Goeiemorgen!!!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik niet opmerkelijk vroeg wakker?
Mijn lijstje voor het komende uur: Peukje, douchen, eten, kantoor...
Hmm goeie planningquote:Op maandag 7 december 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben ik niet opmerkelijk vroeg wakker?
Mijn lijstje voor het komende uur: Peukje, douchen, eten, kantoor...
Niet tijdens het muurduwen hoorquote:Op maandag 7 december 2009 09:23 schreef tombolafan het volgende:
![]()
rook jij?
mmmmm, * tombolafan twijfelt over het muurduwen nu...
quote:
Goeiemorgen!quote:Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Voor foto's van onze boom verwijs ik u door naar de foto van mijn SS pakje in Sint papier![]()
Ik weet trouwens wie mijn Secret Santa is
Mogguhquote:Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Voor foto's van onze boom verwijs ik u door naar de foto van mijn SS pakje in Sint papier![]()
Ik weet trouwens wie mijn Secret Santa is
quote:Op maandag 7 december 2009 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goeiemorgen!?
?
Hoe weet je dat!!!!!!!!
Oh ja! leuke mannen hoor! Nu nog een foto van jouquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mogguh
Hoe weet je dat?
Foto's van mijn mannen al gezien? Want dan haal ik die van mr.lief weer weg. Hij wil eiglijk niet met zijn hoofd op internet.
Oh shoot ik had zo gehoopt dat dat overgeslagen zou worden.quote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja! leuke mannen hoor! Nu nog een foto van jou
Ik vind ze ook leuk! vooral je kindjes!quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh shoot ik had zo gehoopt dat dat overgeslagen zou worden.
Waar staat de foto??????quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh shoot ik had zo gehoopt dat dat overgeslagen zou worden.
Ik sta eiglijk nooit op de foto...quote:
[sc] 394 konijnen met haarquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:52 schreef Maes het volgende:
Och wat een schattige knulletjesLeuk ook hoe ze elkaar vasthouden
Oh, daar ging je secret-sint-surprise...quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Net bijna 3 uur file gehadkom ik als laatste aan op het werk, zitten alle collega's er al... sta ik daar met een grote zak vol chocolade letters, pepernoten, taaitaai en gedichtjes, die ik dus in alle vroegte al had willen neerleggen
quote:Wat een kutochtend
Het komt wel goed schatjequote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Net bijna 3 uur file gehadkom ik als laatste aan op het werk, zitten alle collega's er al... sta ik daar met een grote zak vol chocolade letters, pepernoten, taaitaai en gedichtjes, die ik dus in alle vroegte al had willen neerleggen
Wat een kutochtend
quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[sc] 394 konijnen met haar
(omdat ze ze toch zo weg gaat halen, dacht ik ik mag ze vast wel posten)
-edit- mr lief is al weg!![]()
Das echt jammerquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een kutochtend
Sorry die had ik gelijk al weggehaald. Hij vind het nl. echt niet leuk.quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[sc] 394 konijnen met haar
(omdat ze ze toch zo weg gaat halen, dacht ik ik mag ze vast wel posten)
-edit- mr lief is al weg!![]()
Oh balen zeg. Kun je het niet op een andere manier oplossen??quote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een kutochtend
Och das jammerquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een kutochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |