Afijn jongens, hier is wederom een puik topic.
Ik was vandaag met de trein, en ik dacht rustig de trein naar Eindhoven (hier stop je met lezen omdat het woord zeker te lang is?) te pakken. Trein komt mooi op tijd, ik loop naar boven en pleur m'n tas op een stoel en ga ernaast zitten. Ik kijk eens om me heen en opeens stokt de adem in mijn keel. Een meisje dat voldeed aan mijn droomvrouw zat recht tegenover me:o.
Mooi bruin haar, stijl maar in een staart. Donkerblauwe jas met lichtblauwe sjaal die stijl indiceert, mooie bruine ogen en mooie laarzen met een panty. Een stijlvol, handsome meisje. Ik wierp een blik op dr schoolwerk, waaruit ik kon afleiden dat het HBO bedrijfseconomie was.. voorzover ik goed op de kop kon lezen. Prima, prima, HBO is perfect, en bedrijfseconomie is leuk want dat doe ik ook. Ze past bij me

.
Ondertussen had zij mij ook opgemerkt, en het spel begon. Het is best wel een kutsituatie, omdat je allebei ongeïnteresseerdheid probeert te veinzen, maar toch stiekem kijkt. Ik had geen iPod omdat ik een nieuwe moet kopen (vrijdag, iPod blauw 4G 16 gigabyte

) dus ik ging net doen alsof ik wat voor school deed, en later ging ik uit het raam kijken. Zij was bezig voor school, maar na een tijdje ging ze de krant lezen.
Omdat ik autist ben, of omdat jullie mij graag zo willen bestempelen ging ik niet met haar praten. Immers, er lopen zoveel meisjes rond die aan dat signalement voldoen, en het klinkt raar, maar ik had geen zin om een gesprek te beginnen.
Toch was ik al aan het bedenken dat ze wel een topic waardig zou zijn, maar dat ik daarvoor een foto nodig zou hebben (hoe sad

. Dus ik pak m'n mobieltje, doe net alsof ik sms en druk op de foto-knop. Het ergste moment uit mijn leven volgde, want ik was vergeten te controleren of het geluid uitstond

. Dus een klikgeluid dat iedereen herkent als een foto galmde door de coupé, en iedereen keek naar mijn mobieltje

. Ik weet nog steeds niet hoe ik erop kwam, maar ik kreeg het voor elkaar om op normale toon te zeggen: "Hee, een SMS!". Dat valt natuurlijk ook heel erg op maarja

. Gelukkig ging iedereen weer staren naar buiten, en zij ging ook weer door met naar buiten kijken.
Oh, en ik heb de foto per ongeluk niet opgeslagen, en het zal me verrekken of je het gelooft

. Maar ik lieg niet om mezelf voor lul te zetten

.
Klacht: Door een leuk topic op Fok! te willen openen genekt worden in het echte leven.
Sub-klacht: Ik ben fucking stom om het geluid niet te controleren.
Sub-klacht: Kutsituaties in trein waarbij het protocol is onverschilligheid te veinzen mits geen iPod in je oor.
Meisjes die overigens aan het signalement voldoen mogen zich altijd melden.
Slechte paint ter vergoeding van gebrek aan foto: