NEEquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
slachtoffer
heb je niet wat beters te doen?
Dat jij misschien een brad-pitt look a like bent, en zo zeker over jezelf bent, moet je helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
slachtoffer
heb je niet wat beters te doen?
als TS alleen was had ze het nooit gedurfd,dat zegt wat een held TS isquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Desloeg op je overtrokken reactie...
Niks mis mee toch, een beetje plagen.
Echt heel erg overdreven die reacties hier op TS
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat jij misschien een brad-pitt look a like bent, en zo zeker over jezelf bent, moet je helemaal zelf weten.
Maar er zijn toevallig mannen/jongens die op het puntje van depressiviteit kunnen hangen, en die kunnen door zo'n "stoere" actie van zo'n troela misschien wel hele rare dingen doen.
Maar meisjes van die leeftijd snappen dat gewoon nog niet. En jij blijkbaar ook niet.
Maakt niet uit, zulke mensen moeten ook bestaan.
Waarom zou je je in godsnaam er wat van aantrekken (in negatieve vorm) als 2 (waarschijnlijk) knappe meiden je aankijken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat jij misschien een brad-pitt look a like bent, en zo zeker over jezelf bent, moet je helemaal zelf weten.
Maar er zijn toevallig mannen/jongens die op het puntje van depressiviteit kunnen hangen, en die kunnen door zo'n "stoere" actie van zo'n troela misschien wel hele rare dingen doen.
Maar meisjes van die leeftijd snappen dat gewoon nog niet. En jij blijkbaar ook niet.
Maakt niet uit, zulke mensen moeten ook bestaan.
wie nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef onearmedman het volgende:
TS vind het dus leuk om andere mensen kut te doen voelen?
jij faalt ook echt in allesquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:41 schreef Tacobell het volgende:
Maak ik een keer een lemming, wordt hij gesloten.
En je hebt niet eens haar nummer gevraagt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik kijk gewoon terug.
Laatst ook nog gedaan trouwens, meid keek de hele tijd, ik kijk haar gewoon recht aan, dat zo een 8 minuten gedaan.
Als je het al niet kan hebben dat 2 meiden je plagend aanstaren in de trein verdien je het niet, en moet je maar niet met het OV gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor ons niet, wij staan redelijk stevig in onze schoenen
maar wie weet is het slachtoffer nu wel aan het huilen in zn bedje
Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar 1x in de Flame geweest ben. En dat is alweer een tijdje terug, niet echt mijn tent zeg maar. Geef mij maar een goed hiphop feest in bijvoorbeeld de Kelder. Zoals Stille Nacht Kribbushit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef SicSicSics het volgende:
Oeh, Amersfoort!?! Komt er binnenkort weer een superhappyhour in de Flame?
nee er word bedoeld als je wat ouder bent en dan ineens denkt: omg wat was ik vroeger een klootzak/bitch, dat ik dat gedaan hebquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou je je in godsnaam er wat van aantrekken (in negatieve vorm) als 2 (waarschijnlijk) knappe meiden je aankijken?
Zelfmoord plegen omdat je wordt aangekeken is dus eigenlijk wat je zegt.
Dat zei je net ook al.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik heb dat ook een keer gehad.
Meid blijf kijken, ik kijk terug, dat heeft zo een 8 minuten geduurd.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee er word bedoeld als je wat ouder bent en dan ineens denkt: omg wat was ik vroeger een klootzak/bitch, dat ik dat gedaan heb
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou je je in godsnaam er wat van aantrekken (in negatieve vorm) als 2 (waarschijnlijk) knappe meiden je aankijken?
Zelfmoord plegen omdat je wordt aangekeken is dus eigenlijk wat je zegt.
Je vergat iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens: als die knul wel wat had ondernomen, zou hier nu staan "autist die me probeert te regelen."
Zoals remlof als zei: lemmingbait.Play hard, go pro.
Nee, omdat het gewoon grappig is om een beetje te plagen, en dat doe je inderdaad sneller wanneer je samen bent ipv alleen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als TS alleen was had ze het nooit gedurfd,dat zegt wat een held TS is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |