Ik heb dus echt honderden cd's liggen, van voor ik mn HD had.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ooit begonnen met dvd's met backups van foto's... en toen was ik het al heeeeeeeel snel zat omdat ik er zoveel moest hebben...
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goedbankhangen en hopelijk ergens deze week info over revalidatie
Ik heb zin in vis.
Tjah, ik denk dat een vuurvaste je best wel wat kost. En volgens mij zijn DVDs dan juist weer wél heel hittegevoelig, dus als die kluis warm word kan het alsnog naar de klote gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dus echt honderden cd's liggen, van voor ik mn HD had.
Die moet ik eigenlijk es bij mn tante in de kluis leggen of zo.
Of zelf ff zo een kleine kluis kopen, die dingen kosten niks geloof ik.
Ja das waar.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, ik denk dat een vuurvaste je best wel wat kost. En volgens mij zijn DVDs dan juist weer wél heel hittegevoelig, dus als die kluis warm word kan het alsnog naar de klote gaan
Eten muisjes ook visjes danquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goedbankhangen en hopelijk ergens deze week info over revalidatie
Ik heb zin in vis.
Dat wordt het beste idee van Nederland dus... en dan noemen we het een Loveless...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah zo is er met alles wel wat... Er is helaas gewoon nog niks wat én veel capaciteit heeft én jaren meegaat én temperatuurbestendig is én redelijk betaalbaar
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt het beste idee van Nederland dus... en dan noemen we het een Loveless...
En dan krijg ik als prijs sneeuwpics per PMquote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt het beste idee van Nederland dus... en dan noemen we het een Loveless...
Ja preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt van die NAS (network attached storage, externe HD's die je op je netwerk aansluit, niet op je PC) die tot bepaalde temperaturen nog je data beschermen geloof ik. Maar die zijn ook laaiend duur
Deal!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan krijg ik als prijs sneeuwpics per PM
Normaal wel maar nu echt totaaaaaaaaaaaaaal nietquote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Ynske het volgende:
iemand opruimzin? en zin om me te helpen?
Ook lekkerquote:
NEE!!! Mijn hele huis ligt nog overhoop omdat ik mn bureau gesloopt heb (inhoud ligt nu op de eettafel), mn konijnenhok op de plek van het bureau gezet heb, tafeltje met kerstboom op de plek van het konijnenhok en mn eettafel verplaatst heb... Ik weet niets meer te vinden dus ik vrees dat ik eerst bij mezelf aan de slag moet!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Ynske het volgende:
iemand opruimzin? en zin om me te helpen?
k erger me er echt dood aan dat ik dat ding niet kan vinden... zelfs t statief zelf kan ik niet vinden, t zit in een van de vele dozen. scheenbeschermers voor vanaaf liggen wel al klaarquote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Normaal wel maar nu echt totaaaaaaaaaaaaaal niet![]()
Beetje korter denk ik. Ik keek net in de spiegel en vond mezelf er verlopen uitzien. Afspraak gemaakt voor vrijdagquote:
Vlotte pittige kapsels!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Beetje korter denk ik. Ik keek net in de spiegel en vond mezelf er verlopen uitzien. Afspraak gemaakt voor vrijdag![]()
Zit net te zoeken op hairdo en zie leuke kortere pittige kapsels
Vrijdag foto?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Beetje korter denk ik. Ik keek net in de spiegel en vond mezelf er verlopen uitzien. Afspraak gemaakt voor vrijdag![]()
Zit net te zoeken op hairdo en zie leuke kortere pittige kapsels
't Is niet voor niks MightyMousequote:
http://www.diskidee.nl/20(...)en-brandje-kan/9052/quote:Op woensdag 9 december 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt van die NAS (network attached storage, externe HD's die je op je netwerk aansluit, niet op je PC) die tot bepaalde temperaturen nog je data beschermen geloof ik. Maar die zijn ook laaiend duur
Nou ja waar zie je me voor aan? Ik ben beledigdquote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pittig kort kapsel, wat vinden jullie [poll]?
![]()
Hoopvol Maesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pittig kort kapsel, wat vinden jullie [poll]?
![]()
En ik verf het ook 50+ rood en als ik dan met je mee rij ga ik voorin zitten en me bemoeien met je rijstijlquote:
Dan zou ik geld meenemen voor een taxi als ik jou wasquote:Op woensdag 9 december 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
[..]
En ik verf het ook 50+ rood en als ik dan met je mee rij ga ik voorin zitten en me bemoeien met je rijstijl
Vrijdag misschien fotoquote:Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vrijdag foto?
[..]
't Is niet voor niks MightyMouse
Hee, ik hou wel van kort haar!!! Ik heb het ook heel kort gehad (ben zelfs uitgescholden voor jongen toen...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ja waar zie je me voor aan? Ik ben beledigd![]()
En ik zei kortereniet kort
Brutaal ook nogquote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik geld meenemen voor een taxi als ik jou was
Ik wil ook! Ben nog niet zo heel lang geleden geweest, maar vind het wel weer tijd (en ik hou er ook vanquote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef bigbird het volgende:
Ik wil ook naar de kapper, ben al heel lang niet geweest.
Je mag met mij mee hoor als ie je eruit zet!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik geld meenemen voor een taxi als ik jou was
Jij bent liefquote:Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee, ik hou wel van kort haar!!! Ik heb het ook heel kort gehad (ben zelfs uitgescholden voor jongen toen...)
het was meer als reactie op die mannen!![]()
(nu weer goed???
)
en jij was toch de tante van Qwea omdat Qwea de dochter van Greys was? Dan is Loveless je zwager...quote:
wtfquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en jij was toch de tante van Qwea omdat Qwea de dochter van Greys was? Dan is Loveless je zwager...
ja, weet ik veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |