Nee dat is net het leuke, gewoon blijven kijken, wie het eerste een move maakt, of totaal niet, want je weet toch dat de ander erover na gaat denken, net zoals jijzelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dan ben je alsnog ook een zware autist. Na 20 a 30 seconden elkaar aankijken had je al lang je kans moeten grijpen.
Uitlokken?!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dan gewoon een gesprek aan zal gaan. En vergeet niet dat hij een beetje aan het uitlokken was in het begin, door constant op te kijken.
Werd je geil van de gedachte wat hij met je zou willen doen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dan gewoon een gesprek aan zal gaan. En vergeet niet dat hij een beetje aan het uitlokken was in het begin, door constant op te kijken.
Volgens mij staat dat ook gewoon in de beginpost, dus ik snap niet waarom je opeens over terugkrabbelen begint..quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Terugkrabbelen omdat je toch niet zo tof was met je kutgedrag in je eerste post
Omdat dat hun enige wapen is, vrouwen hebben namelijk geen macht in deze mannen wereld.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Opkloter het volgende:
vrouwen die schoonheid als wapen gebruiken
Vrouw/man, doet er verder niet echt toe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Of je checkt even Fobo, en ontdekt dat ik een vrouw ben...
Dan moet je even teruglezen in het topic zelf. Ik ben nooit gepest, sterker nog ik héb gepest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vrouw/man, doet er verder niet echt toe.
Ja!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef Equites het volgende:
Ook slim van TS om zo'n topic als deze op FOK te gaan plaatsen, the place to be voor verlegen jongens die de trein dagelijks pakken
Hoef je trouwens niet eens onzeker voor te zijn. Het is sowieso al irritant als mensen je zitten aan te kijken als jij ergens mee bezig bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Uitlokken?!
Zucht... hij weet van onzekerheid niet waar hij moet kijken...
Misschien moet je godverdomme het topic ook even teruglezen en tot de conclusie komen dat er van pesten geen sprake is?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dan moet je even teruglezen in het topic zelf. Ik ben nooit gepest, sterker nog ik héb gepest.
Als ik daar nu op terug krijg kan ik niks meer dan me schamen!
Maar dat was de leeftijd.
Ik word er altijd nog geiler vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoef je trouwens niet eens onzeker voor te zijn. Het is sowieso al irritant als mensen je zitten aan te kijken als jij ergens mee bezig bent.
ja en niet iedereen zegt "wat moet je"quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoef je trouwens niet eens onzeker voor te zijn. Het is sowieso al irritant als mensen je zitten aan te kijken als jij ergens mee bezig bent.
Dit is fok, relativeren doe je maar ergens anders ja!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef Xs2Shanna het volgende:
Nee, die conclusie maak jij.
Jezus zeg, kun jij nou helemaal niet relativeren?!
![]()
Oja, ze is echt volop stoer, je weet toch!! Ik keek die kill volop lang aan, en toen werd ie helemaal rood enzow...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is fok, relativeren doe je maar ergens anders ja!
en toen die jongen zo van HEY nu ga ik zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Oja, ze is echt volop stoer, je weet toch!! Ik keek die kill volop lang aan, en toen werd ie helemaal rood enzow...
LAUW !!!
Nee nee!! Toen dacht ie "Sow nou echt niet leuk da die chick me zow aankijkt, ik word er helemaal onseker van enzow.. waar moet ik nou kijkuh, nou en toen dacht ze zekur dat ik haar uitdaagde ofzo, want toen bleef se me helemaal aankijkuh?? Toen kwam ik thuis, zei ik het tege me broer, en die had een kutbui, dus die schopt me ook nog es in elkaar... nou, ik denk dat ik maar een topic op fok ga opene"quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
en toen die jongen zo van HEY nu ga ik zelfmoord plegen
die ga ik gebruiken als ik een mooie meid tegekom... sow swa jij bent ekt fristi toch jeweetzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee nee!! Toen dacht ie "Sow nou echt niet leuk da die chick me zow aankijkt, ik word er helemaal onseker van enzow.. waar moet ik nou kijkuh, nou en toen dacht ze zekur dat ik haar uitdaagde ofzo, want toen bleef se me helemaal aankijkuh?? Toen kwam ik thuis, zei ik het tege me broer, en die had een kutbui, dus die schopt me ook nog es in elkaar... nou, ik denk dat ik maar een topic op fok ga opene"
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die ga ik gebruiken als ik een mooie meid tegekom... sow swa jij bent ekt fristi toch jeweetzIk denk dat dat in de tapasbar de Dijk zeker aanslaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat wel lekker vandaag he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jezus zeg, kan jij dan helemaal niets?
Als we de situatie omdraaien en twee jongens hadden TS een paar minuten aangekeken dan had TS een topic geopend waarin ze klaagde over het feit dat twee jongens haar wilden aanranden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en niet iedereen zegt "wat moet je"
Je kent de persoon over wie het gaat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee nee!! Toen dacht ie "Sow nou echt niet leuk da die chick me zow aankijkt, ik word er helemaal onseker van enzow.. waar moet ik nou kijkuh, nou en toen dacht ze zekur dat ik haar uitdaagde ofzo, want toen bleef se me helemaal aankijkuh?? Toen kwam ik thuis, zei ik het tege me broer, en die had een kutbui, dus die schopt me ook nog es in elkaar... nou, ik denk dat ik maar een topic op fok ga opene"
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in de tapasbar de Dijk zeker aanslaat.
Ja, je weetzz, allemaal fristi chickies! Aight.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]de tapas
ben daar 2 keer geweest ofzo. wat een faaltent
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die ga ik gebruiken als ik een mooie meid tegekom... sow swa jij bent ekt fristi toch jeweetznee fristi is cold hard bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft nix met rassen of kleuren te maken
sometimes i forgot what's up and what's down
aha ik ben niet zo van de slang enzow.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee fristi is cold hard bitchheeft nix met rassen of kleuren te maken
Kap eens met dat neppe wigger gedoequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, je weetzz, allemaal fristi chickies! Aight.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wedden dat die gast dezelfde middag al met zijn zwans in de hand zat en in zijn fantasie zijn Duitse helm tussen de lippen van TS laat glijden?
Jij deed ook helemaal niet mee, probeer je nu binnen te dringen omdat niemand op je berichten reageert?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kap eens met dat neppe wigger gedoe
Het is echt niet grappig of origineel
Wedden dat die gast dezelfde middag al met zijn zwans in de hand zat en in zijn fantasie zijn Duitse helm tussen de lippen van TS laat glijden?
Een agent gaat toch ook niet mee doen wanneer hooligans van 2 clubs met elkaar op de vuist gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Jij deed ook helemaal niet mee, probeer je nu binnen te dringen omdat niemand op je berichten reageert?
Oja, definitie van neppe wigger graag..
Eehhh... je bedoelt de ME? Dat horen ze wel te doen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een agent gaat toch ook niet mee doen wanneer hooligans van 2 clubs met elkaar op de vuist gaan?
eens, je moet er de juiste kleur voor hebben anders klint en ziet het er dom uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kap eens met dat neppe wigger gedoe
Het is echt niet grappig of origineel
de me doet gewoon mee hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een agent gaat toch ook niet mee doen wanneer hooligans van 2 clubs met elkaar op de vuist gaan?
Het was beeldspraak, en agent = politie, ME = ook politiequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Eehhh... je bedoelt de ME? Dat horen ze wel te doen..
Hooligans hebben niet echt mijn interesse getrokken de laatste jaren, dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Ik weet niet hoe ik daarop gereageerd had, waarschijnlijk een lief excuus ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben benieuwd wat TS had gedaan als die gast iets als "wat kijk je" of "heb ik wat van je aan ofzo? had gezegd
Eigen ervaring met treinreizen of zo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
die jongen zat TS en haar vriendin constant aan te kijken.... TS en vriendin kregen dat door en besloten hem een beetje te plagen door terug te gaan starenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wat was nu eigenlijk precies de reden dat je hem aankeek?
Oh.. hihi hij kijkt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die jongen zat TS en haar vriendin constant aan te kijken.... TS en vriendin kregen dat door en besloten hem een beetje te plagen door terug te gaan staren
Nee, maar wel met ervaringen van fantasiën toen ik met mijn zwans in mijn hand in het fobo van TS zatquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Eigen ervaring met treinreizen of zo?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, maar wel met ervaringen van fantasiën toen ik met mijn zwans in mijn hand in het fobo van TS zat
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:25 schreef Zero17 het volgende:
En TS en haar vriendin denken nu helemaal dat ze lekker zijn, terwijl die gast waarschijnlijk gewoon naar die grote puisten op hun voorhoofden zat te staren.
boeiend, ze is gwoon knapquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:29 schreef Fastmatti het volgende:
Van een übergeposeerde foto kun je weinig afleiden.
Genoeg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:29 schreef Fastmatti het volgende:
Van een übergeposeerde foto kun je weinig afleiden.
jij weet tenminste hoe je die chicks aan moet pakken! bijna weer weekend he? ga je die chick scoren zaterdag?quote:
Met die mooie paints van jou heb je idd geen reden om verlegen te zijn.quote:
Ja ik ben toch wel heel benieuwd hoe dat zal gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij weet tenminste hoe je die chicks aan moet pakken! bijna weer weekend he? ga je die chick scoren zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |