nike air maxquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
Hij wist dat je een slet was omdat je in zo een fok topic vertelde dat je je hebt laten geven door iemand met nike air max en die het sportjournaal kijkt bij de eerste date
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
Hij wist dat je een slet was omdat je in zo een fok topic vertelde dat je je hebt laten geven door iemand met nike air max en die het sportjournaal kijkt bij de eerste date
link!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
Ondertussen wel foto's online zetten, maar zeuren als iemand er naar kijkt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer mijn foto's zo rond gaan zwerven haal ik ze eraf. Bij deze dus.
Je vind dat zo leuk dat je het overal maar neer moet zetten? En eerst nog moet verdraaien ook, het tekent je.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
Verlegenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer mijn foto's zo rond gaan zwerven haal ik ze eraf. Bij deze dus.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je vind dat zo leuk dat je het overal maar neer moet zetten? En eerst nog moet verdraaien ook, het tekent je.
ga terug naar dumpert, kikkeroogquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Man o man, wat een overdreven reacties hier
Dikke vette -1 voor jullie, ouwe !
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Zith het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |