abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 10:10:27 #151
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75436445
ik zeg ook al anderhalf jaar dat ik een verse install ga doen. Heb ondertussen wel een externe HDD en daar al mijn belangrijke zooi op staan, maar die install komt er maar niet.

Vandaag of morgen is het over hoor, als ik die C-schijf was, was ik er allang mee gekapt.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:12:40 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75436496
Ik heb idd wel ook alles op een externe HDD staan.
Maar ik durf echt niet zelf alles te installen en booten en weet ik veel wat.
Dan punnick ik nog liever iets voor Loveless zn poes
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75436516
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb idd wel ook alles op een externe HDD staan.
Maar ik durf echt niet zelf alles te installen en booten en weet ik veel wat.
Dan punnick ik nog liever iets voor Loveless zn poes
We komen er wel
  woensdag 9 december 2009 @ 10:13:55 #154
176471 oh-oh
pi_75436522
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

We komen er wel
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75436529
Goedemorgen!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 9 december 2009 @ 10:14:27 #156
176471 oh-oh
pi_75436536
Kijk, als je me nou gevraagd had om iets leuks te naaien voor de poesch, DAT kan ik wel dan was ik al lang klaar geweest
( Groucho Marx )
  woensdag 9 december 2009 @ 10:15:45 #157
176471 oh-oh
pi_75436577
Oh trouwens, ik haat Photobucket en hun fratsen, waarom zijn die nieuwe accounts ineen keer zo piepklein maar?
Mooi niet dat ik daar voor ga betalen he
( Groucho Marx )
pi_75436579
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, als je me nou gevraagd had om iets leuks te naaien voor de poesch, DAT kan ik wel dan was ik al lang klaar geweest
Nou als jij nou iets leuks voor mijn poes naait, dan naai ik...
pi_75436639
@ Ll Hij doet heulemaal niets meer. Batterij er uitgehad, er weer in, van het stroom en weer eraan, geen verschil. Ging gisteren ff plassen, dus klapte em dicht en toen ik terugkwam was het schermlicht uit. Met een lampje erbij kon ik nml nog wel de vensters zien en ertussen wisselen. Hij wilde vervolgens niet afsluiten, dus uit nood maar de batterij er uitgehaald en sindsdien issie kassiewijle.
Heb natuurlijk ook geen backup van bestanden of foto's, dus Ravage heeft een mooi kerstvakantieklusje..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 10:19:11 #160
176471 oh-oh
pi_75436669
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou als jij nou iets leuks voor mijn poes naait, dan naai ik...
Ja dan naai jij mn laptop zeker
( Groucho Marx )
pi_75436674
Goedemorgen
O+ 11-06-2009 O+
pi_75436729
Goedemorgen bb
Hoe is het bij jou? Trek je het nog allemaal een beetje?
  woensdag 9 december 2009 @ 10:21:43 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75436751
Mogguh!
Ik heb echt als een blok geslapen... van 11 gisteravond tot 9 vanochtend
Oftewel; leve de pammetjes
Vandaag lekker een dagje vrij!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_75436765
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef Morretje het volgende:
@ Ll Hij doet heulemaal niets meer. Batterij er uitgehad, er weer in, van het stroom en weer eraan, geen verschil. Ging gisteren ff plassen, dus klapte em dicht en toen ik terugkwam was het schermlicht uit. Met een lampje erbij kon ik nml nog wel de vensters zien en ertussen wisselen. Hij wilde vervolgens niet afsluiten, dus uit nood maar de batterij er uitgehaald en sindsdien issie kassiewijle.
Heb natuurlijk ook geen backup van bestanden of foto's, dus Ravage heeft een mooi kerstvakantieklusje..
oh, die backups... Daar moet ik echt beter op gaan letten, heb wel genoeg externe ruimte maar doe er gewoon weinig mee dus als ie ooit klapt...

mijn nicht had alle foto's op een laptop staan, laptop gejat... Hele eerste jaar foto's van het jongste kind weg...
pi_75436794
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:21 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh!
Ik heb echt als een blok geslapen... van 11 gisteravond tot 9 vanochtend
Oftewel; leve de pammetjes
Vandaag lekker een dagje vrij!
Oh heerlijk! Lekker rustig aan doen dan nu he!
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:19 schreef bigbird het volgende:
Goedemorgen
goedemorgen!
  woensdag 9 december 2009 @ 10:23:34 #166
176471 oh-oh
pi_75436797
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh, die backups... Daar moet ik echt beter op gaan letten, heb wel genoeg externe ruimte maar doe er gewoon weinig mee dus als ie ooit klapt...

mijn nicht had alle foto's op een laptop staan, laptop gejat... Hele eerste jaar foto's van het jongste kind weg...
Das echt kut ja!
Ik heb een mega externe schijf, en dan staan alle toffe foto's ook nog online, dus zelfs in geval van brand of zo heb ik de hoogtepunten nog wel online staan
( Groucho Marx )
pi_75436867
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Das echt kut ja!
Ik heb een mega externe schijf, en dan staan alle toffe foto's ook nog online, dus zelfs in geval van brand of zo heb ik de hoogtepunten nog wel online staan
Ik heb die harde schijf dus ook wel, maar de laatste backup is eeeeh... al even geleden...
En online is ook wel handig ja.

over hoe lang je gestopt bent; Was jij niet gestopt met roken toen ik net hier kwam kijken?
*nadenkt...
pi_75436917
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:21 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen bb
Hoe is het bij jou? Trek je het nog allemaal een beetje?
Het gaat, met ups en downs.

Jij hebt pech geloof ik? Naar is dat! Ik heb laatst ook zoiets gehad. Heb meteen geprobeerd om nog data te recoveren, wat deels gelukt is. Heb nu 2x externe HDD, 1x 1 TB en 1x 1,5 TB omdat ik niet risico wil lopen om trouwfoto's etc te verliezen. Zeker nu niet aangezien dat zo'n beetje enige foto's zijn waar ik mijn schoonmoeder nog bij heb staan.
O+ 11-06-2009 O+
pi_75436925
Gevonden!

SC [322] met rookworst en Snickers
11 november ongeveer dus... bijna een maand!!!
pi_75436961
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:27 schreef bigbird het volgende:

[..]

Het gaat, met ups en downs.

Jij hebt pech geloof ik? Naar is dat! Ik heb laatst ook zoiets gehad. Heb meteen geprobeerd om nog data te recoveren, wat deels gelukt is. Heb nu 2x externe HDD, 1x 1 TB en 1x 1,5 TB omdat ik niet risico wil lopen om trouwfoto's etc te verliezen. Zeker nu niet aangezien dat zo'n beetje enige foto's zijn waar ik mijn schoonmoeder nog bij heb staan.
oh nee, dat lijkt me inderdaad heel erg om kwijt te raken... misschien ook online gaan bewaren? zoals oh-oh zegt; dan is zelfs bij brand (of diefstal ) alles nog te vinden...
pi_75437019
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef Morretje het volgende:
Oeh klinkt als dood moederbordje of powercircuit ofzo
Nou ja in het slechtste geval gewoon HD eruit slopen, die kan je met de benodigde snoertjes altijd zo via USB ff tijdelijk op een andere PC aansluiten en zo de data eraf trekken. Maar dat weet Ravage dan vast wel alstie in de IT zit
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja dan naai jij mn laptop zeker
Uiteraard. What else?

Voor de rest; je kan Windows zo instellen dat hij op vaste tijdstippen backups maakt hé, en er is nog andere 'losse' software die je dat voor je kan laten doen waar je veul bij kan instellen

Overigens vloog er hier net een traumaheli voorbij, langs de A20
pi_75437027
Wat is er trouwens aan de hand met de nachtploeg?
Normaal gooien ze ruim een topic vol gedurende de nacht!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 10:34:01 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75437100
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

automatische backup laten draaien snachts
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 9 december 2009 @ 10:34:16 #174
176471 oh-oh
pi_75437105
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Gevonden!

11 november ongeveer dus... bijna een maand!!!
Wauw, thnx voor het zoeken!
11-11 is natuurlijk ook wel heel makkelijk te onthouden, maar ik schrijf het toch maar even op
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 10:35:32 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75437136
ik ben niet blij met online bewaren, er blijkt bij kpn zelfs al van die bestanden elders gevonden te zijn

hier gaat gewoon steeds een hd richting mn ouders, en die wissel ik om.
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 9 december 2009 @ 10:40:13 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75437296
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh heerlijk! Lekker rustig aan doen dan nu he!
Jazekers Ik heb net heerlijk gedoucht, leuke makeupjes op mn gezicht gedaan en haar gefohnt. Ik wilde eik vandaag naar de stad voor iets wat ik hier niet mag zeggen , maar ik moet donderdag toch ook nog wat foto's ophalen in de stad en dan is het toch koopavond, dus dan ga ik dan gewoon even Kan ik vandaag lekker rustig aan doen
pi_75437318
online bewaren bij dingen als photobucket oid heeft zeker ook zn nadelen, niks is gegarandeerd, als morgen de eigenaar er geen zin meer in heeft of failliet gaat is gewoon zonder waarschuwing al je data weg. En dan hebben we het nog niet eens over de bescherming ervan en hoe makkelijk anderen wellicht erbij kunnen.

Het blijft altijd lastig, backups draaien is wel handig voor hardware-matige defecten aan bv. harde schijven (een gemiddelde HD heeft nu eenmaal 10.000 uur MTBF), maar is voor brand weer niet nuttig.

Een harde schijf ergens anders bewaren is dan weer een oplossing, maar als je daar jaaaaren geen spanning op zet en 'm ergens in een doos bij ouders oid legt is hij naar verloop van tijd ook gewoon leeg.

Optische media als CD/DVD/Bluray is dan weer wat bestendiger, maar weer beperkt in opslagcapaciteit.
Flashmedia als USB-drives e.d. worden steeds groter qua capaciteit, maar zijn ook weer makkelijk te verliezen / jatten, en raken volgens mij na verloop van tijd ook leeg / corrupt of krijgen last van bv. storing door magnetische voorwerpen oid
  woensdag 9 december 2009 @ 10:41:20 #178
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75437329
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef tombolafan het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met de nachtploeg?
Normaal gooien ze ruim een topic vol gedurende de nacht!
Het ligt er net aan hoe het loopt.
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wauw, thnx voor het zoeken!
11-11 is natuurlijk ook wel heel makkelijk te onthouden, maar ik schrijf het toch maar even op
11-11. Gekkendag.
pi_75437367
Joah, Ravage weet wel hoe de data van mn HD af moeten, dat komt wel goed. Maar daar heft ie voorlopig nog geen tijd voor denk ik.

Het stomste is gewoon, dat ik heus wel weet dat je backups moet maken, en Ravage z'n mac dat eens in de zoveel tijd automatisch laat doen. Nu moet er denk ik wel gekeken worden naar een vervanging, maar het budget is klein, Ravage is ook nog jarig volgende week :S:S

bigbird, ups en downs zijn k*t maar wel logisch nu. voor jou!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 10:42:25 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75437370
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
online bewaren bij dingen als photobucket oid heeft zeker ook zn nadelen, niks is gegarandeerd, als morgen de eigenaar er geen zin meer in heeft of failliet gaat is gewoon zonder waarschuwing al je data weg. En dan hebben we het nog niet eens over de bescherming ervan en hoe makkelijk anderen wellicht erbij kunnen.

Het blijft altijd lastig, backups draaien is wel handig voor hardware-matige defecten aan bv. harde schijven (een gemiddelde HD heeft nu eenmaal 10.000 uur MTBF), maar is voor brand weer niet nuttig.

Een harde schijf ergens anders bewaren is dan weer een oplossing, maar als je daar jaaaaren geen spanning op zet en 'm ergens in een doos bij ouders oid legt is hij naar verloop van tijd ook gewoon leeg.

Optische media als CD/DVD/Bluray is dan weer wat bestendiger, maar weer beperkt in opslagcapaciteit.
Flashmedia als USB-drives e.d. worden steeds groter qua capaciteit, maar zijn ook weer makkelijk te verliezen / jatten, en raken volgens mij na verloop van tijd ook leeg / corrupt of krijgen last van bv. storing door magnetische voorwerpen oid
daarom dat ik dus backuo, daar neer zet, volgende keer dat ik kom de andere schijf meeneem, en de eerste weer mee naar huis
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75437482
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh nee, dat lijkt me inderdaad heel erg om kwijt te raken... misschien ook online gaan bewaren? zoals oh-oh zegt; dan is zelfs bij brand (of diefstal ) alles nog te vinden...
Plan, heb nu wel een kopie van meest belangrijke op een usb stick, maar die dingen zijn ook niet echt betrouwbaar en langlevend
O+ 11-06-2009 O+
pi_75437517
Het mooiste zou natuurlijk zijn op 2 aparte fysieke locaties een volledig redundant systeem wat iedere 2 uur gesync'ed word met elkaar dmv een gigabit-verbindingetje, dan heb je nooit meer dataloss dan van de laatste 2 uur in het slechtste geval en kan je zo op je 'andere' systeem verder als de ene uitvalt.

Maarja, dat kost een paar lieve duiten
  woensdag 9 december 2009 @ 10:49:20 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75437600
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef Loveless85 het volgende:

Ik maak idd altijd eens in de zoveel tijd backups dmv een DVD'tje, daar brand ik dan belangrijke dingen zoals foto's en spullen van school op
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 10:50:56 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75437659
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Het mooiste zou natuurlijk zijn op 2 aparte fysieke locaties een volledig redundant systeem wat iedere 2 uur gesync'ed word met elkaar dmv een gigabit-verbindingetje, dan heb je nooit meer dataloss dan van de laatste 2 uur in het slechtste geval en kan je zo op je 'andere' systeem verder als de ene uitvalt.

Maarja, dat kost een paar lieve duiten
oeh dat zou idd wel tof zijn
was me net aan t bedenken, in de auto een schijf leggen kan natuurlijk ook.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75437696
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik maak idd altijd eens in de zoveel tijd backups dmv een DVD'tje, daar brand ik dan belangrijke dingen zoals foto's en spullen van school op
Yup, werkt imho voor de gewone thuisgebruiker nog het beste. Ik heb het meeste op een externe schijf, maar zou ook wat vaker gewoon ff dvd's moeten bakken en die bij m'n ouders moeten leggen ofzo.

@ Work hebben we in Limburg (geloof ik) een heel leeg kantoorpand
Een soort ghosttown, geheel ingericht, maar er werkt niemand. Is voor select groepje klanten die heeeeeel veeeeeel geld betalen om in geval van brand of rampen daar meteen binnen 4 uur aan de slag te kunnen, er worden dus ook van hun systemen iedere paar uur backups gemaakt die daar zo live gezet kunnen worden wanneer nodig
  woensdag 9 december 2009 @ 11:00:12 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75438008
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Yup, werkt imho voor de gewone thuisgebruiker nog het beste. Ik heb het meeste op een externe schijf, maar zou ook wat vaker gewoon ff dvd's moeten bakken en die bij m'n ouders moeten leggen ofzo.

@ Work hebben we in Limburg (geloof ik) een heel leeg kantoorpand
Een soort ghosttown, geheel ingericht, maar er werkt niemand. Is voor select groepje klanten die heeeeeel veeeeeel geld betalen om in geval van brand of rampen daar meteen binnen 4 uur aan de slag te kunnen, er worden dus ook van hun systemen iedere paar uur backups gemaakt die daar zo live gezet kunnen worden wanneer nodig
Ja precies
Eigenlijk zou je ze idd ergens anders moeten leggen dan, of in een kluis die alles beschermd in het geval van brand ofzo.
Haha, cool!
pi_75438026
Eigenlijk is dat wel heel tof Ll! Slim wel!
pi_75438084
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja precies
Eigenlijk zou je ze idd ergens anders moeten leggen dan, of in een kluis die alles beschermd in het geval van brand ofzo.
Haha, cool!
Je hebt van die NAS (network attached storage, externe HD's die je op je netwerk aansluit, niet op je PC) die tot bepaalde temperaturen nog je data beschermen geloof ik. Maar die zijn ook laaiend duur
  woensdag 9 december 2009 @ 11:05:10 #189
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_75438174
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_75438190
Muisindehuis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 11:05:59 #191
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75438197
koppelstukje van statief zit er niet op....
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 9 december 2009 @ 11:07:14 #192
148689 Muis006
pi_75438238
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
Muisindehuis
Haai L hoest?
pi_75438283
Ik ga ook nog maar eens goed nadenken over juiste manier van backups maken... Ben nu al zo vaak data kwijt geraakt dat ik het wel zat ben

Heb vandaag weer geen zin in werk. Gelukkig wel een redelijke normale lading werk.
O+ 11-06-2009 O+
pi_75438365
Zo. vanuit college even
Nu even de foto's van gisteren kijken...
pi_75438441
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef bigbird het volgende:
Ik ga ook nog maar eens goed nadenken over juiste manier van backups maken... Ben nu al zo vaak data kwijt geraakt dat ik het wel zat ben

Heb vandaag weer geen zin in werk. Gelukkig wel een redelijke normale lading werk.
Ik ben ooit begonnen met dvd's met backups van foto's... en toen was ik het al heeeeeeeel snel zat omdat ik er zoveel moest hebben...
pi_75438491
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ben ooit begonnen met dvd's met backups van foto's... en toen was ik het al heeeeeeeel snel zat omdat ik er zoveel moest hebben...
Heb ik ook... maar toen wel te lang gewacht en toen crashte er een schijf van bijna 1TB... Heb deel kunnen recoveren, maar kostte dagen en groot deel van alle bestanden was kaduuk... Waaronder ook foto's en documenten. Wil ik niet nog een keer.
O+ 11-06-2009 O+
pi_75438502
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haai L hoest?
Ja goehooeeed. Beetje brak en moe @ work, was kort nachtje. Maar de dag is alweer bijna doormidden

How you doin'?
pi_75438540
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:13 schreef bigbird het volgende:

[..]

Heb ik ook... maar toen wel te lang gewacht en toen crashte er een schijf van bijna 1TB... Heb deel kunnen recoveren, maar kostte dagen en groot deel van alle bestanden was kaduuk... Waaronder ook foto's en documenten. Wil ik niet nog een keer.
DVDs e.d. zijn wat minder storingsgevoel dan hardeschijven, simpelweg omdat je ze brandt en daarna niet meer gebruikt, je HD is toch vrijwel dagelijks per uur per dag in gebruik. Tis alleen qua capaciteit niet ideaal en je moet ze wel goed opslaan en oppassen voor krassen e.d.
pi_75438565
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:13 schreef bigbird het volgende:

[..]

nee, lijkt me vreselijk! Ik heb ooit eens een gecrasht kaartje van mn fototoestel gehad, en daar was ik al tijden van slag van (uiteindelijk nog een deel terug kunnen halen...)

*noteert als klus voor in de kerstvakantie...*
  woensdag 9 december 2009 @ 11:16:28 #200
148689 Muis006
pi_75438598
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja goehooeeed. Beetje brak en moe @ work, was kort nachtje. Maar de dag is alweer bijna doormidden

How you doin'?
Wel goed bankhangen en hopelijk ergens deze week info over revalidatie

Ik heb zin in vis.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:18:02 #201
176471 oh-oh
pi_75438667
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb dus echt honderden cd's liggen, van voor ik mn HD had.
Die moet ik eigenlijk es bij mn tante in de kluis leggen of zo.
Of zelf ff zo een kleine kluis kopen, die dingen kosten niks geloof ik.
( Groucho Marx )
pi_75438691
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb zin in vis.

Vis
pi_75438708
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vis
  woensdag 9 december 2009 @ 11:19:20 #204
148689 Muis006
pi_75438723
Onder water stinkt vis niet
pi_75438739
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb dus echt honderden cd's liggen, van voor ik mn HD had.
Die moet ik eigenlijk es bij mn tante in de kluis leggen of zo.
Of zelf ff zo een kleine kluis kopen, die dingen kosten niks geloof ik.
Tjah, ik denk dat een vuurvaste je best wel wat kost. En volgens mij zijn DVDs dan juist weer wél heel hittegevoelig, dus als die kluis warm word kan het alsnog naar de klote gaan
  woensdag 9 december 2009 @ 11:20:19 #206
176471 oh-oh
pi_75438762
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah, ik denk dat een vuurvaste je best wel wat kost. En volgens mij zijn DVDs dan juist weer wél heel hittegevoelig, dus als die kluis warm word kan het alsnog naar de klote gaan
Ja das waar.
Allemaal verspilde moeite dus weer
( Groucho Marx )
pi_75438788
Tjah zo is er met alles wel wat... Er is helaas gewoon nog niks wat én veel capaciteit heeft én jaren meegaat én temperatuurbestendig is én redelijk betaalbaar
  woensdag 9 december 2009 @ 11:22:06 #208
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75438823
Ik wil een nieuwe hairdo
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  woensdag 9 december 2009 @ 11:22:58 #209
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75438859
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb zin in vis.
Eten muisjes ook visjes dan
Ow O+
  woensdag 9 december 2009 @ 11:25:34 #210
148689 Muis006
pi_75438963
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:22 schreef Maes het volgende:

[..]

Eten muisjes ook visjes dan
Ja maar nu heb ik speculaas
pi_75439025
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah zo is er met alles wel wat... Er is helaas gewoon nog niks wat én veel capaciteit heeft én jaren meegaat én temperatuurbestendig is én redelijk betaalbaar
Dat wordt het beste idee van Nederland dus... en dan noemen we het een Loveless...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 11:27:33 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75439046
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat wordt het beste idee van Nederland dus... en dan noemen we het een Loveless...
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 9 december 2009 @ 11:28:18 #213
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75439084
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Onder water stinkt vis niet
Kun jij onder water ruiken dan?
pi_75439090
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En dan krijg ik als prijs sneeuwpics per PM
  woensdag 9 december 2009 @ 11:28:34 #215
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75439093
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je hebt van die NAS (network attached storage, externe HD's die je op je netwerk aansluit, niet op je PC) die tot bepaalde temperaturen nog je data beschermen geloof ik. Maar die zijn ook laaiend duur
Ja precies Niet zo gek ook natuurlijk.
Een brandwerend kluisje is dan zeker goedkoper volgensmij
  woensdag 9 december 2009 @ 11:28:56 #216
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75439104
Godsodeklere! Ik heb héél vakkundig mijn 15.000ste post gemist.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 11:29:02 #217
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75439108
iemand opruimzin? en zin om me te helpen?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 9 december 2009 @ 11:29:08 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75439112
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vis
pi_75439117
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En dan krijg ik als prijs sneeuwpics per PM
Deal!
Als jij dat weet te verzinnen heb ik daar wel sneeuwfoto's voor over
  woensdag 9 december 2009 @ 11:29:19 #220
148689 Muis006
pi_75439121
Maes, wat voor hairdo?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:29:34 #221
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75439135
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Ynske het volgende:
Normaal wel maar nu echt totaaaaaaaaaaaaaal niet
  woensdag 9 december 2009 @ 11:30:03 #222
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75439149
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja maar nu heb ik speculaas
Ook lekker
Ow O+
  woensdag 9 december 2009 @ 11:30:15 #223
148689 Muis006
pi_75439152
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef JJH het volgende:

[..]

Kun jij onder water ruiken dan?
Ja.
pi_75439164
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Ynske het volgende:
NEE!!! Mijn hele huis ligt nog overhoop omdat ik mn bureau gesloopt heb (inhoud ligt nu op de eettafel), mn konijnenhok op de plek van het bureau gezet heb, tafeltje met kerstboom op de plek van het konijnenhok en mn eettafel verplaatst heb... Ik weet niets meer te vinden dus ik vrees dat ik eerst bij mezelf aan de slag moet!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 11:30:46 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75439172
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Normaal wel maar nu echt totaaaaaaaaaaaaaal niet
k erger me er echt dood aan dat ik dat ding niet kan vinden... zelfs t statief zelf kan ik niet vinden, t zit in een van de vele dozen. scheenbeschermers voor vanaaf liggen wel al klaar
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 9 december 2009 @ 11:32:30 #226
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75439237
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Muis006 het volgende:
Maes, wat voor hairdo?
Beetje korter denk ik. Ik keek net in de spiegel en vond mezelf er verlopen uitzien. Afspraak gemaakt voor vrijdag

Zit net te zoeken op hairdo en zie leuke kortere pittige kapsels
Ow O+
  woensdag 9 december 2009 @ 11:32:36 #227
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75439240
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja.
Muis heeft superpowers!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:33:54 #228
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75439284
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef Maes het volgende:

[..]

Beetje korter denk ik. Ik keek net in de spiegel en vond mezelf er verlopen uitzien. Afspraak gemaakt voor vrijdag

Vlotte pittige kapsels!
pi_75439292
quote:
kortere pittige kapsels
pi_75439303
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:33 schreef JJH het volgende:

[..]

Vlotte pittige kapsels!

Pittig kort kapsel, wat vinden jullie [poll]?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:35:47 #231
148689 Muis006
pi_75439361
quote:

[..]

Vrijdag foto?
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef JJH het volgende:

[..]

Muis heeft superpowers!
't Is niet voor niks MightyMouse
  woensdag 9 december 2009 @ 11:40:51 #232
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_75439558
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

http://www.diskidee.nl/20(...)en-brandje-kan/9052/

Van dittum dus.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pagan op 09-12-2009 11:53:06 (linkje gefixed.) ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 9 december 2009 @ 11:40:57 #233
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75439563
quote:
Nou ja waar zie je me voor aan? Ik ben beledigd

En ik zei kortere niet kort
Ow O+
pi_75439578
quote:
Hoopvol Maes

woensdag 9 december 2009 @ 11:41:47 #235
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75439593
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En ik verf het ook 50+ rood en als ik dan met je mee rij ga ik voorin zitten en me bemoeien met je rijstijl
Ow O+
pi_75439614
Ik wil ook naar de kapper, ben al heel lang niet geweest.
O+ 11-06-2009 O+
pi_75439640
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:41 schreef Maes het volgende:

[..]

En ik verf het ook 50+ rood en als ik dan met je mee rij ga ik voorin zitten en me bemoeien met je rijstijl
Dan zou ik geld meenemen voor een taxi als ik jou was
  woensdag 9 december 2009 @ 11:43:02 #238
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75439649
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Vrijdag foto?
[..]

't Is niet voor niks MightyMouse
Vrijdag misschien foto
Ow O+
pi_75439689
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:40 schreef Maes het volgende:

[..]

Nou ja waar zie je me voor aan? Ik ben beledigd

En ik zei kortere niet kort
Hee, ik hou wel van kort haar!!! Ik heb het ook heel kort gehad (ben zelfs uitgescholden voor jongen toen... )
het was meer als reactie op die mannen!
(nu weer goed??? )
  woensdag 9 december 2009 @ 11:44:44 #240
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75439722
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Brutaal ook nog
Ow O+
pi_75439732
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef bigbird het volgende:
Ik wil ook naar de kapper, ben al heel lang niet geweest.
Ik wil ook! Ben nog niet zo heel lang geleden geweest, maar vind het wel weer tijd (en ik hou er ook van )
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je mag met mij mee hoor als ie je eruit zet!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:45:34 #242
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75439755
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hee, ik hou wel van kort haar!!! Ik heb het ook heel kort gehad (ben zelfs uitgescholden voor jongen toen... )
het was meer als reactie op die mannen!
(nu weer goed??? )
Jij bent lief
Ow O+
pi_75439769
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef Maes het volgende:

[..]

Brutaal ook nog
en jij was toch de tante van Qwea omdat Qwea de dochter van Greys was? Dan is Loveless je zwager...
pi_75439775
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef Maes het volgende:

[..]

Brutaal ook nog
pi_75439787
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef Maes het volgende:

[..]

Jij bent lief
  woensdag 9 december 2009 @ 11:46:45 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75439813
hebben jullie allemaal al gestemd?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 9 december 2009 @ 11:47:04 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75439828
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en jij was toch de tante van Qwea omdat Qwea de dochter van Greys was? Dan is Loveless je zwager...
wtf
pi_75439851
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

wtf
ja, weet ik veel
jij zei mam tegen greys
toen zei maes; dan ben ik je tante
dus....
pi_75439859
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef Qwea het volgende:
  woensdag 9 december 2009 @ 11:48:29 #250
148689 Muis006
pi_75439871
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef Qwea het volgende:
nee
  woensdag 9 december 2009 @ 11:48:31 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75439873
korte pittige kapsels
pi_75439886
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

nee
ja maar ja maar, t is voor DTH!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:48:54 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75439888
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

nee
barbaar!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:49:08 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75439898
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja maar ja maar, t is voor DTH!
nou, dat dus
pi_75439908
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
korte pittige kapsels
you have? or you hate?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:49:42 #256
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75439923
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

k erger me er echt dood aan dat ik dat ding niet kan vinden... zelfs t statief zelf kan ik niet vinden, t zit in een van de vele dozen. scheenbeschermers voor vanaaf liggen wel al klaar
He gatver. Ja idd. Hopeloos is dat. Scheenbeschermers?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 december 2009 @ 11:50:47 #257
163650 Greys
pi_75439956
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:22 schreef Maes het volgende:
Ik wil een nieuwe hairdo
Ik ook!

Het moet donkerder en er moet hooguit ( ) 1 cm. vanaf ofzo. Hoewel ik nog geen gespleten puntjes kan ontdekken. En ik denk dat ik weer een pony in het leven ga roepen, want het wordt te lang vooraan dus nu veeg ik het telkens uit mijn gezicht en dat staat truttig

Doe eens een voorbeeldplaatje van wat je wilt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 december 2009 @ 11:50:51 #258
148689 Muis006
pi_75439959
Wat moet ik stemmen dan?
pi_75440022
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef Muis006 het volgende:
Wat moet ik stemmen dan?
FOK! dierenproduct van het jaar stemtopic!

[ Bericht 7% gewijzigd door tombolafan op 09-12-2009 14:34:48 ]
pi_75440107
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en niet om te beinvloeden :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ook
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 11:55:20 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75440133
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

He gatver. Ja idd. Hopeloos is dat. Scheenbeschermers?
ja ik ga vanavond hockeyen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75440179
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En ik ook
Sorry!!!! Ik had niet eens gezien dat je meedeed!
Hoe kan ik het goedmaken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:56:48 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75440204
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

you have? or you hate?
Ik had het, ooit. Wat een afgang
  woensdag 9 december 2009 @ 11:57:16 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75440225
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En ik ook
pi_75440228
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Sorry!!!! Ik had niet eens gezien dat je meedeed!
Hoe kan ik het goedmaken?
SPOILER
Met foto's
pi_75440250
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik had het, ooit. Wat een afgang
Ik heb het ook gehad (heeeeeel kort bedoel ik dan) maar nu wisselt het tot net boven mn schouders en 20 cm langer...
pi_75440266
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:57 schreef EroSales het volgende:
oh nee he...
pi_75440293
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Met foto's
lezen he...
pi_75440294
Ik wil niet stemmen... Ik vind alle producten voor dat ene beestje specifiek fantastisch slim en handig. Daar kan ik niet tussen kiezen. En dan wordt het toch weer een: oh, jou vind ik lief dus dan stem ik op jou-stem. En dat is niet het doel. Sorry...
pi_75440322
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:57 schreef EroSales het volgende:
hoe doe je een topicreport dan???
even ervan uitgaande dat dit spam is...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 december 2009 @ 11:59:46 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75440324
dr staan al 3 vuilniszakken gevuld klaar voor de stortkoker
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75440365
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

hoe doe je een topicreport dan???
even ervan uitgaande dat dit spam is...
driehoekje bovenaan de pagina
  woensdag 9 december 2009 @ 12:00:45 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75440375
Ik ben mn haar weer lang aant laten groeien, gaat best goed Tis nu ruim over mn schouders, maar wil 't nog wel een cm of 5, 10 langer
Tis gewoon superhandig, lang haar. Heb het ook kort gehad, zeer kort, maar dat is me gewoon teveel gedoe.
pi_75440394
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

lezen he...
PICS
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Morretje het volgende:
Ik wil niet stemmen... Ik vind alle producten voor dat ene beestje specifiek fantastisch slim en handig. Daar kan ik niet tussen kiezen. En dan wordt het toch weer een: oh, jou vind ik lief dus dan stem ik op jou-stem. En dat is niet het doel. Sorry...
Dat is het volgens mij al een beetje, zeker doordat sommigen natuurlijk de 'opbrengst' aan DTH schenken kan je er donder op zeggen dat er een hoop mensen daarom op die persoon stemmen
pi_75440423
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

driehoekje bovenaan de pagina
weer iets geleerd/voor het eerst gedaan!
pi_75440443
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

weer iets geleerd/voor het eerst gedaan!
Nou als ik nu geen PM ga krijgen
pi_75440462
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

PICS
als je lief bent heeeeeeeeeeeeeeeel misschien als we naar het DTH gaan (en dan heeeeeeeel lief zijn he...)
quote:
Dat is het volgens mij al een beetje, zeker doordat sommigen natuurlijk de 'opbrengst' aan DTH schenken kan je er donder op zeggen dat er een hoop mensen daarom op die persoon stemmen
Guilty
  woensdag 9 december 2009 @ 12:03:57 #278
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75440507
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook!

Het moet donkerder en er moet hooguit ( ) 1 cm. vanaf ofzo. Hoewel ik nog geen gespleten puntjes kan ontdekken. En ik denk dat ik weer een pony in het leven ga roepen, want het wordt te lang vooraan dus nu veeg ik het telkens uit mijn gezicht en dat staat truttig

Dat durf ik niet meer
Ow O+
  woensdag 9 december 2009 @ 12:04:26 #279
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75440519
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
korte pittige kapsels
KORTERE!!!!!
Ow O+
  woensdag 9 december 2009 @ 12:04:50 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75440535
baloe heeft mn ananas opgegeten poepig. Ennu issie weer weg minder poepig
  woensdag 9 december 2009 @ 12:05:06 #281
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75440551
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Maes het volgende:

[..]

KORTERE!!!!!
Poteeeto potatoooo
  woensdag 9 december 2009 @ 12:06:24 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75440598
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Poteeeto potatoooo
  woensdag 9 december 2009 @ 12:06:25 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75440599
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
Puk had vanochtend een hele dikke stinkende poep in z'n kattenbak gemaakt voor mij, als goeiemorgen-cadeau.
pi_75440611
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
oi, jij kent je plaats ook weer; voedselvoorziening...
pi_75440653
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef Maes het volgende:

[..]

Dat durf ik niet meer
Heus wel! Door die jonge jongetjes die niet weten wat mooi is???
  woensdag 9 december 2009 @ 12:08:10 #286
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75440666
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook!

Ik had een foto gezien van Victoria Beckham ( ) met een heel leuk bobachtig kapsel. Toen dacht ik als ik dat hoofd van haar even weg denk dat zou dat mij best leuk staan. Maar ik blijf wel blondie natuurlijk.
Ow O+
pi_75440723
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef Maes het volgende:

[..]

Ik had een foto gezien van Victoria Beckham ( ) met een heel leuk bobachtig kapsel. Toen dacht ik als ik dat hoofd van haar even weg denk dat zou dat mij best leuk staan. Maar ik blijf wel blondie natuurlijk.
Ik zag gister bij oprah ( ) een stukje met chris rock, dat veel afro-amerikanen hetzelfde kapsel willen als victoria. En hij heel hard roepen: "BUT YOU ARE BLACK!!!!"
  woensdag 9 december 2009 @ 12:11:47 #288
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75440796
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik zag gister bij oprah ( ) een stukje met chris rock, dat veel afro-amerikanen hetzelfde kapsel willen als victoria. En hij heel hard roepen: "BUT YOU ARE BLACK!!!!"

Gemist jammergenoeg, daarom durf ik het ook bijna niet te zeggen omdat het Victoria Beckham is fot god's sake
Ow O+
  woensdag 9 december 2009 @ 12:12:36 #289
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75440826
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jaaa dat was zoooo leuk gister! Chris Die opmerkingen die hij maakte af en toe En toen ze het hadden over die foto van Oprah toen ze een jaar of 4 was met zo'n nep-pony
pi_75440878
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:11 schreef Maes het volgende:

[..]

Gemist jammergenoeg, daarom durf ik het ook bijna niet te zeggen omdat het Victoria Beckham is fot god's sake
het was echt heel grappig met hem. Hij heeft een docu-film gemaakt over afro-amerikanen en hun haar-problemen, omdat zoveel van hen echt duizenden dollars uitgeven voor pruiken/weaves etc.
Zijn dochtertjes wilden al heel jong "ander haar" en hij ging dat uitzoeken. Mensen in de bijstand die gewoon spaarden voor de kapper en dan 3,5 uur in het vliegtuig gingen zitten om naar de kapper te gaan...
pi_75440960
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:12 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaaa dat was zoooo leuk gister! Chris Die opmerkingen die hij maakte af en toe En toen ze het hadden over die foto van Oprah toen ze een jaar of 4 was met zo'n nep-pony
ook toen ie riep:
Niemand van de blanke blonde vrouwen hier is blond van zichzelf!
en die hele zaal:
  woensdag 9 december 2009 @ 12:17:02 #292
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75440993
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

het was echt heel grappig met hem. Hij heeft een docu-film gemaakt over afro-amerikanen en hun haar-problemen, omdat zoveel van hen echt duizenden dollars uitgeven voor pruiken/weaves etc.
Zijn dochtertjes wilden al heel jong "ander haar" en hij ging dat uitzoeken. Mensen in de bijstand die gewoon spaarden voor de kapper en dan 3,5 uur in het vliegtuig gingen zitten om naar de kapper te gaan...
Dat meen je niet? Ik ga de uitzending zoeken
Ow O+
pi_75441011
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:17 schreef Maes het volgende:

[..]

ja, ik zapte er in en ik kon de combinatie chris rock en haar-advies niet helemaal rijmen, dus ik bleef kijken (en het was leuk!!!!)
pi_75441046
pi_75441071
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:17 schreef Maes het volgende:

[..]

wat ook erg was; in india heb je een reinigingsritueel ofzo, dan wordt het haar van vrouwen/meisjes afgeschoren, en dat wordt dan gebruikt voor pruiken ZONDER DAT DIE VROUWEN ERVAN AF WETEN!!!!!
dus amerikanen lopen met indisch haar, en de originele eigenaar denkt dat het gewoon weggegooid is...
pi_75441092
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_75441119
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wat ook erg was; in india heb je een reinigingsritueel ofzo, dan wordt het haar van vrouwen/meisjes afgeschoren, en dat wordt dan gebruikt voor pruiken ZONDER DAT DIE VROUWEN ERVAN AF WETEN!!!!!
dus amerikanen lopen met indisch haar, en de originele eigenaar denkt dat het gewoon weggegooid is...
dan krijg je dus zoiets:
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 12:22:21 #298
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75441171
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en niet om te beinvloeden :
SPOILER
Mja dat beinvloed dus wel en ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_75441174
Zeg, we zijn toch niet aan het LOG-en he...
pi_75441206
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Mja dat beinvloed dus wel en ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer...
dat is op zich wel jammer ja... nu vind ik dat ding van greys wel echt leuk, vandaar dat die op 1 staat... verder vind ik de rest eigenlijk allemaal redelijk dicht bij elkaar qua verhalen, dus vandaar dat ik me er wel door heb laten beinvloeden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')