Eigen ervaring met treinreizen of zo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wedden dat die gast dezelfde middag al met zijn zwans in de hand zat en in zijn fantasie zijn Duitse helm tussen de lippen van TS laat glijden?
die jongen zat TS en haar vriendin constant aan te kijken.... TS en vriendin kregen dat door en besloten hem een beetje te plagen door terug te gaan starenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wat was nu eigenlijk precies de reden dat je hem aankeek?
Oh.. hihi hij kijkt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die jongen zat TS en haar vriendin constant aan te kijken.... TS en vriendin kregen dat door en besloten hem een beetje te plagen door terug te gaan staren
Nee, maar wel met ervaringen van fantasiën toen ik met mijn zwans in mijn hand in het fobo van TS zatquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Eigen ervaring met treinreizen of zo?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar wel met ervaringen van fantasiën toen ik met mijn zwans in mijn hand in het fobo van TS zat

quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:25 schreef Zero17 het volgende:
En TS en haar vriendin denken nu helemaal dat ze lekker zijn, terwijl die gast waarschijnlijk gewoon naar die grote puisten op hun voorhoofden zat te staren.
boeiend, ze is gwoon knapquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:29 schreef Fastmatti het volgende:
Van een übergeposeerde foto kun je weinig afleiden.
Genoeg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:29 schreef Fastmatti het volgende:
Van een übergeposeerde foto kun je weinig afleiden.
jij weet tenminste hoe je die chicks aan moet pakken! bijna weer weekend he? ga je die chick scoren zaterdag?quote:
Met die mooie paints van jou heb je idd geen reden om verlegen te zijn.quote:
Ja ik ben toch wel heel benieuwd hoe dat zal gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij weet tenminste hoe je die chicks aan moet pakken! bijna weer weekend he? ga je die chick scoren zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |