'Hee, een SMS'quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
wacht maar tot je je eigen foto's terug ziet die ik gemaakt heb van jullie 2 sletten!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
'Hee, een SMS'
Props voor degene die dat topic kan terugvinden btw.
Bijna een enorm gezichtverlies geleden in de trein door Fok!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
'Hee, een SMS'
Dan was ik het gesprek aangegaan en had ik uiteindelijk dit topic niet geopend.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef Salatrel het volgende:
en wat als die jongen nu hele verhalen tegen je was gaan vertellen TS?
ok danquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan was ik het gesprek aangegaan en had ik uiteindelijk dit topic niet geopend.
ZOMG WTF BBQ!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef GasTurbine het volgende:
Met je gore tengels op het bankje, ik had beide poten om je nek gebonden. En je ogen uitgestoken. Dikzak.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef paintmeester het volgende:
Dus je klacht is dat je verder geen aandacht van deze jongen hebt gekregen?
Waarom reageer je zo zuur richting mij? Je komt nogal wanhopig over...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
verkapt-zie-mij-mezelf-een-lekker-wijf-vinden-kom-allemaal-fappen-op-mijn-fobo-topic
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo zuur richting mij? Je komt nogal wanhopig over...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef UnderSiege het volgende:
Ynuhh jij moet echt keihard volgespritzt worden met warm zaad!!!
Dus.... doe die kut open dan ram ik mijn dikke rauwe vleesworst bij je naar binnen!
Omdat jij doet alsof je zo lekker bent en elke jongen zijn ogen niet van je af kan houden. Eigenlijk ben jij ook een verlegen meisje omdat jij niks tegen hem zeiquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
YEAH RIGHT, als ze voor me zit met die kale poes open dan weet ik niet hoe snel ik mijn blauwkopper uit de broek moet halen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]internetheld. de treinautist meld zich...
heldquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoezo? Zoals TS het beschreef had ze toch geen interesse in hem dus was het verspilde moeite.. wss wist die jongen het allang en vond het gewoon even leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef TommyGun het volgende:
Echt, wat een autisten volk. Zeg dan gewoon iets(Ja ik heb 't over die jongen).
volgens mij ervaren vrouwen het niet als prettig als jij meteen je blauwgeaderde puddingbuks in stelling brengt als je tegenover ze gaat zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
YEAH RIGHT, als ze voor me zit met die kale poes open dan weet ik niet hoe snel ik mijn blauwkopper uit de broek moet halen!
Ik doe helemaal niet of ik lekker ben, ik vertel gewoon wat ik mee gemaakt heb. Deze jongen had blijkbaar moeite om zijn ogen van ons af te houden. Wij deden het gewoon om die jongen een beetje te plagen, gewoon omdat het kan en leuk is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Omdat jij doet alsof je zo lekker bent en elke jongen zijn ogen niet van je af kan houden. Eigenlijk ben jij ook een verlegen meisje omdat jij niks tegen hem zei
Alsof mij dat ook maar enigzins boeitquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij ervaren vrouwen het niet als prettig als jij meteen je blauwgeaderde puddingbuks in stelling brengt als je tegenover ze gaat zitten.
High tree, thick rope 4 youquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef ripley1 het volgende:
Ik vind verlegen jongens die blozen juist heel cute
Scheelt weer leeswerkquote:Ik zat met een vriendin in de trein, komt er een nerd tegenover ons zitten met een laptop. Telkens als hij opkeek en zag dat een van ons keek, dook ie verlegen achter het scherm. We besloten hem samen voor de gek te houden door hem heel de rit aan te blijven kijken. Toen we uitstapten nog even gezwaaid, waarop hij snel de andere kant op keek!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
dat en:quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Omdat jij doet alsof je zo lekker bent en elke jongen zijn ogen niet van je af kan houden. Eigenlijk ben jij ook een verlegen meisje omdat jij niks tegen hem zei
Zelfs dan...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:11 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Hoezo? Zoals TS het beschreef had ze toch geen interesse in hem dus was het verspilde moeite.. wss wist die jongen het allang en vond het gewoon even leuk om te kijken
Er zijn vast wel meer meisjes/vrouwen die het schattig vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:20 schreef garriej het volgende:
zo komt deze nerd uiteraard nooit aan een vriendin..
Leuk hoor pesten... Ik heb een hekel aan dat soort wijven. Krijg dan zelf een beetje ballen en spreek m aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet of ik lekker ben, ik vertel gewoon wat ik mee gemaakt heb. Deze jongen had blijkbaar moeite om zijn ogen van ons af te houden. Wij deden het gewoon om die jongen een beetje te plagen, gewoon omdat het kan en leuk is.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
dat en:
Nee hoor, ik ben niet wanhopig.
Ik vind jou iig een heldomdat je het leuk vind om verlegen jongens in de zeik te zetten, maar je stiekem de aandacht wel leuk vindt.
Als je alleen was geweest had je zelf niet eens iets gedaan of gezegd, maar stoer hoor, samen met een vriendin die nerd zich nog erger laten voelen
en dat is dus mijn punt..quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk maar wie houdt er nou niet van aandacht? En ik denk dat de meesten anders zijn wanneer er anderen bij zijn, zo ook ik daar ben ik gewoon eerlijk in. Ik zou zoiets nooit doen wanneer ik alleen in de trein zou zitten.
oeh wederom gmta dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Leuk hoor pesten... Ik heb een hekel aan dat soort wijven. Krijg dan zelf een beetje ballen en spreek m aan
LL why so seriousquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat is dus mijn punt..
normaal ben je aardig, maar zodra andere mensen erbij komen ineens niet meer
Had dan gewoon wat tegen die gozer gezegd![]()
Maar nee, dat was niet stoer geweest tegenover je vriendinnetje
Er zit een wezenlijk verschil tussen pesten en plagen, in mijn ogen viel dit gewoon onder plagen. En we hebben die jongen niet beledigd door naar naar hem te doen of hem uit te schelden. Dat zou ik namelijk niet snel doen, want daar beledig je iemand echt mee. Dit was meer een spelletje en ik heb nu achteraf ook niet een slecht gevoel er over. Omdat het gewoon een beetje plagen was.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat is dus mijn punt..
normaal ben je aardig, maar zodra andere mensen erbij komen ineens niet meer
Had dan gewoon wat tegen die gozer gezegd![]()
Maar nee, dat was niet stoer geweest tegenover je vriendinnetje
Ach misschien help je deze jongen er nog wel mee. Hij vind zichzelf nu waarschijnlijk zeer aantrekkelijk en de volgende keer durft ie iemand aan te spreken, dus TS HULDEquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zit een wezenlijk verschil tussen pesten en plagen, in mijn ogen viel dit gewoon onder plagen. En we hebben die jongen niet beledigd door naar naar hem te doen of hem uit te schelden. Dat zou ik namelijk niet snel doen, want daar beledig je iemand echt mee. Dit was meer een spelletje en ik heb nu achteraf ook niet een slecht gevoel er over. Omdat het gewoon een beetje plagen was.
je weet niet wat voor impact het plagen in jouw ogen (okay je hebt idd niet vals gedaan) op die jongen heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zit een wezenlijk verschil tussen pesten en plagen, in mijn ogen viel dit gewoon onder plagen. En we hebben die jongen niet beledigd door naar naar hem te doen of hem uit te schelden. Dat zou ik namelijk niet snel doen, want daar beledig je iemand echt mee. Dit was meer een spelletje en ik heb nu achteraf ook niet een slecht gevoel er over. Omdat het gewoon een beetje plagen was.
Was dit de beste manier waarop je kort en bondig je klacht kon opschrijven?!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef ynuhh het volgende:
Klacht: mensen die naar je kijken, maar dan helemaal dichtslaan wanneer je terug gaat kijken.
Nerds als vrienden (gehad) en sommigen hebben het gewoon echt moeilijk met hun verlegenheidquote:
Als hij het bij TS niet durft te doen, waarom dan nu wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Ach misschien help je deze jongen er nog wel mee. Hij vind zichzelf nu waarschijnlijk zeer aantrekkelijk en de volgende keer durft ie iemand aan te spreken, dus TS HULDE
Dat zou nooit onze intentie zijn. Maar dat weet je zelf ook wel, aangezien je aangeeft dat het doomdenken is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je weet niet wat voor impact het plagen in jouw ogen (okay je hebt idd niet vals gedaan) op die jongen heeft.
Misschien voelt hij zich door jullie actie zo depressief dat hij vanavond zelfmoord pleegt
Ja ik ben nu ff aan het doomdenken
Omdat ie zichzelf misschien eerst een nerd voelde en nu ineens omdat ie aan wordt gekeken door vrouwen niet meer....quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Als hij het bij TS niet durft te doen, waarom dan nu wel?
mn naam of hun actie?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
LadyLike![]()
Je laat het echt veel erger klinken dan het is
Dequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn naam of hun actie?
en ja, sorrie
ja en ten eerste zit je met je poten op de bank in de trein, ten tweede ben je een jongen een naar gevoel aan het geven en ten derde pleur je het hier neer. jij moet je doodschamenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
voor ons niet, wij staan redelijk stevig in onze schoenenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Desloeg op je overtrokken reactie...
Niks mis mee toch, een beetje plagen.
Echt heel erg overdreven die reacties hier op TS
slachtofferquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor ons niet, wij staan redelijk stevig in onze schoenen
maar wie weet is het slachtoffer nu wel aan het huilen in zn bedje
NEEquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
slachtoffer
heb je niet wat beters te doen?
Dat jij misschien een brad-pitt look a like bent, en zo zeker over jezelf bent, moet je helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
slachtoffer
heb je niet wat beters te doen?
als TS alleen was had ze het nooit gedurfd,dat zegt wat een held TS isquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Desloeg op je overtrokken reactie...
Niks mis mee toch, een beetje plagen.
Echt heel erg overdreven die reacties hier op TS
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat jij misschien een brad-pitt look a like bent, en zo zeker over jezelf bent, moet je helemaal zelf weten.
Maar er zijn toevallig mannen/jongens die op het puntje van depressiviteit kunnen hangen, en die kunnen door zo'n "stoere" actie van zo'n troela misschien wel hele rare dingen doen.
Maar meisjes van die leeftijd snappen dat gewoon nog niet. En jij blijkbaar ook niet.
Maakt niet uit, zulke mensen moeten ook bestaan.
Waarom zou je je in godsnaam er wat van aantrekken (in negatieve vorm) als 2 (waarschijnlijk) knappe meiden je aankijken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat jij misschien een brad-pitt look a like bent, en zo zeker over jezelf bent, moet je helemaal zelf weten.
Maar er zijn toevallig mannen/jongens die op het puntje van depressiviteit kunnen hangen, en die kunnen door zo'n "stoere" actie van zo'n troela misschien wel hele rare dingen doen.
Maar meisjes van die leeftijd snappen dat gewoon nog niet. En jij blijkbaar ook niet.
Maakt niet uit, zulke mensen moeten ook bestaan.
wie nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef onearmedman het volgende:
TS vind het dus leuk om andere mensen kut te doen voelen?
jij faalt ook echt in allesquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:41 schreef Tacobell het volgende:
Maak ik een keer een lemming, wordt hij gesloten.
En je hebt niet eens haar nummer gevraagt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik kijk gewoon terug.
Laatst ook nog gedaan trouwens, meid keek de hele tijd, ik kijk haar gewoon recht aan, dat zo een 8 minuten gedaan.
Als je het al niet kan hebben dat 2 meiden je plagend aanstaren in de trein verdien je het niet, en moet je maar niet met het OV gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor ons niet, wij staan redelijk stevig in onze schoenen
maar wie weet is het slachtoffer nu wel aan het huilen in zn bedje
Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar 1x in de Flame geweest ben. En dat is alweer een tijdje terug, niet echt mijn tent zeg maar. Geef mij maar een goed hiphop feest in bijvoorbeeld de Kelder. Zoals Stille Nacht Kribbushit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef SicSicSics het volgende:
Oeh, Amersfoort!?! Komt er binnenkort weer een superhappyhour in de Flame?
nee er word bedoeld als je wat ouder bent en dan ineens denkt: omg wat was ik vroeger een klootzak/bitch, dat ik dat gedaan hebquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou je je in godsnaam er wat van aantrekken (in negatieve vorm) als 2 (waarschijnlijk) knappe meiden je aankijken?
Zelfmoord plegen omdat je wordt aangekeken is dus eigenlijk wat je zegt.
Dat zei je net ook al.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik heb dat ook een keer gehad.
Meid blijf kijken, ik kijk terug, dat heeft zo een 8 minuten geduurd.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee er word bedoeld als je wat ouder bent en dan ineens denkt: omg wat was ik vroeger een klootzak/bitch, dat ik dat gedaan heb
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou je je in godsnaam er wat van aantrekken (in negatieve vorm) als 2 (waarschijnlijk) knappe meiden je aankijken?
Zelfmoord plegen omdat je wordt aangekeken is dus eigenlijk wat je zegt.
Je vergat iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens: als die knul wel wat had ondernomen, zou hier nu staan "autist die me probeert te regelen."
Zoals remlof als zei: lemmingbait.Play hard, go pro.
Nee, omdat het gewoon grappig is om een beetje te plagen, en dat doe je inderdaad sneller wanneer je samen bent ipv alleen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als TS alleen was had ze het nooit gedurfd,dat zegt wat een held TS is
En dan nog geen hoi zeggen of zo... Ik ken hetquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik dacht dat ze ook HipHop avondjes deden naar? Ik ben er al, jaren denk ik, niet meer geweest alleen! Dus misschien is het allemaal wat anders tegenwoordig. 'tis echt een jeugdzonde van mij geweest. De Flame!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar 1x in de Flame geweest ben. En dat is alweer een tijdje terug, niet echt mijn tent zeg maar. Geef mij maar een goed hiphop feest in bijvoorbeeld de Kelder. Zoals Stille Nacht Kribbushit.
Inderdaad, ik heb vroeger ook gepest. En als ik daar nu op terug kijk schaam ik me daar écht oprecht kapot voor. Maar het was te makkelijk omdat ze zwak waren. En dat is precies wat er in de trein ook gebeurde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee er word bedoeld als je wat ouder bent en dan ineens denkt: omg wat was ik vroeger een klootzak/bitch, dat ik dat gedaan heb
ik vind er nix grappigs aan, zal wel te oud zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon grappig is om een beetje te plagen, en dat doe je inderdaad sneller wanneer je samen bent ipv alleen...
Dan ben je toch een kneus?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon grappig is om een beetje te plagen, en dat doe je inderdaad sneller wanneer je samen bent ipv alleen...
Dan ben je alsnog ook een zware autist. Na 20 a 30 seconden elkaar aankijken had je al lang je kans moeten grijpen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef W1ckeDxt het volgende:
ligt toch in hank?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar 1x in de Flame geweest ben. En dat is alweer een tijdje terug, niet echt mijn tent zeg maar. Geef mij maar een goed hiphop feest in bijvoorbeeld de Kelder. Zoals Stille Nacht Kribbushit.
Net alsof je dat wilt. Wat moet je met zulke irritante wijven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dan ben je alsnog ook een zware autist. Na 20 a 30 seconden elkaar aankijken had je al lang je kans moeten grijpen.
Of je tilt er even niet zo zwaar aan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Toch nog even proberen : Het feit dat ze er een topic over opent, is ze blijkbaar heel trots op haar actie. Waarop je dus eigenlijk kan uithalen dat het niet zomaar onschuldig was (ja, ze krabbelt nu natuurlijk terug!), maar dat ze zich waarschijnlijk zo lekker voelde, en hij onzeker werd van die staarse blik, dat ze zich ubermachtig voelde.
Ja, die momenten heb je weleens op je 16e... hij weet immers toch dat hij een lekker wijf niet krijgt, dus waarom staren ze hem aan?! Om hem te pesten...
Snap je het nu? Of moet ik vragen of ze er een Donald Duck strip aan wijden?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je vergat iets.Je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort.![]()
Het is duidelijk over de grens van plagen heen waar ook geen enkel verweer tegen mogelijk is. Wat denk je dat er gebeurt was als die jongen TS wel had aangesproken. Ze had hem recht in zijn gezicht uitgelachen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of je tilt er even niet zo zwaar aan.
Je gaat trouwens er nu meteen van uit dat TS die jongen wilde pesten, ondanks het feit dat zij al zei dat het niet zo was. Alleen om even te plagen aankijken. Daar is niets mis mee.
Niet lullig bedoeld; maar ben jij zelf zo'n jongen als in de OP omschreven wordt? Je neemt het nogal persoonlijk op.
Als je iemand bewust 8 minuten blijft aankijken wil je er blijkbaar wel iets van ja. Meestal is het doel copuleren (in mijn geval).quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof je dat wilt. Wat moet je met zulke irritante wijven.
De Kelder in Hank zie je wel eens bij TMF op zaterdagavond, wanneer ik aan het Fokken benquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, in 033. Maar volgens mij heeft elke stad wel een uitgaansgelegenheid die de Kelder heet.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dan gewoon een gesprek aan zal gaan. En vergeet niet dat hij een beetje aan het uitlokken was in het begin, door constant op te kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is duidelijk over de grens van plagen heen waar ook geen enkel verweer tegen mogelijk is. Wat denk je dat er gebeurt was als die jongen TS wel had aangesproken. Ze had hem recht in zijn gezicht uitgelachen.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is duidelijk over de grens van plagen heen waar ook geen enkel verweer tegen mogelijk is. Wat denk je dat er gebeurt was als die jongen TS wel had aangesproken. Ze had hem recht in zijn gezicht uitgelachen.
Terugkrabbelen omdat je toch niet zo tof was met je kutgedrag in je eerste postquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dan gewoon een gesprek aan zal gaan. En vergeet niet dat hij een beetje aan het uitlokken was in het begin, door constant op te kijken.
Waarbij dan het geluidje van de camera anders deed vermoeden, epic inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
'Hee, een SMS'
Of je checkt even Fobo, en ontdekt dat ik een vrouw ben...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Of je tilt er even niet zo zwaar aan.
Niet lullig bedoeld; maar ben jij zelf zo'n jongen als in de OP omschreven wordt? Je neemt het nogal persoonlijk op.
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, in 033. Maar volgens mij heeft elke stad wel een uitgaansgelegenheid die de Kelder heet.
Dat zeg je nu, maar als zo'n nerd (zoals je hem blijkbaar omschrijft) ineens tegen je gaat praten dan lach je hem waarschijnlijk echt wel uit, vooral als je met z'n tweeën bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dan gewoon een gesprek aan zal gaan. En vergeet niet dat hij een beetje aan het uitlokken was in het begin, door constant op te kijken.
Maar nu weet ik nog steeds niet waarom je haar nummer niet gevraagt hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ja oeps.
Kreeg een time out hier. Danku.
Nee dat is net het leuke, gewoon blijven kijken, wie het eerste een move maakt, of totaal niet, want je weet toch dat de ander erover na gaat denken, net zoals jijzelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dan ben je alsnog ook een zware autist. Na 20 a 30 seconden elkaar aankijken had je al lang je kans moeten grijpen.
Uitlokken?!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Werd je geil van de gedachte wat hij met je zou willen doen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat ook gewoon in de beginpost, dus ik snap niet waarom je opeens over terugkrabbelen begint..quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Terugkrabbelen omdat je toch niet zo tof was met je kutgedrag in je eerste post
Omdat dat hun enige wapen is, vrouwen hebben namelijk geen macht in deze mannen wereld.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Opkloter het volgende:
vrouwen die schoonheid als wapen gebruiken
Vrouw/man, doet er verder niet echt toe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Of je checkt even Fobo, en ontdekt dat ik een vrouw ben...
Dan moet je even teruglezen in het topic zelf. Ik ben nooit gepest, sterker nog ik héb gepest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vrouw/man, doet er verder niet echt toe.
Ja!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef Equites het volgende:
Ook slim van TS om zo'n topic als deze op FOK te gaan plaatsen, the place to be voor verlegen jongens die de trein dagelijks pakken
Hoef je trouwens niet eens onzeker voor te zijn. Het is sowieso al irritant als mensen je zitten aan te kijken als jij ergens mee bezig bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Uitlokken?!
Zucht... hij weet van onzekerheid niet waar hij moet kijken...
Misschien moet je godverdomme het topic ook even teruglezen en tot de conclusie komen dat er van pesten geen sprake is?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dan moet je even teruglezen in het topic zelf. Ik ben nooit gepest, sterker nog ik héb gepest.
Als ik daar nu op terug krijg kan ik niks meer dan me schamen!
Maar dat was de leeftijd.
Ik word er altijd nog geiler vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoef je trouwens niet eens onzeker voor te zijn. Het is sowieso al irritant als mensen je zitten aan te kijken als jij ergens mee bezig bent.
ja en niet iedereen zegt "wat moet je"quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoef je trouwens niet eens onzeker voor te zijn. Het is sowieso al irritant als mensen je zitten aan te kijken als jij ergens mee bezig bent.
Dit is fok, relativeren doe je maar ergens anders ja!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef Xs2Shanna het volgende:
Nee, die conclusie maak jij.
Jezus zeg, kun jij nou helemaal niet relativeren?!
![]()
Oja, ze is echt volop stoer, je weet toch!! Ik keek die kill volop lang aan, en toen werd ie helemaal rood enzow...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is fok, relativeren doe je maar ergens anders ja!
en toen die jongen zo van HEY nu ga ik zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Oja, ze is echt volop stoer, je weet toch!! Ik keek die kill volop lang aan, en toen werd ie helemaal rood enzow...
LAUW !!!
Nee nee!! Toen dacht ie "Sow nou echt niet leuk da die chick me zow aankijkt, ik word er helemaal onseker van enzow.. waar moet ik nou kijkuh, nou en toen dacht ze zekur dat ik haar uitdaagde ofzo, want toen bleef se me helemaal aankijkuh?? Toen kwam ik thuis, zei ik het tege me broer, en die had een kutbui, dus die schopt me ook nog es in elkaar... nou, ik denk dat ik maar een topic op fok ga opene"quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
en toen die jongen zo van HEY nu ga ik zelfmoord plegen
die ga ik gebruiken als ik een mooie meid tegekom... sow swa jij bent ekt fristi toch jeweetzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee nee!! Toen dacht ie "Sow nou echt niet leuk da die chick me zow aankijkt, ik word er helemaal onseker van enzow.. waar moet ik nou kijkuh, nou en toen dacht ze zekur dat ik haar uitdaagde ofzo, want toen bleef se me helemaal aankijkuh?? Toen kwam ik thuis, zei ik het tege me broer, en die had een kutbui, dus die schopt me ook nog es in elkaar... nou, ik denk dat ik maar een topic op fok ga opene"
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die ga ik gebruiken als ik een mooie meid tegekom... sow swa jij bent ekt fristi toch jeweetzIk denk dat dat in de tapasbar de Dijk zeker aanslaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat wel lekker vandaag he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jezus zeg, kan jij dan helemaal niets?
Als we de situatie omdraaien en twee jongens hadden TS een paar minuten aangekeken dan had TS een topic geopend waarin ze klaagde over het feit dat twee jongens haar wilden aanranden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en niet iedereen zegt "wat moet je"
Je kent de persoon over wie het gaat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee nee!! Toen dacht ie "Sow nou echt niet leuk da die chick me zow aankijkt, ik word er helemaal onseker van enzow.. waar moet ik nou kijkuh, nou en toen dacht ze zekur dat ik haar uitdaagde ofzo, want toen bleef se me helemaal aankijkuh?? Toen kwam ik thuis, zei ik het tege me broer, en die had een kutbui, dus die schopt me ook nog es in elkaar... nou, ik denk dat ik maar een topic op fok ga opene"
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in de tapasbar de Dijk zeker aanslaat.
Ja, je weetzz, allemaal fristi chickies! Aight.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]de tapas
ben daar 2 keer geweest ofzo. wat een faaltent
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die ga ik gebruiken als ik een mooie meid tegekom... sow swa jij bent ekt fristi toch jeweetznee fristi is cold hard bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft nix met rassen of kleuren te maken
sometimes i forgot what's up and what's down
aha ik ben niet zo van de slang enzow.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee fristi is cold hard bitchheeft nix met rassen of kleuren te maken
Kap eens met dat neppe wigger gedoequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, je weetzz, allemaal fristi chickies! Aight.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wedden dat die gast dezelfde middag al met zijn zwans in de hand zat en in zijn fantasie zijn Duitse helm tussen de lippen van TS laat glijden?
Jij deed ook helemaal niet mee, probeer je nu binnen te dringen omdat niemand op je berichten reageert?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kap eens met dat neppe wigger gedoe
Het is echt niet grappig of origineel
Wedden dat die gast dezelfde middag al met zijn zwans in de hand zat en in zijn fantasie zijn Duitse helm tussen de lippen van TS laat glijden?
Een agent gaat toch ook niet mee doen wanneer hooligans van 2 clubs met elkaar op de vuist gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Jij deed ook helemaal niet mee, probeer je nu binnen te dringen omdat niemand op je berichten reageert?
Oja, definitie van neppe wigger graag..
Eehhh... je bedoelt de ME? Dat horen ze wel te doen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een agent gaat toch ook niet mee doen wanneer hooligans van 2 clubs met elkaar op de vuist gaan?
eens, je moet er de juiste kleur voor hebben anders klint en ziet het er dom uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kap eens met dat neppe wigger gedoe
Het is echt niet grappig of origineel
de me doet gewoon mee hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een agent gaat toch ook niet mee doen wanneer hooligans van 2 clubs met elkaar op de vuist gaan?
Het was beeldspraak, en agent = politie, ME = ook politiequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Eehhh... je bedoelt de ME? Dat horen ze wel te doen..
Hooligans hebben niet echt mijn interesse getrokken de laatste jaren, dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Ik weet niet hoe ik daarop gereageerd had, waarschijnlijk een lief excuus ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben benieuwd wat TS had gedaan als die gast iets als "wat kijk je" of "heb ik wat van je aan ofzo? had gezegd
Eigen ervaring met treinreizen of zo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
die jongen zat TS en haar vriendin constant aan te kijken.... TS en vriendin kregen dat door en besloten hem een beetje te plagen door terug te gaan starenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wat was nu eigenlijk precies de reden dat je hem aankeek?
Oh.. hihi hij kijkt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die jongen zat TS en haar vriendin constant aan te kijken.... TS en vriendin kregen dat door en besloten hem een beetje te plagen door terug te gaan staren
Nee, maar wel met ervaringen van fantasiën toen ik met mijn zwans in mijn hand in het fobo van TS zatquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Eigen ervaring met treinreizen of zo?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar wel met ervaringen van fantasiën toen ik met mijn zwans in mijn hand in het fobo van TS zat
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:25 schreef Zero17 het volgende:
En TS en haar vriendin denken nu helemaal dat ze lekker zijn, terwijl die gast waarschijnlijk gewoon naar die grote puisten op hun voorhoofden zat te staren.
boeiend, ze is gwoon knapquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:29 schreef Fastmatti het volgende:
Van een übergeposeerde foto kun je weinig afleiden.
Genoeg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:29 schreef Fastmatti het volgende:
Van een übergeposeerde foto kun je weinig afleiden.
jij weet tenminste hoe je die chicks aan moet pakken! bijna weer weekend he? ga je die chick scoren zaterdag?quote:
Met die mooie paints van jou heb je idd geen reden om verlegen te zijn.quote:
Ja ik ben toch wel heel benieuwd hoe dat zal gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij weet tenminste hoe je die chicks aan moet pakken! bijna weer weekend he? ga je die chick scoren zaterdag?
quote:
Volgens mij kan dit topic nu wel op slot.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
Wat had hij dan moeten doen? Je proberen te verleiden met zijn suave praatjes? Dan open je weer een ander topic over casanova's in de trein die je proberen te versieren zeker.
Verkapt-kijk-mij- heel stoer-anderen-belachelijk-maken-op-internet-in-de-hoop-dat-(lekkere)TS- mij-ziet-staan postquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]internetheld. de treinautist meld zich...
Daar gaat mijn beeld van Happel als stoere, luidruchtige voetbalhooligan.quote:
Verwelkom het beeld van happel die huilend in de haven aan het werk is en overal over klaagt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar gaat mijn beeld van Happel als stoere, luidruchtige voetbalhooligan.
Meisjes op fora die lekker zijn? Hoax.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij- heel stoer-anderen-belachelijk-maken-op-internet-in-de-hoop-dat-(lekkere)TS- mij-ziet-staan post
HOAX, de zon scheen vandaag niet !quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef ynuhh het volgende:
Hai,
Vandaag was het na een dag van absentie weer tijd om naar school te gaan. Na een paar presentaties gedaan te hebben, vond ik het weer worden om terug naar huis te gaan. Eerst een vriendin opgebeld of zij ook bijna vrij was en die was over een half uurtje klaar. Mooi dus.
Na buiten in de zon een half uurtje gewacht te hebben, zijn we samen richting het station gegaan. Eenmaal op het station meteen in de trein kunnen stappen en met..
Klacht: mensen die naar je kijken, maar dan helemaal dichtslaan wanneer je terug gaat kijken.
Ja inderdaad! En iedereen weet dat het weer overal ter wereld hetzelfde is.quote:
ter wereldquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja inderdaad! En iedereen weet dat het weer overal ter wereld hetzelfde is.![]()
Oh ik zou het niet weten, ik heb me niet echt ingelezen.quote:
Welkom! Op FOK zijn wij namelijk allemaal autist en jij voelt je er ook thuis.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat is dit voor autisten topicEn dat depressie geblaat is al helemaal bullshit.
pics.. ik heb fobo banquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:22 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Normale fotos zijn ineens weer een stuk minder helaas.
Die zul je wel niet voor niets hebbenquote:
Het is dat je lekker bent, anders had ik jouw gedrag niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef ynuhh het volgende:
Hai,
Vandaag was het na een dag van absentie weer tijd om naar school te gaan. Na een paar presentaties gedaan te hebben, vond ik het weer worden om terug naar huis te gaan. Eerst een vriendin opgebeld of zij ook bijna vrij was en die was over een half uurtje klaar. Mooi dus.
Na buiten in de zon een half uurtje gewacht te hebben, zijn we samen richting het station gegaan. Eenmaal op het station meteen in de trein kunnen stappen en meteen een mooi plekje toegeëigend. Al snel liep de trein vol en moesten onze voeten van het bankje tegen over ons af. (wel met een krantje onder de schoenen) En kwam er een van het ICT soort tegen over ons zitten, deze jongen verbrak ook meteen het wereldrecord laptop openen. Jezus die jongen zat nog niet en hij had de laptop al uit zijn laptoptas gepakt en opengeklapt.
Anyway, deze jongen had nog al wat moeite om zijn ogen gewoon op het beeldscherm te houden. Hij zat constant naar ons te kijken, al snel viel ons dit op en zo goed als wij op elkaar ingespeeld waren zo goed reageerden wij hier ook op. Dus hebben wij hem de hele reis recht in zijn ogen gekeken, die arme jongen wist niet waar die moest kijken.Binnen no-time begon de jongen te blozen en wist niet meer waar hij moest kijken, af en toe keek hij heel sneaky op vanuit zijn laptop om er achter te komen dat wij hem nog steeds aankeken. Uiteindelijk in Amersfoort uitgestapt en nog maar een keer naar de jongen gezwaaid, waarop hij snel de andere kant op keek. :’)
Dit soort dingen maken het treinreizen leuk.
O ja, was het toevallig iemand die hier ook zit?![]()
Je mist echt wat, ze is echt de volgende Adriana Lima!1!!!einzeh!1!!!1quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verwelkom het beeld van happel die huilend in de haven aan het werk is en overal over klaagt...
Kijk jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Het is dat je lekker bent, anders had ik jouw gedrag niet geaccepteerd
Nouhouquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer mijn foto's zo rond gaan zwerven haal ik ze eraf. Bij deze dus.
Die foto zit voor eeuwig in mijn herinnering hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bang dat nerdige jongens je gaan herkennen in de trein en je aan gaan staren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb liever niet dat iedereen zomaar mijn foto's overal neer zet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Bang dat nerdige jongens je gaan herkennen in de trein en je aan gaan staren?
Ja, want je moet natuurlijk wel een echt lekker wijf zijn wil een ICT nerd op je geilen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
verkapt-zie-mij-mezelf-een-lekker-wijf-vinden-kom-allemaal-fappen-op-mijn-fobo-topic
Maar je fobo is toch maar één klikje verder? Dan maakt het toch niet echt uit, want iedereen kan daar de link van het plaatje opzoeken, en die alsnog overal neerzetten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb liever niet dat iedereen zomaar mijn foto's overal neer zet.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want je moet natuurlijk wel een echt lekker wijf zijn wil een ICT nerd op je geilen.
Tsja met zo'n topic als deze vraag je er natuurlijk wel een beetje om.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb liever niet dat iedereen zomaar mijn foto's overal neer zet.
Ja, dat is dus ook wat gebeurd is... En dat is nou juist iets wat ik niet wil.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar je fobo is toch maar één klikje verder? Dan maakt het toch niet echt uit, want iedereen kan daar de link van het plaatje opzoeken, en die alsnog overal neerzetten.
Ok baas.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook wat gebeurd is... En dat is nou juist iets wat ik niet wil.
Ik ga de discussie ook niet aan, want jullie zullen vast wel goede argumenten hebben maar ik heb er gewoon geen zin in om mijn in topics voorbij te zien komen.
En op je harde schijf ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Die foto zit voor eeuwig in mijn herinnering hoor.
a vast, wannabe pornosterquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef RickoKun het volgende:
Ik had TS al vol op de mond gepakt en mijn hand bij haar vriendin haar kruis gepakt en met mijn andere hand mijn penis in één van de 2 vasjiens gedropped.
Dit dus. Je suggereert dat je knap bent door uitvoerig te posten hoe een jongen je kwijlend aankijkt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Tsja met zo'n topic als deze vraag je er natuurlijk wel een beetje om.
Wees blij, zonder die ICT'ers krijgt TS helemaal geen aandacht meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want je moet natuurlijk wel een echt lekker wijf zijn wil een ICT nerd op je geilen.
nike air maxquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
Hij wist dat je een slet was omdat je in zo een fok topic vertelde dat je je hebt laten geven door iemand met nike air max en die het sportjournaal kijkt bij de eerste date
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
Hij wist dat je een slet was omdat je in zo een fok topic vertelde dat je je hebt laten geven door iemand met nike air max en die het sportjournaal kijkt bij de eerste date
link!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
Ondertussen wel foto's online zetten, maar zeuren als iemand er naar kijkt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je vind dat zo leuk dat je het overal maar neer moet zetten? En eerst nog moet verdraaien ook, het tekent je.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
Verlegenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je vind dat zo leuk dat je het overal maar neer moet zetten? En eerst nog moet verdraaien ook, het tekent je.
ga terug naar dumpert, kikkeroogquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Man o man, wat een overdreven reacties hier
Dikke vette -1 voor jullie, ouwe !
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |