niet om te beinvloeden:
En ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik ga vanavond hockeyenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatver. Ja idd.Hopeloos is dat. Scheenbeschermers?
Sorry!!!! Ik had niet eens gezien dat je meedeed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik had het, ooit. Wat een afgangquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry!!!! Ik had niet eens gezien dat je meedeed!![]()
Hoe kan ik het goedmaken?Met foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het ook gehad (heeeeeel kort bedoel ik dan) maar nu wisselt het tot net boven mn schouders en 20 cm langer...quote:
oh nee he...quote:
lezen he...quote:
hoe doe je een topicreport dan???quote:
driehoekje bovenaan de paginaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe doe je een topicreport dan???
even ervan uitgaande dat dit spam is...
PICSquote:
Dat is het volgens mij al een beetje, zeker doordat sommigen natuurlijk de 'opbrengst' aan DTH schenken kan je er donder op zeggen dat er een hoop mensen daarom op die persoon stemmenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Morretje het volgende:
Ik wil niet stemmen...Ik vind alle producten voor dat ene beestje specifiek fantastisch slim en handig. Daar kan ik niet tussen kiezen. En dan wordt het toch weer een: oh, jou vind ik lief dus dan stem ik op jou-stem. En dat is niet het doel. Sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |