Er zit een wezenlijk verschil tussen pesten en plagen, in mijn ogen viel dit gewoon onder plagen. En we hebben die jongen niet beledigd door naar naar hem te doen of hem uit te schelden. Dat zou ik namelijk niet snel doen, want daar beledig je iemand echt mee. Dit was meer een spelletje en ik heb nu achteraf ook niet een slecht gevoel er over. Omdat het gewoon een beetje plagen was.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat is dus mijn punt..
normaal ben je aardig, maar zodra andere mensen erbij komen ineens niet meer
Had dan gewoon wat tegen die gozer gezegd![]()
Maar nee, dat was niet stoer geweest tegenover je vriendinnetje
Ach misschien help je deze jongen er nog wel mee. Hij vind zichzelf nu waarschijnlijk zeer aantrekkelijk en de volgende keer durft ie iemand aan te spreken, dus TS HULDEquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zit een wezenlijk verschil tussen pesten en plagen, in mijn ogen viel dit gewoon onder plagen. En we hebben die jongen niet beledigd door naar naar hem te doen of hem uit te schelden. Dat zou ik namelijk niet snel doen, want daar beledig je iemand echt mee. Dit was meer een spelletje en ik heb nu achteraf ook niet een slecht gevoel er over. Omdat het gewoon een beetje plagen was.
je weet niet wat voor impact het plagen in jouw ogen (okay je hebt idd niet vals gedaan) op die jongen heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zit een wezenlijk verschil tussen pesten en plagen, in mijn ogen viel dit gewoon onder plagen. En we hebben die jongen niet beledigd door naar naar hem te doen of hem uit te schelden. Dat zou ik namelijk niet snel doen, want daar beledig je iemand echt mee. Dit was meer een spelletje en ik heb nu achteraf ook niet een slecht gevoel er over. Omdat het gewoon een beetje plagen was.
Was dit de beste manier waarop je kort en bondig je klacht kon opschrijven?!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef ynuhh het volgende:
Klacht: mensen die naar je kijken, maar dan helemaal dichtslaan wanneer je terug gaat kijken.
Nerds als vrienden (gehad) en sommigen hebben het gewoon echt moeilijk met hun verlegenheidquote:
Als hij het bij TS niet durft te doen, waarom dan nu wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Ach misschien help je deze jongen er nog wel mee. Hij vind zichzelf nu waarschijnlijk zeer aantrekkelijk en de volgende keer durft ie iemand aan te spreken, dus TS HULDE
Dat zou nooit onze intentie zijn. Maar dat weet je zelf ook wel, aangezien je aangeeft dat het doomdenken is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je weet niet wat voor impact het plagen in jouw ogen (okay je hebt idd niet vals gedaan) op die jongen heeft.
Misschien voelt hij zich door jullie actie zo depressief dat hij vanavond zelfmoord pleegt
Ja ik ben nu ff aan het doomdenken
Omdat ie zichzelf misschien eerst een nerd voelde en nu ineens omdat ie aan wordt gekeken door vrouwen niet meer....quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Als hij het bij TS niet durft te doen, waarom dan nu wel?
mn naam of hun actie?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
LadyLike![]()
Je laat het echt veel erger klinken dan het is
Dequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn naam of hun actie?
en ja, sorrie
ja en ten eerste zit je met je poten op de bank in de trein, ten tweede ben je een jongen een naar gevoel aan het geven en ten derde pleur je het hier neer. jij moet je doodschamenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
voor ons niet, wij staan redelijk stevig in onze schoenenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Desloeg op je overtrokken reactie...
Niks mis mee toch, een beetje plagen.
Echt heel erg overdreven die reacties hier op TS
slachtofferquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor ons niet, wij staan redelijk stevig in onze schoenen
maar wie weet is het slachtoffer nu wel aan het huilen in zn bedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |