Heb je hem voor een kinders gemaakt of voor jezelf? Hij is liev.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx!
is al gevuld, lijkt niet zo op de foto, maar is wel met poppenvulsel, veilig voor kinders...
de bek en vleugels moeten eraan gemaasd worden. en dan nog de oogjes erop en de haren
Heb ook op Greys en Maes gestemdquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar als ik win gaat mn prijs naar stichting dierenthuis![]()
Deze kluiven stinken niet, want wat stinkt komt dr hier niet in
Heel boeiend, ff doorzetten joh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jeugdstrafrecht. Wel erg interessant hoor
k wil m misschien weggevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je hem voor een kinders gemaakt of voor jezelf? Hij is liev.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar t kan ook zijn dat ik m nog eens maak ofzo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Als onderdeel van?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jeugdstrafrecht. Wel erg interessant hoor
quote:
Ik dacht al wat jij slikt moet ik niet nemenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij hart van nederland was het baby-olifantje dat voor het eerst naar buiten ging, en dat was echt heel lief en schattig... En dat tikte ik door, per ongeluk in dezelfde post...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht al wat jij slikt moet ik niet nemen
[..]
ik heb ooit een recept voor panda-brood van het bento-topic gepikt... interesse?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de kraai mogen aanschouwen, nu ga ik echt slapen![]()
Als ik t ga proberen wil ik een pandaaaaaaa maken
[..]
Auw..... niet iedereen kijkt naar dezelfde kwaliteits-uitzendingen ja!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij hart van nederland was het baby-olifantje dat voor het eerst naar buiten ging, en dat was echt heel lief en schattig... En dat tikte ik door, per ongeluk in dezelfde post...
Dé post van de weekquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef tombolafan het volgende:
Cool!!!!
ooooooooooooh,
hoe![]()
hoe dat baby-olifantje voor het eerst naar buiten komt tussen de poten van mama!
![]()
ja, ja, ik weet het...quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auw..... niet iedereen kijkt naar dezelfde kwaliteits-uitzendingen ja!![]()
Ik had al medelijden met die arme kraai.
Ach, niet al je schrijfsels kunnen perfect zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ja, ik weet het...![]()
maar het was dus niet helemaal de bedoeling dat het in 1 post kwam...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, niet al je schrijfsels kunnen perfect zijn.
ai, ik wilde eerst KKI van Kat5 afpakken, maar nu misschien liever Kat5 van KKI...quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ai, ik wilde eerst KKI van Kat5 afpakken, maar nu misschien liever Kat5 van KKI...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |