Dan zit je hier beter...ik zit ideaal...zo de binnenstad in(desnoods lopend) en zo in de velden en als ik de goede kant oploop tussen de schapen en de koeienquote:Op woensdag 9 december 2009 02:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, en ik vergeet de mooiere omgeving, mijn stad is omsingeld door kassen en olierafinaderijen
als er in pernis een veiligheidsklep vliegt zitten we hier met de stank van verbrand rubber ofzo
En als je de verkeerde kant oploopt verdwijn je langzaam in de IJssel.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zit je hier beter...ik zit ideaal...zo de binnenstad in(desnoods lopend) en zo in de velden en als ik de goede kant oploop tussen de schapen en de koeien, lekker veel groen om me heen...
Dan moet ik vanaf de Wipstrik een behoorlijk eind lopenquote:Op woensdag 9 december 2009 02:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je de verkeerde kant oploopt verdwijn je langzaam in de IJssel.
Ik heb jaren bij Alphen a/d Rijn in de buurt gewoont, en zou ook niet meer terug willen. Behalve Amsterdam. Dat vind ik ook een heerlijke stad.
quote:Op woensdag 9 december 2009 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
spammert -> goedkoop internet -> grapje ....-> profit!![]()
holy crap het is al later dan ik dachtquote:Op woensdag 9 december 2009 03:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga even de douche in.
quote:Op woensdag 9 december 2009 03:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga even de douche in.
Heb ik ook. Het "opeens" half vier geweest....quote:Op woensdag 9 december 2009 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
holy crap het is al later dan ik dacht
A-E valt nergens onder, die is gewoon gekquote:Op woensdag 9 december 2009 03:37 schreef trovey het volgende:
[..]
...tja waar val jij onder
.....voor ons de nachtploeg...voor jezelf de eerste van de ochtendploeg
Ze heeft gewoon een eigen status hierquote:Op woensdag 9 december 2009 03:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A-E valt nergens onder, die is gewoon gek![]()
Ik stop er, denk ik, ook eens mee. Werk ze Alter Ego, en slaap ze Zwabber en JJH en wie er nog is.....quote:Op woensdag 9 december 2009 03:56 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, om negen uur weer op, toedeledokie
Dan heb je nog precies 5 uur slaap.quote:Op woensdag 9 december 2009 03:56 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, om negen uur weer op, toedeledokie
Ik weet nog niet precies hoe het schema gaat werken. Heb om 11 uur een afspraak met de diabetesverpleegkundige, dus dan zal ik meer horen. We beginnen met de langwerkende vandaag om de hoogste top er al af te halen, ik zit continue boven de 20 namelijk. En dan gaat ze volgende week kijken of dat al voldoende is, of dat de kortwerkende insuline er bij gaan komen. Ik hoop het eigenlijk wel, want dan ben ik idd ook van die pillen af!quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Bamba, even voor jou, je gaat nu insuline spuiten?
Moet je er nog tabletten bij?
Hoe en wat ga je spuiten, vast schema, 2 x per dag en 's nachts?
Of voor elke maaltijd snelwerkende? en dan 3 x per dag en dan alleen langzame voor de nacht?
Ik moet je zeggen, het duurt even, maar dan ga je je veel beter voelen.
Ik ben zo blij dat ik die k*t pillen niet meer hoef te slikken.
Ik spuit nu voor elke maaltijd en dat is enorm flexibel.
Als je dat 1 x goed aanvoelt...man, scheelt echt de wereld.
En vooral veel zelfcontrole doen, dan leer je het echt goed inschatten.
Heb je een endocriniloog waarmee je een beetje door één deur kan? Dat scheelt ook de wereld.
Succes meissie!!!!!
Waar linkje??quote:Op woensdag 9 december 2009 03:05
schreef trovey het volgende:
De lolbroek van gisteren is terug...even een melding maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |