Dan was ik het gesprek aangegaan en had ik uiteindelijk dit topic niet geopend.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef Salatrel het volgende:
en wat als die jongen nu hele verhalen tegen je was gaan vertellen TS?
ok danquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan was ik het gesprek aangegaan en had ik uiteindelijk dit topic niet geopend.
ZOMG WTF BBQ!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef GasTurbine het volgende:
Met je gore tengels op het bankje, ik had beide poten om je nek gebonden. En je ogen uitgestoken. Dikzak.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef paintmeester het volgende:
Dus je klacht is dat je verder geen aandacht van deze jongen hebt gekregen?
Waarom reageer je zo zuur richting mij? Je komt nogal wanhopig over...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
verkapt-zie-mij-mezelf-een-lekker-wijf-vinden-kom-allemaal-fappen-op-mijn-fobo-topic
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo zuur richting mij? Je komt nogal wanhopig over...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef UnderSiege het volgende:
Ynuhh jij moet echt keihard volgespritzt worden met warm zaad!!!
Dus.... doe die kut open dan ram ik mijn dikke rauwe vleesworst bij je naar binnen!
Omdat jij doet alsof je zo lekker bent en elke jongen zijn ogen niet van je af kan houden. Eigenlijk ben jij ook een verlegen meisje omdat jij niks tegen hem zeiquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
YEAH RIGHT, als ze voor me zit met die kale poes open dan weet ik niet hoe snel ik mijn blauwkopper uit de broek moet halen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]internetheld. de treinautist meld zich...
heldquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoezo? Zoals TS het beschreef had ze toch geen interesse in hem dus was het verspilde moeite.. wss wist die jongen het allang en vond het gewoon even leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef TommyGun het volgende:
Echt, wat een autisten volk. Zeg dan gewoon iets(Ja ik heb 't over die jongen).
volgens mij ervaren vrouwen het niet als prettig als jij meteen je blauwgeaderde puddingbuks in stelling brengt als je tegenover ze gaat zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
YEAH RIGHT, als ze voor me zit met die kale poes open dan weet ik niet hoe snel ik mijn blauwkopper uit de broek moet halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |