Ik doe helemaal niet of ik lekker ben, ik vertel gewoon wat ik mee gemaakt heb. Deze jongen had blijkbaar moeite om zijn ogen van ons af te houden. Wij deden het gewoon om die jongen een beetje te plagen, gewoon omdat het kan en leuk is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Omdat jij doet alsof je zo lekker bent en elke jongen zijn ogen niet van je af kan houden. Eigenlijk ben jij ook een verlegen meisje omdat jij niks tegen hem zei
Alsof mij dat ook maar enigzins boeitquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij ervaren vrouwen het niet als prettig als jij meteen je blauwgeaderde puddingbuks in stelling brengt als je tegenover ze gaat zitten.
High tree, thick rope 4 youquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef ripley1 het volgende:
Ik vind verlegen jongens die blozen juist heel cute
Scheelt weer leeswerkquote:Ik zat met een vriendin in de trein, komt er een nerd tegenover ons zitten met een laptop. Telkens als hij opkeek en zag dat een van ons keek, dook ie verlegen achter het scherm. We besloten hem samen voor de gek te houden door hem heel de rit aan te blijven kijken. Toen we uitstapten nog even gezwaaid, waarop hij snel de andere kant op keek!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo zuur richting mij? Je komt nogal wanhopig over...
dat en:quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Omdat jij doet alsof je zo lekker bent en elke jongen zijn ogen niet van je af kan houden. Eigenlijk ben jij ook een verlegen meisje omdat jij niks tegen hem zei
Zelfs dan...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:11 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Hoezo? Zoals TS het beschreef had ze toch geen interesse in hem dus was het verspilde moeite.. wss wist die jongen het allang en vond het gewoon even leuk om te kijken
Er zijn vast wel meer meisjes/vrouwen die het schattig vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:20 schreef garriej het volgende:
zo komt deze nerd uiteraard nooit aan een vriendin..
Leuk hoor pesten... Ik heb een hekel aan dat soort wijven. Krijg dan zelf een beetje ballen en spreek m aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet of ik lekker ben, ik vertel gewoon wat ik mee gemaakt heb. Deze jongen had blijkbaar moeite om zijn ogen van ons af te houden. Wij deden het gewoon om die jongen een beetje te plagen, gewoon omdat het kan en leuk is.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
dat en:
Nee hoor, ik ben niet wanhopig.
Ik vind jou iig een heldomdat je het leuk vind om verlegen jongens in de zeik te zetten, maar je stiekem de aandacht wel leuk vindt.
Als je alleen was geweest had je zelf niet eens iets gedaan of gezegd, maar stoer hoor, samen met een vriendin die nerd zich nog erger laten voelen
en dat is dus mijn punt..quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk maar wie houdt er nou niet van aandacht? En ik denk dat de meesten anders zijn wanneer er anderen bij zijn, zo ook ik daar ben ik gewoon eerlijk in. Ik zou zoiets nooit doen wanneer ik alleen in de trein zou zitten.
oeh wederom gmta dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Leuk hoor pesten... Ik heb een hekel aan dat soort wijven. Krijg dan zelf een beetje ballen en spreek m aan
LL why so seriousquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat is dus mijn punt..
normaal ben je aardig, maar zodra andere mensen erbij komen ineens niet meer
Had dan gewoon wat tegen die gozer gezegd![]()
Maar nee, dat was niet stoer geweest tegenover je vriendinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |