Tja, dat moet je zelf toch kiezen. Kan ik nu wel zeggen dat je nu, NU, die 2 oprookt en dan klaar bent, maar zo werkt het nie he..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr liggen dr nog twee, ik vind het zonde om ze op te maken , ze ruiken zo ook zo lekker
We gaan gewoon met inlegvellen werken joh, no prob!quote:
Nee nee, ik heb nog 1 sigaret, Cat vroeg hoeveel wax melts ik nog hadquote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, dat moet je zelf toch kiezen. Kan ik nu wel zeggen dat je nu, NU, die 2 oprookt en dan klaar bent, maar zo werkt het nie he..
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef Maes het volgende:
Ik ga vanavond de kerstbruid () nog eens lezen en krabbels toevoegen
Ik zou niet graag in je schoenen staan. Die eerste periode van niet rokenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb nog 1 sigaret, Cat vroeg hoeveel wax melts ik nog had![]()
Mss moet ik m zo maar opsteken ook
Nou, als ik vandaag stop ben ik op mn verjaardag door het ergste heen en weer een happy bunny.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in je schoenen staan. Die eerste periode van niet rokendoe ik niet graag over
Huuuuuuuuuquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb zojuist het woord druipnat gehighlight
/spoiler
Bij sommige katten blijft dat zoquote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Enfermera het volgende:
Haha, onze Puk vindt de stofzuiger nog een erg eng beest![]()
Oh jakkes!! Is mijn eerste reactie, maar in het verhaal valt het vast mee..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
/spoiler
Ik zie je helemaal zitten met je boekje en markeerstiftenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
/spoiler
Kan ook van de regen zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh jakkes!! Is mijn eerste reactie, maar in het verhaal valt het vast mee..
Lekker zompigquote:
Geniet ervanquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Geniet ervan
* Maes stiekem jaloers is
Goed hèquote:
Liefquote:Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem ook nog wel een trekje voor jou!
Hijs nog niet op de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |