Ik snap wel dat je hem weghaalt hoor! Helemaal als ie het zelf niet leuk vindt!quote:Op maandag 7 december 2009 10:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry die had ik gelijk al weggehaald. Hij vind het nl. echt niet leuk.
Een foto van mezelf lukt niet, ja eigenlijk wel maar dan staan er ook andere mensen en kinderen van een ander op en ik weet niet of dat wel zo verstandig is. Dus geduld maar mensen.....
Er viel bij ons ook nog een trein uit...quote:Op maandag 7 december 2009 10:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Och das jammer![]()
Volgens mij was weer half Nederland gefileerd vanochtend, hier komen de mensen nu ook zo'n beetje binnen druppelen. Toch makkelijk als je maar 5 minuten lopen van je werk woont
Sow ja zeg hier ook.quote:Op maandag 7 december 2009 10:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Och das jammer![]()
Volgens mij was weer half Nederland gefileerd vanochtend, hier komen de mensen nu ook zo'n beetje binnen druppelen. Toch makkelijk als je maar 5 minuten lopen van je werk woont
Ga dan ergens werken waarbij je niet over de snelweg hoeftquote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
Een of andere bosmongool had hier besloten zijn vrachtwagen dwars over de weg te leggen. Resultaat: A2 dicht in twee richtingen... ik was dus nog "vroeg" geloof ik
Lol, zie edit inmiddelsquote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga dan ergens werken waarbij je niet over de snelweg hoeft
quote:
Ga dan vlakbij de grote stad of in (maar daar zal je wel wat over te mekkeren hebbenquote:
Mijn ex en ik zijn precies in het midden gaan wonen tussen onze beide werkgevers. Het is makkelijk om te zeggen, maar in praktijk zijn er altijd redenen om iets niet te doen. Zo kan ik nu bijvoorbeeld wel verhuizen naar een plek dichter bij mijn werk, maar wil ik niet te ver van m'n vader af wonen nu hij alleen is.quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga dan vlakbij de grote stad of in (maar daar zal je wel wat over te mekkeren hebben) wonen zodat je met het OV kan.
Als iedereen dichterbij zijn woonplaats zou werken zouden alle files weg zijn. Maar iedereen wil 'buiten' wonen en in de stad werken.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Met de laatste druppels zoveel mogelijk shampoo uitgespoeld maar er zit nog in... als ik vandaag een bui op m'n hoofd krijg zie ik er uit als een schuimende scheerkwast
Ik heb altijd een paar flessen kraanwater in de garage staan voor de zekerheidquote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Met de laatste druppels zoveel mogelijk shampoo uitgespoeld maar er zit nog in... als ik vandaag een bui op m'n hoofd krijg zie ik er uit als een schuimende scheerkwast
Ja, dat geldt voor de woon-werk-verkeer files. Maar dit is toch meer overmacht lijkt mij... Okee, als niemand er langs had gehoeven had niemand er last van gehad natuurlijk, maar toch...quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als iedereen dichterbij zijn woonplaats zou werken zouden alle files weg zijn. Maar iedereen wil 'buiten' wonen en in de stad werken.
Ik wil niet in de stad werken hoor, kan gewoon niets vinden bij ons in de buurt.quote:Op maandag 7 december 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga dan vlakbij de grote stad of in (maar daar zal je wel wat over te mekkeren hebben) wonen zodat je met het OV kan.
Hoewel anderstad wel mooi is...quote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef Maes het volgende:
Wij wonen in de ene stad en vriend werkt of in deze stad of in andere stad of nog in andere stad. Hij gaat heel vroeg weg als ie naar andere stad moet en komt dan of lekker vroeg of heeeeeeel laat terug. Maar mooi niet dat wij in andere stad gaan wonen.
Whoeiiiiiiiiiiii wat een leuke zin
Anderstad is mooiquote:Op maandag 7 december 2009 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel anderstad wel mooi is...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Hihihihi!quote:
Volgens mij was jij anders de eerste die riep dat je wist van welke woonplaats het afkomstig wasquote:Op maandag 7 december 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hihihihi!
Mogguh!
DML, je hebt toch geen streepjescode in zitten voeren op TNT site enzo he, om je SS te achterhalen?
Ik ben blij dat ik de streepjescode die op mijn pakje zat al weggegooid heb, ondanks/omdat dat ik zo nieuwsgierig ben
Huh? Nee, ik had wel een poststempel met een plaats, maar dat is het sorteercentrumquote:Op maandag 7 december 2009 11:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volgens mij was jij anders de eerste die riep dat je wist van welke woonplaats het afkomstig was![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik had wel een poststempel met een plaats, maar dat is het sorteercentrum
Als je de streepjescode invoert op een of andere site krijg je ook echt de plaats van het postkantoor enzo en dat wil ik niet weten. Ik weet alleen de regio waarin mijn SS het pakje heeft gepost en geloof me, daar ben ik niets wijzer mee geworden, dat kunnen er nog meer dan genoeg zijn.
Bummer
quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik had wel een poststempel met een plaats, maar dat is het sorteercentrum
Als je de streepjescode invoert op een of andere site krijg je ook echt de plaats van het postkantoor enzo en dat wil ik niet weten. Ik weet alleen de regio waarin mijn SS het pakje heeft gepost en geloof me, daar ben ik niets wijzer mee geworden, dat kunnen er nog meer dan genoeg zijn.
Bummer
Hoe weet je het dán?quote:Op maandag 7 december 2009 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee heb ik niet gedaan Greys. Ik wist niet eens dat dit kon
tjek handdoeken topicquote:Op maandag 7 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je het dán?Tell me, teach me!
Wat is nou weer het handdoekentopic? Ik loop achter en ik mis teveelquote:
[GEZ] (oude) handdoekenquote:Op maandag 7 december 2009 11:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat is nou weer het handdoekentopic? Ik loop achter en ik mis teveel
Zijn mijn fleece dekentjes ook welkom?quote:Op maandag 7 december 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezien!![]()
Ik kijk daar steeds! Gaat goed daar!
Ja vast wel! Dekens stonden ook in dat oorspronkelijke lijstje toch, bij de asielactie?quote:Op maandag 7 december 2009 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn mijn fleece dekentjes ook welkom?
Terug halenquote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh ik heb net al mijn handdoeken weg gedaan vorige week toen mijn huis leeg moest
Dankquote:
Ik moest nog aan je denken vanochtend toen ik het filenieuws hoorde. En aan een vriendin van me die waarschijnlijk in een auto achter jou zat te schelden.quote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
Een of andere bosmongool had hier besloten zijn vrachtwagen dwars over de weg te leggen. Resultaat: A2 dicht in twee richtingen... ik was dus nog "vroeg" geloof ik
Ik zou willen dat ik kon werken in mijn eigen stad, maar voor mijn soort werk moet ik naar grote steden en grote bedrijven... helaas
heb jij eindelijk laarsjes, heeft hij geen overhemd...quote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Qwea het volgende:
ik zla voor MM eens even straks een overhemd scoren.
Vrijdag uitje van zn werk, en hij heeft geen fatsoenlijk overhemd
Ook leuk voor het milieu:quote:Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal wel weer een boedelbakje moet en huren
En ik heb niet eens een trekhaak
Oh, ik lees net terug en ik zie dit! Wat zonde Strega, dat je niet mee kan...quote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Strega het volgende:
Wat gaan jullie enorm snel vanavond! Net weer terug van koken en eten, nu moeten we naar bed!![]()
Als de 9e januari de meet is lig ik waarschijnlijk / zeker in het ziekenhuis.
Motiveer Pagan a.u.b. om wel mee te gaan !
Ik kan best een dagje zonder bezoek, en zou het fijn vinden als hij een leuke dag met jullie heeft!![]()
Morgen nieuwe deel van het verhaal weer even lezen!
(Ik hoop natuurlijk wel op veel lectuur van "de natte doos", als ik in het hospitaal lig!
Trusen en tot morgen
Zit nix anders op er moet een station komen met trekhaakquote:Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal wel weer een boedelbakje moet en huren
En ik heb niet eens een trekhaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |