quote:
sterkte bij de tandarts!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet zo naar de tandarts en dan de bakamer schilderen (het laatste
).
Moge btw
Hmmm de tandarts is minder idd..Is het voor controle? Ik moet eerst om 11 uur naar de diabetesverpleegkundige en daarna ga ik m'n lens ophalen. En dan is het kerstboom time!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet zo naar de tandarts en dan de bakamer schilderen (het laatste
).
Moge btw
quote:
Zolang hij geen röntgenfoto's maakt is dat normaal geen probleemquote:Op woensdag 9 december 2009 08:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hmmm de tandarts is minder idd..Is het voor controle? Ik moet eerst om 11 uur naar de diabetesverpleegkundige en daarna ga ik m'n lens ophalen. En dan is het kerstboom time!
Hoezo zijn röntgenfoto's een probleem dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Zolang hij geen röntgenfoto's maakt is dat normaal geen probleem
Controle idd.
Succes Bamba! Hoe is jouw suikerziekte begonnen? Zomaaar of heeft het n oorzaak?
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoezo zijn röntgenfoto's een probleem dan?
Mijn suikerziekte is gedeeltelijk erfelijk belast. Mijn vader heeft het ook en ook overgewicht speelt mee natuurlijk..
Thanks Nieslief!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef nieslief het volgende:
Oeh MI-tje naar de tandarts succes... en Bamba naar de verpleegkundige ook succes..
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Thanks Nieslief!
'Röntgenfoto's showen mijn gaatjes, je ziet ze bij mij met het blote oog niet.
Balen Bamba! Maar als je je eigen prikset hebt enz. is het heel goed te doen (zie ik dan bij familie).
heb je goed geslapen? Of bedoel je dat nietquote:Op woensdag 9 december 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan eindelijk weer goedemorgen zeggen!
Ik moest echt ff heel hard nadenken maar volgens mij is dat morgen alweer 4 weken, en probleemloosquote:Op woensdag 9 december 2009 08:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
heb je goed geslapen? Of bedoel je dat niet. Hoe gaat het met het niet-roken?
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh hoe staat het met je punnik-werkje voor m'n poes?
Oke, ik vond ook al dat je er minder was, maar had gemist waaromquote:Op woensdag 9 december 2009 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest echt ff heel hard nadenken maar volgens mij is dat morgen alweer 4 weken, en probleemloos![]()
Vorige keer had ik zo een tellertje op mn pc staan, was ik dr veel meer mee bezig, nu ben ik dr helemaal niet mee bezigMoet alleen ff zien of ik mn begindag nog kan achterhalen, das wel leuk om ergens op te schrijven mss...
Maar ik kan weer goedemorgen zeggen omdat ik na meer dan een week mn pc weer terug heb op mijn werk![]()
![]()
( ik sta ook meteen weer in de daglijsten)
quote:Ten months, two days, 11 hours, 20 minutes and 37 seconds. 6109 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.264,02. Life saved: 3 weeks, 5 hours, 5 minutes.
Ik heb er nog nooit eentje gehadquote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef JJH het volgende:
Mogguh.
Tandartsen zijn kut. Meestal valt het wel mee, maar de laatste keer had ik er 4 (4 !!!)
Ook dankzij die fijne röntgenfoto's.
Ja als ik ff doorgezet had toen Frits dood ging was ik in februari alweer een jaar gestoptquote:Op woensdag 9 december 2009 09:10 schreef JJH het volgende:
Ik heb wel een stoppen met roken metertje.
[..]
Tsssssssss, alsof mijn poes ooit al es plezier aan jou beleefd heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh hoe staat het met je punnik-werkje voor m'n poes?
Jij hebt toch alleen hondjes?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssssssss, alsof mijn poes ooit al es plezier aan jou beleefd heeft
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eentje gehad
Hey Grey s.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Mogguh! Hoe was het gister?
Heeeel vet, echt supergoeie live-band, die zangeres kan zingenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Mogguh! Hoe was het gister?
Volgens mij is er nog geen tijd afgesproken, maar ik kan me vergissenquote:Op woensdag 9 december 2009 06:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of iemand al een reactie op mijn vraag gegeven had. Vandaar nog maar een keer.
Hoelaat gaan jullie naar DTH? ik kan misschien wel mee maar niet mee eten ik krijg zelf eters.
De croysehoeve is trouwens mwah. Ik vond het eten er niet echt geweldig maar ook niet slecht.
Dan ga je toch iets langer wandelen?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
0 gaatjesnu even Whoopie wandelen en weer schilderen (ben schildermoe
).
Alsof Mr dat niet door heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 09:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ga je toch iets langer wandelen?
Is dat stukje wat je nog moet echt het laatste beetje? Of alleen het laatste beetje van de badkamer?
Ja de grote zaal van 013.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:Tilburg is echt niks he!
Was het in 013?
Dat is nog wel een leuke zaal, voor Tilburgse begrippen dan he
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alsof Mr dat niet door heeft
De badkamer is de laatste ruimte die ik moet schilderen.
Verder is de schilder het haasje
Nee zover waren we nog helemaal niet hoor, met een tijdquote:Op woensdag 9 december 2009 06:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of iemand al een reactie op mijn vraag gegeven had. Vandaar nog maar een keer.
Hoelaat gaan jullie naar DTH? ik kan misschien wel mee maar niet mee eten ik krijg zelf eters.
De croysehoeve is trouwens mwah. Ik vond het eten er niet echt geweldig maar ook niet slecht.
Hahahaha nee maar ik wil de 20ste verhuizen dus moet ik er ook wat voor doenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is je Mr zo een slavendrijver dan????????
Mij zou het schilderen na 1 dag al mn neus uitgekomen zijn, dus ik doe t je niet na
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de grote zaal van 013.
Ik heb gewoon even lang in Tilburg zelf rondgereden op zoek naar de ingang van een fuckin parkeergarage als het duurde om van R'dam naar Tilburg te rijdenOveral wegwerkzaamheden in de stad, dingen afgezet, éénrichtingsverkeer, en je had dus werkelijk een tweedeling tussen het centrum, en je kon maar op paar punten 'switchen', wij stonden aan de ene kant van de parkeergarage, en de ingang was aan de andere kant, was gewoon kilometers omrijden voor een stuk van hemelsbreed 250m ofzo
![]()
En die pauper TomTom stuurde me dus naar de verkeerde kant van die kut parkeergarage
Dat had ik dus laatst op een vrijdagavond in Utrecht. Oh joy!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de grote zaal van 013.
Ik heb gewoon even lang in Tilburg zelf rondgereden op zoek naar de ingang van een fuckin parkeergarage als het duurde om van R'dam naar Tilburg te rijdenOveral wegwerkzaamheden in de stad, dingen afgezet, éénrichtingsverkeer, en je had dus werkelijk een tweedeling tussen het centrum, en je kon maar op paar punten 'switchen', wij stonden aan de ene kant van de parkeergarage, en de ingang was aan de andere kant, was gewoon kilometers omrijden voor een stuk van hemelsbreed 250m ofzo
![]()
En die pauper TomTom stuurde me dus naar de verkeerde kant van die kut parkeergarage
quote:
Ja kan me voorstellen als je dat niet weet te vinden het daar ook kut rijden is, was neem ik aan ook nog voor de tijd van parkeergarage schouwburgplein dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hebben wij daar ook es gehad, en we waren al maar net op tijd voor het concert , kut is dat he!
Nou moet ik zeggen dat we voor de tijd van de TomTom ( ja , ik ben oud, I know ) in Rotterdam es heeeeeeeelemaal verdwaald zijn op zoek naar Nighttown, dat was ook echt een crime om daar te komen
Gelukkig was er geen file toen we eenmaal parkeergarage hadden gevonden, en onderweg naar Tilburg ook lekker kunnen doorrijden, maar ín Tilburg was het echt ellende en zelfs de TomTom snapte het niet meer, of stuurde je dan een straatje in wat ondertussen was afgesloten of tijdelijk eenrichtingsverkeer was ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik dus laatst op een vrijdagavond in Utrecht. Oh joy!
Alles eenrichtingsverkeer en wegwerkzaamheden en uiteindelijk in de file voor de parkeergarage waar je ook nooit meer uit kwam, mocht je toch besluiten ergens anders te willen parkeren
Maar goed, uiteindelijk hebbie het naar je zin gehad gister en daar gaat het kom toch?
Dag Zwabbermansquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen als je dat niet weet te vinden het daar ook kut rijden is, was neem ik aan ook nog voor de tijd van parkeergarage schouwburgplein dan?![]()
[..]
Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alsof Mr dat niet door heeft
De badkamer is de laatste ruimte die ik moet schilderen.
Verder is de schilder het haasje
MOGGUUUUH MORRIEquote:Op woensdag 9 december 2009 10:05 schreef Morretje het volgende:Goedemorgen
![]()
laptop is nog steeds dood
![]()
Ben nu op Ravages mac, maar das wel ff wennen..![]()
Hebt ik nog wat gemist gisteravond? Zag nog net in dit topic Ing's pakje langskomen!
Je stopt een windows installatie CD erin en je boot daar vanaf.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh mor dat is balen.
Mijn laptop kan ook elk moment overlijden denk ik, maar hijs ook al 4 jaar oud nu en wordt heel intensief gebruikt.
Ik zou willen dat ik wist hoe ik m es helemaal leeg kan maken en opnieuw kan installeren, maar een nieuwe kopen doet minder pijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |