Tja sommige mensen worden vroeg oudquote:Op maandag 7 december 2009 04:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik ben nog maar 20![]()
maar hard heb ik geen problemen mee, maar ik kom ook voor de muziek, ik kon de eerste paar nummers eerlijk waar niet horen wat hij speelde op de gitaar![]()
(al in, op gehoor horen welke accoorden en noten hij speeld, het was allemaal een brij)
erna ben ik verplaatst en klonk het gelukkig al beter
Bij de Bee Gees waren het heel vaak zitplaatsen...dan valt er niet zoveel te ruilen...wil je althans geen klappen krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 04:20 schreef DeZwabber het volgende:
gouden tip is, net voor de geluidsmannen gaan staan, heb je het mooiste geluid in de zaal![]()
die stellen natuurlijk af op de positie waar zij zitten
quote:Op maandag 7 december 2009 04:30 schreef DeZwabber het volgende:
ghehe, die zullen morgen wel opduiken denk ik
welterusten
quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Alstie maar achteraan in de rij aansluit dan![]()
Ik mocht eerst zoenen met jou, daarna mocht Stali en dán Subtle
Mogge!~quote:
Er is volgens mij niet veel wat mij kwaaier zou kunnen makenquote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogge!~![]()
Ik ben minder vrolijk, water uitgevallen door een lek in de hoofdleiding. Net toen ik m'n haar stond te wassen
Goedemorgen!!!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogge!~![]()
Ik ben minder vrolijk, water uitgevallen door een lek in de hoofdleiding. Net toen ik m'n haar stond te wassen
Ik heb dat ook wel eens gehad op vakantie, in een sta-caravan... net je hele haar in de shampoo, gasfles leeg...quote:Op maandag 7 december 2009 09:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet veel wat mij kwaaier zou kunnen maken
quote:Op maandag 7 december 2009 09:02 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Beter kan de week niet beginnen Ml, good for you
Getver het moment ookquote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mogge!~![]()
Mij zie je dus never nooit niet in een (sta)caravan meer.quote:Op maandag 7 december 2009 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad op vakantie, in een sta-caravan... net je hele haar in de shampoo, gasfles leeg...![]()
(en toen moest ik wachten toen een van de jongens van de receptie een nieuwe bracht, en dat was natuurlijk net die jongen op wie ik verliefd was... stond ik met mn kop vol sop, want no way dat ik koud ging douchen toen...)
Hoiquote:
Ben ik niet opmerkelijk vroeg wakker?quote:
Ik ging altijd met mn ouders... vond het op zich wel meevallen (alles in je eigen caravan dus niet steeds naar die hokjes om te douchen) Ik mocht altijd in een tentje naast de caravan...quote:Op maandag 7 december 2009 09:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Mij zie je dus never nooit niet in een (sta)caravan meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |