Huh? Nee, ik had wel een poststempel met een plaats, maar dat is het sorteercentrumquote:Op maandag 7 december 2009 11:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volgens mij was jij anders de eerste die riep dat je wist van welke woonplaats het afkomstig was![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik had wel een poststempel met een plaats, maar dat is het sorteercentrum
Als je de streepjescode invoert op een of andere site krijg je ook echt de plaats van het postkantoor enzo en dat wil ik niet weten. Ik weet alleen de regio waarin mijn SS het pakje heeft gepost en geloof me, daar ben ik niets wijzer mee geworden, dat kunnen er nog meer dan genoeg zijn.
Bummer
quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik had wel een poststempel met een plaats, maar dat is het sorteercentrum
Als je de streepjescode invoert op een of andere site krijg je ook echt de plaats van het postkantoor enzo en dat wil ik niet weten. Ik weet alleen de regio waarin mijn SS het pakje heeft gepost en geloof me, daar ben ik niets wijzer mee geworden, dat kunnen er nog meer dan genoeg zijn.
Bummer
Hoe weet je het dán?quote:Op maandag 7 december 2009 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee heb ik niet gedaan Greys. Ik wist niet eens dat dit kon
tjek handdoeken topicquote:Op maandag 7 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je het dán?Tell me, teach me!
Wat is nou weer het handdoekentopic? Ik loop achter en ik mis teveelquote:
[GEZ] (oude) handdoekenquote:Op maandag 7 december 2009 11:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat is nou weer het handdoekentopic? Ik loop achter en ik mis teveel
Zijn mijn fleece dekentjes ook welkom?quote:Op maandag 7 december 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezien!![]()
Ik kijk daar steeds! Gaat goed daar!
Ja vast wel! Dekens stonden ook in dat oorspronkelijke lijstje toch, bij de asielactie?quote:Op maandag 7 december 2009 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn mijn fleece dekentjes ook welkom?
Terug halenquote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh ik heb net al mijn handdoeken weg gedaan vorige week toen mijn huis leeg moest
Dankquote:
Ik moest nog aan je denken vanochtend toen ik het filenieuws hoorde. En aan een vriendin van me die waarschijnlijk in een auto achter jou zat te schelden.quote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
Een of andere bosmongool had hier besloten zijn vrachtwagen dwars over de weg te leggen. Resultaat: A2 dicht in twee richtingen... ik was dus nog "vroeg" geloof ik
Ik zou willen dat ik kon werken in mijn eigen stad, maar voor mijn soort werk moet ik naar grote steden en grote bedrijven... helaas
heb jij eindelijk laarsjes, heeft hij geen overhemd...quote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Qwea het volgende:
ik zla voor MM eens even straks een overhemd scoren.
Vrijdag uitje van zn werk, en hij heeft geen fatsoenlijk overhemd
Ook leuk voor het milieu:quote:Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal wel weer een boedelbakje moet en huren
En ik heb niet eens een trekhaak
Oh, ik lees net terug en ik zie dit! Wat zonde Strega, dat je niet mee kan...quote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Strega het volgende:
Wat gaan jullie enorm snel vanavond! Net weer terug van koken en eten, nu moeten we naar bed!![]()
Als de 9e januari de meet is lig ik waarschijnlijk / zeker in het ziekenhuis.
Motiveer Pagan a.u.b. om wel mee te gaan !
Ik kan best een dagje zonder bezoek, en zou het fijn vinden als hij een leuke dag met jullie heeft!![]()
Morgen nieuwe deel van het verhaal weer even lezen!
(Ik hoop natuurlijk wel op veel lectuur van "de natte doos", als ik in het hospitaal lig!
Trusen en tot morgen
Zit nix anders op er moet een station komen met trekhaakquote:Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal wel weer een boedelbakje moet en huren
En ik heb niet eens een trekhaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |