1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Wij hadden hier afgelopen zomers mooie passieflora in de tuin, langs de schutting.quote:Op maandag 7 december 2009 03:01 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe![]()
ik heb trouwens altijd al een passiflora aan de muur in mijn kamer willen laten groeien
Kun je beter een plant kopen, ik heb het ook eens geprobeerd uit zaad.....zegt dit genoeg....quote:Op maandag 7 december 2009 03:01 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe![]()
ik heb trouwens altijd al een passiflora aan de muur in mijn kamer willen laten groeien
Notitie...ALTER-EGO gaat nog foto's plaatsen van de passiebloem in de tuin.....en wel doen hoorquote:Op maandag 7 december 2009 03:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wij hadden hier afgelopen zomers mooie passieflora in de tuin, langs de schutting.
(ben te lui om foto's te zoeken nu).
Die gaat in je hangen als je hem niet voert...althans dat doen die van mij wel als het te lang duurt...oh ja je krijgt er gratis een opera bij van zuiver sopranenquote:Op maandag 7 december 2009 03:03 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen flora, dat gaat alleen maar dood. Ik heb één nepplant.
Op zich best knap dat die kat in leven blijft.
Planten zijn slechte klagers ja.quote:Op maandag 7 december 2009 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
die komt klagen als je em niet voert denk ik
Dit is een bak van 1 meter, trouwens die vissen zijn ex hoor....mijn buurman is nogal eigenwijs en luistert niet echt naar mijn aanwijzingen hoe je een aquarium het beste op kunt starten ....resultaat dode vissenquote:Op maandag 7 december 2009 03:12 schreef DeZwabber het volgende:
heb hier ook twee sluierstaartenleuke screensavers zijn het
Taddaaaaaaaah, lang zoeken, maar toch gevonden.quote:Op maandag 7 december 2009 03:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Notitie...ALTER-EGO gaat nog foto's plaatsen van de passiebloem in de tuin.....en wel doen hoor
Moooooiquote:Op maandag 7 december 2009 03:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Taddaaaaaaaah, lang zoeken, maar toch gevonden.
Flora uit eigen tuin.
[ afbeelding ]
Twee jaar geleden groeide hij langs de hele schutting, prachtig.quote:
Ze kunnen vanuit de wortel uitlopen, vergeet dat niet....maar inderdaad die winter was een dusdanige dat heel veel planten het moeilijk hadden, hier in de potten waren verscheidene winterharde planten er ook aangegaanquote:Op maandag 7 december 2009 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Twee jaar geleden groeide hij langs de hele schutting, prachtig.
Maar toen heeft hij die winter niet overleefd en hebben we andere weggezet, die groeiden jammer genoeg niet zo hard.
En hoi JJH.
Ik heb nog wat mooiere foto's gevonden.quote:Op maandag 7 december 2009 03:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze kunnen vanuit de wortel uitlopen, vergeet dat niet....maar inderdaad die winter was een dusdanige dat heel veel planten het moeilijk hadden, hier in de potten waren verscheidene winterharde planten er ook aangegaan
Slaap zequote:Op maandag 7 december 2009 03:25 schreef JJH het volgende:
Ik ga weer plat ook. Ik wil er morgen een beetje bijtijds uit.
Tot later!
Perfectquote:Op maandag 7 december 2009 03:44 schreef DeZwabber het volgende:
misschien een live streaming filmpje van hoe gras groeit?
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 03:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik moet de nachtdienst weer gaan verlaten, het is voorbij hoogste tijd voor mij en moet morgen weer fit zijn om wat dingen te doen.
Voor de fauna gooi ik er voor het slapen gaan, nog één in van mijn mooie rooie lieve slaapkop.
[ afbeelding ]
Veel plezier nog nachtbrakers en welterusten voor straks.
Sleeping high five!quote:Op maandag 7 december 2009 03:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik moet de nachtdienst weer gaan verlaten, het is voorbij hoogste tijd voor mij en moet morgen weer fit zijn om wat dingen te doen.
Voor de fauna gooi ik er voor het slapen gaan, nog één in van mijn mooie rooie lieve slaapkop.
[ afbeelding ]
Veel plezier nog nachtbrakers en welterusten voor straks.
Muziek hoeft niet altijd diepgaand te zijn hoor...dacht je dat ik voor de diepgang naar een Bee Gees concert gingquote:Op maandag 7 december 2009 03:48 schreef DeZwabber het volgende:
jep, rammstein:P
tis natuurlijk niet echt diepgaande muziek, maar de show was gaaf
bizarre vuurdingen, en een enorm bewegend decor met veel lichteffecten
klinkt een beetje raar, maar was echt heel gaaf gedaan
Films laten dat nooit zo zien, wel eens jammer, ik heb verschillende DVD's van Bee Gees concerten maar die sfeer die er toen hing is toch niet terug te krijgen....zeker niet als je net een plekje hebt bij één van de boxen....WAT ZEI JE....één van de boxen jaquote:Op maandag 7 december 2009 04:04 schreef DeZwabber het volgende:
maar je kan op de filmpjes niet echt goed zien wat voor een enorme stellage het was,
echt indrukwekkend
ja dat vond ik ook nog zo jammer aan de concerten van de laatste tijd, het geluid staat soms zo hard dat het gewoon niet mooi meer isquote:Op maandag 7 december 2009 04:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Films laten dat nooit zo zien, wel eens jammer, ik heb verschillende DVD's van Bee Gees concerten maar die sfeer die er toen hing is toch niet terug te krijgen....zeker niet als je net een plekje hebt bij één van de boxen....WAT ZEI JE....één van de boxen ja
'quote:Op maandag 7 december 2009 04:11 schreef DeZwabber het volgende:
ben inderdaad erg laat teruggekomen, veroorzaakt door kwijtraken van de mensen waarmee ik meereed
een ervan moest naar de ehbo, er waren een paar dronken mongolen die de pit liepen te verpesten
en onderweg daarnaartoe ben ik ze kwijtgeraakt
maar toen ik ze eenmal tereuggevonden had, ben ik ook nog even bij ze thuis geweest, even wat naborrelen
Mooi, ben ik blij mee want sommige van jouw generatie van tegenwoordig....quote:Op maandag 7 december 2009 04:12 schreef DeZwabber het volgende:
en overigens ben ik er misschien dan wel te jong voor, maar ik ken m'n floyd hoor
Je wordt oud.....quote:Op maandag 7 december 2009 04:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook nog zo jammer aan de concerten van de laatste tijd, het geluid staat soms zo hard dat het gewoon niet mooi meer is
klinkt dan ineens als een knetterende brij![]()
niet dat het meteen op kamervolume moet, maar ietsje zachter en geen clippende trommelvliezen please
ghehehe, heb hier wish you were here op vinyl, en the wall, en dark side of the moon op cdquote:Op maandag 7 december 2009 04:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi, ben ik blij mee want sommige van jouw generatie van tegenwoordig....
Dat is veel inderdaad....Ben wel bij grote Bee Gees concerten in Duitsland en Engeland (Wembley) geweest waar zoveel mensen aanwezig waren...hier in Nederland hielden ze het op Ahoy. Vind ik zelf niet zo'n probleem....die hele grote concerten zijn zo massaal dat het ook vaak niet leuk is als je te ver naar achteren staat/zit.quote:Op maandag 7 december 2009 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
30.000 mensen, op 1500 mensen na het complete inwoneraantal van Maassluis
quote:Op maandag 7 december 2009 04:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, heb hier wish you were here op vinyl, en the wall, en dark side of the moon op cd
en ik ben nog maar 20quote:Op maandag 7 december 2009 04:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Je wordt oud.....maar snap precies wat je bedoelt...het kan inderdaad zo hard staan dat het vervormt als je net op de verkeerde pelk staat en dat was toch niet de bedoeling van het concert
Tja sommige mensen worden vroeg oudquote:Op maandag 7 december 2009 04:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik ben nog maar 20![]()
maar hard heb ik geen problemen mee, maar ik kom ook voor de muziek, ik kon de eerste paar nummers eerlijk waar niet horen wat hij speelde op de gitaar![]()
(al in, op gehoor horen welke accoorden en noten hij speeld, het was allemaal een brij)
erna ben ik verplaatst en klonk het gelukkig al beter
Bij de Bee Gees waren het heel vaak zitplaatsen...dan valt er niet zoveel te ruilen...wil je althans geen klappen krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 04:20 schreef DeZwabber het volgende:
gouden tip is, net voor de geluidsmannen gaan staan, heb je het mooiste geluid in de zaal![]()
die stellen natuurlijk af op de positie waar zij zitten
quote:Op maandag 7 december 2009 04:30 schreef DeZwabber het volgende:
ghehe, die zullen morgen wel opduiken denk ik
welterusten
quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Alstie maar achteraan in de rij aansluit dan![]()
Ik mocht eerst zoenen met jou, daarna mocht Stali en dán Subtle
Mogge!~quote:
Er is volgens mij niet veel wat mij kwaaier zou kunnen makenquote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogge!~![]()
Ik ben minder vrolijk, water uitgevallen door een lek in de hoofdleiding. Net toen ik m'n haar stond te wassen
Goedemorgen!!!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogge!~![]()
Ik ben minder vrolijk, water uitgevallen door een lek in de hoofdleiding. Net toen ik m'n haar stond te wassen
Ik heb dat ook wel eens gehad op vakantie, in een sta-caravan... net je hele haar in de shampoo, gasfles leeg...quote:Op maandag 7 december 2009 09:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet veel wat mij kwaaier zou kunnen maken
quote:Op maandag 7 december 2009 09:02 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Beter kan de week niet beginnen Ml, good for you
Getver het moment ookquote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogge!~![]()
Mij zie je dus never nooit niet in een (sta)caravan meer.quote:Op maandag 7 december 2009 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad op vakantie, in een sta-caravan... net je hele haar in de shampoo, gasfles leeg...![]()
(en toen moest ik wachten toen een van de jongens van de receptie een nieuwe bracht, en dat was natuurlijk net die jongen op wie ik verliefd was... stond ik met mn kop vol sop, want no way dat ik koud ging douchen toen...)
Hoiquote:
Ben ik niet opmerkelijk vroeg wakker?quote:
Ik ging altijd met mn ouders... vond het op zich wel meevallen (alles in je eigen caravan dus niet steeds naar die hokjes om te douchen) Ik mocht altijd in een tentje naast de caravan...quote:Op maandag 7 december 2009 09:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Mij zie je dus never nooit niet in een (sta)caravan meer.
Goeiemorgen!!!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik niet opmerkelijk vroeg wakker?
Mijn lijstje voor het komende uur: Peukje, douchen, eten, kantoor...
Hmm goeie planningquote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik niet opmerkelijk vroeg wakker?
Mijn lijstje voor het komende uur: Peukje, douchen, eten, kantoor...
Niet tijdens het muurduwen hoorquote:Op maandag 7 december 2009 09:23 schreef tombolafan het volgende:
![]()
rook jij?
mmmmm, * tombolafan twijfelt over het muurduwen nu...
quote:
Goeiemorgen!quote:Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Voor foto's van onze boom verwijs ik u door naar de foto van mijn SS pakje in Sint papier![]()
Ik weet trouwens wie mijn Secret Santa is
Mogguhquote:Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Voor foto's van onze boom verwijs ik u door naar de foto van mijn SS pakje in Sint papier![]()
Ik weet trouwens wie mijn Secret Santa is
quote:Op maandag 7 december 2009 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goeiemorgen!?
?
Hoe weet je dat!!!!!!!!
Oh ja! leuke mannen hoor! Nu nog een foto van jouquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mogguh
Hoe weet je dat?
Foto's van mijn mannen al gezien? Want dan haal ik die van mr.lief weer weg. Hij wil eiglijk niet met zijn hoofd op internet.
Oh shoot ik had zo gehoopt dat dat overgeslagen zou worden.quote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja! leuke mannen hoor! Nu nog een foto van jou
Ik vind ze ook leuk! vooral je kindjes!quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh shoot ik had zo gehoopt dat dat overgeslagen zou worden.
Waar staat de foto??????quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh shoot ik had zo gehoopt dat dat overgeslagen zou worden.
Ik sta eiglijk nooit op de foto...quote:
[sc] 394 konijnen met haarquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:52 schreef Maes het volgende:
Och wat een schattige knulletjesLeuk ook hoe ze elkaar vasthouden
Oh, daar ging je secret-sint-surprise...quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Net bijna 3 uur file gehadkom ik als laatste aan op het werk, zitten alle collega's er al... sta ik daar met een grote zak vol chocolade letters, pepernoten, taaitaai en gedichtjes, die ik dus in alle vroegte al had willen neerleggen
quote:Wat een kutochtend
Het komt wel goed schatjequote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Net bijna 3 uur file gehadkom ik als laatste aan op het werk, zitten alle collega's er al... sta ik daar met een grote zak vol chocolade letters, pepernoten, taaitaai en gedichtjes, die ik dus in alle vroegte al had willen neerleggen
Wat een kutochtend
quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[sc] 394 konijnen met haar
(omdat ze ze toch zo weg gaat halen, dacht ik ik mag ze vast wel posten)
-edit- mr lief is al weg!![]()
Das echt jammerquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een kutochtend
Sorry die had ik gelijk al weggehaald. Hij vind het nl. echt niet leuk.quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[sc] 394 konijnen met haar
(omdat ze ze toch zo weg gaat halen, dacht ik ik mag ze vast wel posten)
-edit- mr lief is al weg!![]()
Oh balen zeg. Kun je het niet op een andere manier oplossen??quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een kutochtend
Och das jammerquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een kutochtend
Ik snap wel dat je hem weghaalt hoor! Helemaal als ie het zelf niet leuk vindt!quote:Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry die had ik gelijk al weggehaald. Hij vind het nl. echt niet leuk.
Een foto van mezelf lukt niet, ja eigenlijk wel maar dan staan er ook andere mensen en kinderen van een ander op en ik weet niet of dat wel zo verstandig is. Dus geduld maar mensen.....
Er viel bij ons ook nog een trein uit...quote:Op maandag 7 december 2009 10:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Och das jammer![]()
Volgens mij was weer half Nederland gefileerd vanochtend, hier komen de mensen nu ook zo'n beetje binnen druppelen. Toch makkelijk als je maar 5 minuten lopen van je werk woont
Sow ja zeg hier ook.quote:Op maandag 7 december 2009 10:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Och das jammer![]()
Volgens mij was weer half Nederland gefileerd vanochtend, hier komen de mensen nu ook zo'n beetje binnen druppelen. Toch makkelijk als je maar 5 minuten lopen van je werk woont
Ga dan ergens werken waarbij je niet over de snelweg hoeftquote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
Een of andere bosmongool had hier besloten zijn vrachtwagen dwars over de weg te leggen. Resultaat: A2 dicht in twee richtingen... ik was dus nog "vroeg" geloof ik
Lol, zie edit inmiddelsquote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga dan ergens werken waarbij je niet over de snelweg hoeft
quote:
Ga dan vlakbij de grote stad of in (maar daar zal je wel wat over te mekkeren hebbenquote:
Mijn ex en ik zijn precies in het midden gaan wonen tussen onze beide werkgevers. Het is makkelijk om te zeggen, maar in praktijk zijn er altijd redenen om iets niet te doen. Zo kan ik nu bijvoorbeeld wel verhuizen naar een plek dichter bij mijn werk, maar wil ik niet te ver van m'n vader af wonen nu hij alleen is.quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga dan vlakbij de grote stad of in (maar daar zal je wel wat over te mekkeren hebben) wonen zodat je met het OV kan.
Als iedereen dichterbij zijn woonplaats zou werken zouden alle files weg zijn. Maar iedereen wil 'buiten' wonen en in de stad werken.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Met de laatste druppels zoveel mogelijk shampoo uitgespoeld maar er zit nog in... als ik vandaag een bui op m'n hoofd krijg zie ik er uit als een schuimende scheerkwast
Ik heb altijd een paar flessen kraanwater in de garage staan voor de zekerheidquote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Met de laatste druppels zoveel mogelijk shampoo uitgespoeld maar er zit nog in... als ik vandaag een bui op m'n hoofd krijg zie ik er uit als een schuimende scheerkwast
Ja, dat geldt voor de woon-werk-verkeer files. Maar dit is toch meer overmacht lijkt mij... Okee, als niemand er langs had gehoeven had niemand er last van gehad natuurlijk, maar toch...quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als iedereen dichterbij zijn woonplaats zou werken zouden alle files weg zijn. Maar iedereen wil 'buiten' wonen en in de stad werken.
Ik wil niet in de stad werken hoor, kan gewoon niets vinden bij ons in de buurt.quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga dan vlakbij de grote stad of in (maar daar zal je wel wat over te mekkeren hebben) wonen zodat je met het OV kan.
Hoewel anderstad wel mooi is...quote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef Maes het volgende:
Wij wonen in de ene stad en vriend werkt of in deze stad of in andere stad of nog in andere stad. Hij gaat heel vroeg weg als ie naar andere stad moet en komt dan of lekker vroeg of heeeeeeel laat terug. Maar mooi niet dat wij in andere stad gaan wonen.
Whoeiiiiiiiiiiii wat een leuke zin
Anderstad is mooiquote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel anderstad wel mooi is...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Hihihihi!quote:
Volgens mij was jij anders de eerste die riep dat je wist van welke woonplaats het afkomstig wasquote:Op maandag 7 december 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hihihihi!
Mogguh!
DML, je hebt toch geen streepjescode in zitten voeren op TNT site enzo he, om je SS te achterhalen?
Ik ben blij dat ik de streepjescode die op mijn pakje zat al weggegooid heb, ondanks/omdat dat ik zo nieuwsgierig ben
Huh? Nee, ik had wel een poststempel met een plaats, maar dat is het sorteercentrumquote:Op maandag 7 december 2009 11:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volgens mij was jij anders de eerste die riep dat je wist van welke woonplaats het afkomstig was![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik had wel een poststempel met een plaats, maar dat is het sorteercentrum
Als je de streepjescode invoert op een of andere site krijg je ook echt de plaats van het postkantoor enzo en dat wil ik niet weten. Ik weet alleen de regio waarin mijn SS het pakje heeft gepost en geloof me, daar ben ik niets wijzer mee geworden, dat kunnen er nog meer dan genoeg zijn.
Bummer
quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik had wel een poststempel met een plaats, maar dat is het sorteercentrum
Als je de streepjescode invoert op een of andere site krijg je ook echt de plaats van het postkantoor enzo en dat wil ik niet weten. Ik weet alleen de regio waarin mijn SS het pakje heeft gepost en geloof me, daar ben ik niets wijzer mee geworden, dat kunnen er nog meer dan genoeg zijn.
Bummer
Hoe weet je het dán?quote:Op maandag 7 december 2009 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee heb ik niet gedaan Greys. Ik wist niet eens dat dit kon
tjek handdoeken topicquote:Op maandag 7 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je het dán?Tell me, teach me!
Wat is nou weer het handdoekentopic? Ik loop achter en ik mis teveelquote:
[GEZ] (oude) handdoekenquote:Op maandag 7 december 2009 11:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat is nou weer het handdoekentopic? Ik loop achter en ik mis teveel
Zijn mijn fleece dekentjes ook welkom?quote:Op maandag 7 december 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezien!![]()
Ik kijk daar steeds! Gaat goed daar!
Ja vast wel! Dekens stonden ook in dat oorspronkelijke lijstje toch, bij de asielactie?quote:Op maandag 7 december 2009 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn mijn fleece dekentjes ook welkom?
Terug halenquote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh ik heb net al mijn handdoeken weg gedaan vorige week toen mijn huis leeg moest
Dankquote:
Ik moest nog aan je denken vanochtend toen ik het filenieuws hoorde. En aan een vriendin van me die waarschijnlijk in een auto achter jou zat te schelden.quote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
Een of andere bosmongool had hier besloten zijn vrachtwagen dwars over de weg te leggen. Resultaat: A2 dicht in twee richtingen... ik was dus nog "vroeg" geloof ik
Ik zou willen dat ik kon werken in mijn eigen stad, maar voor mijn soort werk moet ik naar grote steden en grote bedrijven... helaas
heb jij eindelijk laarsjes, heeft hij geen overhemd...quote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Qwea het volgende:
ik zla voor MM eens even straks een overhemd scoren.
Vrijdag uitje van zn werk, en hij heeft geen fatsoenlijk overhemd
Ook leuk voor het milieu:quote:Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal wel weer een boedelbakje moet en huren
En ik heb niet eens een trekhaak
Oh, ik lees net terug en ik zie dit! Wat zonde Strega, dat je niet mee kan...quote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Strega het volgende:
Wat gaan jullie enorm snel vanavond! Net weer terug van koken en eten, nu moeten we naar bed!![]()
Als de 9e januari de meet is lig ik waarschijnlijk / zeker in het ziekenhuis.
Motiveer Pagan a.u.b. om wel mee te gaan !
Ik kan best een dagje zonder bezoek, en zou het fijn vinden als hij een leuke dag met jullie heeft!![]()
Morgen nieuwe deel van het verhaal weer even lezen!
(Ik hoop natuurlijk wel op veel lectuur van "de natte doos", als ik in het hospitaal lig!
Trusen en tot morgen
Zit nix anders op er moet een station komen met trekhaakquote:Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal wel weer een boedelbakje moet en huren
En ik heb niet eens een trekhaak
quote:Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij eindelijk laarsjes, heeft hij geen overhemd...lekker stel zijn jullie!
I know! Maar echt tof dat bijna alle pakjes er al zijn! Dat moet ook wel wat vandaag was de uiterste verzend datum. En nu kan iedereen lekker nog 10 dagen starenquote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Net mail van lootjestrekken.nl: nog 10 dagen, laatste kans om mijn lootje aan te passen.![]()
* kijkt naar SS pakje op de kast*
en het was gister al zo'n feestje!quote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef nieslief het volgende:
Rammstein sluit openingsavond pinkpop af!!!!!
Of ik moet lief naar mijn broer kijken en om een trekhaak zeurenquote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef Maes het volgende:
Zit nix anders op er moet een station komen met trekhaak
Nee niet een trekhaak op die mooie nieuwe auto, dat is zonde. Niet doen hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of ik moet lief naar mijn broer kijken en om een trekhaak zeuren
Ik kan niet eens rijden met een aanhangwagen (of eigenlijk: geen idee; nooit gedaan).quote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef Maes het volgende:
Nee niet een trekhaak op die mooie nieuwe auto, dat is zonde. Niet doen hoor.
Tuurlijk ik kom wel helpenquote:
in je wat?quote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef Maes het volgende:
Ik ben potverdrie ¤ 4379.20 kwijt in mijn exploitatie. Blèh
gewoon proberen joh! weet jij veel of het werkt...quote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Net mail van lootjestrekken.nl: nog 10 dagen, laatste kans om mijn lootje aan te passen.![]()
* kijkt naar SS pakje op de kast*
das inderdaad veel!quote:Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in je wat?
da's best wel heel veel
Het is werk. Dit bedrag is geboekt maar ik weet niet waar dus ben ik het kwijt en het moet betaald wordenquote:Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in je wat?
da's best wel heel veel
Wat doe je voor werkquote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is werk. Dit bedrag is geboekt maar ik weet niet waar dus ben ik het kwijt en het moet betaald wordenMaar ik ga het wel weer vinden
Dat wordt al je grootboekrekeningen afspeuren?quote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is werk. Dit bedrag is geboekt maar ik weet niet waar dus ben ik het kwijt en het moet betaald wordenMaar ik ga het wel weer vinden
Nuhquote:Op maandag 7 december 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
hey even he... nu wat bestellen is voor vrijdag binnen bij hm.nl ?
Ik ben secretaresse en verantwoordelijk voor de facturen van mijn afdeling. Dat ze op de juiste manier geboekt worden en op tijd bij de financiele administratie zijn om betaald te worden.quote:
kut. Nou dan moet ik toch naar de V&Dquote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
NuhOver een week als je hele erge mazzel hebt
quote:Op maandag 7 december 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
hey even he... nu wat bestellen is voor vrijdag binnen bij hm.nl ?
das wehkamp etc...quote:Je ontvangt de artikelen ruim een week nadat wij je bestelling hebben ontvangen. Tijdens het hoogseizoen als het erg druk is, kan het iets langer duren. In de shoppingbag en bij de kassa krijg je de meest actuele informatie over de geschatte leveringsdatum. Je geeft zelf aan waar jouw bestelling geleverd moet worden - op je huisadres of bij een afhaalpunt naar keuze. Als jouw artikelen verschillende leveringsdata hebben, kun je ervoor kiezen om een aantal artikelen al eerder te ontvangen. Vergeet niet dat artikelen die je via de H&M Shop Online in Nederland bestelt, uitsluitend naar een adres in Nederland verstuurd kunnen worden.
ah zo! Succes je gaat het gewoon weer vinden!quote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Yeb ik ben al begonnenquote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat wordt al je grootboekrekeningen afspeuren?
Leuk!!!! Dat is nu mijn huiswerk, snap het nog niet helemaal, maar goedquote:Op maandag 7 december 2009 12:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben secretaresse en verantwoordelijk voor de facturen van mijn afdeling. Dat ze op de juiste manier geboekt worden en op tijd bij de financiele administratie zijn om betaald te worden.
Wat snap je niet dan?quote:Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!!!! Dat is nu mijn huiswerk, snap het nog niet helemaal, maar goed!
Alles in SAPquote:Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Welk programma gebruiken jullie daarvoor?
Die ken ik niet. Tenminste niet de boekhoud module. Wel de payroll module.quote:
Ik kan er goed mee overweg. Onze hele registratie van alles eigenlijk gaat in SAP. Ik kan daarin zoeken op crediteur maar dit was een eenmalige dus iets moeilijker te vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Tenminste niet de boekhoud module. Wel de payroll module.
Is dat handig werken?
Wij gebruiken Unit4 of Exact.
quote:
Ja dat kan, nee dat is niet alleen voor personen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef P.F het volgende:
Ojaaaa
Als vereniging kun je dan ook een EV hebben? Is dat niet alleen voor personen zeg maar?
Wij werken voor verschillende klanten, vandaar ook verschillende pakketten. Het is maar net waar zij al meewerkten of wat de voorkeur heeft.quote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kan er goed mee overweg. Onze hele registratie van alles eigenlijk gaat in SAP. Ik kan daarin zoeken op crediteur maar dit was een eenmalige dus iets moeilijker te vinden.
Hmmmm.. Ok! Het klonk opeens zo vreemd!quote:Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat kan, nee dat is niet alleen voor personen.
Wat is je SS-pakje-foto leuk!quote:
Dat mag hij alleen in noodgevallen volgens mij?quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef Ynske het volgende:
bah ben boos. mn huisbaas is zonder mijn bijzijn op mn kamer geweestk kan dat echt niet uitstaan zoiets, daar heeft hij gewoon niets te zoeken als ik er niet ben
Het eigen vermogen van een bedrijf wordt opgebouwd door bijvoorbeeld de inleg van de aandeelhouders of door het inhouden van bedrijfswinsten.quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmm.. Ok! Het klonk opeens zo vreemd!
(Ik had een fout in de balans ontdekt in het jaarverslag van de bewonersverenigingen toen was ik iemand dat aan het uitleggen maar toen vroeg ze: Huh, kas, bank EN eigen vermogen? Huh?! Hoe zit dat dan? Eigen vermogen is toch al gewoon je geld? Dus toen wist ik even niet wat ik moest zeggen
)
ja maar dit was geen noodgeval, dr was niemand thuis, en hij heeft mij een sms gestuurd. nou tof, mn camera ligt daar, en nog wel meer spullen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is je SS-pakje-foto leuk!
[..]
Dat mag hij alleen in noodgevallen volgens mij?
Ja leuk hequote:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef Ynske het volgende:
bah ben boos. mn huisbaas is zonder mijn bijzijn op mn kamer geweestk kan dat echt niet uitstaan zoiets, daar heeft hij gewoon niets te zoeken als ik er niet ben
geen noodgeval, waarom moest ie er dan in? Ik zou het zeker wel zeggen tegen hem hoor, dat je er niet blij mee bent!quote:Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dit was geen noodgeval, dr was niemand thuis, en hij heeft mij een sms gestuurd. nou tof, mn camera ligt daar, en nog wel meer spullen.
quote:Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
*jaloers is
*cacao zoeken gaat!
nieuwsgierig? t is me al vaker opgevallen dat hij bij anderen ging kijken. hij weet dat hij bij mij mag kijken als ik er ben, dus dit maakt me boosquote:Op maandag 7 december 2009 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen noodgeval, waarom moest ie er dan in? Ik zou het zeker wel zeggen tegen hem hoor, dat je er niet blij mee bent!
hoi!quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]met slagroom. En mn broodje zit in de oven.
quote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
niet gevonden...![]()
wel twee stroopwafels en een twix... troostvoer...
Ik wist helemaal niet dat hij een kindje had!quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef Enfermera het volgende:
Ik zag wel het kindje met 3 armen van MrSubtle
quote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat hij een kindje had!
Klacht indienen!quote:Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dit was geen noodgeval, dr was niemand thuis, en hij heeft mij een sms gestuurd. nou tof, mn camera ligt daar, en nog wel meer spullen.
Liefquote:Op maandag 7 december 2009 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wil je mijn schouder?
Sterkte ermee
quote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat hij een kindje had!
quote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef JJH het volgende:
Ja hallo.
Vanmorgen weer een pakketje misgelopen. Verdulle.
Omdat ik nu 5 minuten van schule/sport & 10 min van centrum zit (en 1 min van vriendjequote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom ga je eigenlijk verkassen PF? Dit was net zo mooi ingericht, pas nog. Is dat andere beter?
Tjah das logisch toch?quote:Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Omdat ik nu 5 minuten van schule/sport & 10 min van centrum zit (en 1 min van vriendje)
daar zat ik 20-30 min. van centrum, 45-55 van vriendje/schule/sport
Dus wel gunstig. Maar het kost echt veel geld in een tijd waar niet iedereen veel geld over heeft zeg maar
Ik was al op mijzelfquote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah das logisch toch?
Op jezelf gaan is dure hobby
Het viel me 100% meequote:
Telkens als jij het over een flapperende baloe hebt, moet ik denken dat ie probeert op te stijgen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
Hey, Baloe flappert af en toe nog wat. Het moest qua roodheid voor vrijdag beter zijn. Nou ja, dat idee heb ik wel denk ik. Ik weet het eigenlijk niet. Maar hij flappert dus soms nog. En de oordruppels moet ik tot woensdag gebruiken.
Als het niet beter werd moest ik contact opnemen... maar ik weet het dus niet. Wat nu?
quote:Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Telkens als jij het over een flapperende baloe hebt, moet ik denken dat ie probeert op te stijgen?![]()
Als het beter is hoef je niet te bellen toch? Anders kijk je het nog ff tot woensdag aan, ik neem dat het helemaal over moet zijn voordat je stopt met druppels?
Ja zo kan ik ook goedkoop op mezelf gaanquote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het viel me 100% mee
Maar goed, nou woonde MM ook al dus ik hoefde enkel er bij in te gaan wonen
Zo'n effen hemd kun je weinig fout aan doen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
vinden we ervan?
Hij's ook in ivoor
[ afbeelding ]
Verbetering, als in minder flapperen, het kan altijd wel even duren voor het over is.quote:Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]op stijgen
Ja nou ik weet dus niet eigenlijk of het beter isIk kan heul niet zo diep in zn oortje kijken. En ik heb geen idee of het helemaal over moet zijn. Er staat op mijn etiket "na 3 a 4 dagen verbetering anders contact. Druppelen 10 dgn."
Wij wonen nu tegen over elkaar en het wordt alleen maar duurderquote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook goedkoop op mezelf gaan![]()
Bij mijn lief gaan wonen is ook het beste wat ik in jaren gedaan heb qua financiën
quote:Op maandag 7 december 2009 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beetje saai! Ik merk dat alles met een patroontje leuker staat bij mijn lief dan die effen gevallen.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Wij wonen nu tegen over elkaar en het wordt alleen maar duurder
Nou daar waar je het meeste zit, die is de lul want daar gaan de kosten omhoog. De ander is minder kwijt aan GWL. Maar ja zodra je samen gaat split je 1 huur (of zoals wij hypotheek) en dat is pas echt goedkoop.quote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Wij wonen nu tegen over elkaar en het wordt alleen maar duurder
Dacht ik ook!quote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo'n effen hemd kun je weinig fout aan doen.
Die is wel mooier, en dan een jasje erover?quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dacht ik ook!
Ooh en DML ;
[ afbeelding ]
Ik vind die heel leuk... alleen die heeft weer bedrukking aan de achterzijde. En het is voor zn werk ook voor klanten.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
huuuuuuuuuu![]()
die is eng.
Ga gewoon naar WE of H&M ofzo, zat leuke overhempies die niet saai zijn, maar ook niet met extreme prints of motiefjes ofzo
Nou, H&M heeft geen mannen afdeling hierquote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
huuuuuuuuuu![]()
die is eng.
Ga gewoon naar WE of H&M ofzo, zat leuke overhempies die niet saai zijn, maar ook niet met extreme prints of motiefjes ofzo
Ja? Pauze? Of collega weggekeken?quote:
Ik slaag trouwens bijna nooit bij de WE of de H&M. Vooral ook omdat ik een extra lengtemaat voor de mouwen heb.quote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
huuuuuuuuuu![]()
die is eng.
Ja bedrukking kan dan niet.quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dacht ik ook!
Ooh en DML ;
[ afbeelding ]
Ik vind die heel leuk... alleen die heeft weer bedrukking aan de achterzijde. En het is voor zn werk ook voor klanten.
Setpoint!quote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja bedrukking kan dan niet.
Maar mijn lief heeft er zat zonder bedrukking op de achterkant.
Het ligt er maar aan hoeveel je uit wilt geven ook.
Wij gaan altijd naar setpoint en daar hebben ze heel veel mooie overhemden met patroontjes.
En anders doet een mooie stropdas de boel nog opfleuren!
Ja? Mijn lief is heel lang maar slaagt er toch erg goed.quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Setpoint!
Wederom wil die nog wel eens moeilijk doen qua formaat.
Ook extra lengte voor de mouwen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja? Mijn lief is heel lang maar slaagt er toch erg goed.
Mr hier kan ze wel aan naar klanten of hij doet er een jasje overheenquote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar setpoint en daar hebben ze heel veel mooie overhemden met patroontjes.
Meer de broeken en colbertjes waar het probleem 'm in zit dan de lengte van de mouwen van het overhemd. Die piepen er altijd meters onderuit.quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook extra lengte voor de mouwen?
Ik was er 2 weken geleden nog, en toen hadden ze amper wat. Helaas.
De dame die achter de balie stond zei trouwens wel dat er weinig aparte maten besteld waren, en dat ze er voor de voorjaarscollectie op zou letten.
Ligt er maar aan wat voor klanten je hebt en dan kan je niet je jasje uit doen en mijn meneer doet 'm het liefst zo snel mogelijk uit.quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mr hier kan ze wel aan naar klanten of hij doet er een jasje overheen
quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat voor klanten je hebt en dan kan je niet je jasje uit doen en mijn meneer doet 'm het liefst zo snel mogelijk uit.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Setpoint!
Wederom wil die nog wel eens moeilijk doen qua formaat.
Ik weet hetquote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou daar waar je het meeste zit, die is de lul want daar gaan de kosten omhoog. De ander is minder kwijt aan GWL. Maar ja zodra je samen gaat split je 1 huur (of zoals wij hypotheek) en dat is pas echt goedkoop.
Maar verhuizen kost sowieso altijd geld PF, hoe je verder duurder uit bent weet ik niet.
Doe mij maar een meneer in pak met net overhemd dan die semi hippe dingen vol applicaties hoorquote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben er wel echt blij mee dat hij gewoon alles aan kan zijn nu zoveel leuke dingen te koop
quote:Op maandag 7 december 2009 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe mij maar een meneer in pak met net overhemd dan die semi hippe dingen vol applicaties hoor
Geen applicaties op een blouse hier maar wel leuke kleuren en aparte kraagjesquote:Op maandag 7 december 2009 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe mij maar een meneer in pak met net overhemd dan die semi hippe dingen vol applicaties hoor
2 meter lang, verder normaal postuur.quote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik word zo langzamerhand stiknieuwsgierig naar je formaat!
applicaties?quote:Op maandag 7 december 2009 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
quote:
Zo'n 7 op de rug ofzoquote:
Pakken.quote:
Ja dat ja! En dan een aparte stropdas erbijquote:Op maandag 7 december 2009 14:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen applicaties op een blouse hier maar wel leuke kleuren en aparte kraagjes
Als ik ergens een pesthekel aan heb is het wel een blauw of roze hemd ofzo, met zo'n idiote witte kraag erop. Echt afzichtelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat ja! En dan een aparte stropdas erbij![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat ja! En dan een aparte stropdas erbij![]()
Die heeft mijn lief niet maar ik zelf welquote:Op maandag 7 december 2009 14:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik ergens een pesthekel aan heb is het wel een blauw of roze hemd ofzo, met zo'n idiote witte kraag erop. Echt afzichtelijk.
Nee mijn lief heeft ook geen stropdus. Wel een stropdas als er klanten komen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geen stropdus alleen, iets met "de bouw" dat hoeft gelukkig voor hem niet.
Nee de binnenkant vd kraag is dan bijv met een bloemetjes stof en rest overhemd gewoon 1 kleur.quote:Op maandag 7 december 2009 14:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik ergens een pesthekel aan heb is het wel een blauw of roze hemd ofzo, met zo'n idiote witte kraag erop. Echt afzichtelijk.
*rolt met ogenquote:Op maandag 7 december 2009 14:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee mijn lief heeft ook geen stropdus. Wel een stropdas als er klanten komen.
Waarom noem je je vriend eigenlijk altijd 'je lief'quote:Op maandag 7 december 2009 14:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die heeft mijn lief niet maar ik zelf wel![]()
Nee meer dat de onderkant van de kraag blokjes heeft terwijl de rest ruit is of zo. Dat heeft eentje van mijn lief in ieder geval weet ik.
Hij wil geen stropdas. Ik heb best 80 euro ofzo voor een bloedmooie overhemd over trouwens.quote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Suitsupply ofzo, of die online shop waar Subtle z'n zooi haalt?quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij wil geen stropdas. Ik heb best 80 euro ofzo voor een bloedmooie overhemd over trouwens.
"neukert"quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom noem je je vriend eigenlijk altijd 'je lief'![]()
Dat hoor ik hier meestal alleen bij mensen van <16![]()
Hij heeft toch een naam, of ander je vriend, man, kerel, mr, whatever![]()
Dat is wel gaaf ja, zo heb ik er ook eentje.quote:Op maandag 7 december 2009 14:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die heeft mijn lief niet maar ik zelf wel![]()
Nee meer dat de onderkant van de kraag blokjes heeft terwijl de rest ruit is of zo. Dat heeft eentje van mijn lief in ieder geval weet ik.
Setpoint it isquote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij wil geen stropdas. Ik heb best 80 euro ofzo voor een bloedmooie overhemd over trouwens.
Hou je er rekening mee dat ik het en VOOR vrijdag moet hebben, en ik in DH woon?quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Suitsupply ofzo, of die online shop waar Subtle z'n zooi haalt?
Dat die zich trouwens nog niet in deze discussie gemengd heeft.quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Suitsupply ofzo, of die online shop waar Subtle z'n zooi haalt?
Wat jij wil, t ligt vast aan mij, maar de mensen die ik meestal 'mijn lief dit, mijn lief dat' hoor zeggen zijn nogal jong en meestal is het dan in de trant van dat 'mijn lief heeeul veeeul geld of mooie auto' ofzo heeft.quote:
Je hebt een punt hoorquote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat jij wil, t ligt vast aan mij, maar de mensen die ik meestal 'mijn lief dit, mijn lief dat' hoor zeggen zijn nogal jong en meestal is het dan in de trant van dat 'mijn lief heeeul veeeul geld of mooie auto' ofzo heeft.
Vandaar; het ligt aan mij
Op de FP staat nu toch prijsvraag over een of andere outlet met merkkleding... Heb niet op die site gekeken (zag hier de prijsvraag), is dat niks?quote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat ik het en VOOR vrijdag moet hebben, en ik in DH woon?
geen suitsupply hier dus
Enkel V&D, WE, C&A, Black and Blue, ect.
Geen Hennes met mannen afdeling, geen hugo boss store, geen mexx store
Wil je eerlijk weten wat ik er van vind?quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef JJH het volgende:
http://www.amisura.nl/Webwinkel-Product-1809213/Venti.html
Ik kwam net deze tegen.
5 tientjes maar!
*kijkt*quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op de FP staat nu toch prijsvraag over een of andere outlet met merkkleding... Heb niet op die site gekeken (zag hier de prijsvraag), is dat niks?
Nou ik zie het hier op fok toch heel veel gebeuren. Ik ken geen meisjes van 16 die hun vriendje lief noemen hoor. Daar is het hun vriendjuh.quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom noem je je vriend eigenlijk altijd 'je lief'![]()
Dat hoor ik hier meestal alleen bij mensen van <16![]()
Hij heeft toch een naam, of ander je vriend, man, kerel, mr, whatever![]()
Welnee ik tik op zijn hoogstquote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat jij wil, t ligt vast aan mij, maar de mensen die ik meestal 'mijn lief dit, mijn lief dat' hoor zeggen zijn nogal jong en meestal is het dan in de trant van dat 'mijn lief heeeul veeeul geld of mooie auto' ofzo heeft.
Vandaar; het ligt aan mij
Hemden altijd passen, of je moet het niet erg vinden om weer terug te gaan.quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
I tjekke de WE Men straks of morgen wel ffkes.
Kan ik trouwens zelf halen? Of moet hij mee passen?
Klopt, ik was al tot de conclusie gekomen dat het vast aan mij lagquote:Op maandag 7 december 2009 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik zie het hier op fok toch heel veel gebeuren. Ik ken geen meisjes van 16 die hun vriendje lief noemen hoor. Daar is het hun vriendjuh.
Zijn naam wil ik hier niet gebruiken en mensen diegebruiken voor hun partner dat leest gewoon kut.
Ik zeg ook wel eens mijn meneer maar hij is toch mijn lief? Dat vind ik leuk klinken![]()
Wij noemen elkaar thuis ook vaak lief en dat jij het iets vindt voor meisjes van 16 is dan jouw probleem. Wij denken daar duidelijk anders over.
Wel nee. Mijn meneer (!) past in de winkel ook niet. Als je de maat weet, klopt het vaak wel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hemden altijd passen, of je moet het niet erg vinden om weer terug te gaan.
(Ik hoor mijn moeder praten.)
OMGquote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op de FP staat nu toch prijsvraag over een of andere outlet met merkkleding... Heb niet op die site gekeken (zag hier de prijsvraag), is dat niks?
Ooh, en hoe de neuk doe je dat dan online?quote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hemden altijd passen, of je moet het niet erg vinden om weer terug te gaan.
(Ik hoor mijn moeder praten.)
quote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, ik was al tot de conclusie gekomen dat het vast aan mij lag![]()
Hij heeft 1 overhemd. Met print.quote:Op maandag 7 december 2009 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel nee. Mijn meneer (!) past in de winkel ook niet. Als je de maat weet, klopt het vaak wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |