quote:
sterkte bij de tandarts!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet zo naar de tandarts en dan de bakamer schilderen (het laatste
).
Moge btw
Hmmm de tandarts is minder idd..Is het voor controle? Ik moet eerst om 11 uur naar de diabetesverpleegkundige en daarna ga ik m'n lens ophalen. En dan is het kerstboom time!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet zo naar de tandarts en dan de bakamer schilderen (het laatste
).
Moge btw
quote:
Zolang hij geen röntgenfoto's maakt is dat normaal geen probleemquote:Op woensdag 9 december 2009 08:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hmmm de tandarts is minder idd..Is het voor controle? Ik moet eerst om 11 uur naar de diabetesverpleegkundige en daarna ga ik m'n lens ophalen. En dan is het kerstboom time!
Hoezo zijn röntgenfoto's een probleem dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Zolang hij geen röntgenfoto's maakt is dat normaal geen probleem
Controle idd.
Succes Bamba! Hoe is jouw suikerziekte begonnen? Zomaaar of heeft het n oorzaak?
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoezo zijn röntgenfoto's een probleem dan?
Mijn suikerziekte is gedeeltelijk erfelijk belast. Mijn vader heeft het ook en ook overgewicht speelt mee natuurlijk..
Thanks Nieslief!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef nieslief het volgende:
Oeh MI-tje naar de tandarts succes... en Bamba naar de verpleegkundige ook succes..
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Thanks Nieslief!
'Röntgenfoto's showen mijn gaatjes, je ziet ze bij mij met het blote oog niet.
Balen Bamba! Maar als je je eigen prikset hebt enz. is het heel goed te doen (zie ik dan bij familie).
heb je goed geslapen? Of bedoel je dat nietquote:Op woensdag 9 december 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan eindelijk weer goedemorgen zeggen!
Ik moest echt ff heel hard nadenken maar volgens mij is dat morgen alweer 4 weken, en probleemloosquote:Op woensdag 9 december 2009 08:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
heb je goed geslapen? Of bedoel je dat niet. Hoe gaat het met het niet-roken?
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh hoe staat het met je punnik-werkje voor m'n poes?
Oke, ik vond ook al dat je er minder was, maar had gemist waaromquote:Op woensdag 9 december 2009 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest echt ff heel hard nadenken maar volgens mij is dat morgen alweer 4 weken, en probleemloos![]()
Vorige keer had ik zo een tellertje op mn pc staan, was ik dr veel meer mee bezig, nu ben ik dr helemaal niet mee bezigMoet alleen ff zien of ik mn begindag nog kan achterhalen, das wel leuk om ergens op te schrijven mss...
Maar ik kan weer goedemorgen zeggen omdat ik na meer dan een week mn pc weer terug heb op mijn werk![]()
![]()
( ik sta ook meteen weer in de daglijsten)
quote:Ten months, two days, 11 hours, 20 minutes and 37 seconds. 6109 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.264,02. Life saved: 3 weeks, 5 hours, 5 minutes.
Ik heb er nog nooit eentje gehadquote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef JJH het volgende:
Mogguh.
Tandartsen zijn kut. Meestal valt het wel mee, maar de laatste keer had ik er 4 (4 !!!)
Ook dankzij die fijne röntgenfoto's.
Ja als ik ff doorgezet had toen Frits dood ging was ik in februari alweer een jaar gestoptquote:Op woensdag 9 december 2009 09:10 schreef JJH het volgende:
Ik heb wel een stoppen met roken metertje.
[..]
Tsssssssss, alsof mijn poes ooit al es plezier aan jou beleefd heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh hoe staat het met je punnik-werkje voor m'n poes?
Jij hebt toch alleen hondjes?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssssssss, alsof mijn poes ooit al es plezier aan jou beleefd heeft
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eentje gehad
Hey Grey s.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Mogguh! Hoe was het gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |