En dan nog geen hoi zeggen of zo... Ik ken hetquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik heb dat ook een keer gehad.
Meid blijf kijken, ik kijk terug, dat heeft zo een 8 minuten geduurd.
Ik dacht dat ze ook HipHop avondjes deden naar? Ik ben er al, jaren denk ik, niet meer geweest alleen! Dus misschien is het allemaal wat anders tegenwoordig. 'tis echt een jeugdzonde van mij geweest. De Flame!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef ynuhh het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar 1x in de Flame geweest ben. En dat is alweer een tijdje terug, niet echt mijn tent zeg maar. Geef mij maar een goed hiphop feest in bijvoorbeeld de Kelder. Zoals Stille Nacht Kribbushit.
Inderdaad, ik heb vroeger ook gepest. En als ik daar nu op terug kijk schaam ik me daar écht oprecht kapot voor. Maar het was te makkelijk omdat ze zwak waren. En dat is precies wat er in de trein ook gebeurde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee er word bedoeld als je wat ouder bent en dan ineens denkt: omg wat was ik vroeger een klootzak/bitch, dat ik dat gedaan heb
ik vind er nix grappigs aan, zal wel te oud zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon grappig is om een beetje te plagen, en dat doe je inderdaad sneller wanneer je samen bent ipv alleen...
Dan ben je toch een kneus?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon grappig is om een beetje te plagen, en dat doe je inderdaad sneller wanneer je samen bent ipv alleen...
Dan ben je alsnog ook een zware autist. Na 20 a 30 seconden elkaar aankijken had je al lang je kans moeten grijpen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik heb dat ook een keer gehad.
Meid blijf kijken, ik kijk terug, dat heeft zo een 8 minuten geduurd.
ligt toch in hank?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar 1x in de Flame geweest ben. En dat is alweer een tijdje terug, niet echt mijn tent zeg maar. Geef mij maar een goed hiphop feest in bijvoorbeeld de Kelder. Zoals Stille Nacht Kribbushit.
Net alsof je dat wilt. Wat moet je met zulke irritante wijven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dan ben je alsnog ook een zware autist. Na 20 a 30 seconden elkaar aankijken had je al lang je kans moeten grijpen.
Of je tilt er even niet zo zwaar aan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Toch nog even proberen : Het feit dat ze er een topic over opent, is ze blijkbaar heel trots op haar actie. Waarop je dus eigenlijk kan uithalen dat het niet zomaar onschuldig was (ja, ze krabbelt nu natuurlijk terug!), maar dat ze zich waarschijnlijk zo lekker voelde, en hij onzeker werd van die staarse blik, dat ze zich ubermachtig voelde.
Ja, die momenten heb je weleens op je 16e... hij weet immers toch dat hij een lekker wijf niet krijgt, dus waarom staren ze hem aan?! Om hem te pesten...
Snap je het nu? Of moet ik vragen of ze er een Donald Duck strip aan wijden?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je vergat iets.Je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort.![]()
Het is duidelijk over de grens van plagen heen waar ook geen enkel verweer tegen mogelijk is. Wat denk je dat er gebeurt was als die jongen TS wel had aangesproken. Ze had hem recht in zijn gezicht uitgelachen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of je tilt er even niet zo zwaar aan.
Je gaat trouwens er nu meteen van uit dat TS die jongen wilde pesten, ondanks het feit dat zij al zei dat het niet zo was. Alleen om even te plagen aankijken. Daar is niets mis mee.
Niet lullig bedoeld; maar ben jij zelf zo'n jongen als in de OP omschreven wordt? Je neemt het nogal persoonlijk op.
Als je iemand bewust 8 minuten blijft aankijken wil je er blijkbaar wel iets van ja. Meestal is het doel copuleren (in mijn geval).quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof je dat wilt. Wat moet je met zulke irritante wijven.
De Kelder in Hank zie je wel eens bij TMF op zaterdagavond, wanneer ik aan het Fokken benquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, in 033. Maar volgens mij heeft elke stad wel een uitgaansgelegenheid die de Kelder heet.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dan gewoon een gesprek aan zal gaan. En vergeet niet dat hij een beetje aan het uitlokken was in het begin, door constant op te kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is duidelijk over de grens van plagen heen waar ook geen enkel verweer tegen mogelijk is. Wat denk je dat er gebeurt was als die jongen TS wel had aangesproken. Ze had hem recht in zijn gezicht uitgelachen.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is duidelijk over de grens van plagen heen waar ook geen enkel verweer tegen mogelijk is. Wat denk je dat er gebeurt was als die jongen TS wel had aangesproken. Ze had hem recht in zijn gezicht uitgelachen.
Terugkrabbelen omdat je toch niet zo tof was met je kutgedrag in je eerste postquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dan gewoon een gesprek aan zal gaan. En vergeet niet dat hij een beetje aan het uitlokken was in het begin, door constant op te kijken.
Waarbij dan het geluidje van de camera anders deed vermoeden, epic inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
'Hee, een SMS'
Props voor degene die dat topic kan terugvinden btw.
Of je checkt even Fobo, en ontdekt dat ik een vrouw ben...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Of je tilt er even niet zo zwaar aan.
Niet lullig bedoeld; maar ben jij zelf zo'n jongen als in de OP omschreven wordt? Je neemt het nogal persoonlijk op.
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, in 033. Maar volgens mij heeft elke stad wel een uitgaansgelegenheid die de Kelder heet.
Dat zeg je nu, maar als zo'n nerd (zoals je hem blijkbaar omschrijft) ineens tegen je gaat praten dan lach je hem waarschijnlijk echt wel uit, vooral als je met z'n tweeën bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dan gewoon een gesprek aan zal gaan. En vergeet niet dat hij een beetje aan het uitlokken was in het begin, door constant op te kijken.
Maar nu weet ik nog steeds niet waarom je haar nummer niet gevraagt hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ja oeps.
Kreeg een time out hier. Danku.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |